Nyíregyházán keresek aktív partnert. Teljesen kezdő vagyok
Debrecen és kornyeken keresek nagyon igényes partnereket akar már ma estere is !!!skyp kamera kolcsonos szimpatia és diszkrecio elengedhetetlen!!!stb
Sziasztok ! Többesben tapasztalt, 34 éves, szóló, heteró férfi vagyok. Holnap (szombat) estére keresek párt. Utazás nem gond. Privit Írj ! Üdv
Sziasztok
Nyitott bi férfi vagyok ismerkednék párokkal pasikkal diszkréten
Nyitott bi férfi vagyok ismerkednék párokkal pasikkal diszkréten
Régimódi vagyok, szőrös testű, férfias bi aktívat keresek, 40+, nem baj ha nem vagy kigyúrt! Eger.
Sziasztok. Debrecen es kornyeken van valami nudis lehetoseg? Esetleg valakinel/valakiknel? Koszi
Nyíregyházán bi pasival ill párral ismerkednék.A szopást kipróbálnám titokban, akár kölcsönösen. Ápoltság, egészség fontos.
Sziasztok,holnap estére keresek egy kedves megbízható párt! Adatlapomon fotók valósak!
Nyiregyhàza környékéről magányos nővel ismerkednék tartós talikra! Előny ha husos telt vagy Írj rám levélben!
Sziasztok,
Debrecen és vonzáskörzetében keresek hölgyeket esetleg párokat hetero alapon. 31 éves magamra igényes ápolt nem dohányzó férfi vagyok.
Debrecen és vonzáskörzetében keresek hölgyeket esetleg párokat hetero alapon. 31 éves magamra igényes ápolt nem dohányzó férfi vagyok.
Bi uni vagyok, partnert keresek ma estére! Helyem van!
Sziasztok Békés megyei pasi vagyok egyedül élek nőt párt fiut keresek
Tiszafüreden ki jön velem ma bicajozni útközben bármiben benne vagyok írj
Nyíregyházán idősebb enyhén domináns párt keresek.Aranyos vékony fiú vagyok.
Nyíregyháza környékén keresek pasit,helyem van ma este vagy holnap!