Szia! A töröltetni kívánt feltöltésed pontos linkjét küldd el GG Ügyfélszolgálatunkra (lap alja, e-mail menüpont), és a kollégák törlik
(Ez egy válasz X üzenetére (2020. 11. 02. hétfő 07:21), amit ide kattintva olvashatsz)
2020. 11. 02. hétfő 07:21
Törölt felhasználó (52634)

Feltöltőt képet hogyan lehet törölni? Előre is köszönöm a választ!
Feltöltőt képet hogyan lehet törölni? Előre is köszönöm a választ!
Szia! Asztali gépről, vagy mobileszközről próbálod?
(Ez egy válasz X üzenetére (2020. 10. 31. szombat 08:38), amit ide kattintva olvashatsz)
2020. 10. 31. szombat 08:38
Törölt felhasználó (3878842)

Sziasztok,
egy olyan problémával fordulnék hozzátok, hogy bármelyik böngészőből próbálok belépni a chatre, Authentication failed hibával mindig ledob. Van valami tippetek, mit csinálok rosszul? Évek óta használtam, sosem volt ilyen gondom.
Köszi
egy olyan problémával fordulnék hozzátok, hogy bármelyik böngészőből próbálok belépni a chatre, Authentication failed hibával mindig ledob. Van valami tippetek, mit csinálok rosszul? Évek óta használtam, sosem volt ilyen gondom.
Köszi
Sziasztok,
egy olyan problémával fordulnék hozzátok, hogy bármelyik böngészőből próbálok belépni a chatre, Authentication failed hibával mindig ledob. Van valami tippetek, mit csinálok rosszul? Évek óta használtam, sosem volt ilyen gondom.
Köszi
egy olyan problémával fordulnék hozzátok, hogy bármelyik böngészőből próbálok belépni a chatre, Authentication failed hibával mindig ledob. Van valami tippetek, mit csinálok rosszul? Évek óta használtam, sosem volt ilyen gondom.
Köszi
Szia! A chat a szöveges csevegésre szolgál, képet nem szabad chat beszélgetésbe tölteni
(Ez egy válasz X üzenetére (2020. 10. 24. szombat 16:33), amit ide kattintva olvashatsz)
2020. 10. 24. szombat 16:33
Törölt felhasználó (4439772)

szia, érdeklődnék a chat felületre hogy lehet képet tenni, ha bemásolom akkor azt írja túl hosszu üzenet.
köszönöm
köszönöm
szia, érdeklődnék a chat felületre hogy lehet képet tenni, ha bemásolom akkor azt írja túl hosszu üzenet.
köszönöm
köszönöm
Szia! Küldd el GG Ügyfélszolgálatunkra (lap alja, e-mail menüpont) az általad tévesen jelentett felhasználó nevét, hogy törölhessük a bejelentést.
(Ez egy válasz Alekosz40 üzenetére (2020. 10. 19. hétfő 00:44), amit ide kattintva olvashatsz)
2020. 10. 19. hétfő 00:44

Szia
Véletlenül elküldtem egy profi hirdető jelentèst.
Ijyenkor mit lehet tenni?
Véletlenül elküldtem egy profi hirdető jelentèst.
Ijyenkor mit lehet tenni?
Szia
Véletlenül elküldtem egy profi hirdető jelentèst.
Ijyenkor mit lehet tenni?
Véletlenül elküldtem egy profi hirdető jelentèst.
Ijyenkor mit lehet tenni?
Szia! Csere után frissítsd a böngésződet(Shift + F5), valószínűleg még tárolja a régit.
(Ez egy válasz X üzenetére (2020. 10. 15. csütörtök 12:07), amit ide kattintva olvashatsz)
2020. 10. 15. csütörtök 12:07
Törölt felhasználó (4367072)

Szeretném lecserélni a profilképet, de hiába, mindig a régi jön elő, akkor is, ha a régit letöröltem, s az újat tettem fel. Ha nincs semmilyen profilkép megadva, akkor a régi nem jön elő. Tehát a kérdés: Hogy lehet profilképet cserélni úgy, hogy ne a régi jöjjön elő még mindig? Köszönöm
Szeretném lecserélni a profilképet, de hiába, mindig a régi jön elő, akkor is, ha a régit letöröltem, s az újat tettem fel. Ha nincs semmilyen profilkép megadva, akkor a régi nem jön elő. Tehát a kérdés: Hogy lehet profilképet cserélni úgy, hogy ne a régi jöjjön elő még mindig? Köszönöm
Szia! Milyen böngészőt használsz? Ha nem enged bejelentkezni, másik böngészőnél is fennáll ez a hibajelenség?
(Ez egy válasz nyuff üzenetére (2020. 10. 14. szerda 18:28), amit ide kattintva olvashatsz)
2020. 10. 14. szerda 18:28

üdv.
tegnap illetve ma vettem észre hogy nem mindig enged bejelentkezni.
missing translation hibával nem enged be. aztán átkattintok valami menüpontra onnan meg működik.
tegnap illetve ma vettem észre hogy nem mindig enged bejelentkezni.
missing translation hibával nem enged be. aztán átkattintok valami menüpontra onnan meg működik.
Szia! Örülünk, hogy megoldódott. Az ügyfélszolgálat nem 0-24 órás ügyfélszolgálat, minden levére 48 órán belül válaszolnak
(Ez egy válasz X üzenetére (2020. 10. 14. szerda 15:01), amit ide kattintva olvashatsz)
2020. 10. 14. szerda 15:01
Törölt felhasználó (4433032)

Sziasztok !
Valami folytán magától megjavult...
Nem tudom, hogy mi volt a probléma egész hajnaltól az előző fél-egy óráig.
Valami folytán magától megjavult...
Nem tudom, hogy mi volt a probléma egész hajnaltól az előző fél-egy óráig.

üdv.
tegnap illetve ma vettem észre hogy nem mindig enged bejelentkezni.
missing translation hibával nem enged be. aztán átkattintok valami menüpontra onnan meg működik.
tegnap illetve ma vettem észre hogy nem mindig enged bejelentkezni.
missing translation hibával nem enged be. aztán átkattintok valami menüpontra onnan meg működik.
Sziasztok !
Valami folytán magától megjavult...
Nem tudom, hogy mi volt a probléma egész hajnaltól az előző fél-egy óráig.
(Ez egy válasz X üzenetére (2020. 10. 14. szerda 06:57), amit ide kattintva olvashatsz)
2020. 10. 14. szerda 06:57
Valami folytán magától megjavult...
Nem tudom, hogy mi volt a probléma egész hajnaltól az előző fél-egy óráig.

Törölt felhasználó (4433032)

Sziasztok !
Hátha tudtok segíteni ti is. Nem tudok levelet írni senkinek. (Már több tucatot írtam, mától azonban nem tudok) Azt írja ki körülbelül, hogy : Valami nem stimmel, kérjük írjon az ügyfélszolgálatra. Oda írtam is, de egyelőre nem kaptam választ, segítséget.
Köszönöm, Zsolt
Hátha tudtok segíteni ti is. Nem tudok levelet írni senkinek. (Már több tucatot írtam, mától azonban nem tudok) Azt írja ki körülbelül, hogy : Valami nem stimmel, kérjük írjon az ügyfélszolgálatra. Oda írtam is, de egyelőre nem kaptam választ, segítséget.
Köszönöm, Zsolt
Sziasztok !
Hátha tudtok segíteni ti is. Nem tudok levelet írni senkinek. (Már több tucatot írtam, mától azonban nem tudok) Azt írja ki körülbelül, hogy : Valami nem stimmel, kérjük írjon az ügyfélszolgálatra. Oda írtam is, de egyelőre nem kaptam választ, segítséget.
Köszönöm, Zsolt
Hátha tudtok segíteni ti is. Nem tudok levelet írni senkinek. (Már több tucatot írtam, mától azonban nem tudok) Azt írja ki körülbelül, hogy : Valami nem stimmel, kérjük írjon az ügyfélszolgálatra. Oda írtam is, de egyelőre nem kaptam választ, segítséget.
Köszönöm, Zsolt
Köszönöm!
(Ez egy válasz GG Supervisor üzenetére (2020. 10. 09. péntek 20:43), amit ide kattintva olvashatsz)
2020. 10. 09. péntek 20:43

Szia! Nem szűnt meg, bármely VIP tartalomra kattintva találod a fizetési lehetőségeket. SMS-es VIP vásárláshoz küldd el a GG kódot a 06-90-648-310 számra
Szia! Nem szűnt meg, bármely VIP tartalomra kattintva találod a fizetési lehetőségeket. SMS-es VIP vásárláshoz küldd el a GG kódot a 06-90-648-310 számra
(Ez egy válasz Genious üzenetére (2020. 10. 09. péntek 16:22), amit ide kattintva olvashatsz)
2020. 10. 09. péntek 16:22

Helló.
Érdeklődnék, hogy az sms-es vip tagság vásárlás megszűnt?
Nem találom a számot.
Köszi.
Érdeklődnék, hogy az sms-es vip tagság vásárlás megszűnt?
Nem találom a számot.
Köszi.
Helló.
Érdeklődnék, hogy az sms-es vip tagság vásárlás megszűnt?
Nem találom a számot.
Köszi.
Érdeklődnék, hogy az sms-es vip tagság vásárlás megszűnt?
Nem találom a számot.
Köszi.
mobilon rendben működik, csak az asztali gépen észleltem, ha nem jut semmire az informatikus akkor majd reinstall lesz a vége, lassan majd úgyis ráfér a gépre.
(Ez egy válasz GG Supervisor üzenetére (2020. 09. 29. kedd 21:20), amit ide kattintva olvashatsz)
2020. 09. 29. kedd 21:20

Más továbbra sem jelzett hasonlót, de jeleztük informatikusnak az általad észlelt hibát. Mobileszközről és asztali gépről is hasonló a helyzet nálad?