
[IMG]http://www.drifting.es/wp-content/fotos/campeonatos/formula-drift/formula-drift-sonoma.jpg[/I MG]







Nem bele okoskodni akarok a nagyok dolgába de mindkettőtöknek van is meg nincs is igaza.A sportszűrő betétszűrőként minden típusnál hoz egy kicsi pluszt általában rugalmasságban és nyomatékban ,lóerőben kevésbé.A mai elektronikával szerelt motorok utánamennek minden további nélkül a plusz levegőnek különben nem tudnának extrém körülmények között üzemelni megbízhatóan pl.nyári meleg,téli mínuszok,magaslati ritka levegő,párás idő.Ezért vennak a szenzorok a légáram útjába hőmérséklet, nyomás,ménnyiség.Ugyannakkor a karbis motor jóval érzékenyebb ezekre a dolgokra mert ott egy ideális beállításhoz képest kevesebbet tud utánamenni a szabályzással bár ott is van féklevegő fúvóka meg egy két trükk.A direkt szűrőnél már más a helyzet mert ott komolyabban rontod el a gyárilag kikisérletezett áramlási beállítást. Pl. ha egy béka lámpás honda civikre direktet raksz bizonyos tartományba 5-6pacit elvesztesz ugyanakkor fent csak 2-3lovat nyersz és nagyon szar lesz a nyomatékgörbe.Érzésre úgy fog menni az autó, mint az állat egy bizonyos fordulaton ,ugyanakkor odaállsz egy széria mellé és csak nézel hogy a hangtuningod alig ér valamit.Viszont az tény hogy a szivászaj hangja qrva jó.Elektronyos kompri meg tényleg van asszem az atc tulajának volt ilyen civikje.Az is tény ,hogy nagyon sok tulaj meglepődne ha vennék a fáradtságot és hangolnának egyet az autócskájukon padon, hogy milyen pici dolgokal lehet találni még pacákat egy mociban, akár egy precíz vezérlés állítás egy jó gyertya vagy egy jó kipufrendszer ami megint nem arról szól, hogy milyen hangos.
Ne félj résen leszek!Na húzok mert az asszony követelőzik!
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 23. péntek 21:39), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 23. péntek 21:39
Törölt felhasználó (69371)

ja azt elfelejtettem mondani, hogy fogom részletezni a dolgokat! de csak mindent finoman, hogy hátha a kevesebb szöveget többen elolvassák! mindenre kitérek majd konkrétan! hátha majd akkor megbocsátod nekem az elírásokat!
ja azt elfelejtettem mondani, hogy fogom részletezni a dolgokat! de csak mindent finoman, hogy hátha a kevesebb szöveget többen elolvassák! mindenre kitérek majd konkrétan! hátha majd akkor megbocsátod nekem az elírásokat!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 02. 23. péntek 21:35), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 23. péntek 21:35

Az a bajom hogy ez az egész motortuning túl bonyolult ahhoz hogy így írni lehessen róla.Itt annyi tényező van,ami nélkül az egész dolog kudarcra van ítélve.Ezt évekig kellene tanulni,sok helyen olvasok ilyesmiket,és mi akik valamennyire otthon vagyunk a témában-kollégák-ezt többször megbeszéljük.Ez a tunning dolog 95% gátlástalan marketing,nem a tulajokat szolgálja,hanem a profitot.
Az a bajom hogy ez az egész motortuning túl bonyolult ahhoz hogy így írni lehessen róla.Itt annyi tényező van,ami nélkül az egész dolog kudarcra van ítélve.Ezt évekig kellene tanulni,sok helyen olvasok ilyesmiket,és mi akik valamennyire otthon vagyunk a témában-kollégák-ezt többször megbeszéljük.Ez a tunning dolog 95% gátlástalan marketing,nem a tulajokat szolgálja,hanem a profitot.
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 23. péntek 21:29), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 23. péntek 21:29
Törölt felhasználó (69371)

jó oké! nem haragszom! de amiket írok (bár lehet néha elírok valamit), azok bevállt dolgok, én is máshol olvasom őket, és nem egy helyen olvasom ezeket! szerintem amit többen állítanak, annak van igazság alapja!
ezt mire érted, hogy képes vagyok visszakozni???
tudod nincs olyan emberrel kedvem vitázni akit csípek! olyan pedig kevés van!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 02. 23. péntek 21:29), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 23. péntek 21:29
tudod nincs olyan emberrel kedvem vitázni akit csípek! olyan pedig kevés van!


Végre volt egy kis pezsgés.Egyébként te képes vagy arra hogy visszakozz!-Ezt nekem is meg kéne tanulnom!


jó oké! nem haragszom! de amiket írok (bár lehet néha elírok valamit), azok bevállt dolgok, én is máshol olvasom őket, és nem egy helyen olvasom ezeket! szerintem amit többen állítanak, annak van igazság alapja!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 02. 23. péntek 21:26), amit ide kattintva olvashatsz)
Végre volt egy kis pezsgés.Egyébként te képes vagy arra hogy visszakozz!-Ezt nekem is meg kéne tanulnom!
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 23. péntek 21:25), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 23. péntek 21:25


Törölt felhasználó (69371)

én is elírhatok valamit! de nem haragszok érte ha szólnak!
Csak a javadra kötözködök hidd el!
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 23. péntek 21:25), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 23. péntek 21:25
Törölt felhasználó (69371)

én is elírhatok valamit! de nem haragszok érte ha szólnak!
én is elírhatok valamit! de nem haragszok érte ha szólnak!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 02. 23. péntek 21:22), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 23. péntek 21:22

Nem szeretem ha hülyének néznek!Ez a kompresszor dolog gyengén végződött!
jajj! nem arra a szívócső hosszra gondolok! ne forgasd ki a szavaim! már belezavarsz! de nem baj! így is tanulhat az ember!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 02. 23. péntek 21:20), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 23. péntek 21:20

Az elektronika akkor tud pluszt adni,ha át van programozva!Alapban nincs ekkora intervalluma!Te olcsóbb megoldásként említetted a szívócső toldását,vagy nem?A szívócső hossza semmit sem befolyásol a pillangószelep és a légszűrő között.A szívócsőhossz a pillangószelep és a szelepek között lényeges/ezért használnak változót-nyomaték/