Párral ismerkednék,csatlakoznék szívesen.Szeretném megélni,ki próbálni ezen a téren kezdő vagyok.Átlagos,szolid ápolt srác vagyok Bpest
Egy igazán vonzó, fiatalos, csinos, figyelemfelkeltő érett (30-as, 40-es) Hölggyel megismerkednék, aki okos, diplomás, dolgozik, és szintén csak kikapcsolódást, laza, kötetlen szexkapcsot keres (persze nem egy alkalomra). Kedves, udvarias, diplomás srác vagyok.
Sziasztok
60 körüli hölgyel ismerkednék vagy párhoz csatlakoznék
60 körüli hölgyel ismerkednék vagy párhoz csatlakoznék
Sziasztok!
Fiatal hetero férfi, hölgyet keres!
Eger és környékén!
Fiatal hetero férfi, hölgyet keres!
Eger és környékén!
Péntek Estére csini nővel ismerkednék. Ápolt 36.185.85 átlagos független pasi vagyok. Fejér megye és kke.
Ápolt, fiatal, magas, jó kiállású, átlagos mérettel rendelkező pasi Hölgyet keres győr és környéke!
sziasztok
kiskőrösön keresek szexpartnert egy vagy több éjszakára, írjatok hetero alapon

36 éves vagyok,fejér és környező megyékben ismerkednék,telt,duci hölgyekkel ,ill párhoz csatlakoznék,házibarátnak,hölgy örömére,hosszútávon, 25-80-korig a fő,hogy jól érezzük egymást.Kamusok,ígérgetők,kíméljenek,üzenet privátban!
Füzesgyarmat és környékén 20 éves srác 18,5-ös mérettel keres alkalmi szexpartnert 50 éves korig ! Hölgyek jelentkezését várom ! Diszkréció adott és elvárt!
Helló! 19 éves srác vagyok .Nőket illetve párokat keresek

Sziasztok! 22 éves vékony, szűz srác vagyok. Nőt vagy biszex párt keresek Budapestről vagy a Keleti régióból!

Sziasztok.Ma estére keresünk gyula környéki utazni tudo pasit jo mérettel ,párt ,vagy lányt. cucncus84@gmail.com emailre kérünk bemutatkozo levelet, intim és arcos képel skype elérhetöséggel.
Lányok, hölgyek, asszonyok!
Itt a nyár, nyaralás, buli, balaton, SZEX, és minden jó. Siófok és környékén ismerkednék erre látogató, kiéhezett puncikákkal. 28 éves srác vagyok, privát üzenetben akár több infóval is szolgálhatok, csak keress!

Szívesen fogadom idősebb hölgyek megkeresését