Ez igy igaz ,csak egy kicsit roszul gyorsul mint az opelem.
Tévedsz
F-Astrát szerelték 1.4 8v 60le, 1.4 8v SE 84le, 1.4 16v 90le. Mindhárom szarom volt.

a direkt-szűrő inkább nyomatékot és szívóhang élményt ad! a chip-tuning azért nem ajánlott, mert kurvára megnő a fogyasztásod, másrészt ilyen nevesincs szakik könnyen gallyravághatják az elektronikát!
Egy igazi kúrához sok minden kell! Új benzinszivattyú, ami legalább 80000 HUF, meg stb... ennyit én nem költenék rá! De Te tudod!
Egy igazi kúrához sok minden kell! Új benzinszivattyú, ami legalább 80000 HUF, meg stb... ennyit én nem költenék rá! De Te tudod!
Ehte ungarn(de tök mindegy térjünk vissza már a tunninghoz engem valami olyasmi érdekelne ami 15-20%adna pluszba legaláb és megis érzem a kocsin nem csk papiron gyözködnek rola)
jujj igazatok van! tévedtem! de a 90 LE-s F Astrából is kevés jött ki, mert jóval drágább volt és annyival többet nem adtak érte sokan! Csak afféle próba széria volt!
És mejik ment jobban (gyorsulásra gondolok)
amúgy a 84 LE-s SE csak annyiban különbözött, hogy más volt a befecskendező rendszere! De szép hangja volt arra emlékszem, főleg direkt-szűrővel!
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 19. hétfő 19:46), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 19. hétfő 19:46
Törölt felhasználó (69371)

jujj igazatok van! tévedtem! de a 90 LE-s F Astrából is kevés jött ki, mert jóval drágább volt és annyival többet nem adtak érte sokan! Csak afféle próba széria volt!
Szerintem dákot kereszteljük át okoskára(bocs ezt nem tudtam ki hagyni)

én elismerem ha tévedek, sok emberrel ellentétben!
de nézz utána magadnak ha nem fogadod el a véleményem! Én tutti nem költenék többet rá, csak arra amit leírtam! Mondom inkább egy GSI! :)
de nézz utána magadnak ha nem fogadod el a véleményem! Én tutti nem költenék többet rá, csak arra amit leírtam! Mondom inkább egy GSI! :)




Nagyon szép verdák.

Egy jó tanács! Ha tuningolni akarsz, akkor olyan kocsit kell választani, amin véghez is tudod vinni a dolgot!
Ezt mindenkinek ajánlom figyelmébe!
A legjobb ilyen autó a Honda Civic!!!
Ezt mindenkinek ajánlom figyelmébe!
A legjobb ilyen autó a Honda Civic!!!
Még valami!
Szarból nem lehet várat építeni!
(sünbalázs nem neked szól) (Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 19. hétfő 20:09), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 19. hétfő 20:09
Szarból nem lehet várat építeni!
(sünbalázs nem neked szól) (Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 19. hétfő 20:09), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)

Egy jó tanács! Ha tuningolni akarsz, akkor olyan kocsit kell választani, amin véghez is tudod vinni a dolgot!
Ezt mindenkinek ajánlom figyelmébe!
A legjobb ilyen autó a Honda Civic!!!
Ezt mindenkinek ajánlom figyelmébe!
A legjobb ilyen autó a Honda Civic!!!
Szép verdák, mondhatom ! Én is rakok az enyémre mindjárt teszkós karácsonyfaégőt !
Mellesleg az ilyenek tulaját is eltudom képzelni: szellemileg 16 év, kis pöcs, 30-as kar befeszítve, de azért állandóan ujjatlan pólóban, zselézett köcsöghaj, lehetőleg szőkére festve, dupla , jó vastag kétpálcás céllövöldés karikafülbevaló, oldalcsíkos mackófelső, lehetőleg citromsárga, rikítókék, esetleg zöld színben, brazil felirattal...
De a legszomorúbb, hogy a mai kiscsajoknak ez kell !
Mellesleg az ilyenek tulaját is eltudom képzelni: szellemileg 16 év, kis pöcs, 30-as kar befeszítve, de azért állandóan ujjatlan pólóban, zselézett köcsöghaj, lehetőleg szőkére festve, dupla , jó vastag kétpálcás céllövöldés karikafülbevaló, oldalcsíkos mackófelső, lehetőleg citromsárga, rikítókék, esetleg zöld színben, brazil felirattal...
De a legszomorúbb, hogy a mai kiscsajoknak ez kell !
Na ez az a topic ahol válogatsd meg a szavaidat! Eddig nem akartalak bántani, de nem sok kell hozzá! És azok akik rendesen foglalkoznak a tuninggal, azok nem úgy néznek ki! Én sem csípem azokat a zseléseket, de azért mert nincs nőd, az nem azt jelenti, hogy azért nincs mert a csajok azokra a csávókra buknak! Arra nem gondoltál még, hogy a felfogásoddal van baj?
(Ez egy válasz Bobsapp üzenetére (2007. 02. 19. hétfő 20:14), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 19. hétfő 20:14

Szép verdák, mondhatom ! Én is rakok az enyémre mindjárt teszkós karácsonyfaégőt !
Mellesleg az ilyenek tulaját is eltudom képzelni: szellemileg 16 év, kis pöcs, 30-as kar befeszítve, de azért állandóan ujjatlan pólóban, zselézett köcsöghaj, lehetőleg szőkére festve, dupla , jó vastag kétpálcás céllövöldés karikafülbevaló, oldalcsíkos mackófelső, lehetőleg citromsárga, rikítókék, esetleg zöld színben, brazil felirattal...
De a legszomorúbb, hogy a mai kiscsajoknak ez kell !
Mellesleg az ilyenek tulaját is eltudom képzelni: szellemileg 16 év, kis pöcs, 30-as kar befeszítve, de azért állandóan ujjatlan pólóban, zselézett köcsöghaj, lehetőleg szőkére festve, dupla , jó vastag kétpálcás céllövöldés karikafülbevaló, oldalcsíkos mackófelső, lehetőleg citromsárga, rikítókék, esetleg zöld színben, brazil felirattal...
De a legszomorúbb, hogy a mai kiscsajoknak ez kell !
Mindegyszar :S Viccet félretéve az SE volt érzésre jobb, mert alul is volt nyomaték-mármint a másik kettőhöz képest :D
Az "ekotek" csodaszaron meg állandóan egr koksz volt, úgyhogy azt ledugóztam :D Ez a motor meg 3500-4000/min alatt nemigen használható
Az "ekotek" csodaszaron meg állandóan egr koksz volt, úgyhogy azt ledugóztam :D Ez a motor meg 3500-4000/min alatt nemigen használható
Szerintem a valamire való tuning japánban kezdődik és ott is fejeződik be. Oda való.
A többi minimális változtatás , amik szépek azok Európában minimum 10 millás autó fölött vannak, ahol van pénz.
Az ilyen neon ide , meg egy kis strobi oda nevetséges.
Az egész autó annyit ér , mint egy másiknak csak 1-2 eleme:)
40-es karom van én feszíthetek?:D
A többi minimális változtatás , amik szépek azok Európában minimum 10 millás autó fölött vannak, ahol van pénz.
Az ilyen neon ide , meg egy kis strobi oda nevetséges.
Az egész autó annyit ér , mint egy másiknak csak 1-2 eleme:)
40-es karom van én feszíthetek?:D
Cicatuninggal kapcsolatban leírtam már az elején a véleményem.
Nem feltétlenül jaszkari pöcs egy ilyen autó tulaja, csak neki ez kell, hogy külsőleg legyen egyedi.
Dako-nak igaza van, ha elkezdesz valamit építeni, akkor az adott típusból a legerősebbet kell megvenni, és arra költeni sok talicska lóvét. 1.4-el szerintem sem érdemes foglalkozni. Vedd meg a GSI-t, vagy kombiban is volt 2.0 16v Astra, hamár ragaszkodsz az Opelhez.
Nem feltétlenül jaszkari pöcs egy ilyen autó tulaja, csak neki ez kell, hogy külsőleg legyen egyedi.
Dako-nak igaza van, ha elkezdesz valamit építeni, akkor az adott típusból a legerősebbet kell megvenni, és arra költeni sok talicska lóvét. 1.4-el szerintem sem érdemes foglalkozni. Vedd meg a GSI-t, vagy kombiban is volt 2.0 16v Astra, hamár ragaszkodsz az Opelhez.
Túl sokat foglalkoztok a lóerőkkel a nyomaték is fontos,főleg hogy hol azt már nem vágjátok?Ha erőset akarsz vegyél GSI-t az alap motorra merhetsz bármennyit,ha erős lesz akkor meg hamar megdöglik.Az izmosítás komoly dolog jobb a mérnökökre bízni.A hárompólusu gyertyát a repülőknél találták ki autónál semmi előnye egyszerre csak egy helyen képződik szikra.