Elhanyagolt feleségek és unatkozó hölgyek orgazmus mestere lennék. Én minden nap mosolyt varázsolnék az arcodra...
Győrben Sziasztok Holnap napközben keresek partnert hölgy személyében vagy esetleg párt. A párosban kezdő vagyok. ápolt ,intelligens , jó egzisztenciával rendelkezem Köszi
sziasztok!
kukolni, nudizni szeretnék.

Sziasztok! SOS hölgyeim! Most valaki könnyítene rajtam? 5e kp. Természetesen előre

Sziasztok! Ismerkednék hölgyekkel vagy párokkal. Igényes, kultúrált 31 éves srác vagyok, szeretem a tartalmas és hosszantartó együttléteket. Intim méretem nagyobb az átlagnál... Esetleges válaszokat itt privátban vagy a pocakos1983@gmail.com e-mail címre várok.
Nem független harmincas srác vagyok keresek lányt vagy párt minden jóra Székesfehérváron.Irj a duo1@freemail.hu-ra
Nagy és vastag mérettel rendelkező srác elhanyagolt feleségeket kényeztetne.
Fiatal nagy vastag méretű kedves fiúval ismerkedne Pestmegyei csinos izgalmas lány!Lehetsz tapasztalatlan is!
Sziasztok
Klub látogatást terveznék hétköznap napközben !!
Szauna,jakuzzi,tükörszoba és más egyéb élmény szobák meglátogatása napközben egy nívós klubban ..Még én sem voltam, de ha akad egy jó partner (csinos, szimpatikus hölgy esetleg párszemélyében) szívesen meglátogatnám.A klub ilyenkor,napközben wellnessként működik és nem az esti menetrend szerint !! Az alap a kölcsönös szimpátia és a semmi sem kötelező elv !
Költségeket természetesen én fedezem, ha kérdésed van írj privit !

Klub látogatást terveznék hétköznap napközben !!
Szauna,jakuzzi,tükörszoba és más egyéb élmény szobák meglátogatása napközben egy nívós klubban ..Még én sem voltam, de ha akad egy jó partner (csinos, szimpatikus hölgy esetleg párszemélyében) szívesen meglátogatnám.A klub ilyenkor,napközben wellnessként működik és nem az esti menetrend szerint !! Az alap a kölcsönös szimpátia és a semmi sem kötelező elv !
Költségeket természetesen én fedezem, ha kérdésed van írj privit !
Sziasztok !