Tuning topic (autók, motorok, csajok)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!

Az eddigi hozzászólások

... 45 46 47 48 49 ...
Sorrend: Legújabb előreLegrégebbi előre hozzászólás / oldal
#1666   2007. 07. 08. vasárnap 19:00
yanee84 yanee84
motort keresztbe beépíteni ötletes,de szerintem csak szükségmegoldás nyes a tengelyterhelés szempontjából állítólag a 48/52 a legjobb(versenyautóknál,pl GT) ez az arány lassításnál és gyorsításnál a dinamikai hatások miatt lényegesen megváltozik. ezeket a hatásokat illene egy jó futóműnek olyan mértékben tartani,hogy a kanyart minél gyorsabban be lehessen venni,vagy minél jobban lassuljon az autó. gyorsításnál annyira ez nem érdekes,ott inkább a hajtáslánc számít. szvsz
#1665   2007. 07. 08. vasárnap 18:40
X Törölt felhasználó (69371)
Audi A3 Sportback: 58/42 (kereszt)
BMW 130i: 52/48 (hossz)
Mercedes C350 Sport Coupe: 56/44 (hossz)
VW R32: 59/41 (kereszt)
BMW 320: 49/51 (hossz)
VW Passat 2.0 FSI: 59/41 (kereszt)
Audi A4 1.8T Quattro: 53/(5)/42 (hossz)
Audi TT: 60/40 (kereszt)
Nissan 350Z: 53/47 (hossz)
Porsche Cayman S: 47/53 (hossz)
BMW M3: 50/50 (hossz)
Mazda MX-5: 50/50
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 08. vasárnap 18:23), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 08. vasárnap 18:23
Nincs autó bild a közelemben,ha nem túl nagy fáradság,leírhatnád pár tipus tengelyterhelését,különösen az 50-50%-osok érdekelnek,de ellenpélda is jöhetne!Legalább egy-két nyomorult példával alátámaszthatnád az elméletedet.
#1664   2007. 07. 08. vasárnap 18:23
oooooooo oooooooo
Nincs autó bild a közelemben,ha nem túl nagy fáradság,leírhatnád pár tipus tengelyterhelését,különösen az 50-50%-osok érdekelnek,de ellenpélda is jöhetne!Legalább egy-két nyomorult példával alátámaszthatnád az elméletedet.
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 07. 08. vasárnap 12:59), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
2007. 07. 08. vasárnap 12:59
na akkor kedves "volt" barátom! ha olyan okos vagy nézz utána! én sem akarok ezen vitázni, de gondolkozz már! ha egy motor az első tengely előtt van, akkor a súly az első tengelyen nagyobb, de ha mögötte van, akkor a súly az autó közepe felé összpontosul, és hat a hátsó temgelyekre! ha ezt nem látod át akkor sajnállak! és a hossz motoros autók közül a VW konszernnek az első tengely előtt van a motor, pont azért, hogy a váltónak legyen hely, hogy tudja hajtani az első kereket! a 4x4-el azért jöttem, mert pl audi quattro, a motor ugyanott vagy mint az elsőkerekesnek, de a plussz hátsó diffi + az egyéb kiegészítők jelentenek annyi súlyt, hogy az arány közel 50-50%! és mondom nézz utána, meg fogsz lepődni! sőt az auto bild-be szinte minden tesztnél van tengelyterhelés arány feltüntetve! tanulmányozd át egy kicsit!
#1663   2007. 07. 08. vasárnap 12:59
X Törölt felhasználó (69371)
na akkor kedves "volt" barátom! ha olyan okos vagy nézz utána! én sem akarok ezen vitázni, de gondolkozz már! ha egy motor az első tengely előtt van, akkor a súly az első tengelyen nagyobb, de ha mögötte van, akkor a súly az autó közepe felé összpontosul, és hat a hátsó temgelyekre! ha ezt nem látod át akkor sajnállak! és a hossz motoros autók közül a VW konszernnek az első tengely előtt van a motor, pont azért, hogy a váltónak legyen hely, hogy tudja hajtani az első kereket! a 4x4-el azért jöttem, mert pl audi quattro, a motor ugyanott vagy mint az elsőkerekesnek, de a plussz hátsó diffi + az egyéb kiegészítők jelentenek annyi súlyt, hogy az arány közel 50-50%! és mondom nézz utána, meg fogsz lepődni! sőt az auto bild-be szinte minden tesztnél van tengelyterhelés arány feltüntetve! tanulmányozd át egy kicsit!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 07. szombat 22:14), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 07. szombat 22:14
Részemről téma lezárva!Fiatal és tapasztalatlan vagy ahhoz hogy nekem magyarázd a tutit,én meg túl öreg és nagyképű vagyok ahhoz hogy ezt eltűrjem!Én nem keverek semmit-semmivel a példáid teljes sötétségről vallanak,ki beszélt itt elsőkerék vagy 4x4 hajtású autókról-ilyet mért hozol fel példaként?50-50% tengelyterhelésű a kocsid,maradjunk annyiban,de ezt azért a biztonság kedvéért ne nagyon hangoztasd!
#1662   2007. 07. 08. vasárnap 07:54
gazosgyuri gazosgyuri






#1661   2007. 07. 07. szombat 22:14
oooooooo oooooooo
Részemről téma lezárva!Fiatal és tapasztalatlan vagy ahhoz hogy nekem magyarázd a tutit,én meg túl öreg és nagyképű vagyok ahhoz hogy ezt eltűrjem!Én nem keverek semmit-semmivel a példáid teljes sötétségről vallanak,ki beszélt itt elsőkerék vagy 4x4 hajtású autókról-ilyet mért hozol fel példaként?50-50% tengelyterhelésű a kocsid,maradjunk annyiban,de ezt azért a biztonság kedvéért ne nagyon hangoztasd!
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 07. 07. szombat 12:57), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
2007. 07. 07. szombat 12:57
az Audi A4-tül felfelé, bár a Quattro-k majdnem 50-50-esek! az Passatnak is ami az új előtti is hossz motoros! na azokkal ne keverd, mert ott az első tengely jóval hátrébb van, és a motor nagy része a tengely elé esik! a BMW-nél meg nem!
#1660   2007. 07. 07. szombat 12:57
X Törölt felhasználó (69371)
az Audi A4-tül felfelé, bár a Quattro-k majdnem 50-50-esek! az Passatnak is ami az új előtti is hossz motoros! na azokkal ne keverd, mert ott az első tengely jóval hátrébb van, és a motor nagy része a tengely elé esik! a BMW-nél meg nem!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 05. csütörtök 20:06), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 05. csütörtök 20:06
'hidd el ki van az találva a BMW-nél!!! "-ezzel nem győztél meg!Én próbálok konkrét dolgokról írni és érvelni,te meg idefirkantasz valamit.Mivel ne keverjem a bmw-t?-'WV és Audi hossz motoros változataival"-kiváncsi vagyok milyen tipusokra gondoltál?
#1659   2007. 07. 05. csütörtök 20:06
oooooooo oooooooo
'hidd el ki van az találva a BMW-nél!!! "-ezzel nem győztél meg!Én próbálok konkrét dolgokról írni és érvelni,te meg idefirkantasz valamit.Mivel ne keverjem a bmw-t?-'WV és Audi hossz motoros változataival"-kiváncsi vagyok milyen tipusokra gondoltál?
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 07. 05. csütörtök 16:53), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
2007. 07. 05. csütörtök 16:53
az M3 se könnyű autó mégis 50-50 a terhelés! ne keverd a BMW-t a WV és Audi hossz motoros változataival! hidd el ki van az találva a BMW-nél!!!
#1658   2007. 07. 05. csütörtök 16:53
X Törölt felhasználó (69371)
az M3 se könnyű autó mégis 50-50 a terhelés! ne keverd a BMW-t a WV és Audi hossz motoros változataival! hidd el ki van az találva a BMW-nél!!!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 04. szerda 19:59), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 04. szerda 19:59
A dízel 6-hengeres minimum másfélszer olyan nehéz mint az alapmotor.A tengelyterhelés motoronként is változik.A motor plussz a kiszolgáló cuccok,akksi,hütő tele vízzel,generátor,önindító,szervó,légkondi stb. mind az első kerekeket terhelik,a váltó /ami kb. a negyede súly lehet/ maximum középen van,de az eleje a nehezebb.A difi és kardántengely ezekhez képest pille könnyű,a tank tele max 75 kiló,de biztonsági okokból nem lehet nagyon hátra tenni.Az oké hogy te elmagyarázod nekem,de egy ilyen hosszú,ormotoros kocsinál az 50-50% szerintem nem áll,de egy széria limuzinnál nem is szükséges.Az RX-7-nél már tervezéskor ez volt a fő szempont,és nem a praktikum.Ha belinkelnéd hogy hol olvastad,az meggyőzne,persze szériaautóról volt szó ugye.
#1657   2007. 07. 05. csütörtök 08:58
surdapapa surdapapa
Skodának Skoda

de ha jól tudom Rapid
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 04. szerda 20:06), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 04. szerda 20:06
Ez skoda coupé?Én inkább azt a v8-at raktam volna bele,ami előtte van! smile
#1656   2007. 07. 04. szerda 20:06
oooooooo oooooooo
Ez skoda coupé?Én inkább azt a v8-at raktam volna bele,ami előtte van! smile
(Ez egy válasz surdapapa üzenetére (2007. 07. 04. szerda 14:11), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 04. szerda 14:11
én még nem!

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez
#1655   2007. 07. 04. szerda 19:59
oooooooo oooooooo
A dízel 6-hengeres minimum másfélszer olyan nehéz mint az alapmotor.A tengelyterhelés motoronként is változik.A motor plussz a kiszolgáló cuccok,akksi,hütő tele vízzel,generátor,önindító,szervó,légkondi stb. mind az első kerekeket terhelik,a váltó /ami kb. a negyede súly lehet/ maximum középen van,de az eleje a nehezebb.A difi és kardántengely ezekhez képest pille könnyű,a tank tele max 75 kiló,de biztonsági okokból nem lehet nagyon hátra tenni.Az oké hogy te elmagyarázod nekem,de egy ilyen hosszú,ormotoros kocsinál az 50-50% szerintem nem áll,de egy széria limuzinnál nem is szükséges.Az RX-7-nél már tervezéskor ez volt a fő szempont,és nem a praktikum.Ha belinkelnéd hogy hol olvastad,az meggyőzne,persze szériaautóról volt szó ugye.
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 07. 04. szerda 16:39), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
2007. 07. 04. szerda 16:39
BMW 3!!!

elmagyarázom! a motor az első tengely mögött van, a súly nagy része! a váltó ott van melletted, azaz középen! hátúl a hajtás, a diffivel, a pótkerék! hidd el 50-50!
#1654   2007. 07. 04. szerda 16:39
X Törölt felhasználó (69371)
BMW 3!!!

elmagyarázom! a motor az első tengely mögött van, a súly nagy része! a váltó ott van melletted, azaz középen! hátúl a hajtás, a diffivel, a pótkerék! hidd el 50-50!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 02. hétfő 18:52), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 02. hétfő 18:52
Bmw 3-as széria?Biztos vagy benne?Elöl a motor a váltó.Tuti hogy az első kerekeken több súly van!
#1653   2007. 07. 04. szerda 14:11
surdapapa surdapapa
én még nem!

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez
#1652   2007. 07. 04. szerda 13:32
numlOck numlOck
Mindenki nyaral ?
#1651   2007. 07. 03. kedd 13:21
numlOck numlOck
Büszke vagyok magamra.
pfff... nyes
de kár is volt az érettségi.
álnoK meg a többi hiba...
#1650   2007. 07. 03. kedd 13:14
numlOck numlOck









Kiderül majd mennyire tartja az árát , de foglalkozunk ezzel ... ez egy álnos bestia.
" kéne ... "
#1649   2007. 07. 02. hétfő 18:52
oooooooo oooooooo
Bmw 3-as széria?Biztos vagy benne?Elöl a motor a váltó.Tuti hogy az első kerekeken több súly van!
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 06. 30. szombat 14:02), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
2007. 06. 30. szombat 14:02
rosszul tudod! Mazda MX-5, BMW 3-as széria! meg még van csak hirtelen nem jut eszembe!
#1648   2007. 06. 30. szombat 17:00
csupaszgyik csupaszgyik
#1647   2007. 06. 30. szombat 14:02
X Törölt felhasználó (69371)
rosszul tudod! Mazda MX-5, BMW 3-as széria! meg még van csak hirtelen nem jut eszembe!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 06. 29. péntek 19:03), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 06. 29. péntek 19:03
Úgy tudom,az RX-7 az egyetlen széria autó,amelyiknél a tengelyek terhelése 50-50%.
 
... 45 46 47 48 49 ...
Sorrend: Legújabb előreLegrégebbi előre hozzászólás / oldal

A téma adatai

Nyitás ideje: 2007. 02. 09. péntek
Üzenetek: 2586db
Utolsó üzenet: 2012. 11. 05. hétfő
 

Hírek

2024. 04. 16. kedd 17:41
Lesbian College Coeds 13 Koleszos csajok akik a fasz helyett most egymás nyelvét, és a mindig megbízható keménységű és állóképességű felcsatolhatóst választják. Nagy nyalakodások, egymás vibrizése, és a felcsatolhatóssal való baszása. Letöltés - Lesbian College Coeds... Tovább
2024. 03. 25. hétfő 18:57
Meglátogatta egy angyal Meglátogatta egy angyal, aki azt mondta, a felnőtt tartalmak gyártása lesz a helyes út neki Nehéz, de jó döntést hozott, elmondása szerint. A 24 éves kanadai Alice Irving a Daily Starnak nyilatkozott arról, hogy egy álma késztette rá, hogy felnőttipari... Tovább
2024. 03. 05. kedd 19:46
Tényleg a méret a lényeg? Hatalmas tabu dőlt meg: ezt a legtöbb férfi rosszul tudja! Az embert, főként a fiatalokat nem hagyja nyugodni az örök kérdés: Tényleg a méret a lényeg? A téma leginkább a párválasztás kapcsán kerül elő és általában az idősebbek véleménye, hogy a... Tovább

Válts VIP tagságot! VIP infó

Válassz az alábbi csomagok közül:
Alap
30 nap
2688 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
Bronz
90 nap
6144 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
1 hónap
Ezüst
180 nap
9984 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
1 hónap
A legjobb ár/érték arány!
Arany
365 nap
14592 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
2 hónap
* 384 EUR/Huf árfolyammal számolva
 

GG Live magyar ÉLŐ chat!

Rosszlanyok.hu - Vidéki szexpartner kereső. Vidéki lányok. Csak valódi képek!
Erotikus Tartalom!
A GoldenGate oldalon található információk, linkek, képek és videók erotikus tartalmúak, az oldal a szexualitás témáját nyíltan, egyesek számára sértően kezeli. Amennyiben nem múltál el 18 éves, vagy a térségedben az oldal használata tilos, azaz jogszabályba vagy kötelező erejű előírásba ütközik, kérlek hagyd el az oldalt az [ MÉG NEM VAGYOK 18 ÉVES ] gombra kattintva.

Az oldalra történő belépés előtt figyelmesen olvasd el az alábbiakat, mert az [ ELMÚLTAM 18 ÉVES, ELFOGADOM ] gombra történő kattintással elfogadod a következő feltételeket:

1. Elmúltál 18 éves.
2. Semmilyen formában nem teszed lehetővé 18 évnél fiatalabb személynek a hozzáférést jelen oldal tartalmához.
3. A weboldalon "cookie-kat" ("sütiket") használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban. (További információk)
4. Elfogadod az oldal felhasználási feltételeit és az adatkezelési tájékoztatót.
5. Nem tekinted meg vagy használod az oldalt olyan helyen, ahol ezzel a tevékenységgel törvényt, szabályozást, előírást, vagy helyi normát szegsz meg.
6. Az oldalt teljes mértékben saját felelősségedre látogatod.




Ez a weboldal és médiatartalmai kiskorúakra káros elemeket is tartalmaz. Amennyiben azt szeretné, hogy az Ön környezetében kiskorúak hasonló tartalmakhoz csak egyedi kód megadásával - azaz kiskorúak kizárása mellett – férjenek hozzá, kérjük használjon szűrőprogramot!
Szűrőprogram letöltése és további információk itt!