Bocs ha félreérthető voltam, nem gondoltam konkrétan senkire, általánosságban beszéltem.
Szerintem egy BMW sem ér annyit amennyit elkérnek érte, és nem biztos hogy vezetési élményből többet nyújt mint egy alfa.Persze ezek szubjektív dolgok.Az meg hogy mit mond a kereskedő/márkaszervíz, az pedig sajnálatos, de minden tipusnál vannak ilyen "ügyfélközpontú magasanképzett szerelőgárdával" megáldottképviselet.De az azért nem mindegy, hogy a semmiért mennyit kérnek el. (Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 22. csütörtök 10:10), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 22. csütörtök 10:10
Szerintem egy BMW sem ér annyit amennyit elkérnek érte, és nem biztos hogy vezetési élményből többet nyújt mint egy alfa.Persze ezek szubjektív dolgok.Az meg hogy mit mond a kereskedő/márkaszervíz, az pedig sajnálatos, de minden tipusnál vannak ilyen "ügyfélközpontú magasanképzett szerelőgárdával" megáldottképviselet.De az azért nem mindegy, hogy a semmiért mennyit kérnek el. (Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 22. csütörtök 10:10), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
részben igazad van! tudom rám gondolsz! én nem mondom, hogy a VW hűde fasza! inkább akkor egy skoda, mert a belső terében sokkal igényesebb mint a kategóritársak VW-jei! Tudod az a bosszantó az Alfában, hogy nem ár/érték arányos autó! hiába vannak jó autói, ha nem ér annyit! ami nagyon bosszantó bennük, hogy a legtöbb úgy jön ki a gyárból, hogy eleve hibás, pl a légzsák visszajelző lámpa, vagy szerencsés esetben ilyen apróságok! és a kereskedés azt mondja: óóó! majd el múlik! na ez röhejj!
vezettem már 156-os Alfát! addig az volt az etalon! de kiprószáltam egy BMW-t, amit meg is vettem és hidd el nagy különbség van a kettő között! ennyit jelent az 50-50 %-os súlyelosztás a tengelyeken nézve! hasonló jó lehet a Mazda MX-5 is!
(Ez egy válasz 75hg üzenetére (2007. 02. 22. csütörtök 10:39), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 22. csütörtök 10:39
Bocs ha félreérthető voltam, nem gondoltam konkrétan senkire, általánosságban beszéltem.
Szerintem egy BMW sem ér annyit amennyit elkérnek érte, és nem biztos hogy vezetési élményből többet nyújt mint egy alfa.Persze ezek szubjektív dolgok.Az meg hogy mit mond a kereskedő/márkaszervíz, az pedig sajnálatos, de minden tipusnál vannak ilyen "ügyfélközpontú magasanképzett szerelőgárdával" megáldottképviselet.De az azért nem mindegy, hogy a semmiért mennyit kérnek el.
Szerintem egy BMW sem ér annyit amennyit elkérnek érte, és nem biztos hogy vezetési élményből többet nyújt mint egy alfa.Persze ezek szubjektív dolgok.Az meg hogy mit mond a kereskedő/márkaszervíz, az pedig sajnálatos, de minden tipusnál vannak ilyen "ügyfélközpontú magasanképzett szerelőgárdával" megáldottképviselet.De az azért nem mindegy, hogy a semmiért mennyit kérnek el.
Egy gyors kérdés:
Árban mi a különbség (az éves fentartást is figyelembe véve)
Szerintem a vezetés élmény beli különbség a hátsó hajtásból adódik.(Bár az új bömösökről csak gondolom hogy hátul hajt, mivel nekem nem igazán tetszenek nem is tartom őket szemmel technikailag). (Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 22. csütörtök 10:42), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 22. csütörtök 10:42
Árban mi a különbség (az éves fentartást is figyelembe véve)
Szerintem a vezetés élmény beli különbség a hátsó hajtásból adódik.(Bár az új bömösökről csak gondolom hogy hátul hajt, mivel nekem nem igazán tetszenek nem is tartom őket szemmel technikailag). (Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 22. csütörtök 10:42), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
vezettem már 156-os Alfát! addig az volt az etalon! de kiprószáltam egy BMW-t, amit meg is vettem és hidd el nagy különbség van a kettő között! ennyit jelent az 50-50 %-os súlyelosztás a tengelyeken nézve! hasonló jó lehet a Mazda MX-5 is!
Azért a megbízhatósági tesztek ellened szólnak!Olvasgattál ilyeneket?Az olasz autók,no és a franciák a sereghajtók.Japán kocsid volt?Egy Volkswagen még kevés összehasonlítási alapnak.Nekem volt 2 Uno-m,meg egy 75Td Alfám,hát isten őrizz!Most is van egy Iveco-m /kell a hely/ az is egy szarhatár.A japán kocsik szerintem a legjobbak!
(Ez egy válasz 75hg üzenetére (2007. 02. 22. csütörtök 11:22), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 22. csütörtök 11:22
Egy gyors kérdés:
Árban mi a különbség (az éves fentartást is figyelembe véve)
Szerintem a vezetés élmény beli különbség a hátsó hajtásból adódik.(Bár az új bömösökről csak gondolom hogy hátul hajt, mivel nekem nem igazán tetszenek nem is tartom őket szemmel technikailag).
Árban mi a különbség (az éves fentartást is figyelembe véve)
Szerintem a vezetés élmény beli különbség a hátsó hajtásból adódik.(Bár az új bömösökről csak gondolom hogy hátul hajt, mivel nekem nem igazán tetszenek nem is tartom őket szemmel technikailag).
A vezetési élmény beli különbség miért függ a hajtástól?Amíg nem pörög ki a kerék,addig meg sem tudod mondani,hogy melyik van hajtva.Vagy te állandóan füstölgő gumikkal autózol?Az elsőkerékhajtás helytakarékos,könnyebb szerkezet,kissebbek a hajtási reakciók,tapadás nagyobb /orrmotor/,és hülyebiztos-nem áll keresztbe a kocsi /női sofőr télen/.Hátránya egy van nem lehet vele driftelni,a mindennapokban ez nem hátrány.
(Ez egy válasz 75hg üzenetére (2007. 02. 22. csütörtök 11:22), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 22. csütörtök 11:22
Egy gyors kérdés:
Árban mi a különbség (az éves fentartást is figyelembe véve)
Szerintem a vezetés élmény beli különbség a hátsó hajtásból adódik.(Bár az új bömösökről csak gondolom hogy hátul hajt, mivel nekem nem igazán tetszenek nem is tartom őket szemmel technikailag).
Árban mi a különbség (az éves fentartást is figyelembe véve)
Szerintem a vezetés élmény beli különbség a hátsó hajtásból adódik.(Bár az új bömösökről csak gondolom hogy hátul hajt, mivel nekem nem igazán tetszenek nem is tartom őket szemmel technikailag).
"A japán kocsik szerintem a legjobbak!"
Ezzel vitatkoznék, a jóság számomra összetett dolog, viszont úgy igaz, hogy a legmegbízhatóbbak!!
Nem azt írtam,hogy az olasz autók a legmegbízhatóbbak, de sokszor aránytalanul lehúzzák őket, és főleg olyanok akik még utasként sem ültek benne.A 80-as évekbeli olaszokban tényleg sok leharcolt volt, de ne egy 4 tulajon keresztülment uno-t hasonlítsuk a bmw-hez.A 90-es évek közepétől az olasz autók is egyre megbízhatóbbak.Szoktam olvasni megbízhatósági tesztet, sőt olvastam már a hátterükről is, ami részletezi a hibák okát(le esett aksisarutól a biztosítékcseréig sokminden apróság miatti műszakihibákról).
Na de ebből megint úgy fest majd hogy isteníteni akarom az alfákat, pedig nem, csak azt nem szeretem,ha valamit indokolatlanul lehúznak.Nekem 33-om volt (boxerral) hosszú éveken keresztül, és egy doboz kontaktdeo sok hibát megelőzött, mechanikus gondja pedig soha nem volt! (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 02. 22. csütörtök 11:43), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 22. csütörtök 11:43
Ezzel vitatkoznék, a jóság számomra összetett dolog, viszont úgy igaz, hogy a legmegbízhatóbbak!!
Nem azt írtam,hogy az olasz autók a legmegbízhatóbbak, de sokszor aránytalanul lehúzzák őket, és főleg olyanok akik még utasként sem ültek benne.A 80-as évekbeli olaszokban tényleg sok leharcolt volt, de ne egy 4 tulajon keresztülment uno-t hasonlítsuk a bmw-hez.A 90-es évek közepétől az olasz autók is egyre megbízhatóbbak.Szoktam olvasni megbízhatósági tesztet, sőt olvastam már a hátterükről is, ami részletezi a hibák okát(le esett aksisarutól a biztosítékcseréig sokminden apróság miatti műszakihibákról).
Na de ebből megint úgy fest majd hogy isteníteni akarom az alfákat, pedig nem, csak azt nem szeretem,ha valamit indokolatlanul lehúznak.Nekem 33-om volt (boxerral) hosszú éveken keresztül, és egy doboz kontaktdeo sok hibát megelőzött, mechanikus gondja pedig soha nem volt! (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 02. 22. csütörtök 11:43), amit ide kattintva olvashatsz)
Azért a megbízhatósági tesztek ellened szólnak!Olvasgattál ilyeneket?Az olasz autók,no és a franciák a sereghajtók.Japán kocsid volt?Egy Volkswagen még kevés összehasonlítási alapnak.Nekem volt 2 Uno-m,meg egy 75Td Alfám,hát isten őrizz!Most is van egy Iveco-m /kell a hely/ az is egy szarhatár.A japán kocsik szerintem a legjobbak!
A vezetési élményt nem városban lámpától lámpáig mérik, de nem is az autobahnon!
Próbálj ki hasonló teljesítményű+kategóriájú autót,(1front,1hátsó hajtásút)keresztül a Mátrán,Bükkön keresztül, vagy az alpokban.Ha megtanulod kezelni a hátsókerékhajtást akkor megérzed miért élvezetesebb, és nem kell füstölni a guminak.
Pont azért nagyobb az élmény mert nem hülyebiztos!
És ha a fronthajtásnak jobb a tapadása miért nem használják (kb)200Le fölött??? (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 02. 22. csütörtök 11:58), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 22. csütörtök 11:58
Próbálj ki hasonló teljesítményű+kategóriájú autót,(1front,1hátsó hajtásút)keresztül a Mátrán,Bükkön keresztül, vagy az alpokban.Ha megtanulod kezelni a hátsókerékhajtást akkor megérzed miért élvezetesebb, és nem kell füstölni a guminak.
Pont azért nagyobb az élmény mert nem hülyebiztos!
És ha a fronthajtásnak jobb a tapadása miért nem használják (kb)200Le fölött??? (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 02. 22. csütörtök 11:58), amit ide kattintva olvashatsz)
A vezetési élmény beli különbség miért függ a hajtástól?Amíg nem pörög ki a kerék,addig meg sem tudod mondani,hogy melyik van hajtva.Vagy te állandóan füstölgő gumikkal autózol?Az elsőkerékhajtás helytakarékos,könnyebb szerkezet,kissebbek a hajtási reakciók,tapadás nagyobb /orrmotor/,és hülyebiztos-nem áll keresztbe a kocsi /női sofőr télen/.Hátránya egy van nem lehet vele driftelni,a mindennapokban ez nem hátrány.
Az elsőkerekes motorja a hajtott kereket terheli!-Mit nem lehet ezen érteni?Azt hogy a luxusautókban és a sportkocsikban miért van gyakrabban hátsó,az egy más tészta, ha lesz időm majd leírom.Műszaki okokból használták 80 évig a hátsó hajtást,mert nem tudtak elég strapabíró féltengelyt készíteni.A teherautók /amik súlyt is visznek-NEM!!!a Jumper,Boxer,Ducato/ hanem az igazi teherautók még ma is hátsókerekesek.Egyébként milyen hátsókerekes autóból származnak az élményeid?
(Ez egy válasz 75hg üzenetére (2007. 02. 22. csütörtök 12:17), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 22. csütörtök 12:17
A vezetési élményt nem városban lámpától lámpáig mérik, de nem is az autobahnon!
Próbálj ki hasonló teljesítményű+kategóriájú autót,(1front,1hátsó hajtásút)keresztül a Mátrán,Bükkön keresztül, vagy az alpokban.Ha megtanulod kezelni a hátsókerékhajtást akkor megérzed miért élvezetesebb, és nem kell füstölni a guminak.
Pont azért nagyobb az élmény mert nem hülyebiztos!
És ha a fronthajtásnak jobb a tapadása miért nem használják (kb)200Le fölött???
Próbálj ki hasonló teljesítményű+kategóriájú autót,(1front,1hátsó hajtásút)keresztül a Mátrán,Bükkön keresztül, vagy az alpokban.Ha megtanulod kezelni a hátsókerékhajtást akkor megérzed miért élvezetesebb, és nem kell füstölni a guminak.
Pont azért nagyobb az élmény mert nem hülyebiztos!
És ha a fronthajtásnak jobb a tapadása miért nem használják (kb)200Le fölött???
Nekem volt német francia olasz és japán autóm is.Van miből merítenem.Azt hiszem neked nem volt japán,jössz itt nekem a vezetési élménnyel.Olyan a dumád mint egy autószalon rábeszélőemberének.Egyébként ha neked megéri járj olasz élményautóval!
Na még egy nekifutás.
Nem azt írtam hogy a japán roszz, hanem, hogy nem a legjobbak(számomra a jóság nem = a megbízhatósággal a jóságba nálam beszámít a kényelem,a kinézet ár alkatrész ár...).Igen nem volt saját tulajdonú japán autóm, és nem is tervezem.De vezettem már több típust is(nem 1km-re gondolok)nekem túl személytelenek(átlag tipusok).Hátsókerekesek közül vezettem skodát
persze vezetési élménynél nem erre gondoltam de többekközt régi bömösöket is.
Ja és a motor az első kereket terheli,hát persze álló helyzetben
persze eltúlozva.
Kérdés:Vezettél már olyan autót ami intenzív gyorsításra képes, és gyorsítottál is intenzíven?
És(-el nem kezdünk mondatot)nem tűnt föl, az autó sújpontja mennyire eltolódott a hátsó tengely irányába, és mennyire terheletlenné vált az első kerék(na ezért nem raknak erősebb autókba csak első hajtást)de igaz ez visszafelé is, ezért van az hogy a lassításban az első kerekek vesznek részt intenzívebben.
Nem azt írtam hogy a japán roszz, hanem, hogy nem a legjobbak(számomra a jóság nem = a megbízhatósággal a jóságba nálam beszámít a kényelem,a kinézet ár alkatrész ár...).Igen nem volt saját tulajdonú japán autóm, és nem is tervezem.De vezettem már több típust is(nem 1km-re gondolok)nekem túl személytelenek(átlag tipusok).Hátsókerekesek közül vezettem skodát
persze vezetési élménynél nem erre gondoltam de többekközt régi bömösöket is.Ja és a motor az első kereket terheli,hát persze álló helyzetben
persze eltúlozva.Kérdés:Vezettél már olyan autót ami intenzív gyorsításra képes, és gyorsítottál is intenzíven?
És(-el nem kezdünk mondatot)nem tűnt föl, az autó sújpontja mennyire eltolódott a hátsó tengely irányába, és mennyire terheletlenné vált az első kerék(na ezért nem raknak erősebb autókba csak első hajtást)de igaz ez visszafelé is, ezért van az hogy a lassításban az első kerekek vesznek részt intenzívebben.
Egy biztos! A francia és olasz kocsik nagy %-ban nem megbízhatók! De! A francia kocsikra legalább 12 év átrozsdásodás elleni garanciát adnak! Az olaszok a 6 évet is netcesen vállalják be! Persze erre azt mondom, hogy olasz kocsit olyat kell venni, amit itt felénk gyártanak! Ugyanis az ottani vas alapanyagnak a páratartalom miatt más a korrózió álló képessége, mint a tűlünk északabra és nyugatabra lévő alapanyagoknak!
Tévedsz egy picit! Pont azokat az autókat lopják el gyakrabban mostanában, amik "tömegcikkek"!
Magyarázat egyszerű! Kevésbbé feltünő, nehezebb szúr szemet! De ezekre az autókra a rendőrök is jobban rááltak, ezért megint lassan váltani fognak a tolvajok, és a drágább kategóriák jönnek! Másrészt az autókat csak azért lopják el, hogy alkatrészként értékesítsék, mert így nagyobb a haszon! Ebből az következik, hogy az alkatrészigény azokból van több, ami tömeggyártmány, tehát pont azokat lopják jobban! Remélem érthető voltam!
Magyarázat egyszerű! Kevésbbé feltünő, nehezebb szúr szemet! De ezekre az autókra a rendőrök is jobban rááltak, ezért megint lassan váltani fognak a tolvajok, és a drágább kategóriák jönnek! Másrészt az autókat csak azért lopják el, hogy alkatrészként értékesítsék, mert így nagyobb a haszon! Ebből az következik, hogy az alkatrészigény azokból van több, ami tömeggyártmány, tehát pont azokat lopják jobban! Remélem érthető voltam!
Javíts ki ha tévedek nem ugyanezt írtam le???
egy kis történet ami igaz!
Itt ahol lakom, egy ismerősömhöz jöttek látogatóba Németországból rokonok. Egy akkori S Mercivel! Olyan 5 éve kb.! Szóval mikor reggelre felkeltek a kocsi eltünt (kint állt az utcán). Valószínüleg régóta követték őket és jó banda lehetett, aki megfújta. A lényeg az, hogy a fritz nem azon hőbörgött, hogy miért lopták el a kocsit (ráadásul nem is értette miért volt rá szüksége a tolvajnak), hanem azon, hogy benne voltak a nyaralás képei a kocsiban! Aznap jelentette a dolgot a német márkaszervíznek, és másnap reggel szó szerint ugyanolyan S Merci állt az úton, csak annyi különbséggel, hogy 0 km volt az autóban! Tréleren lehozták neki németből! Mi még messze vagyunk ettől! (Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 22. csütörtök 14:28), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 22. csütörtök 14:28
Itt ahol lakom, egy ismerősömhöz jöttek látogatóba Németországból rokonok. Egy akkori S Mercivel! Olyan 5 éve kb.! Szóval mikor reggelre felkeltek a kocsi eltünt (kint állt az utcán). Valószínüleg régóta követték őket és jó banda lehetett, aki megfújta. A lényeg az, hogy a fritz nem azon hőbörgött, hogy miért lopták el a kocsit (ráadásul nem is értette miért volt rá szüksége a tolvajnak), hanem azon, hogy benne voltak a nyaralás képei a kocsiban! Aznap jelentette a dolgot a német márkaszervíznek, és másnap reggel szó szerint ugyanolyan S Merci állt az úton, csak annyi különbséggel, hogy 0 km volt az autóban! Tréleren lehozták neki németből! Mi még messze vagyunk ettől! (Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 22. csütörtök 14:28), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
Tévedsz egy picit! Pont azokat az autókat lopják el gyakrabban mostanában, amik "tömegcikkek"!
Magyarázat egyszerű! Kevésbbé feltünő, nehezebb szúr szemet! De ezekre az autókra a rendőrök is jobban rááltak, ezért megint lassan váltani fognak a tolvajok, és a drágább kategóriák jönnek! Másrészt az autókat csak azért lopják el, hogy alkatrészként értékesítsék, mert így nagyobb a haszon! Ebből az következik, hogy az alkatrészigény azokból van több, ami tömeggyártmány, tehát pont azokat lopják jobban! Remélem érthető voltam!
Magyarázat egyszerű! Kevésbbé feltünő, nehezebb szúr szemet! De ezekre az autókra a rendőrök is jobban rááltak, ezért megint lassan váltani fognak a tolvajok, és a drágább kategóriák jönnek! Másrészt az autókat csak azért lopják el, hogy alkatrészként értékesítsék, mert így nagyobb a haszon! Ebből az következik, hogy az alkatrészigény azokból van több, ami tömeggyártmány, tehát pont azokat lopják jobban! Remélem érthető voltam!
de ne értéket nézz a lopási statisztikában, hanem darabszámot! és magyarországot nézd!
Hát ez az ha már egyre több az egyre kevésbé megbízható típus akkor legalább legyen stílusa!
csak ennek ilyen biztosítása volt, hogy nem aggódott érte! de azt a Mercit se suttyó tolvajok fújták meg az tutti!
hidd el, hogy magyarországon a legjobban veszélyeztetet autó az Opel Astra, a Suzuki Swift és a VW Golf!
nekem dolgoznak ismerősök rendőrségen, és hidd el nekem, hogy ma már az alkatrészek miatt lopják az autókat! úgy értékesítik tovább a nyereség miatt is és kisebb a rizikó a lebukásra!
én nem magamról beszélek, hanem a fritz-ről. természetesen sírva is fakadnék ha az autóm ellopnák vagy akármimet!













sexotix






