2 millió km??? vagy ezt nem értem! egyébként a VW konszern TD-inél gyakori a hengerfejesség. az a baj, hogy nem figyelnek oda a hideg motorra, hanem nyúzzák! egyébként a VW Passat 92' és 94'-es modelljeire volt ez jellemző, hogy hengerfejesek lettek!
egy S8-asnál meg ne csodálkozz az áron! sok autónál az alkatrész árat az szabja meg, hogy mennyibe kerül az autó! aki drága autót tud venni, az meg tudja majd venni a drága alkatrészt is! ez az árpolitika! ha lenne két autód egy VW Golf és egy Audi A3 ugyanazzal a motorral, hidd el, hogy ugyanaz az alkatrész az Audinál lesz drágább, ha úgy veszed meg, hogy nekem egy Audi A3... vezérműtengely kell! holott 10-20% min. olcsóbban megveszed, ha úgy kéred, hogy VW-hez! Pedig ugyanarról van szó! (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 02. 21. szerda 19:18), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 21. szerda 19:18
egy S8-asnál meg ne csodálkozz az áron! sok autónál az alkatrész árat az szabja meg, hogy mennyibe kerül az autó! aki drága autót tud venni, az meg tudja majd venni a drága alkatrészt is! ez az árpolitika! ha lenne két autód egy VW Golf és egy Audi A3 ugyanazzal a motorral, hidd el, hogy ugyanaz az alkatrész az Audinál lesz drágább, ha úgy veszed meg, hogy nekem egy Audi A3... vezérműtengely kell! holott 10-20% min. olcsóbban megveszed, ha úgy kéred, hogy VW-hez! Pedig ugyanarról van szó! (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 02. 21. szerda 19:18), amit ide kattintva olvashatsz)

Egy haver vett k.b. 1988-as 2.0td kombit 5+2 ülés,500-ért -.2milliónál 3 hónap múlva úgy döntött hogy eladja.Állandóan hengerfejes lett,a futóműre is rengeteget költött.Van egy S8-as ismerős azzal rengeteg baj van,rohadt bonyolult autó,az alkatrész meg horror árú.A vezérműszíj csere görgővel 1200 EURO-számíts át,hajmeresztő!
Ez nem tuning, de a 2M km-re:
Van egy céges Transporterünk, 2.4 szívódezső. A menetlevélen már 7 jegyű számot írunk, és a motor még mindíg bontatlan. Vallom azt, hogyha egy autónak megadják azt amit meg kell kapnia, meglepő futásteljesítmények jönnek ki. Volt egy 1.8 16v Escortom, 350e km-el, gyakorlatilag olajfogyasztás nélkül. Mondjuk az is tény, hogy nem egy széthegyezett motor, hisz csak 105 Le-s.
Van egy céges Transporterünk, 2.4 szívódezső. A menetlevélen már 7 jegyű számot írunk, és a motor még mindíg bontatlan. Vallom azt, hogyha egy autónak megadják azt amit meg kell kapnia, meglepő futásteljesítmények jönnek ki. Volt egy 1.8 16v Escortom, 350e km-el, gyakorlatilag olajfogyasztás nélkül. Mondjuk az is tény, hogy nem egy széthegyezett motor, hisz csak 105 Le-s.
pontosan erről van szó! aki 1-2 év után eladja az autót (tisztelet a kivételnek) az nem véletlen! lehet megteheti, hogy ilyen időközönként újat vegyen, na az ilyen leszarja, hogy hogyan kell "szépen" járni az autóval! a mai autóknak is ki kell bírni a 300.000 km-t! mondjuk ez csalóka, mert ha jól szemügyre vesszük a szervízkönyvet és aszerint cselekszünk, akkor szépen lassan idővel mindent lecserélünk a motoron, ami fontos! én azt vallom, hogy amíg a garancia tart, addig rendszeresen kövessük a szervízkönyv utasításait, de 5 évig célszerű ( ha mégis el akarjuk adni az autót, akkor ez jó pont ha van rendszeresen kitöltött szervízkönyv). szerintem 5 év után csak akkor cseréljünk valamit ha az már nagyon indokolt! mert a szervízkönyv is ki van ám találva, hogy egy alkatrész élettartamának már a felénél cserélni kell! hehehe, nevetséges!
Ha benzinkutas lennék , vagy a családban lenne ...
Akkor nem linkeket raknék be , hanem a saját valamelyik super autómról :)
Akkor nem linkeket raknék be , hanem a saját valamelyik super autómról :)
Úgy éertettem hogy az 500000 ft.-os autó 3 hónap múlva 1.2millába volt.Elb..tam a gépelést meg a fogalmazást is.
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 21. szerda 20:01), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 21. szerda 20:01
Törölt felhasználó (69371)

2 millió km??? vagy ezt nem értem! egyébként a VW konszern TD-inél gyakori a hengerfejesség. az a baj, hogy nem figyelnek oda a hideg motorra, hanem nyúzzák! egyébként a VW Passat 92' és 94'-es modelljeire volt ez jellemző, hogy hengerfejesek lettek!
egy S8-asnál meg ne csodálkozz az áron! sok autónál az alkatrész árat az szabja meg, hogy mennyibe kerül az autó! aki drága autót tud venni, az meg tudja majd venni a drága alkatrészt is! ez az árpolitika! ha lenne két autód egy VW Golf és egy Audi A3 ugyanazzal a motorral, hidd el, hogy ugyanaz az alkatrész az Audinál lesz drágább, ha úgy veszed meg, hogy nekem egy Audi A3... vezérműtengely kell! holott 10-20% min. olcsóbban megveszed, ha úgy kéred, hogy VW-hez! Pedig ugyanarról van szó!
egy S8-asnál meg ne csodálkozz az áron! sok autónál az alkatrész árat az szabja meg, hogy mennyibe kerül az autó! aki drága autót tud venni, az meg tudja majd venni a drága alkatrészt is! ez az árpolitika! ha lenne két autód egy VW Golf és egy Audi A3 ugyanazzal a motorral, hidd el, hogy ugyanaz az alkatrész az Audinál lesz drágább, ha úgy veszed meg, hogy nekem egy Audi A3... vezérműtengely kell! holott 10-20% min. olcsóbban megveszed, ha úgy kéred, hogy VW-hez! Pedig ugyanarról van szó!
yah! gondolhattam volna!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 02. 21. szerda 20:55), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 21. szerda 20:55

Úgy éertettem hogy az 500000 ft.-os autó 3 hónap múlva 1.2millába volt.Elb..tam a gépelést meg a fogalmazást is.
de 5+2 ülés????? olyat még nem láttam!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 02. 21. szerda 20:55), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 21. szerda 20:55

Úgy éertettem hogy az 500000 ft.-os autó 3 hónap múlva 1.2millába volt.Elb..tam a gépelést meg a fogalmazást is.
A sok pörgetett óra miatt a példák nem mindíg hitelesek,mert a szar autó lehet hogy túl van az 1 millio k.m.-en és ezért szar,nem a tipus miatt.
124-es merciben is van,2ülés menetiránnyal háttal/csak kombiban/
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 21. szerda 20:57), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 21. szerda 20:57
Törölt felhasználó (69371)

de 5+2 ülés????? olyat még nem láttam!
Szervízkönyvet jó pénzért ír a korrupt szervíz visszamanőleg!
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 21. szerda 20:20), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 21. szerda 20:20
Törölt felhasználó (69371)

pontosan erről van szó! aki 1-2 év után eladja az autót (tisztelet a kivételnek) az nem véletlen! lehet megteheti, hogy ilyen időközönként újat vegyen, na az ilyen leszarja, hogy hogyan kell "szépen" járni az autóval! a mai autóknak is ki kell bírni a 300.000 km-t! mondjuk ez csalóka, mert ha jól szemügyre vesszük a szervízkönyvet és aszerint cselekszünk, akkor szépen lassan idővel mindent lecserélünk a motoron, ami fontos! én azt vallom, hogy amíg a garancia tart, addig rendszeresen kövessük a szervízkönyv utasításait, de 5 évig célszerű ( ha mégis el akarjuk adni az autót, akkor ez jó pont ha van rendszeresen kitöltött szervízkönyv). szerintem 5 év után csak akkor cseréljünk valamit ha az már nagyon indokolt! mert a szervízkönyv is ki van ám találva, hogy egy alkatrész élettartamának már a felénél cserélni kell! hehehe, nevetséges!
én éppen ezért újautó párti vagyok! azt kezdetektől fogva én vezetem! az tuti nem szar! bár én is használtan vettem a bömöst.

Törölt felhasználó (69371)

én éppen ezért újautó párti vagyok! azt kezdetektől fogva én vezetem! az tuti nem szar! bár én is használtan vettem a bömöst.
kicsit 207
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 02. 21. szerda 21:12), amit ide kattintva olvashatsz)

Hát persze!De a Daewoo Tico meg szűk vállban.Inkább egy 30 éves dinnyés merci!
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 21. szerda 21:06), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 21. szerda 21:06
Törölt felhasználó (69371)

én éppen ezért újautó párti vagyok! azt kezdetektől fogva én vezetem! az tuti nem szar! bár én is használtan vettem a bömöst.
206 faszom! sorry! ezt akartam írni!
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 21. szerda 21:12), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 21. szerda 21:12
Törölt felhasználó (69371)

kicsit 207

Pedig ezt megettem volna simán!
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 21. szerda 21:17), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 21. szerda 21:17
Törölt felhasználó (69371)

206 faszom! sorry! ezt akartam írni!
Egy haver vett egy Passat TDI-t és boldogan meséli hogy 6-ot eszik.Én meg azt mondtam hogy évente 1 millát buksz az árán,azt hozzáadhatod.

Hát olvasgatok itt és sajnálom hogy egyesek így leszólják az alfát, általában azok teszik akiknek az életben nem volt, és hallott róla ezt azt.
Nekem volt és szerettem, és az ismeretségi körben is volt jópár és azóta is olasz autót hajtanak.
Lehet kérdezni most miért nem alfám van?!
Mert abban az árfekvésben karosszéria kialakításban, és motorban nem volt(diesel kombi).
Volt a családban agyondicsért VW is de negyed annyi km alatt 5x annyit kellett alkatrészekre költeni mint nekem, pedig én jártam vele külföldre is(1000km egyfolytában)míg a VW-vel a megyéből nem mertek kimenni.Ja és azóta ő is szar olasszal jár a fasza golf helyett, és nem győzi dicsérni!!És egy dolgot még:Tök mindegy milyen márkájú autót veszel ki kell fogni, még az újat is mert abból is bele lehet nyúlni egy szar sorozatba/darabba, aki viszont előitéletek alapján utál egy típust az meg is érdemli hogy ne tudja meg, hogy milyen érzés egy alfával kanyarogni egy szerpentinen.
Nekem volt és szerettem, és az ismeretségi körben is volt jópár és azóta is olasz autót hajtanak.
Lehet kérdezni most miért nem alfám van?!
Mert abban az árfekvésben karosszéria kialakításban, és motorban nem volt(diesel kombi).
Volt a családban agyondicsért VW is de negyed annyi km alatt 5x annyit kellett alkatrészekre költeni mint nekem, pedig én jártam vele külföldre is(1000km egyfolytában)míg a VW-vel a megyéből nem mertek kimenni.Ja és azóta ő is szar olasszal jár a fasza golf helyett, és nem győzi dicsérni!!És egy dolgot még:Tök mindegy milyen márkájú autót veszel ki kell fogni, még az újat is mert abból is bele lehet nyúlni egy szar sorozatba/darabba, aki viszont előitéletek alapján utál egy típust az meg is érdemli hogy ne tudja meg, hogy milyen érzés egy alfával kanyarogni egy szerpentinen.

részben igazad van! tudom rám gondolsz! én nem mondom, hogy a VW hűde fasza! inkább akkor egy skoda, mert a belső terében sokkal igényesebb mint a kategóritársak VW-jei! Tudod az a bosszantó az Alfában, hogy nem ár/érték arányos autó! hiába vannak jó autói, ha nem ér annyit! ami nagyon bosszantó bennük, hogy a legtöbb úgy jön ki a gyárból, hogy eleve hibás, pl a légzsák visszajelző lámpa, vagy szerencsés esetben ilyen apróságok! és a kereskedés azt mondja: óóó! majd el múlik! na ez röhejj!
(Ez egy válasz 75hg üzenetére (2007. 02. 22. csütörtök 10:01), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 22. csütörtök 10:01

Hát olvasgatok itt és sajnálom hogy egyesek így leszólják az alfát, általában azok teszik akiknek az életben nem volt, és hallott róla ezt azt.
Nekem volt és szerettem, és az ismeretségi körben is volt jópár és azóta is olasz autót hajtanak.
Lehet kérdezni most miért nem alfám van?!
Mert abban az árfekvésben karosszéria kialakításban, és motorban nem volt(diesel kombi).
Volt a családban agyondicsért VW is de negyed annyi km alatt 5x annyit kellett alkatrészekre költeni mint nekem, pedig én jártam vele külföldre is(1000km egyfolytában)míg a VW-vel a megyéből nem mertek kimenni.Ja és azóta ő is szar olasszal jár a fasza golf helyett, és nem győzi dicsérni!!És egy dolgot még:Tök mindegy milyen márkájú autót veszel ki kell fogni, még az újat is mert abból is bele lehet nyúlni egy szar sorozatba/darabba, aki viszont előitéletek alapján utál egy típust az meg is érdemli hogy ne tudja meg, hogy milyen érzés egy alfával kanyarogni egy szerpentinen.
Nekem volt és szerettem, és az ismeretségi körben is volt jópár és azóta is olasz autót hajtanak.
Lehet kérdezni most miért nem alfám van?!
Mert abban az árfekvésben karosszéria kialakításban, és motorban nem volt(diesel kombi).
Volt a családban agyondicsért VW is de negyed annyi km alatt 5x annyit kellett alkatrészekre költeni mint nekem, pedig én jártam vele külföldre is(1000km egyfolytában)míg a VW-vel a megyéből nem mertek kimenni.Ja és azóta ő is szar olasszal jár a fasza golf helyett, és nem győzi dicsérni!!És egy dolgot még:Tök mindegy milyen márkájú autót veszel ki kell fogni, még az újat is mert abból is bele lehet nyúlni egy szar sorozatba/darabba, aki viszont előitéletek alapján utál egy típust az meg is érdemli hogy ne tudja meg, hogy milyen érzés egy alfával kanyarogni egy szerpentinen.
