



Hát metacafe pont komon mindig azt írják commentbe és címnek is , h a világ legdrágább autója blabla 8 millio amerikai dollar.
Szóval wtf?
Szóval wtf?


A Maybach 57 S ára 377 000 USD.
A Maybach Exelero megközelítőleg 500 000 USD.
Bugatti Veyron 1.2 millio USD.
Bugatti W18 Chiron 277 000 USD.
Rolls-Royce 100 Excentenary kb 400 000 USD.
(Ez egy válasz numlOck üzenetére (2007. 04. 05. csütörtök 11:32), amit ide kattintva olvashatsz)
A Maybach Exelero megközelítőleg 500 000 USD.
Bugatti Veyron 1.2 millio USD.
Bugatti W18 Chiron 277 000 USD.
Rolls-Royce 100 Excentenary kb 400 000 USD.
(Ez egy válasz numlOck üzenetére (2007. 04. 05. csütörtök 11:32), amit ide kattintva olvashatsz)
Olvastam valahol , hogy ezek 8 millio $-ba fájnak.
Vicc.
Vicc.
über merci
mázlista
nem rossz




Én csak az esztétikai érzékét kérdőjeleztem meg.
Leszarom ki hogy vezet , amíg nem akarja a halálom
Leszarom ki hogy vezet , amíg nem akarja a halálom
Ha már itt tartunk,nekem sosem tetszettek az ugri-bugri autók /nem negatív előjellel értem/.Agyrázkódást kapok bennük,utálom a hangos kipufogót,és gizdáskodásra csábít,ezért sosem kéne.Mitsubishi Sigmával 3000 V6-jártam sokat,egy puha limuzin nekem jobban bejön.Az hogy ki szenved ízlésficamban,nézőpont kérdése,az hogy másnak tetszik én elfogadom,de ezért senkit sem neveznék ízlésficamosnak,más tetszik neki és kész.Közútra nem is engednék ilyeneket,mert nem oda való!
A közút közlekedésre való,nem az önkifejezésre,és pláne nem versenyzésre.Jópár kört megtettem zárt pályán motorral,ott tényleg a tudás és a technika dönt,de közúton minden szitú egyedi,igen sok tragédia indult már jó bulinak.
A közút közlekedésre való,nem az önkifejezésre,és pláne nem versenyzésre.Jópár kört megtettem zárt pályán motorral,ott tényleg a tudás és a technika dönt,de közúton minden szitú egyedi,igen sok tragédia indult már jó bulinak.















Norbert79






