Sziasztok. idősebb, házaspárnál lennék állandó házibarát
nagy faszú szerető lennék a hölgynek

Alkalmiban távolabról?????
(Ez egy válasz renike792 üzenetére (2022. 07. 20. szerda 01:22), amit ide kattintva olvashatsz)
Sziasztok! Egy kedves pàrhoz csatlakoznék, akàr utazni is tudok, kezdő vagyok a többes terén, olyasvalakiket keresek akiknek ez nem gond!
Fogadni is tudok,Pest mellett lakom!

Sziasztok! Aktív-uni srác/pasi Nyíregyházán??
07.25-én párt fogadnék a XIII. kerületben. 170/78 20/5 igényes potens pasi vagyok. Cuckold, Dogging DP . Privátban írjatok.

sziasztok, szép reggelt mindenkinek! Vasárnapig ajkán vagyok és szívesen ismerkednék, imádok nyalni és dugni is, képeim az adatlapomon!
Sziasztok!
Adatlapunkon leírtak alapján keresünk potens férfiakat hosszú távra, kizárólag a közelünkből.
Adatlapunkon leírtak alapján keresünk potens férfiakat hosszú távra, kizárólag a közelünkből.
Papás mamás póz kitartó gyakorlásához, partnert keresek

Sziasztok esetleg ma pár Bp környékről akihez lehet csatlakozni sportos pasi vagyok39 éves 21/6cm intim
Debrecen s környékén házibarát lennék!
Sziasztok. nagy farkú házibarát lennék idősebb házaspárnál Bp+100Km
Szia, sziasztok !
Ezúton ismerkednék szexcentrikus és a többes terén nyitni szándékozó KEZDŐ hölggyel,párral
Kölcsönös,szimpátián alapuló , diszkrét kapcsolathoz !
Csakis a hölgy örömének fokozására !
Ez lehet simogatás,vagy orális szex,akár viszonzás nélkül is !
Vagy pusztán jelenlét,kukkolás !
Ezúton ismerkednék szexcentrikus és a többes terén nyitni szándékozó KEZDŐ hölggyel,párral
Kölcsönös,szimpátián alapuló , diszkrét kapcsolathoz !
Csakis a hölgy örömének fokozására !
Ez lehet simogatás,vagy orális szex,akár viszonzás nélkül is !
Vagy pusztán jelenlét,kukkolás !

Hétfő kedden nővel esetleg parral ismerkednék KECSKEMETEN hely van!! Irj privatba ha erdekel
Sziasztok!
Kedves pár házibarátja lennék hosszabb távon. 38 éves sportos srác vagyok.
Kedves pár házibarátja lennék hosszabb távon. 38 éves sportos srác vagyok.