holnap reggel cumiznék nyiregyen, az irjon aki ráér nem levelezgetek
Sziasztok ! Cuckold pàrral ismerkednèk
Sziasztok! Szabolcs megyében keresek hölgyet vagy párt egy kis kalandra.
Sziasztok. Szabolcsban keresek álandóra kanos pasit.
Sziasztok, hétvégén csatlakoznék párokhoz heteró alapon a hölgy örömére ! Borsod, Szabolcs
Debrecenben cumiznék diszkrét ápolt macis pasi vagyok és bő nyállal cumizok.
Szolnokon keresnék lány / pár partnert
Sziasztok. Csatlakoznék egy helyes, kedves párhoz.
Sziasztok November 12-15ig Jászberény és környékén keresek hölgyet vagy párt én egy sok mindenre nyitott pasi vagyok
Ma valaki be kapná?
Sziasztok, hétvégén csatlakoznék párokhoz heteró alapon a hölgy örömére !
Sziasztok! Debrecenbe és környékén ismerkednék hölgyel v hpárral titkos kapcsolatra! Alkat és kor az mindegy. Nem baj ha Férnél vagy. A többit privátban folytatjuk! Privátba kérném a leveleket.
Nyíregyházán keresek aktív partnert. Teljesen kezdő vagyok,szopást akarom kipróbálni.
Csinos, bi hölgytagú párt párcserére, lányos játékokra, vagy házibaráti pozíció megüresedése miatt 18-40 év közötti, sportos, jó méretű, barna/fekete hajú srácot/férfit keresünk harmadiknak, a hölgy kényeztetésére dp-s és cuckold játékokra......Üzeneteket belső üziben várunk, aztán e-mailen folytatjuk. Fotó - és később telefonszám is - szükséges lesz...anélkül ne is jelentkezz....Békés megye és környező megyékből, távolabbról felesleges...
Sziasztok, egymás előtti sex érdekel valakit ?Szabolcs megye
Sziasztok! Olyan nővel ismerkednék akit elhanyagolt a férje vagy párja és szeretne kicsit ki zökkeni a mindennapi unalmas helyzetből. Diszkréció fontos! Rugalmas , jófej jó humoros vagyok.. nem átlagos férfiasság mérettel. Vagy ha csak beszélgetni szeretlnél ... Várom privát leveleiteket.
Sziasztok! Debrecenbe és környékén ismerkednék hölgyel v hpárral titkos kapcsolatra! Alkat és kor az mindegy. Nem baj ha Férnél vagy. A többit privátban folytatjuk! Privátba kérném a leveleket ott