Heti 1.-2 . alkalommal leszophatnád a macis alkatú fazonra borotvált, vastag, de nem túl nagy ,és mindig teli faszomat.
Autó,eldugott hely, lakás, bárhol megfelelő ahol diszkréten elcuppogsz rajtam!
Férfi picsát még nem kúrtam-basztam, de ha jól néz ki, és akarod, benne vagyok. Ha gondolod női bugyit is felvehetsz, félre tolom és beléd mártom. Baszlak, lovagoltatlak!
Priviben keress, kezdő vagyok!
Autó,eldugott hely, lakás, bárhol megfelelő ahol diszkréten elcuppogsz rajtam!
Férfi picsát még nem kúrtam-basztam, de ha jól néz ki, és akarod, benne vagyok. Ha gondolod női bugyit is felvehetsz, félre tolom és beléd mártom. Baszlak, lovagoltatlak!
Priviben keress, kezdő vagyok!
Budapesten keresek aktív pasit hellyel 50 es bi pasi vagyok inkább passzív odaadó a sexben szűz popoval
Sziasztok!
Ajka-Sárvár környékén helyel rendelkező partnerem keresem.
Ajka-Sárvár környékén helyel rendelkező partnerem keresem.
Rush fasz torok belváros most
Kiverném a farkad ha egy átlagos testalkatú ,diszkrét,normális srác vagy és még nem vagy 45 éves. Hely megoldott.
Sziasztok ! Mira vagyok ,46 éves , hobby - crossdresser .Csongrád megyében élek , szegedi vagyok . Szeretek csajos ruhákat ,harisnyát felvenni , és lánynak öltözni . Az ágyban is passziv , odaadó és csajos vagyok .Aktív férfivel ismerkednék Szegedről ! .Adatlapom szerint keresek !
Keresem aktiv bikamat Nagykanizsan es környeken aki megdugna es hasznal
Szopnek most 11 kerben
sziasztok! Hellyel rendelkező fiatal srácként kalandoznék ma Budapesten
Sziasztok ! Mira vagyok ,46 éves , hobby - crossdresser .Csongrád megyében élek , szegedi vagyok . Szeretek csajos ruhákat ,harisnyát felvenni , és lánynak öltözni . Az ágyban is passziv , odaadó és csajos vagyok .Aktív férfivel ismerkednék Szegedről ! .Adatlapom szerint keresek !
Szombat estére keresek programot!
Sziasztok! Vasárnap Budapesten leszek! Van pár szabad órám szívesen rosszalkodnék! Írjatok mindent meghallgatok!
Párokhoz is szívesen csatlakozom!