Sziasztok. Párral ismerkednek mindkét fél örömére. Esztergom környéke
Júli 16-17. Siófokon leszek.
Kipróbálnák bi dolgokat. Kezdő vagyok.
Kipróbálnák bi dolgokat. Kezdő vagyok.
Idősebb úrhoz odabújnék, szopnék popsimat dugatnám, rendszeresen. Élvezet cseppjeidet bárhová adhatod.
Nagy popóval rendelkező, passziv, jól kúrható duci srácként keresem aktív partnerem, aki szereti a nagy popsikat. Székesfehérvár,
Délpest vki?
Csutortok napkozben keresek kisportolt szortelen nagyfarku pasit
Szimpatia eseten mindenre is
Hely van.
Tangas bi passziv
Szimpatia eseten mindenre is
Hely van.
Tangas bi passziv
Jászságban szopatnék
Nagykőrösön,holnap napközben fogadni tudó aktívokat keresek.
Ma este 6körül 11ker Bocskai úton aktív srác lesz???
Csak az írjon privátba,aki hajlandó telefonon is beszélni!!!!!!!
Csak az írjon privátba,aki hajlandó telefonon is beszélni!!!!!!!
Kecskeméten szopnék szopatnék most borotvált srácot
Miskolcon este valaki nem akar szopatni?
Csütörtök-Vasárnap kora hajnalban Vagy Csütörtök-Péntek késő este Nógrád megyében(Kálló) 28 éves passzív pasi szopna/dugatná magát aktív pasi kocsijában/szabadban
Párhoz, férfipárhoz csatlakoznék

Biszex kalandra keresek valós párt Pest megyében vagy Fejér megyében Privát írj ismerkednék Üdv Feri
Sopron - Csorna környékén keresek aktív pasit mindenféle hancúrozásra, 20 éves ápolt, normál testalkatú srác vagyok.
Ma 11-15ora közt Monoron??
Hát ez ismét nem jött be… újpesti nudin fél 9-9 körül már érdemes körülnézni?
(Ez egy válasz czgeri üzenetére (2022. 06. 30. csütörtök 06:14), amit ide kattintva olvashatsz)
2022. 06. 30. csütörtök 06:14

Ma reggel fél 8-8-tól Árpád-híd pesti hídfő környékén szívesen partner lennék egy közös hokira. Helyem nincs, de épp arrafelé lesz felesleges fél órám-órám. Biztonságos helyen szabadtéri játék is jöhet.
Hello!
Ma délután mocival lenézek Gárdonyba, este a Balatonon leszek. Valaki valamit?
Ma délután mocival lenézek Gárdonyba, este a Balatonon leszek. Valaki valamit?