"Európa meg Japán tunning bekaphatják"-azt hiszem te elolvasod a lóerőt,meg mekkora köbcenti,aztán kiabálod hogy mi a fasza.Na mielőtt üvőltesz a nagyvilágba,kicsit nézz körül,te az 50-es években élsz,hol van amerika ?Ott a toyota meg a lexus az ász 10 éve!
(Ez egy válasz Mr.Enigma üzenetére (2007. 02. 21. szerda 09:29), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 21. szerda 09:29

És ebben az SRT verdában már van kraft.
6.1 littyós HEMI moci.
Hát még ha kicserélnénk egy 8.8 literes 900+ lóerős MOPAR borzadályra.

MOPAR
Ezekután megértem hogy amerika háborúzik az olajért. Ezeket a szörnyeket el is kell látni.
Európai, meg japán tuning... bekaphatják.
6.1 littyós HEMI moci.
Hát még ha kicserélnénk egy 8.8 literes 900+ lóerős MOPAR borzadályra.

MOPAR
Ezekután megértem hogy amerika háborúzik az olajért. Ezeket a szörnyeket el is kell látni.
Európai, meg japán tuning... bekaphatják.

én abban nem vagyok biztos, hogy volt Alfából boxermotoros! szerinted?
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 02. 21. szerda 16:54), amit ide kattintva olvashatsz)
Ovatosan dícsérd az Alfát,volt neked?Nekem volt egy nagy fos!
(Ez egy válasz Mr.Enigma üzenetére (2007. 02. 21. szerda 09:21), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 21. szerda 09:21




Lófaszjóska???
Hát nem tudom, hallottál te már boxermotort dorombolni? a 145-ösben volt utoljára. 10-12 éves Alfa, 1,4-es és már akkoris 90 paripát nyomtak bele. :) Pedig a 10 évvel ezelőtti Opel Astrák közül egy 1,4-es sem volt 70-nél több. Max a GTi, de abban meg 1,6 vagy 2,0 volt. :S
Tehát óvatosan az ilyen kijelentéssel. :)
Hát nem tudom, hallottál te már boxermotort dorombolni? a 145-ösben volt utoljára. 10-12 éves Alfa, 1,4-es és már akkoris 90 paripát nyomtak bele. :) Pedig a 10 évvel ezelőtti Opel Astrák közül egy 1,4-es sem volt 70-nél több. Max a GTi, de abban meg 1,6 vagy 2,0 volt. :S
Tehát óvatosan az ilyen kijelentéssel. :)
Amerikai autók miből állnak?
Ott kezdődik , h minimum 3-4 liter és jó napot.
Valamire való amerikai " sport " autó 5000 ccm felett van.
Viper = megkapta a ram pickup motorját.
Vicc.
Nincs ész , nem kell gondolkodni sem :D
Ott kezdődik , h minimum 3-4 liter és jó napot.
Valamire való amerikai " sport " autó 5000 ccm felett van.
Viper = megkapta a ram pickup motorját.
Vicc.
Nincs ész , nem kell gondolkodni sem :D
Belőlem szólottál! Köszönöm! Én azt mondom, hogy 3000-4000 köbcentis motortól nem kell több! Sőt még ez is sok! Akinek ilyen kocsi kell, az vegyen benzinkutat is magának! Bár szóse róla szép hangja van a Heminek! De annak nem látom sok értelmét, hogy ha nincs teljesítmény igény, akkor csak 4 henger megy! Magyarországon nem is menne több! Itt nem lehet kihasználni! Akkor meg mi értelme van a V8-nak? Másik, hogy alacsony teljesítmény igénynél mindig ugyanaz a 4 henger megy! (bár lehet tévedek) Kicsit érdekes kopás szempontjából! Egy pár éves ilyen lájtos használat mellett baszhatod a lóerődet meg a nyomatékot! A 4 hengerből elvész egy része!
Az amcsik szerintem nem csinálnak "normális" motorépítést. Minden erőt lökettérfogatból, és egy Roots fúvóból vesznek. Az utolsó T&S-ban-mostmár csak Tuning- van egy E30-as, amit svéd gyerekek vettek kézbe. Versenybenzinnel 960 Le, sima 99-el 800 Le. A leírás szerint a motorkarakterisztikát is sikerült úgy eltalálni, hogy utcán is tökéletesen használható autót kaptak.
A félreértések elkerülése végett, most nem az őskövület alulvezérelt HEMI-t akarom leszólni, nagyon pöpec motor az biztos, csak a Le/ccm aránya kicsi ;) Nem véletlenül választották meg valamikor az S2000 Honda motorját 2000ccm-200Le a világ legjobb benzinmotorjának. A nyomatékmaximumát valahol 3000/min környékén már leadja, és 1500-tól rendelkezésre áll a nyomaték kb. 90%-a. Szerintem ez a művészet, hogy egy mindennapokban is használható autó, de ha leszalad a vörös függöny, akkor olyan az érzésed, mintha Chuck Norris (
) rúgna hátba.
A félreértések elkerülése végett, most nem az őskövület alulvezérelt HEMI-t akarom leszólni, nagyon pöpec motor az biztos, csak a Le/ccm aránya kicsi ;) Nem véletlenül választották meg valamikor az S2000 Honda motorját 2000ccm-200Le a világ legjobb benzinmotorjának. A nyomatékmaximumát valahol 3000/min környékén már leadja, és 1500-tól rendelkezésre áll a nyomaték kb. 90%-a. Szerintem ez a művészet, hogy egy mindennapokban is használható autó, de ha leszalad a vörös függöny, akkor olyan az érzésed, mintha Chuck Norris (

1. mi az az szvsz???
2. akkor mi a lényeg?
3. amire Mr.Enigma válaszolt, abban szó sincs a motorokról, hanem a futóműn volt a hangsúly. Kicsit visszább is kéne néha olvasni!
2. akkor mi a lényeg?
3. amire Mr.Enigma válaszolt, abban szó sincs a motorokról, hanem a futóműn volt a hangsúly. Kicsit visszább is kéne néha olvasni!
1.4-es Alfa boxermotoros volt???? Én nem halottam róla! Egyébként nekem a Boxer hang nagyon bejön, de akkor Subaru STI legyen! A Porsche nem igazán tetszik hangban, csak a 911 Turbo, vagy GT2-GT3!
(Ez egy válasz Mr.Enigma üzenetére (2007. 02. 21. szerda 09:21), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 21. szerda 09:21

Lófaszjóska???
Hát nem tudom, hallottál te már boxermotort dorombolni? a 145-ösben volt utoljára. 10-12 éves Alfa, 1,4-es és már akkoris 90 paripát nyomtak bele. :) Pedig a 10 évvel ezelőtti Opel Astrák közül egy 1,4-es sem volt 70-nél több. Max a GTi, de abban meg 1,6 vagy 2,0 volt. :S
Tehát óvatosan az ilyen kijelentéssel. :)
Hát nem tudom, hallottál te már boxermotort dorombolni? a 145-ösben volt utoljára. 10-12 éves Alfa, 1,4-es és már akkoris 90 paripát nyomtak bele. :) Pedig a 10 évvel ezelőtti Opel Astrák közül egy 1,4-es sem volt 70-nél több. Max a GTi, de abban meg 1,6 vagy 2,0 volt. :S
Tehát óvatosan az ilyen kijelentéssel. :)
Na ja az biztos hogy az Alfákkal vigyázni kell!
Az én öreg vasam is többet mutatott8 szelepes 1.7IE mocival, mint a 16v-s 2.0- opelok.Csak egy baj volt vele elektronika(ja ami bosch volt)sajnáltam megválni tőle, de kinőttem.De egy biztos a legszebb autókat még mindig az olaszok csinálják!!
(Ez egy válasz Mr.Enigma üzenetére (2007. 02. 21. szerda 09:21), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 21. szerda 09:21
Az én öreg vasam is többet mutatott8 szelepes 1.7IE mocival, mint a 16v-s 2.0- opelok.Csak egy baj volt vele elektronika(ja ami bosch volt)sajnáltam megválni tőle, de kinőttem.De egy biztos a legszebb autókat még mindig az olaszok csinálják!!


Lófaszjóska???
Hát nem tudom, hallottál te már boxermotort dorombolni? a 145-ösben volt utoljára. 10-12 éves Alfa, 1,4-es és már akkoris 90 paripát nyomtak bele. :) Pedig a 10 évvel ezelőtti Opel Astrák közül egy 1,4-es sem volt 70-nél több. Max a GTi, de abban meg 1,6 vagy 2,0 volt. :S
Tehát óvatosan az ilyen kijelentéssel. :)
Hát nem tudom, hallottál te már boxermotort dorombolni? a 145-ösben volt utoljára. 10-12 éves Alfa, 1,4-es és már akkoris 90 paripát nyomtak bele. :) Pedig a 10 évvel ezelőtti Opel Astrák közül egy 1,4-es sem volt 70-nél több. Max a GTi, de abban meg 1,6 vagy 2,0 volt. :S
Tehát óvatosan az ilyen kijelentéssel. :)
Jól szólsz testvérem. :)
Ennek örömére:
Ennek örömére:

ÉS a legjobb, hogy erre a dögre már nem kell ráültetni egy betárt pinát, hogy felfigyeljen rá a jónép. 2 utcával korábban már hallod ha érkezik a fenevad.
(Ez egy válasz Mr.Enigma üzenetére (2007. 02. 21. szerda 09:24), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 21. szerda 09:24

Egyébként meg Dodge Charger RULEZ. A mai is meg General Lee is (gyk. Dukes of Hazard).





És ebben az SRT verdában már van kraft.
6.1 littyós HEMI moci.
Hát még ha kicserélnénk egy 8.8 literes 900+ lóerős MOPAR borzadályra.

MOPAR
Ezekután megértem hogy amerika háborúzik az olajért. Ezeket a szörnyeket el is kell látni.
Európai, meg japán tuning... bekaphatják.
(Ez egy válasz Mr.Enigma üzenetére (2007. 02. 21. szerda 09:24), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 21. szerda 09:24
6.1 littyós HEMI moci.
Hát még ha kicserélnénk egy 8.8 literes 900+ lóerős MOPAR borzadályra.

MOPAR
Ezekután megértem hogy amerika háborúzik az olajért. Ezeket a szörnyeket el is kell látni.
Európai, meg japán tuning... bekaphatják.


Egyébként meg Dodge Charger RULEZ. A mai is meg General Lee is (gyk. Dukes of Hazard).





Egyébként meg Dodge Charger RULEZ. A mai is meg General Lee is (gyk. Dukes of Hazard).





Lófaszjóska???
Hát nem tudom, hallottál te már boxermotort dorombolni? a 145-ösben volt utoljára. 10-12 éves Alfa, 1,4-es és már akkoris 90 paripát nyomtak bele. :) Pedig a 10 évvel ezelőtti Opel Astrák közül egy 1,4-es sem volt 70-nél több. Max a GTi, de abban meg 1,6 vagy 2,0 volt. :S
Tehát óvatosan az ilyen kijelentéssel. :) (Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 20. kedd 18:18), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 20. kedd 18:18
Hát nem tudom, hallottál te már boxermotort dorombolni? a 145-ösben volt utoljára. 10-12 éves Alfa, 1,4-es és már akkoris 90 paripát nyomtak bele. :) Pedig a 10 évvel ezelőtti Opel Astrák közül egy 1,4-es sem volt 70-nél több. Max a GTi, de abban meg 1,6 vagy 2,0 volt. :S
Tehát óvatosan az ilyen kijelentéssel. :) (Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 20. kedd 18:18), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)

a régi alfák lófaszjóskák az akkori bömösökhöz képest, most is van mit fejlődniük. a csillapítás jó, de a rugózás még mindig feszes magyarországra!




Háborús jóvátétel.
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 02. 20. kedd 18:31), amit ide kattintva olvashatsz)
A világháborús 600-as boxer a motorból van, egy az egyben.
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 20. kedd 18:29), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 20. kedd 18:29
Törölt felhasználó (69371)

ÁÁÁ! Szerintem nem a kacsának! De valami rémlik!