Tuning topic (autók, motorok, csajok)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!

Az eddigi hozzászólások

... 127 128 129 130
Sorrend: Legújabb előreLegrégebbi előre hozzászólás / oldal
#26   2007. 02. 10. szombat 10:08
oooooooo oooooooo
Rohadt kép,pedig ide való lenne.A turbó méretezése a probléma,ezért használnak kettőt /kicsi-nagy/ vagy változtatható lapátszögűt.Ez a probléma 75 éve létezik és nincs rá más megoldás.Ezt nem lehet elektronikával megoldani.A hengerfej hőterhelése a probléma amin egy turbóhűtő sokat javít.A házilag turbósított autók halála az autópálya.
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 10. szombat 09:59), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
2007. 02. 10. szombat 09:59
persze nem véletlen! egy teherautón lesz is turbólyuk! a személykocsoknál már lassan kiküszöbölik ezt! nem okoz gondot a hengerfejen, ha a megfelelő turbót választod, és intercooler sem kell hozzá! sokan nem ismerik a határokat! egy rövid löketű motornál szerintem sokkal jobb használni a turbót! kevésbbé kéros!
#25   2007. 02. 10. szombat 10:06
X Törölt felhasználó (69371)


na mégegyszer javítva!
#24   2007. 02. 10. szombat 10:05
.M.A.N. .M.A.N.
te hogy rakod fel a képeket?
#23   2007. 02. 10. szombat 10:04
X Törölt felhasználó (69371)
na nekem is szarakodik
#22   2007. 02. 10. szombat 10:03
X Törölt felhasználó (69371)
#21   2007. 02. 10. szombat 10:00
oooooooo oooooooo
Klikkelj a normál/tömörített mérethez
#20   2007. 02. 10. szombat 09:59
X Törölt felhasználó (69371)
persze nem véletlen! egy teherautón lesz is turbólyuk! a személykocsoknál már lassan kiküszöbölik ezt! nem okoz gondot a hengerfejen, ha a megfelelő turbót választod, és intercooler sem kell hozzá! sokan nem ismerik a határokat! egy rövid löketű motornál szerintem sokkal jobb használni a turbót! kevésbbé kéros!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 02. 10. szombat 09:53), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 10. szombat 09:53
A turbó megkínozza a hengerfejet,főleg ha nem intercooleres!A túlnyomás miatt megnő a végsűrítés,csökkenteni kell a kompressziót,na de mennyivel.Ott a turbólyuk a gyáraknak is sok fejtörést okoz.Van egy iveco teherautóm ,akkora turbólyuk van 2000 alatt hogy ihaj!Pedig teljesen gyári.
#19   2007. 02. 10. szombat 09:53
oooooooo oooooooo
A turbó megkínozza a hengerfejet,főleg ha nem intercooleres!A túlnyomás miatt megnő a végsűrítés,csökkenteni kell a kompressziót,na de mennyivel.Ott a turbólyuk a gyáraknak is sok fejtörést okoz.Van egy iveco teherautóm ,akkora turbólyuk van 2000 alatt hogy ihaj!Pedig teljesen gyári.
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 10. szombat 09:44), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
2007. 02. 10. szombat 09:44
a turbo-val tévedsz! nem olyan nagy költség az! ha a teljesítmény növeléshez képest nézed! ami teljesítmény többletet hoz, ahhoz képest az ár elhanyagolható! másrészt a fogyasztásod kevesebb lesz és a nyomaték elég szépen megnő! tudod ha rendesen használják a turbós autókat, akkor kevesebbet fogyasztanak, mint a nem lenne rajtuk turbó! persze ha nyomod neki, mint süket a csengőt, akkor igencsak belekortyol a tankba! a chip-tuninggal csak azt éred el, hogy a teljesítmény növeléshez jól megnő a fogyasztás is. ugye ebben az a lényeg általában, hogy változtatnak a keverési arányon, változtatnak a gyújtás fokon, és kiveszik a fordulatszám limitet, azaz nem 6500-nál szabályoz le, hanem 7000-7500-nál! és tudjuk minnél jobban pörög a motor annál többet fogyaszt! ráadásul könnyen gallyra lehet vágni így egy motort! ezért szinte felesleges is olyan használt kocsit venni amibe chip-tuning van! a turbónál meg felesleges 5000 fölé pörgetni a motort! és mint ahogy Te is utaltál rá, az ilyen teljesítményeket kordában is kell tudni tartani, tehát a fékrendszeren nem szabad spórolni!
#18   2007. 02. 10. szombat 09:45
oooooooo oooooooo
Egyetértek!A tunning csak akkor ér valamit ha a jármű összhangban van.Az esetek 95%-ban a tunning kidobott pénz és a végeredmény is kétséges.Nagyon vágni kell a témát ahhoz hogy valaki ne barmolja szét a motort.És mire akarja használni?Kocsikázni a közúton?Na arra nem való!Mielőtt bárki nekiáll gondolja végig,ha lóerőt növelek,elmegy a hatásfok,amin a szakik annyit agyaltak.Egy komoly tunning lada 15-öt bekap. Optika?Ültetés?Peres gumik?Ezeken az utakon?Nem biztos hogy megéri.Úgyhogy csak óvatosan,szerintem!
#17   2007. 02. 10. szombat 09:44
X Törölt felhasználó (69371)
a turbo-val tévedsz! nem olyan nagy költség az! ha a teljesítmény növeléshez képest nézed! ami teljesítmény többletet hoz, ahhoz képest az ár elhanyagolható! másrészt a fogyasztásod kevesebb lesz és a nyomaték elég szépen megnő! tudod ha rendesen használják a turbós autókat, akkor kevesebbet fogyasztanak, mint a nem lenne rajtuk turbó! persze ha nyomod neki, mint süket a csengőt, akkor igencsak belekortyol a tankba! a chip-tuninggal csak azt éred el, hogy a teljesítmény növeléshez jól megnő a fogyasztás is. ugye ebben az a lényeg általában, hogy változtatnak a keverési arányon, változtatnak a gyújtás fokon, és kiveszik a fordulatszám limitet, azaz nem 6500-nál szabályoz le, hanem 7000-7500-nál! és tudjuk minnél jobban pörög a motor annál többet fogyaszt! ráadásul könnyen gallyra lehet vágni így egy motort! ezért szinte felesleges is olyan használt kocsit venni amibe chip-tuning van! a turbónál meg felesleges 5000 fölé pörgetni a motort! és mint ahogy Te is utaltál rá, az ilyen teljesítményeket kordában is kell tudni tartani, tehát a fékrendszeren nem szabad spórolni!
#16   2007. 02. 10. szombat 09:42
.M.A.N. .M.A.N.
Sziasztok csinálok egy proba feltöltést ha nem jönn össze segítsetek hogy tudok feltölteni mert elég sok tuning képeim vannak!
Klikkelj a normál/tömörített mérethez
#15   2007. 02. 10. szombat 08:53
Fögenyó Fögenyó
Szerintem meg előbb a társai. Először is tessék megcsinálni a futóművet, féket. Ha öreg autóból csinálsz erőgépet, akkor még a karosszériát is rendesen, hisz nem túl szerencsés az, amikor egy nagyobb gázadásra elcsvarodik az egész kóceráj. Ezután jöhet a motor izmosítása- most nem a direktszűrő, hangos kipufogó párosításra gondolok-, egy kis hengerfejátalakítás fokolható tengellyel. Iratni egy jó motorvezérlést- bár ez egy ismerősöm szerint nehezebb, mint kiválasztani egy jó nőgyógyászt :D. Ez még nem akkora pénz, mintha elkezdenél ráfaragni egy turbót, ott azért már van más is. Kompressziócsökkentés, dugóhűtés...... ez azért már nem kevés lóvé.
Nincs annál kiábrándítóbb, amikor egy "dög" felni mögött megbújik hátul egy dobfék, elöl meg egy 200-as tárcsa :S
#14   2007. 02. 09. péntek 23:16
X Törölt felhasználó (69371)
én is egyetértek veled! nekem is az optikai és a motor tuning! számomra a többi felesleges pénzkidobás! ha volna lovetta tutti komoly hangtechnikát tennék bele a kocsimba! most számításban egy DVD lejátszós fejegység van!
(Ez egy válasz numlOck üzenetére (2007. 02. 09. péntek 23:03), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 09. péntek 23:03
Szóval nem tudom ti hogy vagytok vele, de nekem nem jön be ez a PIMP MY RIDE stílus. Csilli-villi , mindenhova erősítő meg sok " hasznos " dolog.
Inkább a kis turbofeltöltő és a társai ... :)
dako84 te véleményedre is kíváncsi lennék.
#13   2007. 02. 09. péntek 23:03
numlOck numlOck
Szóval nem tudom ti hogy vagytok vele, de nekem nem jön be ez a PIMP MY RIDE stílus. Csilli-villi , mindenhova erősítő meg sok " hasznos " dolog.
Inkább a kis turbofeltöltő és a társai ... :)
dako84 te véleményedre is kíváncsi lennék.
#12   2007. 02. 09. péntek 22:30
X Törölt felhasználó (69371)
javítva!







#11   2007. 02. 09. péntek 21:39
oooooooo oooooooo
#10   2007. 02. 09. péntek 21:28
oooooooo oooooooo
Klikkelj a normál/tömörített mérethez
#9   2007. 02. 09. péntek 21:24
numlOck numlOck
Klikkelj a normál/tömörített mérethez
#8   2007. 02. 09. péntek 21:21
oooooooo oooooooo
#7   2007. 02. 09. péntek 21:18
numlOck numlOck
Azt a kurva milyen gyors ez a topic , előbb még 2 hsz volt csak :)
Elmondom milyen autó kell a népnek és túl sokat nem is kell tuningolni .
Subaru Impreza WRX STI `06 .
280 le és asszem 396 Nm.
Máris keresek képet:)
 
... 127 128 129 130
Sorrend: Legújabb előreLegrégebbi előre hozzászólás / oldal

A téma adatai

Nyitás ideje: 2007. 02. 09. péntek
Üzenetek: 2586db
Utolsó üzenet: 2012. 11. 05. hétfő
 

Hírek

2024. 04. 16. kedd 17:41
Lesbian College Coeds 13 Koleszos csajok akik a fasz helyett most egymás nyelvét, és a mindig megbízható keménységű és állóképességű felcsatolhatóst választják. Nagy nyalakodások, egymás vibrizése, és a felcsatolhatóssal való baszása. Letöltés - Lesbian College Coeds 13 Tovább
2024. 03. 25. hétfő 18:57
Meglátogatta egy angyal Meglátogatta egy angyal, aki azt mondta, a felnőtt tartalmak gyártása lesz a helyes út neki Nehéz, de jó döntést hozott, elmondása szerint. A 24 éves kanadai Alice Irving a Daily Starnak nyilatkozott arról, hogy egy álma késztette rá, hogy felnőttipari... Tovább
2024. 03. 05. kedd 19:46
Tényleg a méret a lényeg? Hatalmas tabu dőlt meg: ezt a legtöbb férfi rosszul tudja! Az embert, főként a fiatalokat nem hagyja nyugodni az örök kérdés: Tényleg a méret a lényeg? A téma leginkább a párválasztás kapcsán kerül elő és általában az idősebbek véleménye, hogy a... Tovább

Válts VIP tagságot! VIP infó

Válassz az alábbi csomagok közül:
Alap
30 nap
2688 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
Bronz
90 nap
6144 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
1 hónap
Ezüst
180 nap
9984 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
1 hónap
A legjobb ár/érték arány!
Arany
365 nap
14592 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
2 hónap
* 384 EUR/Huf árfolyammal számolva
 

GG Live magyar ÉLŐ chat!

Rosszlanyok.hu - Vidéki szexpartner kereső. Vidéki lányok. Csak valódi képek!
videkilany.hu
Erotikus Tartalom!
A GoldenGate oldalon található információk, linkek, képek és videók erotikus tartalmúak, az oldal a szexualitás témáját nyíltan, egyesek számára sértően kezeli. Amennyiben nem múltál el 18 éves, vagy a térségedben az oldal használata tilos, azaz jogszabályba vagy kötelező erejű előírásba ütközik, kérlek hagyd el az oldalt az [ MÉG NEM VAGYOK 18 ÉVES ] gombra kattintva.

Az oldalra történő belépés előtt figyelmesen olvasd el az alábbiakat, mert az [ ELMÚLTAM 18 ÉVES, ELFOGADOM ] gombra történő kattintással elfogadod a következő feltételeket:

1. Elmúltál 18 éves.
2. Semmilyen formában nem teszed lehetővé 18 évnél fiatalabb személynek a hozzáférést jelen oldal tartalmához.
3. A weboldalon "cookie-kat" ("sütiket") használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban. (További információk)
4. Elfogadod az oldal felhasználási feltételeit és az adatkezelési tájékoztatót.
5. Nem tekinted meg vagy használod az oldalt olyan helyen, ahol ezzel a tevékenységgel törvényt, szabályozást, előírást, vagy helyi normát szegsz meg.
6. Az oldalt teljes mértékben saját felelősségedre látogatod.




Ez a weboldal és médiatartalmai kiskorúakra káros elemeket is tartalmaz. Amennyiben azt szeretné, hogy az Ön környezetében kiskorúak hasonló tartalmakhoz csak egyedi kód megadásával - azaz kiskorúak kizárása mellett – férjenek hozzá, kérjük használjon szűrőprogramot!
Szűrőprogram letöltése és további információk itt!