motort keresztbe beépíteni ötletes,de szerintem csak szükségmegoldás a tengelyterhelés szempontjából állítólag a 48/52 a legjobb(versenyautóknál,pl GT) ez az arány lassításnál és gyorsításnál a dinamikai hatások miatt lényegesen megváltozik. ezeket a hatásokat illene egy jó futóműnek olyan mértékben tartani,hogy a kanyart minél gyorsabban be lehessen venni,vagy minél jobban lassuljon az autó. gyorsításnál annyira ez nem érdekes,ott inkább a hajtáslánc számít. szvsz
Audi A3 Sportback: 58/42 (kereszt)
BMW 130i: 52/48 (hossz)
Mercedes C350 Sport Coupe: 56/44 (hossz)
VW R32: 59/41 (kereszt)
BMW 320: 49/51 (hossz)
VW Passat 2.0 FSI: 59/41 (kereszt)
Audi A4 1.8T Quattro: 53/(5)/42 (hossz)
Audi TT: 60/40 (kereszt)
Nissan 350Z: 53/47 (hossz)
Porsche Cayman S: 47/53 (hossz)
BMW M3: 50/50 (hossz)
Mazda MX-5: 50/50
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 08. vasárnap 18:23), amit ide kattintva olvashatsz)
BMW 130i: 52/48 (hossz)
Mercedes C350 Sport Coupe: 56/44 (hossz)
VW R32: 59/41 (kereszt)
BMW 320: 49/51 (hossz)
VW Passat 2.0 FSI: 59/41 (kereszt)
Audi A4 1.8T Quattro: 53/(5)/42 (hossz)
Audi TT: 60/40 (kereszt)
Nissan 350Z: 53/47 (hossz)
Porsche Cayman S: 47/53 (hossz)
BMW M3: 50/50 (hossz)
Mazda MX-5: 50/50
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 08. vasárnap 18:23), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 08. vasárnap 18:23
Nincs autó bild a közelemben,ha nem túl nagy fáradság,leírhatnád pár tipus tengelyterhelését,különösen az 50-50%-osok érdekelnek,de ellenpélda is jöhetne!Legalább egy-két nyomorult példával alátámaszthatnád az elméletedet.
Nincs autó bild a közelemben,ha nem túl nagy fáradság,leírhatnád pár tipus tengelyterhelését,különösen az 50-50%-osok érdekelnek,de ellenpélda is jöhetne!Legalább egy-két nyomorult példával alátámaszthatnád az elméletedet.
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 07. 08. vasárnap 12:59), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
2007. 07. 08. vasárnap 12:59
na akkor kedves "volt" barátom! ha olyan okos vagy nézz utána! én sem akarok ezen vitázni, de gondolkozz már! ha egy motor az első tengely előtt van, akkor a súly az első tengelyen nagyobb, de ha mögötte van, akkor a súly az autó közepe felé összpontosul, és hat a hátsó temgelyekre! ha ezt nem látod át akkor sajnállak! és a hossz motoros autók közül a VW konszernnek az első tengely előtt van a motor, pont azért, hogy a váltónak legyen hely, hogy tudja hajtani az első kereket! a 4x4-el azért jöttem, mert pl audi quattro, a motor ugyanott vagy mint az elsőkerekesnek, de a plussz hátsó diffi + az egyéb kiegészítők jelentenek annyi súlyt, hogy az arány közel 50-50%! és mondom nézz utána, meg fogsz lepődni! sőt az auto bild-be szinte minden tesztnél van tengelyterhelés arány feltüntetve! tanulmányozd át egy kicsit!
na akkor kedves "volt" barátom! ha olyan okos vagy nézz utána! én sem akarok ezen vitázni, de gondolkozz már! ha egy motor az első tengely előtt van, akkor a súly az első tengelyen nagyobb, de ha mögötte van, akkor a súly az autó közepe felé összpontosul, és hat a hátsó temgelyekre! ha ezt nem látod át akkor sajnállak! és a hossz motoros autók közül a VW konszernnek az első tengely előtt van a motor, pont azért, hogy a váltónak legyen hely, hogy tudja hajtani az első kereket! a 4x4-el azért jöttem, mert pl audi quattro, a motor ugyanott vagy mint az elsőkerekesnek, de a plussz hátsó diffi + az egyéb kiegészítők jelentenek annyi súlyt, hogy az arány közel 50-50%! és mondom nézz utána, meg fogsz lepődni! sőt az auto bild-be szinte minden tesztnél van tengelyterhelés arány feltüntetve! tanulmányozd át egy kicsit!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 07. szombat 22:14), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 07. szombat 22:14
Részemről téma lezárva!Fiatal és tapasztalatlan vagy ahhoz hogy nekem magyarázd a tutit,én meg túl öreg és nagyképű vagyok ahhoz hogy ezt eltűrjem!Én nem keverek semmit-semmivel a példáid teljes sötétségről vallanak,ki beszélt itt elsőkerék vagy 4x4 hajtású autókról-ilyet mért hozol fel példaként?50-50% tengelyterhelésű a kocsid,maradjunk annyiban,de ezt azért a biztonság kedvéért ne nagyon hangoztasd!
Részemről téma lezárva!Fiatal és tapasztalatlan vagy ahhoz hogy nekem magyarázd a tutit,én meg túl öreg és nagyképű vagyok ahhoz hogy ezt eltűrjem!Én nem keverek semmit-semmivel a példáid teljes sötétségről vallanak,ki beszélt itt elsőkerék vagy 4x4 hajtású autókról-ilyet mért hozol fel példaként?50-50% tengelyterhelésű a kocsid,maradjunk annyiban,de ezt azért a biztonság kedvéért ne nagyon hangoztasd!
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 07. 07. szombat 12:57), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
2007. 07. 07. szombat 12:57
az Audi A4-tül felfelé, bár a Quattro-k majdnem 50-50-esek! az Passatnak is ami az új előtti is hossz motoros! na azokkal ne keverd, mert ott az első tengely jóval hátrébb van, és a motor nagy része a tengely elé esik! a BMW-nél meg nem!
az Audi A4-tül felfelé, bár a Quattro-k majdnem 50-50-esek! az Passatnak is ami az új előtti is hossz motoros! na azokkal ne keverd, mert ott az első tengely jóval hátrébb van, és a motor nagy része a tengely elé esik! a BMW-nél meg nem!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 05. csütörtök 20:06), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 05. csütörtök 20:06
'hidd el ki van az találva a BMW-nél!!! "-ezzel nem győztél meg!Én próbálok konkrét dolgokról írni és érvelni,te meg idefirkantasz valamit.Mivel ne keverjem a bmw-t?-'WV és Audi hossz motoros változataival"-kiváncsi vagyok milyen tipusokra gondoltál?
'hidd el ki van az találva a BMW-nél!!! "-ezzel nem győztél meg!Én próbálok konkrét dolgokról írni és érvelni,te meg idefirkantasz valamit.Mivel ne keverjem a bmw-t?-'WV és Audi hossz motoros változataival"-kiváncsi vagyok milyen tipusokra gondoltál?
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 07. 05. csütörtök 16:53), amit ide kattintva olvashatsz)
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 07. 05. csütörtök 16:53), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
2007. 07. 05. csütörtök 16:53
az M3 se könnyű autó mégis 50-50 a terhelés! ne keverd a BMW-t a WV és Audi hossz motoros változataival! hidd el ki van az találva a BMW-nél!!!
az M3 se könnyű autó mégis 50-50 a terhelés! ne keverd a BMW-t a WV és Audi hossz motoros változataival! hidd el ki van az találva a BMW-nél!!!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 04. szerda 19:59), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 04. szerda 19:59
A dízel 6-hengeres minimum másfélszer olyan nehéz mint az alapmotor.A tengelyterhelés motoronként is változik.A motor plussz a kiszolgáló cuccok,akksi,hütő tele vízzel,generátor,önindító,szervó,légkondi stb. mind az első kerekeket terhelik,a váltó /ami kb. a negyede súly lehet/ maximum középen van,de az eleje a nehezebb.A difi és kardántengely ezekhez képest pille könnyű,a tank tele max 75 kiló,de biztonsági okokból nem lehet nagyon hátra tenni.Az oké hogy te elmagyarázod nekem,de egy ilyen hosszú,ormotoros kocsinál az 50-50% szerintem nem áll,de egy széria limuzinnál nem is szükséges.Az RX-7-nél már tervezéskor ez volt a fő szempont,és nem a praktikum.Ha belinkelnéd hogy hol olvastad,az meggyőzne,persze szériaautóról volt szó ugye.
Skodának Skoda
de ha jól tudom Rapid (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 04. szerda 20:06), amit ide kattintva olvashatsz)
de ha jól tudom Rapid (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 04. szerda 20:06), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 04. szerda 20:06
Ez skoda coupé?Én inkább azt a v8-at raktam volna bele,ami előtte van!
Ez skoda coupé?Én inkább azt a v8-at raktam volna bele,ami előtte van!
(Ez egy válasz surdapapa üzenetére (2007. 07. 04. szerda 14:11), amit ide kattintva olvashatsz)
A dízel 6-hengeres minimum másfélszer olyan nehéz mint az alapmotor.A tengelyterhelés motoronként is változik.A motor plussz a kiszolgáló cuccok,akksi,hütő tele vízzel,generátor,önindító,szervó,légkondi stb. mind az első kerekeket terhelik,a váltó /ami kb. a negyede súly lehet/ maximum középen van,de az eleje a nehezebb.A difi és kardántengely ezekhez képest pille könnyű,a tank tele max 75 kiló,de biztonsági okokból nem lehet nagyon hátra tenni.Az oké hogy te elmagyarázod nekem,de egy ilyen hosszú,ormotoros kocsinál az 50-50% szerintem nem áll,de egy széria limuzinnál nem is szükséges.Az RX-7-nél már tervezéskor ez volt a fő szempont,és nem a praktikum.Ha belinkelnéd hogy hol olvastad,az meggyőzne,persze szériaautóról volt szó ugye.
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 07. 04. szerda 16:39), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
2007. 07. 04. szerda 16:39
BMW 3!!!
elmagyarázom! a motor az első tengely mögött van, a súly nagy része! a váltó ott van melletted, azaz középen! hátúl a hajtás, a diffivel, a pótkerék! hidd el 50-50!
elmagyarázom! a motor az első tengely mögött van, a súly nagy része! a váltó ott van melletted, azaz középen! hátúl a hajtás, a diffivel, a pótkerék! hidd el 50-50!
BMW 3!!!
elmagyarázom! a motor az első tengely mögött van, a súly nagy része! a váltó ott van melletted, azaz középen! hátúl a hajtás, a diffivel, a pótkerék! hidd el 50-50! (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 02. hétfő 18:52), amit ide kattintva olvashatsz)
elmagyarázom! a motor az első tengely mögött van, a súly nagy része! a váltó ott van melletted, azaz középen! hátúl a hajtás, a diffivel, a pótkerék! hidd el 50-50! (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 02. hétfő 18:52), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 02. hétfő 18:52
Bmw 3-as széria?Biztos vagy benne?Elöl a motor a váltó.Tuti hogy az első kerekeken több súly van!
én még nem!
Mindenki nyaral ?
Büszke vagyok magamra.
pfff...
de kár is volt az érettségi.
álnoK meg a többi hiba...
pfff...
de kár is volt az érettségi.
álnoK meg a többi hiba...
Kiderül majd mennyire tartja az árát , de foglalkozunk ezzel ... ez egy álnos bestia.
" kéne ... "
Bmw 3-as széria?Biztos vagy benne?Elöl a motor a váltó.Tuti hogy az első kerekeken több súly van!
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 06. 30. szombat 14:02), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
2007. 06. 30. szombat 14:02
rosszul tudod! Mazda MX-5, BMW 3-as széria! meg még van csak hirtelen nem jut eszembe!
rosszul tudod! Mazda MX-5, BMW 3-as széria! meg még van csak hirtelen nem jut eszembe!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 06. 29. péntek 19:03), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 06. 29. péntek 19:03
Úgy tudom,az RX-7 az egyetlen széria autó,amelyiknél a tengelyek terhelése 50-50%.