'hidd el ki van az találva a BMW-nél!!! "-ezzel nem győztél meg!Én próbálok konkrét dolgokról írni és érvelni,te meg idefirkantasz valamit.Mivel ne keverjem a bmw-t?-'WV és Audi hossz motoros változataival"-kiváncsi vagyok milyen tipusokra gondoltál?
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 07. 05. csütörtök 16:53), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 05. csütörtök 16:53
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 07. 05. csütörtök 16:53), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
az M3 se könnyű autó mégis 50-50 a terhelés! ne keverd a BMW-t a WV és Audi hossz motoros változataival! hidd el ki van az találva a BMW-nél!!!
az M3 se könnyű autó mégis 50-50 a terhelés! ne keverd a BMW-t a WV és Audi hossz motoros változataival! hidd el ki van az találva a BMW-nél!!!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 04. szerda 19:59), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 04. szerda 19:59
A dízel 6-hengeres minimum másfélszer olyan nehéz mint az alapmotor.A tengelyterhelés motoronként is változik.A motor plussz a kiszolgáló cuccok,akksi,hütő tele vízzel,generátor,önindító,szervó,légkondi stb. mind az első kerekeket terhelik,a váltó /ami kb. a negyede súly lehet/ maximum középen van,de az eleje a nehezebb.A difi és kardántengely ezekhez képest pille könnyű,a tank tele max 75 kiló,de biztonsági okokból nem lehet nagyon hátra tenni.Az oké hogy te elmagyarázod nekem,de egy ilyen hosszú,ormotoros kocsinál az 50-50% szerintem nem áll,de egy széria limuzinnál nem is szükséges.Az RX-7-nél már tervezéskor ez volt a fő szempont,és nem a praktikum.Ha belinkelnéd hogy hol olvastad,az meggyőzne,persze szériaautóról volt szó ugye.
Skodának Skoda
de ha jól tudom Rapid (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 04. szerda 20:06), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 04. szerda 20:06
de ha jól tudom Rapid (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 04. szerda 20:06), amit ide kattintva olvashatsz)
Ez skoda coupé?Én inkább azt a v8-at raktam volna bele,ami előtte van!
Ez skoda coupé?Én inkább azt a v8-at raktam volna bele,ami előtte van!
(Ez egy válasz surdapapa üzenetére (2007. 07. 04. szerda 14:11), amit ide kattintva olvashatsz)
(Ez egy válasz surdapapa üzenetére (2007. 07. 04. szerda 14:11), amit ide kattintva olvashatsz)
A dízel 6-hengeres minimum másfélszer olyan nehéz mint az alapmotor.A tengelyterhelés motoronként is változik.A motor plussz a kiszolgáló cuccok,akksi,hütő tele vízzel,generátor,önindító,szervó,légkondi stb. mind az első kerekeket terhelik,a váltó /ami kb. a negyede súly lehet/ maximum középen van,de az eleje a nehezebb.A difi és kardántengely ezekhez képest pille könnyű,a tank tele max 75 kiló,de biztonsági okokból nem lehet nagyon hátra tenni.Az oké hogy te elmagyarázod nekem,de egy ilyen hosszú,ormotoros kocsinál az 50-50% szerintem nem áll,de egy széria limuzinnál nem is szükséges.Az RX-7-nél már tervezéskor ez volt a fő szempont,és nem a praktikum.Ha belinkelnéd hogy hol olvastad,az meggyőzne,persze szériaautóról volt szó ugye.
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 07. 04. szerda 16:39), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 04. szerda 16:39
Törölt felhasználó (69371)
BMW 3!!!
elmagyarázom! a motor az első tengely mögött van, a súly nagy része! a váltó ott van melletted, azaz középen! hátúl a hajtás, a diffivel, a pótkerék! hidd el 50-50!
elmagyarázom! a motor az első tengely mögött van, a súly nagy része! a váltó ott van melletted, azaz középen! hátúl a hajtás, a diffivel, a pótkerék! hidd el 50-50!
BMW 3!!!
elmagyarázom! a motor az első tengely mögött van, a súly nagy része! a váltó ott van melletted, azaz középen! hátúl a hajtás, a diffivel, a pótkerék! hidd el 50-50! (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 02. hétfő 18:52), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 02. hétfő 18:52
elmagyarázom! a motor az első tengely mögött van, a súly nagy része! a váltó ott van melletted, azaz középen! hátúl a hajtás, a diffivel, a pótkerék! hidd el 50-50! (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 02. hétfő 18:52), amit ide kattintva olvashatsz)
Bmw 3-as széria?Biztos vagy benne?Elöl a motor a váltó.Tuti hogy az első kerekeken több súly van!
én még nem!














Mindenki nyaral ?
Büszke vagyok magamra.
pfff...
de kár is volt az érettségi.
álnoK meg a többi hiba...
pfff...
de kár is volt az érettségi.
álnoK meg a többi hiba...



Kiderül majd mennyire tartja az árát , de foglalkozunk ezzel ... ez egy álnos bestia.
" kéne ... "
Bmw 3-as széria?Biztos vagy benne?Elöl a motor a váltó.Tuti hogy az első kerekeken több súly van!
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 06. 30. szombat 14:02), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 06. 30. szombat 14:02
Törölt felhasználó (69371)
rosszul tudod! Mazda MX-5, BMW 3-as széria! meg még van csak hirtelen nem jut eszembe!
rosszul tudod! Mazda MX-5, BMW 3-as széria! meg még van csak hirtelen nem jut eszembe!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 06. 29. péntek 19:03), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 06. 29. péntek 19:03
Úgy tudom,az RX-7 az egyetlen széria autó,amelyiknél a tengelyek terhelése 50-50%.










fiúk, vigyázzatok az abroncsok közt, teli van vadmacskákkal!
üdv, dako!
Úgy tudom,az RX-7 az egyetlen széria autó,amelyiknél a tengelyek terhelése 50-50%.
Itt a kocsik között veszélyes a borozgatás,túl bátor lesz tőle az ember fia.Corwette-t vezettem én is,4500/perc-nél vége a mókának,kanyarban tilos gázt adni,mert egyből megpördül-egyszóval inkább show-autó mint sportautó.Esélye nem lenne egy európai vagy japán autó ellen-szerintem.Ekkora köbcentiből ilyen kevés lóerőt ilyen rossz súlyelosztással-ezt csak ők képesek eladni!
sort kell ejteni reá!
de ha én választhatok akkor szamorodni és nem aszú...
bár engem minősít, de a máslást és a fordítást pl nem is ismerem! pedig csak dicsérő szavakat hallok felőlük!
de ha én választhatok akkor szamorodni és nem aszú...
bár engem minősít, de a máslást és a fordítást pl nem is ismerem! pedig csak dicsérő szavakat hallok felőlük!
óóóó hogy a búbánatos ...
de irigyellek ezért!
lökj egy üveg tokaji aszút, akkor tán megbocsátok ...
de irigyellek ezért!
lökj egy üveg tokaji aszút, akkor tán megbocsátok ...
azt én is remélem, h Ő megismételhetetlen!
nem lehet a sors annyira igazságtalan, h még 1* ránkszabadítsa!!!
Buttont én is hiányolom, de jelenleg trabival is indulhatna a futamokon, akkor se lenne kevesebb az esélye! (Ez egy válasz gazosgyuri üzenetére (2007. 06. 27. szerda 07:23), amit ide kattintva olvashatsz)
nem lehet a sors annyira igazságtalan, h még 1* ránkszabadítsa!!!
Buttont én is hiányolom, de jelenleg trabival is indulhatna a futamokon, akkor se lenne kevesebb az esélye! (Ez egy válasz gazosgyuri üzenetére (2007. 06. 27. szerda 07:23), amit ide kattintva olvashatsz)



















AMIRA
Irina A
