Fenekelnék bárkit, kortól nemtől függetlenül.
Egyoldalúan szopnék férfias, hellyel rendelkező, nemdohányzó pasit.
Én vékony, sportos, szopni szerető biszex srác vagyok.

Kecskeméten punci,posinyalató úrnőm keresem pisi is lehet.
----- > Diszkréten ismerkednék (orvos, ügyvéd, mérnök, pm, tesi tanár bácsi stb...) aktív bi férfival. +40 max. 60-ig. Vagy nagyon férfias aktív, kezdő is. Heves vm ------ >Adatlap
Szigorú, ellentmondást nem tűrő, domináns puncit, és popsit nyalató Úrnőt keresek....
Ha egy belevalo bevállalós 44-es nagy mellű kell irj rám bizalommal. Hivhattok pasibuliba házhoz. Imádom a több farkat. Kor nem számít . Erdélyiek pasik irjatok gyertek hivjatok.
Hali! Bdsm-ben tapasztalt beszélgető partnert keresek elsősorban kötözéssel kapcsolatban. Kezdő vagyok, egy kis iránymutatásra, segítségre lenne szükségem.
Bi uni férfi vagyok. A párom jelenlétében kényeztetlek, az ő domináns parancsára, akivel szex kizárt. Viszont megsimogathatod, ő is megsimogat, de ha akarod meg is büntet, akár szóbeli, akár tettbéli fenyítést alkalmazva, s a végén éreztetve dominanciáját, a farkadat megmarkolja és jól a számba nyomja, ahova a végén bele is élvezhetsz.
Bevállalós megbízható fiatal sub mazo lányt keresek fistingre békés megye és környéke
Sziasztok. Hölgyet keresek, aki szereti vagy kiprobálná az extrémebb játékokat is. Vibrik, dildók, tágítós játékok, fisting, gyertya, kötözés, fenekelés, mellpaskolás, mellkínzás stb.Tapasztalat és fantázia van.Párok is.
Sziasztok! Ribanc feleséged megdugnám veled,vagy neked
Igazán perverz, domináns Nő, aki puncit , popsit nyalat...???
Helló!