Sziasztok! Fiatal budapesti srác vagyok, sok mindent szeretnék kipróbálni a szex terén, kicsit extrémebb dolgokat is talán..ehhez kereset társat-társakat. Írjatok privát üziben! Üdv
Sziasztok! Budapest környékéről keresek nálam idősebb hülgyeket(én 22) 25 és 40 év közöttit. legyél egy igazán csinos nő akármilyen családi állapotban is legyél. vonzz az idősebb nőkkel való szex. keress meg priviben! puszi
Keresnék 55 év feletti hölgyet akik egy fiatalabb ffi-t szeretnének az ágyukba!
Légy nyitott és valósítsuk meg egymás vágyait.
E-mai, MSN: bandi975@citromail.hu
Légy nyitott és valósítsuk meg egymás vágyait.
E-mai, MSN: bandi975@citromail.hu
29 éves férfi vagyok.Erotikát,simogatást kedvelő kedves hölgyet keresek most
hétvégére esti találkozásra Veszprém és környékéről.Lehetsz idősebb és telt is.e-mail: vboy8181@freemail.hu
hétvégére esti találkozásra Veszprém és környékéről.Lehetsz idősebb és telt is.e-mail: vboy8181@freemail.hu
Hölgyet (hölgyeket), párt keresek. Kezdő vagyok. Többit e-mailba.
37/186/84, Budapesti, férfias, tapasztalt férfi vagyok...
Házaspárhoz is szivesen csatlakozom.
Keress Bátran ...
Email..: szabadszex@freemail.hu
Láthatsz ----->>> KATT IDE !!!
Házaspárhoz is szivesen csatlakozom.
Keress Bátran ...
Email..: szabadszex@freemail.hu
Láthatsz ----->>> KATT IDE !!!

hello..idösebb hölgyet keresek Fejér megyéböl illetve környékéröl..én egy 186-97-36éves pasi vagyok....nagyfonok75@freemail.hu..teltség nem hátrány....
Fiatal budapesti fiúként keresek nőt vagy párt.
29 éves férfi vagyok.Erotikát,simogatást kedvelő kedves hölgyet keresek most
Hello! Fiatal srác vagyok győrből. Vannak fenn képeim, ha érdekel írj és megbeszéljük!

"ápolt, elhanyagolt"
)))

Szia! 24 éves átlagos srác vagyok, párokhoz, hölgyekhez csatlakoznék, egyedül, vagy a párommal.