Nyíregyházán aktív-uni srác/pasi??
Szolnokon Ma találkoznék idősebb férfiaval, akit nem zavar ha kezdő vagyok. Hely fontos hogy legyen. Szeretnék farkat érezni a számban és ha odajutunk a popómba is
Zömök testalkatom van, férfiasan szőrös, 28 éves srác. Diszkréció fontos.

Teleélvezett puncit szeretnék kinyalni! Bárhol, bármikor!
Nyíregyházán kedves bevállalós párokat keresek.Vékony aranyos fiú vagyok.

PERSZE!!!!
(Ez egy válasz X üzenetére (2022. 06. 28. kedd 09:20), amit ide kattintva olvashatsz)
2022. 06. 28. kedd 09:20
Törölt felhasználó (4661907)

Sziasztok, hellyel rendelkező párt keresnék, a párommal de csak 2022 07 16 -tól. Addíg nem leszünk . Nyaralás- pihenés stb.... tehát utána. Priviben
Manna ventura irasa az IGAZ!!!!!!!
(Ez egy válasz kivancsi pár69 üzenetére (2022. 06. 27. hétfő 15:31), amit ide kattintva olvashatsz)
2022. 06. 27. hétfő 15:31

Nem szoktam mások vitáiba beleállni de Anikó tényleg létezik...és csaj....méghozza jo csaj! Sajnálom ha csalódást okoztam?!
Nyíregyháza és környékén keresek valakit,aki szeret szopni.
Holnap délelőtt Nyíregyházán és környékén keresek valakit,aki szeret szopni.
Szép napot Mindenkinek! Ma (06.28.)vagy honap (06.29) egész nap, napközben, ill. este/éjjel, Szolnok környékét kocsival útbaejtő, fiatal, szexi Hölgytagú Pár... ? Akik bármilyen feltétellel megengednék, hogy akár csak végignézzem Őket szex közben, autójukban, természetben...Ápolt, intelligens, igényes, jó méretű Férfiként keresek... Nem vagyok értetlen, tolakodó... csak amit Ti szeretnétek/megengedtek..
Sziasztok.Holnap vagy holnapután napközbeni találkozóra keresek hölgyet vagy párt.
Igényes aktiv szortelen pasit keresek aki rendszeresen szopatna egy passziv pasit.
Nyiregyhazan
Hely ok.
Nyiregyhazan
Hely ok.
Sziasztok, hellyel rendelkező párt keresnék, a párommal de csak 2022 07 16 -tól. Addíg nem leszünk . Nyaralás- pihenés stb.... tehát utána. Priviben