Sziasztok ma 12 után Szegeden szívesen talalkoznèk diszkrèten hölgyel vagy párral. Potens diszkrèt 40 es pasi vagyok.
Sziasztok.
Gyula környékén cumiznék.
F/45/180/90
Gyula környékén cumiznék.
F/45/180/90
Sziasztok! Békéscsabán párhoz csatlakoznék....
Kecskeméti biszex pár házibarátja lennék
Solt-Kecdkemét. Aktív barátom keresem holnap. Van helyem de menni is tudok. Privat keress.
Tisztelt Hölgyek!
Szegeden keresek hölgyet, alkalmi akár hosszabb távra. én SUB 60-as pasi vagyok aki imádja ha játszanak vele és főleg ha igényli a hölgy a viszonzást. Diszkréció adott és elvárt.
Remélem felkeltettem az érdeklődéseteket, írj privátban.
Ha leírtak miatt okítani akarsz azt is szívesen fogadom, mert kezdő vagyok és csak azt írtam ami belőlem jön.
Köszi hogy elolvastad az üzenetemet.
Szegeden keresek hölgyet, alkalmi akár hosszabb távra. én SUB 60-as pasi vagyok aki imádja ha játszanak vele és főleg ha igényli a hölgy a viszonzást. Diszkréció adott és elvárt.
Remélem felkeltettem az érdeklődéseteket, írj privátban.
Ha leírtak miatt okítani akarsz azt is szívesen fogadom, mert kezdő vagyok és csak azt írtam ami belőlem jön.
Köszi hogy elolvastad az üzenetemet.
Ha szereted a finom punci illatú bugyikat és izgatna hogy velem együtt hokizz barátnőm bugyijaira akkor várom válaszod.Pestmegyei igényes vékony srác vagyok,hellyel rendelkezem,csak esténként érek rá.Kizárólag személyes találkozás érdekel kiváncsi hetero sráccal.Hitegetők,igérgetők ne!Elérhetőséget kérek!
Keresek most egy fiatal csajt aki leszopna rendesen s jól kinyalhatnám irj
Párokat keresünk négyes szexre. Ha lenne itt valós pár szívesen ismerkednénk.
Kecskemét-Budapest vonalon gondolkodunk.
Privát üziket várunk
Kecskemét-Budapest vonalon gondolkodunk.
Privát üziket várunk
Szegeden keresünk párommal ma estére férfit
Küldtem üzenetet
(Ez egy válasz Falo10 üzenetére (2025. 04. 08. kedd 12:10), amit ide kattintva olvashatsz)