Sziasztok!
Hàzibaràt lennék kedves, diszkrét pàrnàl. Talàlkozàs akàr màr ma este. Helyem van.
Hàzibaràt lennék kedves, diszkrét pàrnàl. Talàlkozàs akàr màr ma este. Helyem van.
Sziasztok! Olyan párt keresek akit lehet nézni szeretkezés közben! Mezőkövesd kőrnyékén
Tatabánya, Tata, Komárom környékén lenne valaki aki szopatna ,stb. Bi téren kezdő vagyok, privátba írjon akinek van kedve bevezetni az ilyen dolgokba. Ha igény van rá páromat is be lehet vonni a játékokba, ebben az esetben lehetnél állandó házibarátunk is.
Sziasztok. Hétvégére közös program?

Bp-en keresek egy párt ahol a srác sportos nagyfarkú aktív a csaj pedig dögös. Ha magatokra ismertek dobjatok egy üzit a részletek miatt. !!!Mindent!!! megtudunk beszélni. Tartós vagy alkalmi barátság is érdekel akár érdek kapcsolat.
Illetve ugyanilyen paraméterekkel (sportos nagyobb farkú fiatal(os)) keresek magunk részére is házibarátot a 17ker környékén.
Illetve ugyanilyen paraméterekkel (sportos nagyobb farkú fiatal(os)) keresek magunk részére is házibarátot a 17ker környékén.
Sziasztok, párhoz vagy hölgyhöz csatlakoznék hetero alapon. Imádok kényeztetni, masszírozni, nyalni. A szerepjátékokat is szeretem. Szívesen leszek a szigorú rendőr aki megbünteti a feleséged, vagy a futár aki pénz helyett más fizetési módpt is elvállal :P vagy tetszene ahogy valaki teleélvezné a feleséged, hogy utána megdughasd a gecis punciját? Keressetek privátban, igyunk az este valamit, aztán meglátjuk mi lesz

Nagy faszú férfi kényeztetne hölgyet,feleséget,anyukát.
Sziasztok,
Szeretnék ismerkedni valós normális párral, akikkel, ha úgy alakul jól, is tudjuk magunkat érezni.
Szeretnék ismerkedni valós normális párral, akikkel, ha úgy alakul jól, is tudjuk magunkat érezni.

Szigetszentmiklós és közvetlen közelében Hölgy vagy Pár társaságát keresem!