Komárom 20-30 kilométeres körzetéből keresek megbizható, ápolt, nemdohányzó nős férfit, aki szeretne rendszeresen szopatni (természetben, autóban). Korod, alkatod nem lényeges. kezdő vagyok, de nagyon lelkes! Ha megvan a kölcsönös szimpátia, akkor rendszeresen finoman leszoplak..
Sziasztok,
Az adatlapomon látható pataméterekkel ismerkednék hölgyel, esetleg nyitott párral.
Igényes, intelligens jó humorú férfi vagyok, átlag feletti mérettel.
Ha szimpatikusnak találsz, privát üzenetben jelezd.
Tamás
Az adatlapomon látható pataméterekkel ismerkednék hölgyel, esetleg nyitott párral.
Igényes, intelligens jó humorú férfi vagyok, átlag feletti mérettel.
Ha szimpatikusnak találsz, privát üzenetben jelezd.
Tamás
Sziasztok! Holnapra a tervem Balatonfüreden a verseny délelőttjén vitorláson szeretkezni. Ez egy régi vágyam, csinált már valaki hasonlót?
Szia! Nőt és párt keresek minden jóra. Helyem van utazni tudok merek találkozni. Helyes, ápolt, nagyméretű (20/5), független, diszkrét pasi vagyok, írj ha ha érdekel

Sziasztok. Balatonlellén a mai, vagy a holnapi estén keresünk hölgyet vagy párokat. Barátnőm 23, én pedig 25 éves vagyok
Ki szopatna ma este?
Veszprém környékén szopatnék.
Ma délután pár vagy nő aki találkozna??......
Most vki Veszprémben?
Pénteken kora délelőtt Sopron - Veszprém között keresek orális szexre partnert.
Sziasztok fiatal srác ismerkedne a velencei tó környékén helyem sajnos nincs de utazni tudok párokat hölgyeket keresek elsősorban
Párral ismerkednek Komárom környékén
Szép napot Hölgyeim! Szexcentrikus szexben mindenre nyitott hölgyekkel ismerkednék,barátkoznék! Ápolt inteligens fiatalos átlagon felüli méretű 50es éveibe járó pasi vagyok.
Badacsony környékén ismerkednék
Badacsony környékén ismerkednék
Sziasztok! hétköznap a délelőtti órákban ráérő pasit keresünk
Sziasztok. Párral ismerkednek akár mindkét fél örömére. Esztergom és környéke