Sziasztok!
Most ráérő unatkozó csini lány, háziasszony, pár esetleg fogadna Bp-n egy jó farkú, igényes pasit? Írj pü-t, ha igen!
Most ráérő unatkozó csini lány, háziasszony, pár esetleg fogadna Bp-n egy jó farkú, igényes pasit? Írj pü-t, ha igen!
Sziasztok ! Szekszárdi pár házaspár hölgy jelentkezését várom diszkrét tartós kapcsolatra ! Legyél megbízható diszkrét és valós és gátlásoktól mentes ! Részleteket privát üzenetben beszélhetünk!
Ötvenes nem független pasi csatlakozna hasonló korú párokhoz, akár mindkét fél örömére Pest és Nógrád megyéből.
Ápolt, intelligens, fiatalos férfiként igényes, nem független hölgy esetleg szimpatikus pár barátságát keresem Baranya megyében. Megbízható, diszkrét, sportos férfi vagyok. Pécs-belvárosi lakásomon, nyugodt körülmények között tudunk randizni. Szép napot mindenkinek!
Nyíregyházán volna diszkrét férfi..aki csak szopatna??
sziasztok.Veszprém környéki párt,bi pasit keresek.Kezdő vagyok sokmindent kipróbálnék.Uni,passzív szerep érdekelne.Írjatok
Bp.-i, jó megjelenésű 35 éves férfiként keresek szintén Bp-i hölgyet tartalmas együttlétekre, akár hosszú távra is, kölcsönös szimpátia alapján alakuló kapcsolatra, vagy PÁRT 3-as sexre HETERO alapon. Előny, ha szereted az análsexet is! smile
Fontos, hogy nem vagyok kamu, merek találkozni is, ha arról van szó.
Fényképet e-mailben küldök csak, és viszont várom, ha komolyan gondolod a dolgot.
Kamu képkéregetők kíméljenek!
E-mail-es elérhetőséget privát levélben írd meg itt. Köszönöm!
Fontos, hogy nem vagyok kamu, merek találkozni is, ha arról van szó.
Fényképet e-mailben küldök csak, és viszont várom, ha komolyan gondolod a dolgot.
Kamu képkéregetők kíméljenek!
E-mail-es elérhetőséget privát levélben írd meg itt. Köszönöm!
Kedves Hölgyem!
Diszkrét megbízható férfi keresi rendszeres titkos szeretőjét.
hapsy@c2.hu
írj fotóval
üdv. G.
hapsy@c2.hu
írj fotóval
üdv. G.
Somogyba ismerkednék lánnyal! Én 42 éves igényes srác vagyok! Útazni tudok