Tuning topic (autók, motorok, csajok)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!

Az eddigi hozzászólások

... 26 27 28 29 30 ...
Sorrend: Legújabb előreLegrégebbi előre hozzászólás / oldal
#2046   2007. 11. 28. szerda 16:16
X Törölt felhasználó (69371)
hihi! de fasza! köszi, már jó napom lett!
(Ez egy válasz Yocoo üzenetére (2007. 11. 26. hétfő 20:39), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 11. 26. hétfő 20:39
dako84-nek sok sok szeretettel nyes nyes


Klikkelj a normál/tömörített mérethez
#2045   2007. 11. 28. szerda 14:29
Yocoo Yocoo
Klikkelj a normál/tömörített mérethez





#2044   2007. 11. 27. kedd 19:14
sony82 sony82
Ki a f...m az a zolii888?azt irja hogy a #2138. hozzászolásnál látható 206-os az az övé???? a nagy szart.az az autó a haveromé!!!te csak szeretnél ilyet szerintem!!!!
#2043   2007. 11. 27. kedd 08:45
Yocoo Yocoo
Úgy értettem a sebesség nem korlátozást, h Europában az elektronika 240-nél tilt, míg japánban a teljesítmény kerül korlátozásra 280 LE-nél.
#2042   2007. 11. 26. hétfő 21:25
Yocoo Yocoo
Cusco kuplung, endless vagy brembo fék stb.
ECU-t bármikor átírják.
Japánban nem a sebesség van korlátozva hanem a teljesítmény 280 LE-ben.
A belpiacos japó autók sokkal durvább felszereltségűek, mint az exportra szántak. Van pl régi Mitsu Colt 1.6-os motorral kb 160 lovas verzióban, de Subarunál maradva nem véletlenül csak Japánban van Forester és Legacy STi.
USA-ban pl 2,5 blokkot használnak az STi-ben Japánban csak 2 literest.


Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez
#2041   2007. 11. 26. hétfő 20:39
Yocoo Yocoo
dako84-nek sok sok szeretettel nyes nyes


Klikkelj a normál/tömörített mérethez
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 11. 26. hétfő 19:49), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
2007. 11. 26. hétfő 19:49
azon lepődnék meg ha nem Subarut tennél fel! eplus2
#2040   2007. 11. 26. hétfő 19:49
X Törölt felhasználó (69371)
azon lepődnék meg ha nem Subarut tennél fel! eplus2
(Ez egy válasz Yocoo üzenetére (2007. 11. 26. hétfő 17:55), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 11. 26. hétfő 17:55
Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez
#2039   2007. 11. 26. hétfő 17:55
Yocoo Yocoo
Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez
#2038   2007. 11. 26. hétfő 17:51
Yocoo Yocoo
Japok inkább USA eszközöket használnak féknek valóban a brembo-t választják, akkor ha nem endless-t, Turbónak inkább IHI-t, vagy Greddy-t.
Övet ülést esetleg használnak olaszt.

Én ezt tapasztaltam.

előző kommentemben Magnetti Marellit akartam írni.
#2037   2007. 11. 26. hétfő 17:39
Yocoo Yocoo
Jellemzőbb inkább a francia(Valeo), olasz(Magnetti Mirelli) és német(Bosch) elektronika használata.
Tiszaújvárosban készül például az Audi, Merci és még ha jól emlékszem a BMW számára készülő elektronikai berendezések egy része (JCI a beszállítója az Audinak és Mercinek), amit magyar dolgozók raknak össze és legalább 10x tesztelik le - amit víz érhet azt a készülékházzal együtt vízalá nyomják és ha nem engedte be a folyadékot az mehet tovább - mire berakják a tároló rekeszbe és kamionra kerül. Ha 1 raklapon kiválasztanak egy ilyen modult és találnak 1 db hibás készüléket akkor végignézik az egész raklapot darabonként, ha találnak még 1-et akkor az egész műszak alatt elkészült modulokat egyesével vizsgálnak át és ezután engedik ki a gyárkapun.
Mindezt távol keleti alkatrészekből csinálják.
Egy ECU 0.4(!) másodperc alatt (re)bootol be.
(Ez egy válasz tom1019 üzenetére (2007. 11. 25. vasárnap 12:59), amit ide kattintva olvashatsz)
tom1019 VIP Admin
2007. 11. 25. vasárnap 12:59
nem tartom kizártnak, hogy igazad van (biztosan értesz hozzá), de szerintem az új évjáratú sportkocsiknál (mint a példámnál is) kevésbé fordul elő ilyen probléma, arról nem is beszélve, hogy egyre több kisegítő alkatrész (mint pld egy tömítés garnirúra, vezérlő számítógéppanel stb.) érkezik a távolkeletről, ill. használnak fel a nyugati autókhoz.
#2036   2007. 11. 25. vasárnap 20:36
oooooooo oooooooo
Befejezhetjük,de akkor megint beáll a topic 1 hétre minimum,ha ez jobb,felőlem lehet.Lenne még pár érvem ellened,de eröltetni én sem akarom a dolgot.

Szerintem semmi probléma nincsen abban,ha két ember véleményt cserél egy autós videóról egy autós topicban.
Akit nem érdekel görgethet,akit meg érdekel az elolvassa,hozzá is fűzheti véleményét,sőt még tanulhat is valamit belőle.
Amíg a stílus nem agresszív,addig ezzel semmi gond.

Mindenkit más mélységekben érdekel a téma,aki nézegetni szereti a kocsikat,annak is van itt elég látnivaló,én is rakosgatok néha.

Amúgy is elég gyenge ez a topic,engem nem érdekel a forma 1,nem is szólok bele de elolvasom,azonkívül nem sok érdemleges párbeszéd zajlik itt.
Nehogymá ez legyen a gond,hogy valaki mégis irogat ide!

/ha egy hét alatt 5 ember benéz ide,akkor sokat mondtam/


Szóval legyen újra csend?

#2035   2007. 11. 25. vasárnap 17:59
oooooooo oooooooo
Öld meg az autót

Toyotával is megeshet,de azt hiszem ez már megette a kenyere javát.Elég jól bírja víz nélkül is.
#2034   2007. 11. 25. vasárnap 16:56
oooooooo oooooooo
'a hűtő biztonsági szelepe engedett.'

A hűtő biztonsági szelepe?Van a hűtőn ilyen,az a feladata hogy mikor üzemmelegre melegszik a motor,a táguló vízből kiengedjen pár centilitert.
A kivezető csöve max 10-es átmérő,és a kiegyenlítő tartályba vezet,kifelé onnan nem jöhet semmi.Főleg nem ilyen gőzfelhő!

Úgy látszik még nem láttál olyat mikor lenyomja a motor a vízcsövet,vagy a bilincs melett letépí.

A gátrepedés itt nem játszik,ugyanis annak a víztérhez semmi köze!

Ha bedolgozik a hűtőbe a motor /tömítés v. hengerfej repedés/ a nyomás előbb-utóbb szétnyom valamit.

Ennek semmi köze ahhoz hogyan használják,ugyanis egy ilyen motornak órákon át bírnia kell ezt,nem véletlenül szabályozza az elektronika a fordulatot.

Bármilyen kocsin előfordulhat bármi,de olaszoknál gyakoribbak az ilyen problémák.

#2033   2007. 11. 25. vasárnap 12:59
tom1019 tom1019 VIP Admin
nem tartom kizártnak, hogy igazad van (biztosan értesz hozzá), de szerintem az új évjáratú sportkocsiknál (mint a példámnál is) kevésbé fordul elő ilyen probléma, arról nem is beszélve, hogy egyre több kisegítő alkatrész (mint pld egy tömítés garnirúra, vezérlő számítógéppanel stb.) érkezik a távolkeletről, ill. használnak fel a nyugati autókhoz.
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 11. 25. vasárnap 12:18), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 11. 25. vasárnap 12:18
'minden normális autónál előfordulhat extrém igénybevételnél.'

Hát pont nem!

Pont egy sportautónál fontos,hogy a hűtőrendszer hibátlanul működjön,mert ezekkel az autókkal így kell autózni /persze zárt pályán/.

Ennek az esetnek 95% hogy semmi köze a hűtőrendszerhez.
Itt szétdurrant egy vízcső,a biztonsági szelep a sapkánál már nem bírta elvezetni a túlnyomást,ez a motor lazán hengerfejes,és bedolgozott a hűtőbe.

Ha az olaszok nem olyan gagyi tömítéseket használnának,akkor nem lehetne őket hengerfejesre hajtani,és nem ömlene belőlük állandóan az olaj.
Lehet hogy ezeket a japánokkal kéne gyártatniuk. smile
#2032   2007. 11. 25. vasárnap 12:18
oooooooo oooooooo
'minden normális autónál előfordulhat extrém igénybevételnél.'

Hát pont nem!

Pont egy sportautónál fontos,hogy a hűtőrendszer hibátlanul működjön,mert ezekkel az autókkal így kell autózni /persze zárt pályán/.

Ennek az esetnek 95% hogy semmi köze a hűtőrendszerhez.
Itt szétdurrant egy vízcső,a biztonsági szelep a sapkánál már nem bírta elvezetni a túlnyomást,ez a motor lazán hengerfejes,és bedolgozott a hűtőbe.

Ha az olaszok nem olyan gagyi tömítéseket használnának,akkor nem lehetne őket hengerfejesre hajtani,és nem ömlene belőlük állandóan az olaj.
Lehet hogy ezeket a japánokkal kéne gyártatniuk. smile
#2031   2007. 11. 25. vasárnap 10:34
oooooooo oooooooo
Hm!


Olasz minőség?-furán hangzik.
(Ez egy válasz tom1019 üzenetére (2007. 11. 24. szombat 18:36), amit ide kattintva olvashatsz)
tom1019 VIP Admin
2007. 11. 24. szombat 18:36
valahol itt kezdődik egy jó autó:

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

ezekkel a piros tragacsokkal lehet a bp-i éjszakában csajozni...
és itt fejeződik be:

Klikkelj a normál/tömörített mérethez
eplus2
(csak hogy más szín is legyen ebben a hsz-ben!)

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

végül egy kis F1:


Klikkelj a normál/tömörített mérethez

#2030   2007. 11. 24. szombat 18:36
tom1019 tom1019 VIP Admin
valahol itt kezdődik egy jó autó:

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

ezekkel a piros tragacsokkal lehet a bp-i éjszakában csajozni...
és itt fejeződik be:

Klikkelj a normál/tömörített mérethez
eplus2
(csak hogy más szín is legyen ebben a hsz-ben!)

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

végül egy kis F1:


Klikkelj a normál/tömörített mérethez

#2029   2007. 11. 23. péntek 20:26
oooooooo oooooooo
Klikkelj a normál/tömörített mérethez
#2028   2007. 11. 23. péntek 09:24
Yocoo Yocoo
Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez
#2027   2007. 11. 22. csütörtök 14:22
Yocoo Yocoo
Végleg zátonyra futott a Prodrive Forma-1-es projektje?


Az utóbbi időben igen nagy a csend a Prodrive istálló körül, ami az autoweek.com értesülései szerint nem véletlen, hiszen a 2008-as Forma-1-es indulásra jogot kapó csapatnak állítólag végleg befellegzett.

A David Richards vezette alakulat a tervek szerint a McLaren-Mercedestől vásárolt volna komplett autót, ám erre egyelőre nincs mód.

A csapatok ugyanis még mindig nem írták alá a Concorde Egyezményt, mivel nem minden gárda vezetősége szorgalmazza azt, hogy lehessen vásárolt karosszériával versenyezni, hiszen ez nem lenne igazságos azokkal szemben, akik pénzt áldoznak a fejlesztésre, és évek óta konstruktőrként működnek.

Ez pedig nem sok jót jelent a Prodrive számára, hiszen az újoncnak arra már nincs ideje, hogy egy teljesen új konstrukciót építsen a márciusi rajtig.

A Williams ráadásul annyira ellenzi a vásárolt autók bevezetését, hogy bíróság elé vitte az ügyet. A Prodrive a múlt hónap végén állt a Motorsport Világtanács elé, ahol tisztáznia kellett helyzetét. Az AutoWeek magazin szerint a csapat azt kérte, hogy a szezon közepéig kapjon haladékot a debütálásra, ám a Nemzetközi Automobil-szövetség testülete ezt elutasította.
 
... 26 27 28 29 30 ...
Sorrend: Legújabb előreLegrégebbi előre hozzászólás / oldal

A téma adatai

Nyitás ideje: 2007. 02. 09. péntek
Üzenetek: 2586db
Utolsó üzenet: 2012. 11. 05. hétfő
 

Hírek

2025. 07. 08. kedd 20:03
2025.  július 11-13: Nyári GG tali Cseteseknek és Fórumosoknak Kedves GG csetesek és Fórumozók! Egy újabb ismerkedési lehetőség! A nagy érdeklődésre való tekintettel, idén 16. alkalommal kerül megrendezésre a GG személyes cset, -és Fórum találkozó. A találkozó időpontja: 2025. július 11-13. (3 nap, 2... Tovább
2025. 01. 22. szerda 12:25
Szexjelentetekkel díszített kocsit találtak Pompejiben Krisztus után 79-ben megsemmisítő természeti katasztrófa tette a földdel egyenlővé Pompeji városát, a Vezúv kitörése 3000 emberi életet követelt. Mára Pompeji a világ egyik legegyedülállóbb régészeti helyszínévé vált, és évente kétmillió... Tovább
2024. 12. 15. vasárnap 14:30
Új VIP vásárlási felület Kedves felhasználók! Szeretnénk tájékoztatni titeket, hogy megújult a VIP vásárlási felület. Aki az előzőhöz volt szokva, neki elsőre idegennek tűnhet, de használjátok ezt is bátran a továbbiakban. Itt már tudtok Apple Pay-jel, és Google Pay-jel is... Tovább

Válts VIP tagságot! VIP infó

Válassz az alábbi csomagok közül:
Alap
30 nap
2 985 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
Bronz
90 nap
6 766 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
1 hónap
Ezüst
180 nap
11 542 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
2 hónap
A legjobb ár/érték arány!
Arany
365 nap
16 716 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
6 hónap
* 398 EUR/Huf árfolyammal számolva
 

GG Live magyar ÉLŐ chat!

Rosszlanyok.hu - Az országos szexpartner és masszázs kereső. Gyönyörű lányok. Csak valódi képek!
Erotikus Tartalom!
A GoldenGate oldalon található információk, linkek, képek és videók erotikus tartalmúak, az oldal a szexualitás témáját nyíltan, egyesek számára sértően kezeli. Amennyiben nem múltál el 18 éves, vagy a térségedben az oldal használata tilos, azaz jogszabályba vagy kötelező erejű előírásba ütközik, kérlek hagyd el az oldalt az [ MÉG NEM VAGYOK 18 ÉVES ] gombra kattintva.

Az oldalra történő belépés előtt figyelmesen olvasd el az alábbiakat, mert az [ ELMÚLTAM 18 ÉVES, ELFOGADOM ] gombra történő kattintással elfogadod a következő feltételeket:

1. Elmúltál 18 éves.
2. Semmilyen formában nem teszed lehetővé 18 évnél fiatalabb személynek a hozzáférést jelen oldal tartalmához.
3. A weboldalon "cookie-kat" ("sütiket") használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban. (További információk)
4. Elfogadod az oldal felhasználási feltételeit és az adatkezelési tájékoztatót.
5. Nem tekinted meg vagy használod az oldalt olyan helyen, ahol ezzel a tevékenységgel törvényt, szabályozást, előírást, vagy helyi normát szegsz meg.
6. Az oldalt teljes mértékben saját felelősségedre látogatod.




Ez a weboldal és médiatartalmai kiskorúakra káros elemeket is tartalmaz. Amennyiben azt szeretné, hogy az Ön környezetében kiskorúak hasonló tartalmakhoz csak egyedi kód megadásával - azaz kiskorúak kizárása mellett – férjenek hozzá, kérjük használjon szűrőprogramot!
Szűrőprogram letöltése és további információk itt!