Meg ő nyitotta!
(Ez egy válasz Bobsapp üzenetére (2007. 02. 19. hétfő 20:48), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 19. hétfő 20:48

Látom már, te ilyen állandó figyelő- és megmondóember lehetsz itt :-))
Szerinet ez az a kocsi ami igy jó ahogy van...és ez is a ferdeszeműektöl van
(Ez egy válasz numlOck üzenetére (2007. 02. 19. hétfő 20:41), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 19. hétfő 20:41


Szerintem a valamire való tuning japánban kezdődik és ott is fejeződik be. Oda való.
A többi minimális változtatás , amik szépek azok Európában minimum 10 millás autó fölött vannak, ahol van pénz.
Az ilyen neon ide , meg egy kis strobi oda nevetséges.
Az egész autó annyit ér , mint egy másiknak csak 1-2 eleme:)
40-es karom van én feszíthetek?:D
A többi minimális változtatás , amik szépek azok Európában minimum 10 millás autó fölött vannak, ahol van pénz.
Az ilyen neon ide , meg egy kis strobi oda nevetséges.
Az egész autó annyit ér , mint egy másiknak csak 1-2 eleme:)
40-es karom van én feszíthetek?:D
A váltó volt a gyenge pont. Normálisan utcán is használta, igaz kisebb turbonyomással. :D
Látom már, te ilyen állandó figyelő- és megmondóember lehetsz itt :-))
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 19. hétfő 20:19), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 19. hétfő 20:19
Törölt felhasználó (69371)

Na ez az a topic ahol válogatsd meg a szavaidat! Eddig nem akartalak bántani, de nem sok kell hozzá! És azok akik rendesen foglalkoznak a tuninggal, azok nem úgy néznek ki! Én sem csípem azokat a zseléseket, de azért mert nincs nőd, az nem azt jelenti, hogy azért nincs mert a csajok azokra a csávókra buknak! Arra nem gondoltál még, hogy a felfogásoddal van baj?
Ja 250 métert kibír!
Azért ez sem igaz ;) Itthon is van egy srác, egy Fiestát csinál. A tavalyi autója 13.0@176-ot ment 1.6 8v turbóval. Az idei még nincs kész, az meg 2.1 16v turbo Fiesta lesz kb. 400 le.
Túl sokat foglalkoztok a lóerőkkel a nyomaték is fontos,főleg hogy hol azt már nem vágjátok?Ha erőset akarsz vegyél GSI-t az alap motorra merhetsz bármennyit,ha erős lesz akkor meg hamar megdöglik.Az izmosítás komoly dolog jobb a mérnökökre bízni.A hárompólusu gyertyát a repülőknél találták ki autónál semmi előnye egyszerre csak egy helyen képződik szikra.
Cicatuninggal kapcsolatban leírtam már az elején a véleményem.
Nem feltétlenül jaszkari pöcs egy ilyen autó tulaja, csak neki ez kell, hogy külsőleg legyen egyedi.
Dako-nak igaza van, ha elkezdesz valamit építeni, akkor az adott típusból a legerősebbet kell megvenni, és arra költeni sok talicska lóvét. 1.4-el szerintem sem érdemes foglalkozni. Vedd meg a GSI-t, vagy kombiban is volt 2.0 16v Astra, hamár ragaszkodsz az Opelhez.
Nem feltétlenül jaszkari pöcs egy ilyen autó tulaja, csak neki ez kell, hogy külsőleg legyen egyedi.
Dako-nak igaza van, ha elkezdesz valamit építeni, akkor az adott típusból a legerősebbet kell megvenni, és arra költeni sok talicska lóvét. 1.4-el szerintem sem érdemes foglalkozni. Vedd meg a GSI-t, vagy kombiban is volt 2.0 16v Astra, hamár ragaszkodsz az Opelhez.
Szerintem a valamire való tuning japánban kezdődik és ott is fejeződik be. Oda való.
A többi minimális változtatás , amik szépek azok Európában minimum 10 millás autó fölött vannak, ahol van pénz.
Az ilyen neon ide , meg egy kis strobi oda nevetséges.
Az egész autó annyit ér , mint egy másiknak csak 1-2 eleme:)
40-es karom van én feszíthetek?:D
A többi minimális változtatás , amik szépek azok Európában minimum 10 millás autó fölött vannak, ahol van pénz.
Az ilyen neon ide , meg egy kis strobi oda nevetséges.
Az egész autó annyit ér , mint egy másiknak csak 1-2 eleme:)
40-es karom van én feszíthetek?:D
Mindegyszar :S Viccet félretéve az SE volt érzésre jobb, mert alul is volt nyomaték-mármint a másik kettőhöz képest :D
Az "ekotek" csodaszaron meg állandóan egr koksz volt, úgyhogy azt ledugóztam :D Ez a motor meg 3500-4000/min alatt nemigen használható
Az "ekotek" csodaszaron meg állandóan egr koksz volt, úgyhogy azt ledugóztam :D Ez a motor meg 3500-4000/min alatt nemigen használható
Na ez az a topic ahol válogatsd meg a szavaidat! Eddig nem akartalak bántani, de nem sok kell hozzá! És azok akik rendesen foglalkoznak a tuninggal, azok nem úgy néznek ki! Én sem csípem azokat a zseléseket, de azért mert nincs nőd, az nem azt jelenti, hogy azért nincs mert a csajok azokra a csávókra buknak! Arra nem gondoltál még, hogy a felfogásoddal van baj?
(Ez egy válasz Bobsapp üzenetére (2007. 02. 19. hétfő 20:14), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 19. hétfő 20:14

Szép verdák, mondhatom ! Én is rakok az enyémre mindjárt teszkós karácsonyfaégőt !
Mellesleg az ilyenek tulaját is eltudom képzelni: szellemileg 16 év, kis pöcs, 30-as kar befeszítve, de azért állandóan ujjatlan pólóban, zselézett köcsöghaj, lehetőleg szőkére festve, dupla , jó vastag kétpálcás céllövöldés karikafülbevaló, oldalcsíkos mackófelső, lehetőleg citromsárga, rikítókék, esetleg zöld színben, brazil felirattal...
De a legszomorúbb, hogy a mai kiscsajoknak ez kell !
Mellesleg az ilyenek tulaját is eltudom képzelni: szellemileg 16 év, kis pöcs, 30-as kar befeszítve, de azért állandóan ujjatlan pólóban, zselézett köcsöghaj, lehetőleg szőkére festve, dupla , jó vastag kétpálcás céllövöldés karikafülbevaló, oldalcsíkos mackófelső, lehetőleg citromsárga, rikítókék, esetleg zöld színben, brazil felirattal...
De a legszomorúbb, hogy a mai kiscsajoknak ez kell !
Szép verdák, mondhatom ! Én is rakok az enyémre mindjárt teszkós karácsonyfaégőt !
Mellesleg az ilyenek tulaját is eltudom képzelni: szellemileg 16 év, kis pöcs, 30-as kar befeszítve, de azért állandóan ujjatlan pólóban, zselézett köcsöghaj, lehetőleg szőkére festve, dupla , jó vastag kétpálcás céllövöldés karikafülbevaló, oldalcsíkos mackófelső, lehetőleg citromsárga, rikítókék, esetleg zöld színben, brazil felirattal...
De a legszomorúbb, hogy a mai kiscsajoknak ez kell !
Mellesleg az ilyenek tulaját is eltudom képzelni: szellemileg 16 év, kis pöcs, 30-as kar befeszítve, de azért állandóan ujjatlan pólóban, zselézett köcsöghaj, lehetőleg szőkére festve, dupla , jó vastag kétpálcás céllövöldés karikafülbevaló, oldalcsíkos mackófelső, lehetőleg citromsárga, rikítókék, esetleg zöld színben, brazil felirattal...
De a legszomorúbb, hogy a mai kiscsajoknak ez kell !
Még valami!
Szarból nem lehet várat építeni!
(sünbalázs nem neked szól) (Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 19. hétfő 20:09), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 19. hétfő 20:09
Szarból nem lehet várat építeni!
(sünbalázs nem neked szól) (Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 19. hétfő 20:09), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)

Egy jó tanács! Ha tuningolni akarsz, akkor olyan kocsit kell választani, amin véghez is tudod vinni a dolgot!
Ezt mindenkinek ajánlom figyelmébe!
A legjobb ilyen autó a Honda Civic!!!
Ezt mindenkinek ajánlom figyelmébe!
A legjobb ilyen autó a Honda Civic!!!
Egy jó tanács! Ha tuningolni akarsz, akkor olyan kocsit kell választani, amin véghez is tudod vinni a dolgot!
Ezt mindenkinek ajánlom figyelmébe!
A legjobb ilyen autó a Honda Civic!!!
Ezt mindenkinek ajánlom figyelmébe!
A legjobb ilyen autó a Honda Civic!!!
Nagyon szép verdák.





én elismerem ha tévedek, sok emberrel ellentétben!
de nézz utána magadnak ha nem fogadod el a véleményem! Én tutti nem költenék többet rá, csak arra amit leírtam! Mondom inkább egy GSI! :)
de nézz utána magadnak ha nem fogadod el a véleményem! Én tutti nem költenék többet rá, csak arra amit leírtam! Mondom inkább egy GSI! :)
Szerintem dákot kereszteljük át okoskára(bocs ezt nem tudtam ki hagyni)

amúgy a 84 LE-s SE csak annyiban különbözött, hogy más volt a befecskendező rendszere! De szép hangja volt arra emlékszem, főleg direkt-szűrővel!
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 19. hétfő 19:46), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 19. hétfő 19:46
Törölt felhasználó (69371)

jujj igazatok van! tévedtem! de a 90 LE-s F Astrából is kevés jött ki, mert jóval drágább volt és annyival többet nem adtak érte sokan! Csak afféle próba széria volt!