nem hinném, hogy a dopping, amit minden normális és sportszerető ember elitél az ide, és ehhez a témához tartozna, és szerintem nE is menjünk bele, mert ugyan érdekes téma, de az már inkább sportpolitikai/diplomáciai problem!
(sz.v. szerint sajnálatos dolog, de nem nekünk, és itt kell megoldani!)
/burkoltan? lehet, hogy annak vetted!
kedvencem? nem hinném, max. elismerem amit elért a F1-ben...
az igazi kedvencem? a pina széthúzva, ami vágyakozva kivánja a farkamat, vagy a nyelvemet, ill. az ötödik menet után a kezemet/
(Ez egy válasz surdapapa üzenetére (2007. 11. 14. szerda 12:09), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 11. 14. szerda 12:09
(sz.v. szerint sajnálatos dolog, de nem nekünk, és itt kell megoldani!)
/burkoltan? lehet, hogy annak vetted!
kedvencem? nem hinném, max. elismerem amit elért a F1-ben...
az igazi kedvencem? a pina széthúzva, ami vágyakozva kivánja a farkamat, vagy a nyelvemet, ill. az ötödik menet után a kezemet/


renben!
igazad van!
legalizáljuk a doppingot is!
akkor nem vezethet meg senkit a doppingellenőr sem!
/leírtál valamit burkoltan a kedvencedről!/
igazad van!
legalizáljuk a doppingot is!
akkor nem vezethet meg senkit a doppingellenőr sem!
/leírtál valamit burkoltan a kedvencedről!/
Akkor én is lehetnék 7xes világbajnok?
Mer' ha teljesítmény nem kell hozzá...
Akkor Talma csapattársa mit kellene kapjon? (Ez egy válasz surdapapa üzenetére (2007. 11. 13. kedd 13:44), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 11. 13. kedd 13:44
Mer' ha teljesítmény nem kell hozzá...
Akkor Talma csapattársa mit kellene kapjon? (Ez egy válasz surdapapa üzenetére (2007. 11. 13. kedd 13:44), amit ide kattintva olvashatsz)

tudod lehet ez már a bölcsesség Nálad!
mert az egyik kedvenc kollégám mondta ezt: véleménye mindenkinek van, mint lyuk a seggén!
dömidú!
hol a fenében látsz nála teljesítményt? kovácságit megvezetik a doppingellenőrök oszt vége a karrierjének, ez a pöcs meg a sportszerűtlenség bajnoka! normálisan működő sportágban régesrég örökös eltiltást kapott volna a sportszerűtlenségeiért!
hoppmester!
qrvaf@szák a képek!
magam se találhattam wón szebbet rulla! csak a gyuri bele ne szerelmeseggyen mer akkor viszi is a szexis sportoló topicba!
mert az egyik kedvenc kollégám mondta ezt: véleménye mindenkinek van, mint lyuk a seggén!

dömidú!
hol a fenében látsz nála teljesítményt? kovácságit megvezetik a doppingellenőrök oszt vége a karrierjének, ez a pöcs meg a sportszerűtlenség bajnoka! normálisan működő sportágban régesrég örökös eltiltást kapott volna a sportszerűtlenségeiért!
hoppmester!
qrvaf@szák a képek!
magam se találhattam wón szebbet rulla! csak a gyuri bele ne szerelmeseggyen mer akkor viszi is a szexis sportoló topicba!
nos, Talma csapattársa mindent érdemel, de FAIR PLAY díjat biztosan nem, mert
a fair play sokkal több, mint sportszerű játék, a fair play a szabályok és egymás tisztelete!
hát ebben ő nem jeleskedett, de a csapat egyes vezetői sem!
(Ez egy válasz Dömidú üzenetére (2007. 11. 14. szerda 13:26), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 11. 14. szerda 13:26
a fair play sokkal több, mint sportszerű játék, a fair play a szabályok és egymás tisztelete!
hát ebben ő nem jeleskedett, de a csapat egyes vezetői sem!


Akkor én is lehetnék 7xes világbajnok?
Mer' ha teljesítmény nem kell hozzá...
Akkor Talma csapattársa mit kellene kapjon?
Mer' ha teljesítmény nem kell hozzá...
Akkor Talma csapattársa mit kellene kapjon?
de ciki, és itt nincs bunda:
"Alig ért véget a 2007-es szezon Brazíliában, a Forma-1-es mezőny máris munkába állt. A jövő évre való felkészülés első állomásán Barcelonában nagy meglepetésre az éles helyzetben egy év után visszatérő Michael Schumacher volt a leggyorsabb a Ferrarival, a szintén maranellói gépet vezető Luca Badoer és a mclarenes Pedro de la Rosa előtt."
A spanyol teszt legnagyobb szenzációja kétségtelenül a hétszeres világbajnok Michael Schumacher visszatérése volt, a német tétre menő helyzetben utoljára 2006. október végén, pályafutása utolsó versenyén ült autóban.
A Ferrari klasszisa nem is vallott szégyent, hiszen délelőtt a McLaren tesztpilótája, de la Rosa mögött másodikként zárt. A folytatásban a 38 éves bajnok még rátett egy lapáttal, és megelőzte spanyol kollégáját is. Ráadásul egyedüliként a tavaly visszavonult német tudott egy perc huszonkettő másodpercen belülre kerülni. A másik Ferrarit Luca Badoer a második helyre repítette.
Teszteredmények, Barcelona, 1. nap:
Pilóta Csapat Idő Kör
1 Michael Schumacher Ferrari 1:21.922 64
2 Luca Badoer Ferrari 1:22.129 76
3 Pedro de la Rosa McLaren 1:22.687 63
4 Heikki Kovalainen Renault 1:22.802 81
5 Robert Kubica BMW Sauber 1:22.883 56
6 Gary Paffett McLaren 1:23.008 46
7 Kazuki Nakadzsima Williams 1:23.187 66
8 David Coulthard Red Bull Racing 1:23.332 55
9 Jarno Trulli Toyota 1:23.624 46
10 Nick Heidfeld BMW Sauber 1:23.671 75

(Ez egy válasz tom1019 üzenetére (2007. 11. 14. szerda 12:03), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 11. 14. szerda 12:03
"Alig ért véget a 2007-es szezon Brazíliában, a Forma-1-es mezőny máris munkába állt. A jövő évre való felkészülés első állomásán Barcelonában nagy meglepetésre az éles helyzetben egy év után visszatérő Michael Schumacher volt a leggyorsabb a Ferrarival, a szintén maranellói gépet vezető Luca Badoer és a mclarenes Pedro de la Rosa előtt."
A spanyol teszt legnagyobb szenzációja kétségtelenül a hétszeres világbajnok Michael Schumacher visszatérése volt, a német tétre menő helyzetben utoljára 2006. október végén, pályafutása utolsó versenyén ült autóban.
A Ferrari klasszisa nem is vallott szégyent, hiszen délelőtt a McLaren tesztpilótája, de la Rosa mögött másodikként zárt. A folytatásban a 38 éves bajnok még rátett egy lapáttal, és megelőzte spanyol kollégáját is. Ráadásul egyedüliként a tavaly visszavonult német tudott egy perc huszonkettő másodpercen belülre kerülni. A másik Ferrarit Luca Badoer a második helyre repítette.
Teszteredmények, Barcelona, 1. nap:
Pilóta Csapat Idő Kör
1 Michael Schumacher Ferrari 1:21.922 64
2 Luca Badoer Ferrari 1:22.129 76
3 Pedro de la Rosa McLaren 1:22.687 63
4 Heikki Kovalainen Renault 1:22.802 81
5 Robert Kubica BMW Sauber 1:22.883 56
6 Gary Paffett McLaren 1:23.008 46
7 Kazuki Nakadzsima Williams 1:23.187 66
8 David Coulthard Red Bull Racing 1:23.332 55
9 Jarno Trulli Toyota 1:23.624 46
10 Nick Heidfeld BMW Sauber 1:23.671 75



egyet vagyél tudomásul!
a mai sport már rég nem a sporszerűségről, hanem az eredményességről, és a hatalmas pénzekről szól!
ezt az állapotot lehet szeretni, és lehet gyűlölni, ugyanúgy mint a benne résztvevő sportólokat-versenyzőket!
ez van, ezt kell szeretni, abból kell főzni és jóllakni, ami van...
a mai sport már rég nem a sporszerűségről, hanem az eredményességről, és a hatalmas pénzekről szól!
ezt az állapotot lehet szeretni, és lehet gyűlölni, ugyanúgy mint a benne résztvevő sportólokat-versenyzőket!

ez van, ezt kell szeretni, abból kell főzni és jóllakni, ami van...

Megelőztél.
Ezt akartam beszúrni. (Ez egy válasz tom1019 üzenetére (2007. 11. 14. szerda 14:04), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 11. 14. szerda 14:04

Ezt akartam beszúrni. (Ez egy válasz tom1019 üzenetére (2007. 11. 14. szerda 14:04), amit ide kattintva olvashatsz)

de ciki, és itt nincs bunda:
"Alig ért véget a 2007-es szezon Brazíliában, a Forma-1-es mezőny máris munkába állt. A jövő évre való felkészülés első állomásán Barcelonában nagy meglepetésre az éles helyzetben egy év után visszatérő Michael Schumacher volt a leggyorsabb a Ferrarival, a szintén maranellói gépet vezető Luca Badoer és a mclarenes Pedro de la Rosa előtt."
A spanyol teszt legnagyobb szenzációja kétségtelenül a hétszeres világbajnok Michael Schumacher visszatérése volt, a német tétre menő helyzetben utoljára 2006. október végén, pályafutása utolsó versenyén ült autóban.
A Ferrari klasszisa nem is vallott szégyent, hiszen délelőtt a McLaren tesztpilótája, de la Rosa mögött másodikként zárt. A folytatásban a 38 éves bajnok még rátett egy lapáttal, és megelőzte spanyol kollégáját is. Ráadásul egyedüliként a tavaly visszavonult német tudott egy perc huszonkettő másodpercen belülre kerülni. A másik Ferrarit Luca Badoer a második helyre repítette.
Teszteredmények, Barcelona, 1. nap:
Pilóta Csapat Idő Kör
1 Michael Schumacher Ferrari 1:21.922 64
2 Luca Badoer Ferrari 1:22.129 76
3 Pedro de la Rosa McLaren 1:22.687 63
4 Heikki Kovalainen Renault 1:22.802 81
5 Robert Kubica BMW Sauber 1:22.883 56
6 Gary Paffett McLaren 1:23.008 46
7 Kazuki Nakadzsima Williams 1:23.187 66
8 David Coulthard Red Bull Racing 1:23.332 55
9 Jarno Trulli Toyota 1:23.624 46
10 Nick Heidfeld BMW Sauber 1:23.671 75

"Alig ért véget a 2007-es szezon Brazíliában, a Forma-1-es mezőny máris munkába állt. A jövő évre való felkészülés első állomásán Barcelonában nagy meglepetésre az éles helyzetben egy év után visszatérő Michael Schumacher volt a leggyorsabb a Ferrarival, a szintén maranellói gépet vezető Luca Badoer és a mclarenes Pedro de la Rosa előtt."
A spanyol teszt legnagyobb szenzációja kétségtelenül a hétszeres világbajnok Michael Schumacher visszatérése volt, a német tétre menő helyzetben utoljára 2006. október végén, pályafutása utolsó versenyén ült autóban.
A Ferrari klasszisa nem is vallott szégyent, hiszen délelőtt a McLaren tesztpilótája, de la Rosa mögött másodikként zárt. A folytatásban a 38 éves bajnok még rátett egy lapáttal, és megelőzte spanyol kollégáját is. Ráadásul egyedüliként a tavaly visszavonult német tudott egy perc huszonkettő másodpercen belülre kerülni. A másik Ferrarit Luca Badoer a második helyre repítette.
Teszteredmények, Barcelona, 1. nap:
Pilóta Csapat Idő Kör
1 Michael Schumacher Ferrari 1:21.922 64
2 Luca Badoer Ferrari 1:22.129 76
3 Pedro de la Rosa McLaren 1:22.687 63
4 Heikki Kovalainen Renault 1:22.802 81
5 Robert Kubica BMW Sauber 1:22.883 56
6 Gary Paffett McLaren 1:23.008 46
7 Kazuki Nakadzsima Williams 1:23.187 66
8 David Coulthard Red Bull Racing 1:23.332 55
9 Jarno Trulli Toyota 1:23.624 46
10 Nick Heidfeld BMW Sauber 1:23.671 75


vakhangya!
látsz ott igazi menőt a nevek között?
se szemöldök Alonso se Rejszkőnen se Hamletton! senki senki!
de vazze engem Szilva teljes joggal leállít és Te adminként provokálsz?
és gyurira való tekintettel nem mondok Sumira semmit!
egyébként is nem ez a nagy hír, hanem, h a számítógép agyú Ross Brown a Hondához igazolt!
az egérpofa Jean Todt meg a Toyotához
még 2 év /amikor Raikönen a hátán viszi a Ferrarit aztán annyi a Ferrarinak!
de azé Todtné ott van a szeren!


de legalább Suminéról tennétek be fotót! mer az aztán a Surdinak való falat! (Ez egy válasz tom1019 üzenetére (2007. 11. 14. szerda 14:04), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 11. 14. szerda 14:04
látsz ott igazi menőt a nevek között?
se szemöldök Alonso se Rejszkőnen se Hamletton! senki senki!
de vazze engem Szilva teljes joggal leállít és Te adminként provokálsz?
és gyurira való tekintettel nem mondok Sumira semmit!
egyébként is nem ez a nagy hír, hanem, h a számítógép agyú Ross Brown a Hondához igazolt!
az egérpofa Jean Todt meg a Toyotához
még 2 év /amikor Raikönen a hátán viszi a Ferrarit aztán annyi a Ferrarinak!
de azé Todtné ott van a szeren!


de legalább Suminéról tennétek be fotót! mer az aztán a Surdinak való falat! (Ez egy válasz tom1019 üzenetére (2007. 11. 14. szerda 14:04), amit ide kattintva olvashatsz)

de ciki, és itt nincs bunda:
"Alig ért véget a 2007-es szezon Brazíliában, a Forma-1-es mezőny máris munkába állt. A jövő évre való felkészülés első állomásán Barcelonában nagy meglepetésre az éles helyzetben egy év után visszatérő Michael Schumacher volt a leggyorsabb a Ferrarival, a szintén maranellói gépet vezető Luca Badoer és a mclarenes Pedro de la Rosa előtt."
A spanyol teszt legnagyobb szenzációja kétségtelenül a hétszeres világbajnok Michael Schumacher visszatérése volt, a német tétre menő helyzetben utoljára 2006. október végén, pályafutása utolsó versenyén ült autóban.
A Ferrari klasszisa nem is vallott szégyent, hiszen délelőtt a McLaren tesztpilótája, de la Rosa mögött másodikként zárt. A folytatásban a 38 éves bajnok még rátett egy lapáttal, és megelőzte spanyol kollégáját is. Ráadásul egyedüliként a tavaly visszavonult német tudott egy perc huszonkettő másodpercen belülre kerülni. A másik Ferrarit Luca Badoer a második helyre repítette.
Teszteredmények, Barcelona, 1. nap:
Pilóta Csapat Idő Kör
1 Michael Schumacher Ferrari 1:21.922 64
2 Luca Badoer Ferrari 1:22.129 76
3 Pedro de la Rosa McLaren 1:22.687 63
4 Heikki Kovalainen Renault 1:22.802 81
5 Robert Kubica BMW Sauber 1:22.883 56
6 Gary Paffett McLaren 1:23.008 46
7 Kazuki Nakadzsima Williams 1:23.187 66
8 David Coulthard Red Bull Racing 1:23.332 55
9 Jarno Trulli Toyota 1:23.624 46
10 Nick Heidfeld BMW Sauber 1:23.671 75

"Alig ért véget a 2007-es szezon Brazíliában, a Forma-1-es mezőny máris munkába állt. A jövő évre való felkészülés első állomásán Barcelonában nagy meglepetésre az éles helyzetben egy év után visszatérő Michael Schumacher volt a leggyorsabb a Ferrarival, a szintén maranellói gépet vezető Luca Badoer és a mclarenes Pedro de la Rosa előtt."
A spanyol teszt legnagyobb szenzációja kétségtelenül a hétszeres világbajnok Michael Schumacher visszatérése volt, a német tétre menő helyzetben utoljára 2006. október végén, pályafutása utolsó versenyén ült autóban.
A Ferrari klasszisa nem is vallott szégyent, hiszen délelőtt a McLaren tesztpilótája, de la Rosa mögött másodikként zárt. A folytatásban a 38 éves bajnok még rátett egy lapáttal, és megelőzte spanyol kollégáját is. Ráadásul egyedüliként a tavaly visszavonult német tudott egy perc huszonkettő másodpercen belülre kerülni. A másik Ferrarit Luca Badoer a második helyre repítette.
Teszteredmények, Barcelona, 1. nap:
Pilóta Csapat Idő Kör
1 Michael Schumacher Ferrari 1:21.922 64
2 Luca Badoer Ferrari 1:22.129 76
3 Pedro de la Rosa McLaren 1:22.687 63
4 Heikki Kovalainen Renault 1:22.802 81
5 Robert Kubica BMW Sauber 1:22.883 56
6 Gary Paffett McLaren 1:23.008 46
7 Kazuki Nakadzsima Williams 1:23.187 66
8 David Coulthard Red Bull Racing 1:23.332 55
9 Jarno Trulli Toyota 1:23.624 46
10 Nick Heidfeld BMW Sauber 1:23.671 75


ennyi! erről van szó!
(Ez egy válasz tom1019 üzenetére (2007. 11. 14. szerda 14:04), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 11. 14. szerda 14:04


de ciki, és itt nincs bunda:
"Alig ért véget a 2007-es szezon Brazíliában, a Forma-1-es mezőny máris munkába állt. A jövő évre való felkészülés első állomásán Barcelonában nagy meglepetésre az éles helyzetben egy év után visszatérő Michael Schumacher volt a leggyorsabb a Ferrarival, a szintén maranellói gépet vezető Luca Badoer és a mclarenes Pedro de la Rosa előtt."
A spanyol teszt legnagyobb szenzációja kétségtelenül a hétszeres világbajnok Michael Schumacher visszatérése volt, a német tétre menő helyzetben utoljára 2006. október végén, pályafutása utolsó versenyén ült autóban.
A Ferrari klasszisa nem is vallott szégyent, hiszen délelőtt a McLaren tesztpilótája, de la Rosa mögött másodikként zárt. A folytatásban a 38 éves bajnok még rátett egy lapáttal, és megelőzte spanyol kollégáját is. Ráadásul egyedüliként a tavaly visszavonult német tudott egy perc huszonkettő másodpercen belülre kerülni. A másik Ferrarit Luca Badoer a második helyre repítette.
Teszteredmények, Barcelona, 1. nap:
Pilóta Csapat Idő Kör
1 Michael Schumacher Ferrari 1:21.922 64
2 Luca Badoer Ferrari 1:22.129 76
3 Pedro de la Rosa McLaren 1:22.687 63
4 Heikki Kovalainen Renault 1:22.802 81
5 Robert Kubica BMW Sauber 1:22.883 56
6 Gary Paffett McLaren 1:23.008 46
7 Kazuki Nakadzsima Williams 1:23.187 66
8 David Coulthard Red Bull Racing 1:23.332 55
9 Jarno Trulli Toyota 1:23.624 46
10 Nick Heidfeld BMW Sauber 1:23.671 75

"Alig ért véget a 2007-es szezon Brazíliában, a Forma-1-es mezőny máris munkába állt. A jövő évre való felkészülés első állomásán Barcelonában nagy meglepetésre az éles helyzetben egy év után visszatérő Michael Schumacher volt a leggyorsabb a Ferrarival, a szintén maranellói gépet vezető Luca Badoer és a mclarenes Pedro de la Rosa előtt."
A spanyol teszt legnagyobb szenzációja kétségtelenül a hétszeres világbajnok Michael Schumacher visszatérése volt, a német tétre menő helyzetben utoljára 2006. október végén, pályafutása utolsó versenyén ült autóban.
A Ferrari klasszisa nem is vallott szégyent, hiszen délelőtt a McLaren tesztpilótája, de la Rosa mögött másodikként zárt. A folytatásban a 38 éves bajnok még rátett egy lapáttal, és megelőzte spanyol kollégáját is. Ráadásul egyedüliként a tavaly visszavonult német tudott egy perc huszonkettő másodpercen belülre kerülni. A másik Ferrarit Luca Badoer a második helyre repítette.
Teszteredmények, Barcelona, 1. nap:
Pilóta Csapat Idő Kör
1 Michael Schumacher Ferrari 1:21.922 64
2 Luca Badoer Ferrari 1:22.129 76
3 Pedro de la Rosa McLaren 1:22.687 63
4 Heikki Kovalainen Renault 1:22.802 81
5 Robert Kubica BMW Sauber 1:22.883 56
6 Gary Paffett McLaren 1:23.008 46
7 Kazuki Nakadzsima Williams 1:23.187 66
8 David Coulthard Red Bull Racing 1:23.332 55
9 Jarno Trulli Toyota 1:23.624 46
10 Nick Heidfeld BMW Sauber 1:23.671 75


igen látok, még a második napon is:
Schumacher újra átgázolt a mezőnyön Barcelonában
2007. november 14. szerda 17:40
Michael Schumacher ott folytatta Barcelonában, ahol a keddi nyitónapon abbahagyta. Mivel tegnap első lett, ezért nem nehéz kitalálni, hogy a hétszeres világbajnok szerdán is a táblázat élére repítette a Ferrarit. A német pilóta majd fél másodpercet vert a második helyezett de la Rosára.
Teszteredmények, Barcelona, 2. nap:
Pilóta Csapat Idő Hátrány Kör
1 M.Schumacher Ferrari 1:21.486 - 90
2 de la Rosa McLaren 1:21.857 +0.371 60
3 Kovalainen Renault 1:21.894 +0.408 65
4 Massa Ferrari 1:22.044 +0.558 56
5 Paffett McLaren 1:22.293 +0.807 57
6 Rosberg Williams 1:22.333 +0.847 64
7 Coulthard Red Bull Racing 1:22.555 +1.069 74
8 Heidfeld BMW Sauber 1:22.946 +1.460 102
9 Nakadzsima Williams 1:23.031 +1.545 77
10 Vettel Toro Rosso 1:23.187 +1.701 74
11 Chandhok Red Bull Racing 1:23.255 +1.769 57
12 Button Honda 1:23.358 +1.872 79
13 Trulli Toyota 1:23.465 +1.979 54
14 Kubica BMW Sauber 1:23.488 +2.002 37
(Ez egy válasz surdapapa üzenetére (2007. 11. 14. szerda 15:41), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 11. 14. szerda 15:41
Schumacher újra átgázolt a mezőnyön Barcelonában
2007. november 14. szerda 17:40
Michael Schumacher ott folytatta Barcelonában, ahol a keddi nyitónapon abbahagyta. Mivel tegnap első lett, ezért nem nehéz kitalálni, hogy a hétszeres világbajnok szerdán is a táblázat élére repítette a Ferrarit. A német pilóta majd fél másodpercet vert a második helyezett de la Rosára.
Teszteredmények, Barcelona, 2. nap:
Pilóta Csapat Idő Hátrány Kör
1 M.Schumacher Ferrari 1:21.486 - 90
2 de la Rosa McLaren 1:21.857 +0.371 60
3 Kovalainen Renault 1:21.894 +0.408 65
4 Massa Ferrari 1:22.044 +0.558 56
5 Paffett McLaren 1:22.293 +0.807 57
6 Rosberg Williams 1:22.333 +0.847 64
7 Coulthard Red Bull Racing 1:22.555 +1.069 74
8 Heidfeld BMW Sauber 1:22.946 +1.460 102
9 Nakadzsima Williams 1:23.031 +1.545 77
10 Vettel Toro Rosso 1:23.187 +1.701 74
11 Chandhok Red Bull Racing 1:23.255 +1.769 57
12 Button Honda 1:23.358 +1.872 79
13 Trulli Toyota 1:23.465 +1.979 54
14 Kubica BMW Sauber 1:23.488 +2.002 37


vakhangya!
látsz ott igazi menőt a nevek között?
se szemöldök Alonso se Rejszkőnen se Hamletton! senki senki!
de vazze engem Szilva teljes joggal leállít és Te adminként provokálsz?
és gyurira való tekintettel nem mondok Sumira semmit!
egyébként is nem ez a nagy hír, hanem, h a számítógép agyú Ross Brown a Hondához igazolt!
az egérpofa Jean Todt meg a Toyotához
még 2 év /amikor Raikönen a hátán viszi a Ferrarit aztán annyi a Ferrarinak!
de azé Todtné ott van a szeren!


de legalább Suminéról tennétek be fotót! mer az aztán a Surdinak való falat!
látsz ott igazi menőt a nevek között?
se szemöldök Alonso se Rejszkőnen se Hamletton! senki senki!
de vazze engem Szilva teljes joggal leállít és Te adminként provokálsz?
és gyurira való tekintettel nem mondok Sumira semmit!
egyébként is nem ez a nagy hír, hanem, h a számítógép agyú Ross Brown a Hondához igazolt!
az egérpofa Jean Todt meg a Toyotához
még 2 év /amikor Raikönen a hátán viszi a Ferrarit aztán annyi a Ferrarinak!
de azé Todtné ott van a szeren!


de legalább Suminéról tennétek be fotót! mer az aztán a Surdinak való falat!
Egy brit lap azt állítja, hogy a Forma-1 kereskedelmi jogainak birtokosa, Bernie Ecclestone azzal fenyegetőzik, távozik a versenysorozatból, ha a Nemzetközi Automobil-szövetség (FIA) Fellebbviteli Bírósága csütörtökön helyt ad a McLaren fellebbezésének és elveszi Kimi Räikkönentől a világbajnoki címet, és Lewis Hamiltonnak adja a trófeát.
A The Guardian szerint pedig Ecclestone - arra utalva, hogy csütörtökön esetleg elvehetik Räikkönentől a világbajnoki címet - a következőt mondta: "Ha valaki azt gondolja, hogy ez a legjobb a Forma-1-nek, akkor komolyan elgondolkozom a visszavonuláson."
A Forma-1 nagyura a The Times-nak pedig azzal folytatta, nem valószínű, hogy bármi is történik majd a meghallgatáson: "Szerintem, nem kell megváltoztatniuk a végeredményt. Ugyanazon a hétvégén, a McLaren két szett esőgumit használt a szabadedzésen, amit nem tehettek volna meg, ezért talán pontosan úgy kezelik majd a történteket, mint az esőgumi-ügyben."
A The Guardian szerint pedig Ecclestone - arra utalva, hogy csütörtökön esetleg elvehetik Räikkönentől a világbajnoki címet - a következőt mondta: "Ha valaki azt gondolja, hogy ez a legjobb a Forma-1-nek, akkor komolyan elgondolkozom a visszavonuláson."
A Forma-1 nagyura a The Times-nak pedig azzal folytatta, nem valószínű, hogy bármi is történik majd a meghallgatáson: "Szerintem, nem kell megváltoztatniuk a végeredményt. Ugyanazon a hétvégén, a McLaren két szett esőgumit használt a szabadedzésen, amit nem tehettek volna meg, ezért talán pontosan úgy kezelik majd a történteket, mint az esőgumi-ügyben."

isten óvja a világot attól,hogy lewis így legyen vb és kimi így ne, DE mégis kinek hiányozna bernie ha lelépne??? kinek kell már ez a 100 éves vén pöcs? mindig is részrehajló volt, hol ezzel,hol azzal, tetejébe egy pénzsóvár alak!!!
(Ez egy válasz tom1019 üzenetére (2007. 11. 15. csütörtök 12:58), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 11. 15. csütörtök 12:58

Egy brit lap azt állítja, hogy a Forma-1 kereskedelmi jogainak birtokosa, Bernie Ecclestone azzal fenyegetőzik, távozik a versenysorozatból, ha a Nemzetközi Automobil-szövetség (FIA) Fellebbviteli Bírósága csütörtökön helyt ad a McLaren fellebbezésének és elveszi Kimi Räikkönentől a világbajnoki címet, és Lewis Hamiltonnak adja a trófeát.
A The Guardian szerint pedig Ecclestone - arra utalva, hogy csütörtökön esetleg elvehetik Räikkönentől a világbajnoki címet - a következőt mondta: "Ha valaki azt gondolja, hogy ez a legjobb a Forma-1-nek, akkor komolyan elgondolkozom a visszavonuláson."
A Forma-1 nagyura a The Times-nak pedig azzal folytatta, nem valószínű, hogy bármi is történik majd a meghallgatáson: "Szerintem, nem kell megváltoztatniuk a végeredményt. Ugyanazon a hétvégén, a McLaren két szett esőgumit használt a szabadedzésen, amit nem tehettek volna meg, ezért talán pontosan úgy kezelik majd a történteket, mint az esőgumi-ügyben."
A The Guardian szerint pedig Ecclestone - arra utalva, hogy csütörtökön esetleg elvehetik Räikkönentől a világbajnoki címet - a következőt mondta: "Ha valaki azt gondolja, hogy ez a legjobb a Forma-1-nek, akkor komolyan elgondolkozom a visszavonuláson."
A Forma-1 nagyura a The Times-nak pedig azzal folytatta, nem valószínű, hogy bármi is történik majd a meghallgatáson: "Szerintem, nem kell megváltoztatniuk a végeredményt. Ugyanazon a hétvégén, a McLaren két szett esőgumit használt a szabadedzésen, amit nem tehettek volna meg, ezért talán pontosan úgy kezelik majd a történteket, mint az esőgumi-ügyben."

én csak a tényeket közlöm mostanában, de
nem mondom egy árva pinahajszálnyit sem, hogy ne lenne igazad!
(Ez egy válasz yanee84 üzenetére (2007. 11. 15. csütörtök 15:51), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 11. 15. csütörtök 15:51
nem mondom egy árva pinahajszálnyit sem, hogy ne lenne igazad!


isten óvja a világot attól,hogy lewis így legyen vb és kimi így ne, DE mégis kinek hiányozna bernie ha lelépne??? kinek kell már ez a 100 éves vén pöcs? mindig is részrehajló volt, hol ezzel,hol azzal, tetejébe egy pénzsóvár alak!!!
ááá a forma1 szar! automatizált vinnyogós fos kis autók. még egy-két japán is el tudja vezetni őket
ez kicsit szebben szól,ha végre elindul

ez kicsit szebben szól,ha végre elindul
Hát ettől a szörcsögéstől nem szartam össze magam!
Lehet hogy traktorosnak kellett volna menned,ott ilyet hallgathatnál napi 12 órán keresztül! (Ez egy válasz yanee84 üzenetére (2007. 11. 16. péntek 20:44), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 11. 16. péntek 20:44
Lehet hogy traktorosnak kellett volna menned,ott ilyet hallgathatnál napi 12 órán keresztül! (Ez egy válasz yanee84 üzenetére (2007. 11. 16. péntek 20:44), amit ide kattintva olvashatsz)

ááá a forma1 szar! automatizált vinnyogós fos kis autók. még egy-két japán is el tudja vezetni őket
ez kicsit szebben szól,ha végre elindul

ez kicsit szebben szól,ha végre elindul
na ezaz,a traktor legalább megy napi 12 órát, de a forma1esek max2-t.
Nézd a lemans-i 24-órást!
A legtöbb ember már a forma 1-en is elalszik,én példul sosem nézem,a verseny nem érdekel,sőt a cirkusz körülötte meg legkevésbé.
Viszont becsülöm azokat a mérnököket,akik ezeket az autókat tervezik/építik 20000-es fordulaton egy óra is dúrva.
Nem értem pontosan mi a gondod velük,ezek erre készültek,Talmától sem várod el szerintem,hogy leússza a Kovács Ágit! (Ez egy válasz yanee84 üzenetére (2007. 11. 16. péntek 22:29), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 11. 16. péntek 22:29
A legtöbb ember már a forma 1-en is elalszik,én példul sosem nézem,a verseny nem érdekel,sőt a cirkusz körülötte meg legkevésbé.
Viszont becsülöm azokat a mérnököket,akik ezeket az autókat tervezik/építik 20000-es fordulaton egy óra is dúrva.
Nem értem pontosan mi a gondod velük,ezek erre készültek,Talmától sem várod el szerintem,hogy leússza a Kovács Ágit! (Ez egy válasz yanee84 üzenetére (2007. 11. 16. péntek 22:29), amit ide kattintva olvashatsz)

na ezaz,a traktor legalább megy napi 12 órát, de a forma1esek max2-t.
értem én. másra tervezték. csak pl a turbós korszakban a forma1eseket se volt egyszerű elvezetni,mégis sokkal több előzés volt,több hasonlóan jó versenyző és sok győzelemre esélyes csapat. kivéve pl '88-at
most kicsit kevesebb az emberi tényező sajnos. (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 11. 16. péntek 22:49), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 11. 16. péntek 22:49

most kicsit kevesebb az emberi tényező sajnos. (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 11. 16. péntek 22:49), amit ide kattintva olvashatsz)

Nézd a lemans-i 24-órást!
A legtöbb ember már a forma 1-en is elalszik,én példul sosem nézem,a verseny nem érdekel,sőt a cirkusz körülötte meg legkevésbé.
Viszont becsülöm azokat a mérnököket,akik ezeket az autókat tervezik/építik 20000-es fordulaton egy óra is dúrva.
Nem értem pontosan mi a gondod velük,ezek erre készültek,Talmától sem várod el szerintem,hogy leússza a Kovács Ágit!
A legtöbb ember már a forma 1-en is elalszik,én példul sosem nézem,a verseny nem érdekel,sőt a cirkusz körülötte meg legkevésbé.
Viszont becsülöm azokat a mérnököket,akik ezeket az autókat tervezik/építik 20000-es fordulaton egy óra is dúrva.
Nem értem pontosan mi a gondod velük,ezek erre készültek,Talmától sem várod el szerintem,hogy leússza a Kovács Ágit!
hááát ha most kurvára összeszedném magam,én is tervezhetnék ilyen autókat
legalábbis egy-két részegységét.
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 11. 16. péntek 22:49), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 11. 16. péntek 22:49


Nézd a lemans-i 24-órást!
A legtöbb ember már a forma 1-en is elalszik,én példul sosem nézem,a verseny nem érdekel,sőt a cirkusz körülötte meg legkevésbé.
Viszont becsülöm azokat a mérnököket,akik ezeket az autókat tervezik/építik 20000-es fordulaton egy óra is dúrva.
Nem értem pontosan mi a gondod velük,ezek erre készültek,Talmától sem várod el szerintem,hogy leússza a Kovács Ágit!
A legtöbb ember már a forma 1-en is elalszik,én példul sosem nézem,a verseny nem érdekel,sőt a cirkusz körülötte meg legkevésbé.
Viszont becsülöm azokat a mérnököket,akik ezeket az autókat tervezik/építik 20000-es fordulaton egy óra is dúrva.
Nem értem pontosan mi a gondod velük,ezek erre készültek,Talmától sem várod el szerintem,hogy leússza a Kovács Ágit!
'hááát ha most kurvára összeszedném magam,én is tervezhetnék ilyen autókat legalábbis egy-két részegységét"
Azt hiszem te nem tudod miről beszélsz!
'sokkal több előzés volt,több hasonlóan jó versenyző és sok győzelemre esélyes csapat. kivéve pl '88-at
most kicsit kevesebb az emberi tényező sajnos."
A forma 1-ben mindíg is dominált a technika,de hidd el aki dollár milliókat költ kocsira az az emberi tényezőből is kihozza a maximumot.
(Ez egy válasz yanee84 üzenetére (2007. 11. 16. péntek 23:48), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 11. 16. péntek 23:48

'sokkal több előzés volt,több hasonlóan jó versenyző és sok győzelemre esélyes csapat. kivéve pl '88-at
most kicsit kevesebb az emberi tényező sajnos."
A forma 1-ben mindíg is dominált a technika,de hidd el aki dollár milliókat költ kocsira az az emberi tényezőből is kihozza a maximumot.
(Ez egy válasz yanee84 üzenetére (2007. 11. 16. péntek 23:48), amit ide kattintva olvashatsz)

hááát ha most kurvára összeszedném magam,én is tervezhetnék ilyen autókat
legalábbis egy-két részegységét.



arról beszélek,hogy gépészmérnök leszek(remélem), és abban ugyancsak benne van,hogy járműveket tervezzek. más kérdés,hogy kibaszott mocskosmód jónak kellene lennem ahhoz,hogy forma1esen dolgozhassak!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 11. 17. szombat 09:54), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 11. 17. szombat 09:54

'hááát ha most kurvára összeszedném magam,én is tervezhetnék ilyen autókat legalábbis egy-két részegységét"
Azt hiszem te nem tudod miről beszélsz!
'sokkal több előzés volt,több hasonlóan jó versenyző és sok győzelemre esélyes csapat. kivéve pl '88-at
most kicsit kevesebb az emberi tényező sajnos."
A forma 1-ben mindíg is dominált a technika,de hidd el aki dollár milliókat költ kocsira az az emberi tényezőből is kihozza a maximumot.

'sokkal több előzés volt,több hasonlóan jó versenyző és sok győzelemre esélyes csapat. kivéve pl '88-at
most kicsit kevesebb az emberi tényező sajnos."
A forma 1-ben mindíg is dominált a technika,de hidd el aki dollár milliókat költ kocsira az az emberi tényezőből is kihozza a maximumot.