Sziasztok! Hétvégi kikapcsolódáshoz keresünk 1 partnert. Komoly pasik írjanak csak! Borsod megye +50 km.
Sziasztok.
Kedves, igényes házaspárt keresek hosszútávra...
Igényes, 43 éves diplomás mérnök vagyok, mindig ápolt és jókedvű.
Amit kínálni tudok: igényesség, intelligencia, finom puha kezek, formás farok, rengeteg forró sperma...
Van tapasztalatom a hármas szexben, tudom hol a helyem egy ilyen kapcsolatban...
Olyan házaspárt keresek, akik a finom dolgokat kedvelik. Szeretek udvarolni, a hölgyet meghóditani. Hosszútávú kapcsolaton belül egyfajta jóbarátság kialakitása lenne a cél, az ágyban pedig játékos, finom, lassú, elnyújtott szex és sok élvezés...
Kedves, igényes házaspárt keresek hosszútávra...
Igényes, 43 éves diplomás mérnök vagyok, mindig ápolt és jókedvű.
Amit kínálni tudok: igényesség, intelligencia, finom puha kezek, formás farok, rengeteg forró sperma...
Van tapasztalatom a hármas szexben, tudom hol a helyem egy ilyen kapcsolatban...
Olyan házaspárt keresek, akik a finom dolgokat kedvelik. Szeretek udvarolni, a hölgyet meghóditani. Hosszútávú kapcsolaton belül egyfajta jóbarátság kialakitása lenne a cél, az ágyban pedig játékos, finom, lassú, elnyújtott szex és sok élvezés...

Sziasztok! Csütörtöktől - vasárnapig az Aquaworld resort van leszünk ! NAGY intimmel keresünk pasit a feleségem örömére aki elszorakoztatná egy kis időt a szobában!
Maszíroznám izgatnám pár hölgy tagját párja előtt.Esztergom budapest vonalon
Haverommal keresünk hetero alapon párt vagy nőt
30 éves sportos srácok vagyunk
Kék szem barna haj mindkettonknek. Rendezett szép fogak
30 éves sportos srácok vagyunk
Kék szem barna haj mindkettonknek. Rendezett szép fogak
Sziasztok! Békéscsabán párhoz csatlakoznék...
Sziasztok!
Péntek estére, kb este 8-9 óra tájban keresünk pasit, pasikat, lehetőleg Veszprém környékéről.