hihi! de fasza! köszi, már jó napom lett!
(Ez egy válasz Yocoo üzenetére (2007. 11. 26. hétfő 20:39), amit ide kattintva olvashatsz)




Ki a f...m az a zolii888?azt irja hogy a #2138. hozzászolásnál látható 206-os az az övé???? a nagy szart.az az autó a haveromé!!!te csak szeretnél ilyet szerintem!!!!
Úgy értettem a sebesség nem korlátozást, h Europában az elektronika 240-nél tilt, míg japánban a teljesítmény kerül korlátozásra 280 LE-nél.
Cusco kuplung, endless vagy brembo fék stb.
ECU-t bármikor átírják.
Japánban nem a sebesség van korlátozva hanem a teljesítmény 280 LE-ben.
A belpiacos japó autók sokkal durvább felszereltségűek, mint az exportra szántak. Van pl régi Mitsu Colt 1.6-os motorral kb 160 lovas verzióban, de Subarunál maradva nem véletlenül csak Japánban van Forester és Legacy STi.
USA-ban pl 2,5 blokkot használnak az STi-ben Japánban csak 2 literest.

ECU-t bármikor átírják.
Japánban nem a sebesség van korlátozva hanem a teljesítmény 280 LE-ben.
A belpiacos japó autók sokkal durvább felszereltségűek, mint az exportra szántak. Van pl régi Mitsu Colt 1.6-os motorral kb 160 lovas verzióban, de Subarunál maradva nem véletlenül csak Japánban van Forester és Legacy STi.
USA-ban pl 2,5 blokkot használnak az STi-ben Japánban csak 2 literest.


dako84-nek sok sok szeretettel
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 11. 26. hétfő 19:49), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 11. 26. hétfő 19:49



Törölt felhasználó (69371)

azon lepődnék meg ha nem Subarut tennél fel!

azon lepődnék meg ha nem Subarut tennél fel!
(Ez egy válasz Yocoo üzenetére (2007. 11. 26. hétfő 17:55), amit ide kattintva olvashatsz)



Japok inkább USA eszközöket használnak féknek valóban a brembo-t választják, akkor ha nem endless-t, Turbónak inkább IHI-t, vagy Greddy-t.
Övet ülést esetleg használnak olaszt.
Én ezt tapasztaltam.
előző kommentemben Magnetti Marellit akartam írni.
Övet ülést esetleg használnak olaszt.
Én ezt tapasztaltam.
előző kommentemben Magnetti Marellit akartam írni.
Jellemzőbb inkább a francia(Valeo), olasz(Magnetti Mirelli) és német(Bosch) elektronika használata.
Tiszaújvárosban készül például az Audi, Merci és még ha jól emlékszem a BMW számára készülő elektronikai berendezések egy része (JCI a beszállítója az Audinak és Mercinek), amit magyar dolgozók raknak össze és legalább 10x tesztelik le - amit víz érhet azt a készülékházzal együtt vízalá nyomják és ha nem engedte be a folyadékot az mehet tovább - mire berakják a tároló rekeszbe és kamionra kerül. Ha 1 raklapon kiválasztanak egy ilyen modult és találnak 1 db hibás készüléket akkor végignézik az egész raklapot darabonként, ha találnak még 1-et akkor az egész műszak alatt elkészült modulokat egyesével vizsgálnak át és ezután engedik ki a gyárkapun.
Mindezt távol keleti alkatrészekből csinálják.
Egy ECU 0.4(!) másodperc alatt (re)bootol be. (Ez egy válasz tom1019 üzenetére (2007. 11. 25. vasárnap 12:59), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 11. 25. vasárnap 12:59
Tiszaújvárosban készül például az Audi, Merci és még ha jól emlékszem a BMW számára készülő elektronikai berendezések egy része (JCI a beszállítója az Audinak és Mercinek), amit magyar dolgozók raknak össze és legalább 10x tesztelik le - amit víz érhet azt a készülékházzal együtt vízalá nyomják és ha nem engedte be a folyadékot az mehet tovább - mire berakják a tároló rekeszbe és kamionra kerül. Ha 1 raklapon kiválasztanak egy ilyen modult és találnak 1 db hibás készüléket akkor végignézik az egész raklapot darabonként, ha találnak még 1-et akkor az egész műszak alatt elkészült modulokat egyesével vizsgálnak át és ezután engedik ki a gyárkapun.
Mindezt távol keleti alkatrészekből csinálják.
Egy ECU 0.4(!) másodperc alatt (re)bootol be. (Ez egy válasz tom1019 üzenetére (2007. 11. 25. vasárnap 12:59), amit ide kattintva olvashatsz)

nem tartom kizártnak, hogy igazad van (biztosan értesz hozzá), de szerintem az új évjáratú sportkocsiknál (mint a példámnál is) kevésbé fordul elő ilyen probléma, arról nem is beszélve, hogy egyre több kisegítő alkatrész (mint pld egy tömítés garnirúra, vezérlő számítógéppanel stb.) érkezik a távolkeletről, ill. használnak fel a nyugati autókhoz.
Befejezhetjük,de akkor megint beáll a topic 1 hétre minimum,ha ez jobb,felőlem lehet.Lenne még pár érvem ellened,de eröltetni én sem akarom a dolgot.
Szerintem semmi probléma nincsen abban,ha két ember véleményt cserél egy autós videóról egy autós topicban.
Akit nem érdekel görgethet,akit meg érdekel az elolvassa,hozzá is fűzheti véleményét,sőt még tanulhat is valamit belőle.
Amíg a stílus nem agresszív,addig ezzel semmi gond.
Mindenkit más mélységekben érdekel a téma,aki nézegetni szereti a kocsikat,annak is van itt elég látnivaló,én is rakosgatok néha.
Amúgy is elég gyenge ez a topic,engem nem érdekel a forma 1,nem is szólok bele de elolvasom,azonkívül nem sok érdemleges párbeszéd zajlik itt.
Nehogymá ez legyen a gond,hogy valaki mégis irogat ide!
/ha egy hét alatt 5 ember benéz ide,akkor sokat mondtam/
Szóval legyen újra csend?
Szerintem semmi probléma nincsen abban,ha két ember véleményt cserél egy autós videóról egy autós topicban.
Akit nem érdekel görgethet,akit meg érdekel az elolvassa,hozzá is fűzheti véleményét,sőt még tanulhat is valamit belőle.
Amíg a stílus nem agresszív,addig ezzel semmi gond.
Mindenkit más mélységekben érdekel a téma,aki nézegetni szereti a kocsikat,annak is van itt elég látnivaló,én is rakosgatok néha.
Amúgy is elég gyenge ez a topic,engem nem érdekel a forma 1,nem is szólok bele de elolvasom,azonkívül nem sok érdemleges párbeszéd zajlik itt.
Nehogymá ez legyen a gond,hogy valaki mégis irogat ide!
/ha egy hét alatt 5 ember benéz ide,akkor sokat mondtam/
Szóval legyen újra csend?
Öld meg az autót
Toyotával is megeshet,de azt hiszem ez már megette a kenyere javát.Elég jól bírja víz nélkül is.
Toyotával is megeshet,de azt hiszem ez már megette a kenyere javát.Elég jól bírja víz nélkül is.
'a hűtő biztonsági szelepe engedett.'
A hűtő biztonsági szelepe?Van a hűtőn ilyen,az a feladata hogy mikor üzemmelegre melegszik a motor,a táguló vízből kiengedjen pár centilitert.
A kivezető csöve max 10-es átmérő,és a kiegyenlítő tartályba vezet,kifelé onnan nem jöhet semmi.Főleg nem ilyen gőzfelhő!
Úgy látszik még nem láttál olyat mikor lenyomja a motor a vízcsövet,vagy a bilincs melett letépí.
A gátrepedés itt nem játszik,ugyanis annak a víztérhez semmi köze!
Ha bedolgozik a hűtőbe a motor /tömítés v. hengerfej repedés/ a nyomás előbb-utóbb szétnyom valamit.
Ennek semmi köze ahhoz hogyan használják,ugyanis egy ilyen motornak órákon át bírnia kell ezt,nem véletlenül szabályozza az elektronika a fordulatot.
Bármilyen kocsin előfordulhat bármi,de olaszoknál gyakoribbak az ilyen problémák.
A hűtő biztonsági szelepe?Van a hűtőn ilyen,az a feladata hogy mikor üzemmelegre melegszik a motor,a táguló vízből kiengedjen pár centilitert.
A kivezető csöve max 10-es átmérő,és a kiegyenlítő tartályba vezet,kifelé onnan nem jöhet semmi.Főleg nem ilyen gőzfelhő!
Úgy látszik még nem láttál olyat mikor lenyomja a motor a vízcsövet,vagy a bilincs melett letépí.
A gátrepedés itt nem játszik,ugyanis annak a víztérhez semmi köze!
Ha bedolgozik a hűtőbe a motor /tömítés v. hengerfej repedés/ a nyomás előbb-utóbb szétnyom valamit.
Ennek semmi köze ahhoz hogyan használják,ugyanis egy ilyen motornak órákon át bírnia kell ezt,nem véletlenül szabályozza az elektronika a fordulatot.
Bármilyen kocsin előfordulhat bármi,de olaszoknál gyakoribbak az ilyen problémák.
nem tartom kizártnak, hogy igazad van (biztosan értesz hozzá), de szerintem az új évjáratú sportkocsiknál (mint a példámnál is) kevésbé fordul elő ilyen probléma, arról nem is beszélve, hogy egyre több kisegítő alkatrész (mint pld egy tömítés garnirúra, vezérlő számítógéppanel stb.) érkezik a távolkeletről, ill. használnak fel a nyugati autókhoz.
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 11. 25. vasárnap 12:18), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 11. 25. vasárnap 12:18

'minden normális autónál előfordulhat extrém igénybevételnél.'
Hát pont nem!
Pont egy sportautónál fontos,hogy a hűtőrendszer hibátlanul működjön,mert ezekkel az autókkal így kell autózni /persze zárt pályán/.
Ennek az esetnek 95% hogy semmi köze a hűtőrendszerhez.
Itt szétdurrant egy vízcső,a biztonsági szelep a sapkánál már nem bírta elvezetni a túlnyomást,ez a motor lazán hengerfejes,és bedolgozott a hűtőbe.
Ha az olaszok nem olyan gagyi tömítéseket használnának,akkor nem lehetne őket hengerfejesre hajtani,és nem ömlene belőlük állandóan az olaj.
Lehet hogy ezeket a japánokkal kéne gyártatniuk.
Hát pont nem!
Pont egy sportautónál fontos,hogy a hűtőrendszer hibátlanul működjön,mert ezekkel az autókkal így kell autózni /persze zárt pályán/.
Ennek az esetnek 95% hogy semmi köze a hűtőrendszerhez.
Itt szétdurrant egy vízcső,a biztonsági szelep a sapkánál már nem bírta elvezetni a túlnyomást,ez a motor lazán hengerfejes,és bedolgozott a hűtőbe.
Ha az olaszok nem olyan gagyi tömítéseket használnának,akkor nem lehetne őket hengerfejesre hajtani,és nem ömlene belőlük állandóan az olaj.
Lehet hogy ezeket a japánokkal kéne gyártatniuk.

'minden normális autónál előfordulhat extrém igénybevételnél.'
Hát pont nem!
Pont egy sportautónál fontos,hogy a hűtőrendszer hibátlanul működjön,mert ezekkel az autókkal így kell autózni /persze zárt pályán/.
Ennek az esetnek 95% hogy semmi köze a hűtőrendszerhez.
Itt szétdurrant egy vízcső,a biztonsági szelep a sapkánál már nem bírta elvezetni a túlnyomást,ez a motor lazán hengerfejes,és bedolgozott a hűtőbe.
Ha az olaszok nem olyan gagyi tömítéseket használnának,akkor nem lehetne őket hengerfejesre hajtani,és nem ömlene belőlük állandóan az olaj.
Lehet hogy ezeket a japánokkal kéne gyártatniuk.
Hát pont nem!
Pont egy sportautónál fontos,hogy a hűtőrendszer hibátlanul működjön,mert ezekkel az autókkal így kell autózni /persze zárt pályán/.
Ennek az esetnek 95% hogy semmi köze a hűtőrendszerhez.
Itt szétdurrant egy vízcső,a biztonsági szelep a sapkánál már nem bírta elvezetni a túlnyomást,ez a motor lazán hengerfejes,és bedolgozott a hűtőbe.
Ha az olaszok nem olyan gagyi tömítéseket használnának,akkor nem lehetne őket hengerfejesre hajtani,és nem ömlene belőlük állandóan az olaj.
Lehet hogy ezeket a japánokkal kéne gyártatniuk.

Hm!
Olasz minőség?-furán hangzik. (Ez egy válasz tom1019 üzenetére (2007. 11. 24. szombat 18:36), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 11. 24. szombat 18:36
Olasz minőség?-furán hangzik. (Ez egy válasz tom1019 üzenetére (2007. 11. 24. szombat 18:36), amit ide kattintva olvashatsz)

valahol itt kezdődik egy jó autó:

ezekkel a piros tragacsokkal lehet a bp-i éjszakában csajozni...
és itt fejeződik be:

(csak hogy más szín is legyen ebben a hsz-ben!)

végül egy kis F1:


ezekkel a piros tragacsokkal lehet a bp-i éjszakában csajozni...
és itt fejeződik be:


(csak hogy más szín is legyen ebben a hsz-ben!)

végül egy kis F1:


valahol itt kezdődik egy jó autó:

ezekkel a piros tragacsokkal lehet a bp-i éjszakában csajozni...
és itt fejeződik be:

(csak hogy más szín is legyen ebben a hsz-ben!)

végül egy kis F1:


ezekkel a piros tragacsokkal lehet a bp-i éjszakában csajozni...
és itt fejeződik be:


(csak hogy más szín is legyen ebben a hsz-ben!)

végül egy kis F1:





Végleg zátonyra futott a Prodrive Forma-1-es projektje?
Az utóbbi időben igen nagy a csend a Prodrive istálló körül, ami az autoweek.com értesülései szerint nem véletlen, hiszen a 2008-as Forma-1-es indulásra jogot kapó csapatnak állítólag végleg befellegzett.
A David Richards vezette alakulat a tervek szerint a McLaren-Mercedestől vásárolt volna komplett autót, ám erre egyelőre nincs mód.
A csapatok ugyanis még mindig nem írták alá a Concorde Egyezményt, mivel nem minden gárda vezetősége szorgalmazza azt, hogy lehessen vásárolt karosszériával versenyezni, hiszen ez nem lenne igazságos azokkal szemben, akik pénzt áldoznak a fejlesztésre, és évek óta konstruktőrként működnek.
Ez pedig nem sok jót jelent a Prodrive számára, hiszen az újoncnak arra már nincs ideje, hogy egy teljesen új konstrukciót építsen a márciusi rajtig.
A Williams ráadásul annyira ellenzi a vásárolt autók bevezetését, hogy bíróság elé vitte az ügyet. A Prodrive a múlt hónap végén állt a Motorsport Világtanács elé, ahol tisztáznia kellett helyzetét. Az AutoWeek magazin szerint a csapat azt kérte, hogy a szezon közepéig kapjon haladékot a debütálásra, ám a Nemzetközi Automobil-szövetség testülete ezt elutasította.
Az utóbbi időben igen nagy a csend a Prodrive istálló körül, ami az autoweek.com értesülései szerint nem véletlen, hiszen a 2008-as Forma-1-es indulásra jogot kapó csapatnak állítólag végleg befellegzett.
A David Richards vezette alakulat a tervek szerint a McLaren-Mercedestől vásárolt volna komplett autót, ám erre egyelőre nincs mód.
A csapatok ugyanis még mindig nem írták alá a Concorde Egyezményt, mivel nem minden gárda vezetősége szorgalmazza azt, hogy lehessen vásárolt karosszériával versenyezni, hiszen ez nem lenne igazságos azokkal szemben, akik pénzt áldoznak a fejlesztésre, és évek óta konstruktőrként működnek.
Ez pedig nem sok jót jelent a Prodrive számára, hiszen az újoncnak arra már nincs ideje, hogy egy teljesen új konstrukciót építsen a márciusi rajtig.
A Williams ráadásul annyira ellenzi a vásárolt autók bevezetését, hogy bíróság elé vitte az ügyet. A Prodrive a múlt hónap végén állt a Motorsport Világtanács elé, ahol tisztáznia kellett helyzetét. Az AutoWeek magazin szerint a csapat azt kérte, hogy a szezon közepéig kapjon haladékot a debütálásra, ám a Nemzetközi Automobil-szövetség testülete ezt elutasította.