
erről csak annyit, hogy a kocsi az enyém, a csaj meg ha ingyen adná magát se kellene!
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 11. 17. szombat 13:39), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 11. 17. szombat 13:39



Törölt felhasználó (20803)
VIP
Admin




ez a mclaren talán egy M8-as, esetleg M20-as. ezek a típusok a 70-es évek elején Can-Am versenyeken indultak. a széria lényege az volt, hogy gyakorlatilag nem volt szabály a motorra vonatkozólag. ezek a mclarenek 8-9 literes V8-as Chevrolet motorokkal voltak ellátva, amik anno kb 750 lóerőt teljesítettek. ehhez 650-700 kg-os tömeg társult. De 1973-ban a Porsche bevetette ellenük a 917-30-as típust,ami a korábbi Le Mans-i 24 óráson győztes 917K motorjának felfúrt és turbósított változatával indult. ez versenyen 1100 lóerőt teljesített,de edzésen 1580-at(az általam olvasott források szerint), s ezzel a máig legerősebb versenyautó. szóval ezzel le tudták győzni a mclarent.
nem mondtam,hogy szeretnék a forma1ben dolgozni, és tisztában is vagyok vele, hogy szinte lehetetlen kihívás...
az is világos számomra, hogy az autóipar,pláne a versenysport milyen kicsi része a gépészetnek.
továbbá eszem ágában sincs elrontani az életemet azzal,hogy annak szentelem, hogy néhány huszonéves srác minél gyorsabban száguldozhasson a pályákon iszonyatos pénzért. maradok a békés,nyugodt középszernél. amúgy nem is szeretem az autókat. teljesen elveszítették a funkciójukat. legalábbis azok,amelyek a városban állnak a dugóban alapjáraton, neadjisten szívatóval pöfögve teljesen feleslegesen! a gépkocsi arra való, hogy nagyobb távolságokat tehessen meg vele az ember, bárhová,bármikor eljuthasson. kitiltanám budapestről a személyatóforgalmat(kivéve azokat,akik vidékről mennek oda,vagy onnan mennek vidékre) szálljon föl az ember villamosra,metróra,buszra, és előbb ott lesz.
az is világos számomra, hogy az autóipar,pláne a versenysport milyen kicsi része a gépészetnek.
továbbá eszem ágában sincs elrontani az életemet azzal,hogy annak szentelem, hogy néhány huszonéves srác minél gyorsabban száguldozhasson a pályákon iszonyatos pénzért. maradok a békés,nyugodt középszernél. amúgy nem is szeretem az autókat. teljesen elveszítették a funkciójukat. legalábbis azok,amelyek a városban állnak a dugóban alapjáraton, neadjisten szívatóval pöfögve teljesen feleslegesen! a gépkocsi arra való, hogy nagyobb távolságokat tehessen meg vele az ember, bárhová,bármikor eljuthasson. kitiltanám budapestről a személyatóforgalmat(kivéve azokat,akik vidékről mennek oda,vagy onnan mennek vidékre) szálljon föl az ember villamosra,metróra,buszra, és előbb ott lesz.



Szerintem igen sovány lenne oda egy gépészmérnöki diploma.
Én minimális alapnak nevezném,az első 10 %-nak.
/habár szerintem túloztam,a felsőoktatás színvonalára tekintettel/ (Ez egy válasz yanee84 üzenetére (2007. 11. 17. szombat 11:32), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 11. 17. szombat 11:32
Én minimális alapnak nevezném,az első 10 %-nak.
/habár szerintem túloztam,a felsőoktatás színvonalára tekintettel/ (Ez egy válasz yanee84 üzenetére (2007. 11. 17. szombat 11:32), amit ide kattintva olvashatsz)

arról beszélek,hogy gépészmérnök leszek(remélem), és abban ugyancsak benne van,hogy járműveket tervezzek. más kérdés,hogy kibaszott mocskosmód jónak kellene lennem ahhoz,hogy forma1esen dolgozhassak!
arról beszélek,hogy gépészmérnök leszek(remélem), és abban ugyancsak benne van,hogy járműveket tervezzek. más kérdés,hogy kibaszott mocskosmód jónak kellene lennem ahhoz,hogy forma1esen dolgozhassak!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 11. 17. szombat 09:54), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 11. 17. szombat 09:54

'hááát ha most kurvára összeszedném magam,én is tervezhetnék ilyen autókat legalábbis egy-két részegységét"
Azt hiszem te nem tudod miről beszélsz!
'sokkal több előzés volt,több hasonlóan jó versenyző és sok győzelemre esélyes csapat. kivéve pl '88-at
most kicsit kevesebb az emberi tényező sajnos."
A forma 1-ben mindíg is dominált a technika,de hidd el aki dollár milliókat költ kocsira az az emberi tényezőből is kihozza a maximumot.

'sokkal több előzés volt,több hasonlóan jó versenyző és sok győzelemre esélyes csapat. kivéve pl '88-at
most kicsit kevesebb az emberi tényező sajnos."
A forma 1-ben mindíg is dominált a technika,de hidd el aki dollár milliókat költ kocsira az az emberi tényezőből is kihozza a maximumot.


'hááát ha most kurvára összeszedném magam,én is tervezhetnék ilyen autókat legalábbis egy-két részegységét"
Azt hiszem te nem tudod miről beszélsz!
'sokkal több előzés volt,több hasonlóan jó versenyző és sok győzelemre esélyes csapat. kivéve pl '88-at
most kicsit kevesebb az emberi tényező sajnos."
A forma 1-ben mindíg is dominált a technika,de hidd el aki dollár milliókat költ kocsira az az emberi tényezőből is kihozza a maximumot.
(Ez egy válasz yanee84 üzenetére (2007. 11. 16. péntek 23:48), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 11. 16. péntek 23:48

'sokkal több előzés volt,több hasonlóan jó versenyző és sok győzelemre esélyes csapat. kivéve pl '88-at
most kicsit kevesebb az emberi tényező sajnos."
A forma 1-ben mindíg is dominált a technika,de hidd el aki dollár milliókat költ kocsira az az emberi tényezőből is kihozza a maximumot.
(Ez egy válasz yanee84 üzenetére (2007. 11. 16. péntek 23:48), amit ide kattintva olvashatsz)

hááát ha most kurvára összeszedném magam,én is tervezhetnék ilyen autókat
legalábbis egy-két részegységét.

hááát ha most kurvára összeszedném magam,én is tervezhetnék ilyen autókat
legalábbis egy-két részegységét.
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 11. 16. péntek 22:49), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 11. 16. péntek 22:49


Nézd a lemans-i 24-órást!
A legtöbb ember már a forma 1-en is elalszik,én példul sosem nézem,a verseny nem érdekel,sőt a cirkusz körülötte meg legkevésbé.
Viszont becsülöm azokat a mérnököket,akik ezeket az autókat tervezik/építik 20000-es fordulaton egy óra is dúrva.
Nem értem pontosan mi a gondod velük,ezek erre készültek,Talmától sem várod el szerintem,hogy leússza a Kovács Ágit!
A legtöbb ember már a forma 1-en is elalszik,én példul sosem nézem,a verseny nem érdekel,sőt a cirkusz körülötte meg legkevésbé.
Viszont becsülöm azokat a mérnököket,akik ezeket az autókat tervezik/építik 20000-es fordulaton egy óra is dúrva.
Nem értem pontosan mi a gondod velük,ezek erre készültek,Talmától sem várod el szerintem,hogy leússza a Kovács Ágit!
értem én. másra tervezték. csak pl a turbós korszakban a forma1eseket se volt egyszerű elvezetni,mégis sokkal több előzés volt,több hasonlóan jó versenyző és sok győzelemre esélyes csapat. kivéve pl '88-at
most kicsit kevesebb az emberi tényező sajnos. (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 11. 16. péntek 22:49), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 11. 16. péntek 22:49

most kicsit kevesebb az emberi tényező sajnos. (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 11. 16. péntek 22:49), amit ide kattintva olvashatsz)

Nézd a lemans-i 24-órást!
A legtöbb ember már a forma 1-en is elalszik,én példul sosem nézem,a verseny nem érdekel,sőt a cirkusz körülötte meg legkevésbé.
Viszont becsülöm azokat a mérnököket,akik ezeket az autókat tervezik/építik 20000-es fordulaton egy óra is dúrva.
Nem értem pontosan mi a gondod velük,ezek erre készültek,Talmától sem várod el szerintem,hogy leússza a Kovács Ágit!
A legtöbb ember már a forma 1-en is elalszik,én példul sosem nézem,a verseny nem érdekel,sőt a cirkusz körülötte meg legkevésbé.
Viszont becsülöm azokat a mérnököket,akik ezeket az autókat tervezik/építik 20000-es fordulaton egy óra is dúrva.
Nem értem pontosan mi a gondod velük,ezek erre készültek,Talmától sem várod el szerintem,hogy leússza a Kovács Ágit!
Nézd a lemans-i 24-órást!
A legtöbb ember már a forma 1-en is elalszik,én példul sosem nézem,a verseny nem érdekel,sőt a cirkusz körülötte meg legkevésbé.
Viszont becsülöm azokat a mérnököket,akik ezeket az autókat tervezik/építik 20000-es fordulaton egy óra is dúrva.
Nem értem pontosan mi a gondod velük,ezek erre készültek,Talmától sem várod el szerintem,hogy leússza a Kovács Ágit! (Ez egy válasz yanee84 üzenetére (2007. 11. 16. péntek 22:29), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 11. 16. péntek 22:29
A legtöbb ember már a forma 1-en is elalszik,én példul sosem nézem,a verseny nem érdekel,sőt a cirkusz körülötte meg legkevésbé.
Viszont becsülöm azokat a mérnököket,akik ezeket az autókat tervezik/építik 20000-es fordulaton egy óra is dúrva.
Nem értem pontosan mi a gondod velük,ezek erre készültek,Talmától sem várod el szerintem,hogy leússza a Kovács Ágit! (Ez egy válasz yanee84 üzenetére (2007. 11. 16. péntek 22:29), amit ide kattintva olvashatsz)

na ezaz,a traktor legalább megy napi 12 órát, de a forma1esek max2-t.
na ezaz,a traktor legalább megy napi 12 órát, de a forma1esek max2-t.
Hát ettől a szörcsögéstől nem szartam össze magam!
Lehet hogy traktorosnak kellett volna menned,ott ilyet hallgathatnál napi 12 órán keresztül! (Ez egy válasz yanee84 üzenetére (2007. 11. 16. péntek 20:44), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 11. 16. péntek 20:44
Lehet hogy traktorosnak kellett volna menned,ott ilyet hallgathatnál napi 12 órán keresztül! (Ez egy válasz yanee84 üzenetére (2007. 11. 16. péntek 20:44), amit ide kattintva olvashatsz)

ááá a forma1 szar! automatizált vinnyogós fos kis autók. még egy-két japán is el tudja vezetni őket
ez kicsit szebben szól,ha végre elindul

ez kicsit szebben szól,ha végre elindul
ááá a forma1 szar! automatizált vinnyogós fos kis autók. még egy-két japán is el tudja vezetni őket
ez kicsit szebben szól,ha végre elindul

ez kicsit szebben szól,ha végre elindul
én csak a tényeket közlöm mostanában, de
nem mondom egy árva pinahajszálnyit sem, hogy ne lenne igazad!
(Ez egy válasz yanee84 üzenetére (2007. 11. 15. csütörtök 15:51), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 11. 15. csütörtök 15:51
nem mondom egy árva pinahajszálnyit sem, hogy ne lenne igazad!


isten óvja a világot attól,hogy lewis így legyen vb és kimi így ne, DE mégis kinek hiányozna bernie ha lelépne??? kinek kell már ez a 100 éves vén pöcs? mindig is részrehajló volt, hol ezzel,hol azzal, tetejébe egy pénzsóvár alak!!!
isten óvja a világot attól,hogy lewis így legyen vb és kimi így ne, DE mégis kinek hiányozna bernie ha lelépne??? kinek kell már ez a 100 éves vén pöcs? mindig is részrehajló volt, hol ezzel,hol azzal, tetejébe egy pénzsóvár alak!!!
(Ez egy válasz tom1019 üzenetére (2007. 11. 15. csütörtök 12:58), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 11. 15. csütörtök 12:58

Egy brit lap azt állítja, hogy a Forma-1 kereskedelmi jogainak birtokosa, Bernie Ecclestone azzal fenyegetőzik, távozik a versenysorozatból, ha a Nemzetközi Automobil-szövetség (FIA) Fellebbviteli Bírósága csütörtökön helyt ad a McLaren fellebbezésének és elveszi Kimi Räikkönentől a világbajnoki címet, és Lewis Hamiltonnak adja a trófeát.
A The Guardian szerint pedig Ecclestone - arra utalva, hogy csütörtökön esetleg elvehetik Räikkönentől a világbajnoki címet - a következőt mondta: "Ha valaki azt gondolja, hogy ez a legjobb a Forma-1-nek, akkor komolyan elgondolkozom a visszavonuláson."
A Forma-1 nagyura a The Times-nak pedig azzal folytatta, nem valószínű, hogy bármi is történik majd a meghallgatáson: "Szerintem, nem kell megváltoztatniuk a végeredményt. Ugyanazon a hétvégén, a McLaren két szett esőgumit használt a szabadedzésen, amit nem tehettek volna meg, ezért talán pontosan úgy kezelik majd a történteket, mint az esőgumi-ügyben."
A The Guardian szerint pedig Ecclestone - arra utalva, hogy csütörtökön esetleg elvehetik Räikkönentől a világbajnoki címet - a következőt mondta: "Ha valaki azt gondolja, hogy ez a legjobb a Forma-1-nek, akkor komolyan elgondolkozom a visszavonuláson."
A Forma-1 nagyura a The Times-nak pedig azzal folytatta, nem valószínű, hogy bármi is történik majd a meghallgatáson: "Szerintem, nem kell megváltoztatniuk a végeredményt. Ugyanazon a hétvégén, a McLaren két szett esőgumit használt a szabadedzésen, amit nem tehettek volna meg, ezért talán pontosan úgy kezelik majd a történteket, mint az esőgumi-ügyben."

Egy brit lap azt állítja, hogy a Forma-1 kereskedelmi jogainak birtokosa, Bernie Ecclestone azzal fenyegetőzik, távozik a versenysorozatból, ha a Nemzetközi Automobil-szövetség (FIA) Fellebbviteli Bírósága csütörtökön helyt ad a McLaren fellebbezésének és elveszi Kimi Räikkönentől a világbajnoki címet, és Lewis Hamiltonnak adja a trófeát.
A The Guardian szerint pedig Ecclestone - arra utalva, hogy csütörtökön esetleg elvehetik Räikkönentől a világbajnoki címet - a következőt mondta: "Ha valaki azt gondolja, hogy ez a legjobb a Forma-1-nek, akkor komolyan elgondolkozom a visszavonuláson."
A Forma-1 nagyura a The Times-nak pedig azzal folytatta, nem valószínű, hogy bármi is történik majd a meghallgatáson: "Szerintem, nem kell megváltoztatniuk a végeredményt. Ugyanazon a hétvégén, a McLaren két szett esőgumit használt a szabadedzésen, amit nem tehettek volna meg, ezért talán pontosan úgy kezelik majd a történteket, mint az esőgumi-ügyben."
A The Guardian szerint pedig Ecclestone - arra utalva, hogy csütörtökön esetleg elvehetik Räikkönentől a világbajnoki címet - a következőt mondta: "Ha valaki azt gondolja, hogy ez a legjobb a Forma-1-nek, akkor komolyan elgondolkozom a visszavonuláson."
A Forma-1 nagyura a The Times-nak pedig azzal folytatta, nem valószínű, hogy bármi is történik majd a meghallgatáson: "Szerintem, nem kell megváltoztatniuk a végeredményt. Ugyanazon a hétvégén, a McLaren két szett esőgumit használt a szabadedzésen, amit nem tehettek volna meg, ezért talán pontosan úgy kezelik majd a történteket, mint az esőgumi-ügyben."

igen látok, még a második napon is:
Schumacher újra átgázolt a mezőnyön Barcelonában
2007. november 14. szerda 17:40
Michael Schumacher ott folytatta Barcelonában, ahol a keddi nyitónapon abbahagyta. Mivel tegnap első lett, ezért nem nehéz kitalálni, hogy a hétszeres világbajnok szerdán is a táblázat élére repítette a Ferrarit. A német pilóta majd fél másodpercet vert a második helyezett de la Rosára.
Teszteredmények, Barcelona, 2. nap:
Pilóta Csapat Idő Hátrány Kör
1 M.Schumacher Ferrari 1:21.486 - 90
2 de la Rosa McLaren 1:21.857 +0.371 60
3 Kovalainen Renault 1:21.894 +0.408 65
4 Massa Ferrari 1:22.044 +0.558 56
5 Paffett McLaren 1:22.293 +0.807 57
6 Rosberg Williams 1:22.333 +0.847 64
7 Coulthard Red Bull Racing 1:22.555 +1.069 74
8 Heidfeld BMW Sauber 1:22.946 +1.460 102
9 Nakadzsima Williams 1:23.031 +1.545 77
10 Vettel Toro Rosso 1:23.187 +1.701 74
11 Chandhok Red Bull Racing 1:23.255 +1.769 57
12 Button Honda 1:23.358 +1.872 79
13 Trulli Toyota 1:23.465 +1.979 54
14 Kubica BMW Sauber 1:23.488 +2.002 37
(Ez egy válasz surdapapa üzenetére (2007. 11. 14. szerda 15:41), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 11. 14. szerda 15:41
Schumacher újra átgázolt a mezőnyön Barcelonában
2007. november 14. szerda 17:40
Michael Schumacher ott folytatta Barcelonában, ahol a keddi nyitónapon abbahagyta. Mivel tegnap első lett, ezért nem nehéz kitalálni, hogy a hétszeres világbajnok szerdán is a táblázat élére repítette a Ferrarit. A német pilóta majd fél másodpercet vert a második helyezett de la Rosára.
Teszteredmények, Barcelona, 2. nap:
Pilóta Csapat Idő Hátrány Kör
1 M.Schumacher Ferrari 1:21.486 - 90
2 de la Rosa McLaren 1:21.857 +0.371 60
3 Kovalainen Renault 1:21.894 +0.408 65
4 Massa Ferrari 1:22.044 +0.558 56
5 Paffett McLaren 1:22.293 +0.807 57
6 Rosberg Williams 1:22.333 +0.847 64
7 Coulthard Red Bull Racing 1:22.555 +1.069 74
8 Heidfeld BMW Sauber 1:22.946 +1.460 102
9 Nakadzsima Williams 1:23.031 +1.545 77
10 Vettel Toro Rosso 1:23.187 +1.701 74
11 Chandhok Red Bull Racing 1:23.255 +1.769 57
12 Button Honda 1:23.358 +1.872 79
13 Trulli Toyota 1:23.465 +1.979 54
14 Kubica BMW Sauber 1:23.488 +2.002 37


vakhangya!
látsz ott igazi menőt a nevek között?
se szemöldök Alonso se Rejszkőnen se Hamletton! senki senki!
de vazze engem Szilva teljes joggal leállít és Te adminként provokálsz?
és gyurira való tekintettel nem mondok Sumira semmit!
egyébként is nem ez a nagy hír, hanem, h a számítógép agyú Ross Brown a Hondához igazolt!
az egérpofa Jean Todt meg a Toyotához
még 2 év /amikor Raikönen a hátán viszi a Ferrarit aztán annyi a Ferrarinak!
de azé Todtné ott van a szeren!


de legalább Suminéról tennétek be fotót! mer az aztán a Surdinak való falat!
látsz ott igazi menőt a nevek között?
se szemöldök Alonso se Rejszkőnen se Hamletton! senki senki!
de vazze engem Szilva teljes joggal leállít és Te adminként provokálsz?
és gyurira való tekintettel nem mondok Sumira semmit!
egyébként is nem ez a nagy hír, hanem, h a számítógép agyú Ross Brown a Hondához igazolt!
az egérpofa Jean Todt meg a Toyotához
még 2 év /amikor Raikönen a hátán viszi a Ferrarit aztán annyi a Ferrarinak!
de azé Todtné ott van a szeren!


de legalább Suminéról tennétek be fotót! mer az aztán a Surdinak való falat!
ennyi! erről van szó!
(Ez egy válasz tom1019 üzenetére (2007. 11. 14. szerda 14:04), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 11. 14. szerda 14:04


de ciki, és itt nincs bunda:
"Alig ért véget a 2007-es szezon Brazíliában, a Forma-1-es mezőny máris munkába állt. A jövő évre való felkészülés első állomásán Barcelonában nagy meglepetésre az éles helyzetben egy év után visszatérő Michael Schumacher volt a leggyorsabb a Ferrarival, a szintén maranellói gépet vezető Luca Badoer és a mclarenes Pedro de la Rosa előtt."
A spanyol teszt legnagyobb szenzációja kétségtelenül a hétszeres világbajnok Michael Schumacher visszatérése volt, a német tétre menő helyzetben utoljára 2006. október végén, pályafutása utolsó versenyén ült autóban.
A Ferrari klasszisa nem is vallott szégyent, hiszen délelőtt a McLaren tesztpilótája, de la Rosa mögött másodikként zárt. A folytatásban a 38 éves bajnok még rátett egy lapáttal, és megelőzte spanyol kollégáját is. Ráadásul egyedüliként a tavaly visszavonult német tudott egy perc huszonkettő másodpercen belülre kerülni. A másik Ferrarit Luca Badoer a második helyre repítette.
Teszteredmények, Barcelona, 1. nap:
Pilóta Csapat Idő Kör
1 Michael Schumacher Ferrari 1:21.922 64
2 Luca Badoer Ferrari 1:22.129 76
3 Pedro de la Rosa McLaren 1:22.687 63
4 Heikki Kovalainen Renault 1:22.802 81
5 Robert Kubica BMW Sauber 1:22.883 56
6 Gary Paffett McLaren 1:23.008 46
7 Kazuki Nakadzsima Williams 1:23.187 66
8 David Coulthard Red Bull Racing 1:23.332 55
9 Jarno Trulli Toyota 1:23.624 46
10 Nick Heidfeld BMW Sauber 1:23.671 75

"Alig ért véget a 2007-es szezon Brazíliában, a Forma-1-es mezőny máris munkába állt. A jövő évre való felkészülés első állomásán Barcelonában nagy meglepetésre az éles helyzetben egy év után visszatérő Michael Schumacher volt a leggyorsabb a Ferrarival, a szintén maranellói gépet vezető Luca Badoer és a mclarenes Pedro de la Rosa előtt."
A spanyol teszt legnagyobb szenzációja kétségtelenül a hétszeres világbajnok Michael Schumacher visszatérése volt, a német tétre menő helyzetben utoljára 2006. október végén, pályafutása utolsó versenyén ült autóban.
A Ferrari klasszisa nem is vallott szégyent, hiszen délelőtt a McLaren tesztpilótája, de la Rosa mögött másodikként zárt. A folytatásban a 38 éves bajnok még rátett egy lapáttal, és megelőzte spanyol kollégáját is. Ráadásul egyedüliként a tavaly visszavonult német tudott egy perc huszonkettő másodpercen belülre kerülni. A másik Ferrarit Luca Badoer a második helyre repítette.
Teszteredmények, Barcelona, 1. nap:
Pilóta Csapat Idő Kör
1 Michael Schumacher Ferrari 1:21.922 64
2 Luca Badoer Ferrari 1:22.129 76
3 Pedro de la Rosa McLaren 1:22.687 63
4 Heikki Kovalainen Renault 1:22.802 81
5 Robert Kubica BMW Sauber 1:22.883 56
6 Gary Paffett McLaren 1:23.008 46
7 Kazuki Nakadzsima Williams 1:23.187 66
8 David Coulthard Red Bull Racing 1:23.332 55
9 Jarno Trulli Toyota 1:23.624 46
10 Nick Heidfeld BMW Sauber 1:23.671 75

