Tuning topic (autók, motorok, csajok)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!

Az eddigi hozzászólások

... 107 108 109 110 111 ...
Sorrend: Legújabb előreLegrégebbi előre hozzászólás / oldal
#426   2007. 02. 23. péntek 20:16
X Törölt felhasználó (69371)
azért ha alaposan elolvasod látod, hogy mi lehet a megoldás arra, amit Te problémaként vetsz fel!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 02. 23. péntek 19:57), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 23. péntek 19:57
A motornak hajszál pontos levegő-benzin keverékre van szüksége,ebben egyetérthetünk.Ha a szűrő ellenállása csökken /sportlégszűrő/,hogy marad a keverék aránya optimális?Felhigul a benzin levegő keverék,karburátoros autónál ez teljesítmény csökkenéssel jár.Komolyabb verdánál igaz hogy ezt érzékeli a légmennyiségmérő,de ekkora változást nem tud kompenzálni az elektronika,indítási nehézségek-és csökkenő teljesítmény ismét,mert az elektronika folyamatosan hibaelhárítást végez,a normális működés helyett.Én motorokat szerelek tapasztalataim negatívak a sportlégszűrőkkel.Csak akkor növelheti a teljesítményt szerintem,ha növeljük a fúvókák méretét/karburátor/,vagy a befecskendezett üzemanyag mennyiségét,a légszűrővel párhuzamosan.Turbós autónál a turbó élettartama nagyon függ a légszűrőtől.A sportlégszűrők nem szűrik olyan jól a levegőt mint a gyáriak,mert ott nem az élettartam az elsődleges.Én mindenkit óva-intenék attól hogy turbós autóba sportlégszűrőt szereljen!Tudom mivel nő a szivás-zaja ezt sokan teljesítménynövekedésként élik meg,azért a fékpadi méréseknél letörne a lelkesedésük.Lehet sportlégszűrővel teljesítményt növelni,de egymagában ez nem működik!
#425   2007. 02. 23. péntek 20:01
X Törölt felhasználó (60564)
Klikkelj a normál/tömörített mérethez
#424   2007. 02. 23. péntek 19:57
oooooooo oooooooo
A motornak hajszál pontos levegő-benzin keverékre van szüksége,ebben egyetérthetünk.Ha a szűrő ellenállása csökken /sportlégszűrő/,hogy marad a keverék aránya optimális?Felhigul a benzin levegő keverék,karburátoros autónál ez teljesítmény csökkenéssel jár.Komolyabb verdánál igaz hogy ezt érzékeli a légmennyiségmérő,de ekkora változást nem tud kompenzálni az elektronika,indítási nehézségek-és csökkenő teljesítmény ismét,mert az elektronika folyamatosan hibaelhárítást végez,a normális működés helyett.Én motorokat szerelek tapasztalataim negatívak a sportlégszűrőkkel.Csak akkor növelheti a teljesítményt szerintem,ha növeljük a fúvókák méretét/karburátor/,vagy a befecskendezett üzemanyag mennyiségét,a légszűrővel párhuzamosan.Turbós autónál a turbó élettartama nagyon függ a légszűrőtől.A sportlégszűrők nem szűrik olyan jól a levegőt mint a gyáriak,mert ott nem az élettartam az elsődleges.Én mindenkit óva-intenék attól hogy turbós autóba sportlégszűrőt szereljen!Tudom mivel nő a szivás-zaja ezt sokan teljesítménynövekedésként élik meg,azért a fékpadi méréseknél letörne a lelkesedésük.Lehet sportlégszűrővel teljesítményt növelni,de egymagában ez nem működik!
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 23. péntek 19:26), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
2007. 02. 23. péntek 19:26
Sportlégszűrők


A motortuning legelső lépése és a legegyszerűbb módja a sportlégszűrő használata. Ezeknek két változata létezik, a sportlégszűrő-betétek és a direktszűrők. A betétszűrőt a gyári légszűrőbetét helyére kell tenni, ezt akárki meg tudja csinálni akár otthon is. A direktszűrő beszerelése kicsit macerásabb. A gyári légszűrőházat ki kell operálni a motortérből, és az erre csatlakozó csonkra kell a szűrőt felerősíteni. Néhány autótípusnál egy kis problémát szokott okozni a légmennyiségmérő, ami a légszűrőháznál szokott csücsülni, egy kis ügyeskedéssel túl lehet járni a gyártók eszén. Más típusoknál maga a beszerelés ütközik akadályokba (tipikus a "nem tudom hova feltenni" probléma), de egy kis szereléssel, kreativitással itt is sikerrel járhatunk. Sok szerelő nem szeret bajlódni az ilyen buktatókkal és inkább azt mondja, hogy ebbe az autóba nem lehet beszerelni, vagy azt, hogy nem javasolja, mert árt a motornak. Ilyenkor egyszerűen másik szerelőt kell keresni, de mindenképp olyat, aki otthon van az adott típusú autó szerelésében, mivel a művelet sok esetben azért többről szól annál, hogy a régit leveszem, az újat rárakom. Egy autó motorjának kifejlesztésekor a levegő felvételének és szűrésének rendszerét is pontos mérések, tesztek eredményei szerint alakítják ki úgy, ahogy az gyári állapotában kinéz. Sok esetben nem mindegy például, hogy mennyi idő alatt jut a levegő a szelepekhez - ha túl korán az sem mindig jó! Érdemes tehát mindennek utánajárni mielőtt ilyesmibe fogunk.

A sportlégszűrők előnye, hogy 40-50%-kal több levegőt képesek átengedni mint a hagyományos papírszűrők. A nagyobb levegő áteresztő képességüket a működési elvüknek köszönhetik: míg a papírszűrők apró pórusaikkal szűrnek, a sportlégszűrök anyaga több réteg textilháló, amelyek két réteg fémháló közt helyezkednek el. Ebben az esetben a textilre felvitt olajfilm szűri meg a levegőt. Szűröképességük ugyan picivel gyengébb mint a papírszűrőknek (de még így is megfelel az autógyárak követelményeinek), viszont több levegőt kap a motor. Valamit valamiért. Másik előnye az örök élettartam: cserélni ezeket a szűrőket már nem kell, viszont gyakran kell őket tisztítani. Erre a célra speciális mosófolyadékot és olajzó szettet vásárolhatunk. A gyártók általában 10e km-es ciklust ajánlanak a betétszűrőkre, és 7-8e km-t a direktszűrőkre. Személyes tapasztalatom szerint sűrűbb tisztítást mindenképpen megéri, betétekre 6-8 ezer km, direktszűrökre 5 ezer km, de ezt módosíthatja a szűrő állapota is.
#423   2007. 02. 23. péntek 19:26
X Törölt felhasználó (69371)
Sportlégszűrők


A motortuning legelső lépése és a legegyszerűbb módja a sportlégszűrő használata. Ezeknek két változata létezik, a sportlégszűrő-betétek és a direktszűrők. A betétszűrőt a gyári légszűrőbetét helyére kell tenni, ezt akárki meg tudja csinálni akár otthon is. A direktszűrő beszerelése kicsit macerásabb. A gyári légszűrőházat ki kell operálni a motortérből, és az erre csatlakozó csonkra kell a szűrőt felerősíteni. Néhány autótípusnál egy kis problémát szokott okozni a légmennyiségmérő, ami a légszűrőháznál szokott csücsülni, egy kis ügyeskedéssel túl lehet járni a gyártók eszén. Más típusoknál maga a beszerelés ütközik akadályokba (tipikus a "nem tudom hova feltenni" probléma), de egy kis szereléssel, kreativitással itt is sikerrel járhatunk. Sok szerelő nem szeret bajlódni az ilyen buktatókkal és inkább azt mondja, hogy ebbe az autóba nem lehet beszerelni, vagy azt, hogy nem javasolja, mert árt a motornak. Ilyenkor egyszerűen másik szerelőt kell keresni, de mindenképp olyat, aki otthon van az adott típusú autó szerelésében, mivel a művelet sok esetben azért többről szól annál, hogy a régit leveszem, az újat rárakom. Egy autó motorjának kifejlesztésekor a levegő felvételének és szűrésének rendszerét is pontos mérések, tesztek eredményei szerint alakítják ki úgy, ahogy az gyári állapotában kinéz. Sok esetben nem mindegy például, hogy mennyi idő alatt jut a levegő a szelepekhez - ha túl korán az sem mindig jó! Érdemes tehát mindennek utánajárni mielőtt ilyesmibe fogunk.

A sportlégszűrők előnye, hogy 40-50%-kal több levegőt képesek átengedni mint a hagyományos papírszűrők. A nagyobb levegő áteresztő képességüket a működési elvüknek köszönhetik: míg a papírszűrők apró pórusaikkal szűrnek, a sportlégszűrök anyaga több réteg textilháló, amelyek két réteg fémháló közt helyezkednek el. Ebben az esetben a textilre felvitt olajfilm szűri meg a levegőt. Szűröképességük ugyan picivel gyengébb mint a papírszűrőknek (de még így is megfelel az autógyárak követelményeinek), viszont több levegőt kap a motor. Valamit valamiért. Másik előnye az örök élettartam: cserélni ezeket a szűrőket már nem kell, viszont gyakran kell őket tisztítani. Erre a célra speciális mosófolyadékot és olajzó szettet vásárolhatunk. A gyártók általában 10e km-es ciklust ajánlanak a betétszűrőkre, és 7-8e km-t a direktszűrőkre. Személyes tapasztalatom szerint sűrűbb tisztítást mindenképpen megéri, betétekre 6-8 ezer km, direktszűrökre 5 ezer km, de ezt módosíthatja a szűrő állapota is.
#422   2007. 02. 23. péntek 19:26
X Törölt felhasználó (69371)
...folytatás...


Ezekkel a szűrőkkel kb 1-2%-os teljesítmény növekedést érhetünk el, de igazából leginkább autónk rugalmasságán vehetjük észre jótékony hatását. A direktszűrő előnye a sportbetétekkel szemben, hogy még több levegőt juttathatunk a motorba, hátránya viszont az, hogy hidegebb időben nehezebben melegszik be a motor. Másik hátrány, hogy a motortérből szívja a meleg levegőt, ami ritkább, azaz oxigénben szegényebb. Célszerű azzal trükközni, hogy valamilyen módon hidegebb levegőt juttassunk a direktszűrőhöz, tehát a légszűrőt vagy minnél messzebb tenni, vagy házzal elkülöníteni a blokktól. Népszerű megoldás még a légbeömlők vágása megfelelő helyen a motorháztetőre, így a szűrő folyamatosan a kinti friss levegőből szippanthat. A sport betétszűrőnek, bár jóval kevesebb macerával jár, sok típusnál megvan az a hátránya, hogy csak nagyon kicsi áteresztő felületű szűrő építhető be. Ilyen esetekben mindenképp direktszűrőt javasolnék. A direktszűrő ezen felül még hangélményben is gazdagítja tulajdonosát, ugyanis felerősödik a szívóhang, "dögösebb lesz a kocsi hangja". Igazából a turbós járművek szeretik legjobban a sportlégszűrőket, sokkal könnyebben fel tud pörögni a turbó, igy hamarabb felépül a turbónyomás. Turbós kocsik tulajdonosait (mint jómagam) meg tudja babonázni a direktszűrőn keresztül fütyülő turbó hangja.

Sportlégszűrők használata során néhányan beszámoltak még fogyasztáscsökkenésről is (én 0,5-1 liter körülit tapasztaltam), de ez anyira nem jellemző.
#421   2007. 02. 23. péntek 19:10
oooooooo oooooooo
Klikkelj a normál/tömörített mérethez
#420   2007. 02. 23. péntek 18:15
X Törölt felhasználó (69371)




































Klikkelj a normál/tömörített mérethez
#419   2007. 02. 23. péntek 17:53
oooooooo oooooooo
Könnyen lehet,mert szolíd a külseje /nem akarok kitűnni/ ,és eddig csak jót hallottam róla.Egy sztori: A Chrysler főnőke meséli,hogy tesztelték a Chrysler-t meg a Lexust hogy milyen a zajszigetelés,egy macskát zártak be éjszakára,reggelre a Lexusban megfulladt.És mi lett az önök autójában ?-Ja-mondja a főnök- a miénk megszökött!
(Ez egy válasz 75hg üzenetére (2007. 02. 23. péntek 13:49), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 23. péntek 13:49
Gondolom Lexusst vennél
#418   2007. 02. 23. péntek 13:49
75hg 75hg
Gondolom Lexusst vennél
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 02. 23. péntek 13:47), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 23. péntek 13:47
Én is elfelejteném a mazdát hidd el pedig szeretem.Kár hogy nem lottózom!
#417   2007. 02. 23. péntek 13:47
oooooooo oooooooo
Én is elfelejteném a mazdát hidd el pedig szeretem.Kár hogy nem lottózom!
(Ez egy válasz 75hg üzenetére (2007. 02. 23. péntek 13:42), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 23. péntek 13:42
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Akkor inkáb egy maserati,vagy egy mustang, esetleg egy aston martin
#416   2007. 02. 23. péntek 13:42
75hg 75hg
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Akkor inkáb egy maserati,vagy egy mustang, esetleg egy aston martin
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 02. 23. péntek 13:40), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 23. péntek 13:40
Pedig biztos megszeretnéd !A hatoslottó jól fizet a héten.Egy életre elfelejtenéd az alfát!
#415   2007. 02. 23. péntek 13:40
oooooooo oooooooo
Pedig biztos megszeretnéd !A hatoslottó jól fizet a héten.Egy életre elfelejtenéd az alfát!
(Ez egy válasz 75hg üzenetére (2007. 02. 23. péntek 13:34), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 23. péntek 13:34
Na ennek van stílusa de nem kombi alien
Na meg nemigazán vagyok mercipárti(se).
#414   2007. 02. 23. péntek 13:37
oooooooo oooooooo
Klikkelj a normál/tömörített mérethez
#413   2007. 02. 23. péntek 13:34
75hg 75hg
Na ennek van stílusa de nem kombi alien
Na meg nemigazán vagyok mercipárti(se).
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 02. 23. péntek 13:13), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 23. péntek 13:13
Klikkelj a normál/tömörített mérethez
#412   2007. 02. 23. péntek 13:13
oooooooo oooooooo
Klikkelj a normál/tömörített mérethez
#411   2007. 02. 23. péntek 12:59
X Törölt felhasználó (69371)
nem is Te lennél, ha nem írsz ilyet! :)))
(Ez egy válasz MmePrune üzenetére (2007. 02. 23. péntek 12:57), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 23. péntek 12:57
sokkal egyszerűbb, ha egy autószerelővel dugsz...olcsóbb és élvezetesebb
#410   2007. 02. 23. péntek 12:57
MmePrune MmePrune VIP
sokkal egyszerűbb, ha egy autószerelővel dugsz...olcsóbb és élvezetesebb
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 23. péntek 12:12), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (7767)
2007. 02. 23. péntek 12:12
Hogyan és mivel kell a csatlakozókat lekezelni? A VW-Golfomnak párszor akadtak ilyen gondjai - mondjuk, nem gyúlt ki a helyzetjelzője - erre egyet koppantottam finom kis kacsómmal rá, rendbejött, de két hét múlva ugyanazt csinálta, mostmár a rövidfényem, az meg leoxidálódott, mondta a szerelő, aki csak megmozgatta, megkopogtatott valamit, visszatette, oszt ment....Én meg leperkáltam a leperkálnivalókat... Nos, kedves 75hg, hogyan kell?
#409   2007. 02. 23. péntek 12:54
X Törölt felhasználó (69371)
annyiból igazad van, hogy a víznek ellenáll az biztos. de magát a tüskét (érintkezőket) befújni vele nem a legjobb! előbb ez a műszerész kontakt az érintkezőkre! majd mikor csatlakoztatod utána a csatlakozó házra nem árt! valóban jól taszítja a vizet! a keróra is használom! :)))
(Ez egy válasz 75hg üzenetére (2007. 02. 23. péntek 12:50), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 23. péntek 12:50
Nekem eddig bevált, és a fröcssenő vizet is távol tartja.
#408   2007. 02. 23. péntek 12:50
75hg 75hg
Nekem eddig bevált, és a fröcssenő vizet is távol tartja.
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 23. péntek 12:39), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
2007. 02. 23. péntek 12:39
hát a WD-40-ben elég sok kenőanyag van! tudod a kontakt spray lényege az, hogy az oxidált érintkezőket megtisztítja, lemarja az oxid réteget róla! a magas petróleum tartalmú kontakt is pont azért nem a legjobb, mert a petróleumnak van kenése (olaj tartalma) és ugye a nagy trafókban az olaj (amit hűtésnek is használnak) szigetel is! szóval a várt kontakt hatás nem alakul ki rendesen!
#407   2007. 02. 23. péntek 12:39
X Törölt felhasználó (69371)
hát a WD-40-ben elég sok kenőanyag van! tudod a kontakt spray lényege az, hogy az oxidált érintkezőket megtisztítja, lemarja az oxid réteget róla! a magas petróleum tartalmú kontakt is pont azért nem a legjobb, mert a petróleumnak van kenése (olaj tartalma) és ugye a nagy trafókban az olaj (amit hűtésnek is használnak) szigetel is! szóval a várt kontakt hatás nem alakul ki rendesen!
(Ez egy válasz 75hg üzenetére (2007. 02. 23. péntek 12:34), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 23. péntek 12:34
ÉN többnyire a WD40 nevű csodaszert használom ilyen célokra.Az alfánál megspékeltem azzal, hogy az érintkező hüvelybe csúszó hasított tüskét picit szétfeszítettem, így nehezebben ment össze, de az elektronok nem akadtak el. kacsint
 
... 107 108 109 110 111 ...
Sorrend: Legújabb előreLegrégebbi előre hozzászólás / oldal

A téma adatai

Nyitás ideje: 2007. 02. 09. péntek
Üzenetek: 2586db
Utolsó üzenet: 2012. 11. 05. hétfő
 

Hírek

2025. 12. 01. hétfő 16:59
Kikötözős szexet akarsz? Így vezesd fel a pasidnak! Az emberi képzelet természetes részei a szexuális fantáziák. Bár szeretjük nézni, olvasni másvalaki szexuális fantáziáját, gondolva a pornóra és az erotikus irodalomra, ritkán, vagy sohasem beszélünk a saját vágyfantáziánkról. Az aktuális partnerrel... Tovább
2025. 10. 13. hétfő 08:38
Társkereső rendbe tétele! Kedves Felhasználóink! Sajnos elérkeztünk egy olyan ponthoz, ahol már muszáj kísérletet tenni arra, hogy a társkereső, a céljának megfelelően működjön!! Mint azt bizonyára sokan megtapasztaltátok, a Társkeresőben a keresési találatoknál a nő... Tovább
2025. 10. 09. csütörtök 11:48
Szereted a szextörténeteket / képregényeket? Kedves Látogatóink! Testvérlapunk, a Törté-Net, továbbra szívesen várja olvasóit és íróit, mert a legtöbb magyar nyelvű erotikus történetet és képregényt itt találhatjátok széles e világon! Tovább

Válts VIP tagságot! VIP infó

Válassz az alábbi csomagok közül:
Alap
30 nap
2 999 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
Bronz
90 nap
6 966 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
1 hónap
Ezüst
180 nap
11 997 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
2 hónap
A legjobb ár/érték arány!
Arany
365 nap
16 931 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
6 hónap
* 387 EUR/Huf árfolyammal számolva
 

GG Live magyar ÉLŐ chat!

Rosszlanyok.hu - Vidéki szexpartner kereső. Vidéki lányok. Csak valódi képek!
Erotikus Tartalom!
A GoldenGate oldalon található információk, linkek, képek és videók erotikus tartalmúak, az oldal a szexualitás témáját nyíltan, egyesek számára sértően kezeli. Amennyiben nem múltál el 18 éves, vagy a térségedben az oldal használata tilos, azaz jogszabályba vagy kötelező erejű előírásba ütközik, kérlek hagyd el az oldalt az [ MÉG NEM VAGYOK 18 ÉVES ] gombra kattintva.

Az oldalra történő belépés előtt figyelmesen olvasd el az alábbiakat, mert az [ ELMÚLTAM 18 ÉVES, ELFOGADOM ] gombra történő kattintással elfogadod a következő feltételeket:

1. Elmúltál 18 éves.
2. Semmilyen formában nem teszed lehetővé 18 évnél fiatalabb személynek a hozzáférést jelen oldal tartalmához.
3. A weboldalon "cookie-kat" ("sütiket") használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban. (További információk)
4. Elfogadod az oldal felhasználási feltételeit és az adatkezelési tájékoztatót.
5. Nem tekinted meg vagy használod az oldalt olyan helyen, ahol ezzel a tevékenységgel törvényt, szabályozást, előírást, vagy helyi normát szegsz meg.
6. Az oldalt teljes mértékben saját felelősségedre látogatod.




Ez a weboldal és médiatartalmai kiskorúakra káros elemeket is tartalmaz. Amennyiben azt szeretné, hogy az Ön környezetében kiskorúak hasonló tartalmakhoz csak egyedi kód megadásával - azaz kiskorúak kizárása mellett – férjenek hozzá, kérjük használjon szűrőprogramot!
Szűrőprogram letöltése és további információk itt!