
maradjon máskorra is kép! nem kell ennyire?! :)))
a végén meg lepukkan a topic mert nem lesz kép! :))) (Ez egy válasz .M.A.N. üzenetére (2007. 02. 10. szombat 10:25), amit ide kattintva olvashatsz)
a végén meg lepukkan a topic mert nem lesz kép! :))) (Ez egy válasz .M.A.N. üzenetére (2007. 02. 10. szombat 10:25), amit ide kattintva olvashatsz)










ha ilyen teljesítményekről van szó, akkor a technika jobb dugókat, erősebb vezérműtengelyt, jobb szelepeket igényel! ekkora teljesítmény növelésnél a gyári cuccok nem sokáig tartanak!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 02. 10. szombat 10:17), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 10. szombat 10:17

Ez oké nem erre gondoltam.Kis városunkban nagy divat volt a motortunning,Mazda négykerekes turbókat nyomattak 300ps-körülire,igen komony technikai háttérrel.Egy ilyen kezelés másfél milla.Havonta olvadtak a dugók,igaz az összes kupát besöpörték.


na figyu!
http://kepfeltoltes.eof.hu/index.php
ez nagyon egyszerű! rámész erre az oldalra! betallózod a képet a vinyóról és nyomsz egy feltöltést. utána a fehér sáv felett megjelenik a feltöltött kép linkje. a http-vel eggyütt kell bemásolni és a kép beszúrásnál beilleszteni! egyszerre csak egy képet tudsz feltölteni. azt mondig be kell illeszteni!
(Ez egy válasz .M.A.N. üzenetére (2007. 02. 10. szombat 10:15), amit ide kattintva olvashatsz)
http://kepfeltoltes.eof.hu/index.php
ez nagyon egyszerű! rámész erre az oldalra! betallózod a képet a vinyóról és nyomsz egy feltöltést. utána a fehér sáv felett megjelenik a feltöltött kép linkje. a http-vel eggyütt kell bemásolni és a kép beszúrásnál beilleszteni! egyszerre csak egy képet tudsz feltölteni. azt mondig be kell illeszteni!
(Ez egy válasz .M.A.N. üzenetére (2007. 02. 10. szombat 10:15), amit ide kattintva olvashatsz)
Ez oké nem erre gondoltam.Kis városunkban nagy divat volt a motortunning,Mazda négykerekes turbókat nyomattak 300ps-körülire,igen komony technikai háttérrel.Egy ilyen kezelés másfél milla.Havonta olvadtak a dugók,igaz az összes kupát besöpörték.
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 10. szombat 10:12), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 10. szombat 10:12
Törölt felhasználó (69371)

az a halála, hogy mennek egy autópályás vagy hegymenetes tempót és nem hagyják lehülni a turbót, hanem mikor megérkeznek valahova, akkor gyújtás és motor egyből le a turbó meg szépen hevül tovább! ilyen esetben célszerű egy kb 3 km-es szakaszt szépen nyugodtan megtenni, hogy hüljön le egy kicsit a turbó! hidegen megint csak gázos ha egyből húzatni akarják, mert a turbó csabágyai hamar beadják a kulcsot!
www.imageshack.us-->tallózás (a gépeden lévő képekből)-->host it!-->legalsó sor: direct link to image (kép beszúrása)
dako84 Te hogy töltöd fel a képeket?
az a halála, hogy mennek egy autópályás vagy hegymenetes tempót és nem hagyják lehülni a turbót, hanem mikor megérkeznek valahova, akkor gyújtás és motor egyből le a turbó meg szépen hevül tovább! ilyen esetben célszerű egy kb 3 km-es szakaszt szépen nyugodtan megtenni, hogy hüljön le egy kicsit a turbó! hidegen megint csak gázos ha egyből húzatni akarják, mert a turbó csabágyai hamar beadják a kulcsot!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 02. 10. szombat 10:08), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 10. szombat 10:08

Rohadt kép,pedig ide való lenne.A turbó méretezése a probléma,ezért használnak kettőt /kicsi-nagy/ vagy változtatható lapátszögűt.Ez a probléma 75 éve létezik és nincs rá más megoldás.Ezt nem lehet elektronikával megoldani.A hengerfej hőterhelése a probléma amin egy turbóhűtő sokat javít.A házilag turbósított autók halála az autópálya.