Van abban alkotás...
Mennyit kell dolgozni (alkotni) mire összejön az ára?
Sikerélmény? Kapj el ha tudsz!
:-) (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 03. 29. csütörtök 11:01), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 29. csütörtök 11:01
Mennyit kell dolgozni (alkotni) mire összejön az ára?
Sikerélmény? Kapj el ha tudsz!
:-) (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 03. 29. csütörtök 11:01), amit ide kattintva olvashatsz)

Ha valaki tunningol,olyat szeretne ami másnak nincs.RS4-est bárki vehet ha van elég pénze.Hol marad az alkotás öröme,és a sikerélmény?
Ezek alapján nyerhetne bármely autósport jól szereplő tagja pl. a parádi versenyen. Az autó általános közlekedési eszöz, a közutak is álatlánosak ...
(Ez egy válasz Yocoo üzenetére (2007. 03. 29. csütörtök 11:07), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 29. csütörtök 11:07

Hallottuk, sőt még azt is, hogy James HUNT álnéven indult el a versenyen. (James Hunt 1976-ban lett világbajnok a McLarennel)
Profik indultak az addig oké, de Kimi sem most látott először motorosszánt és havat. A hómobil ott a mindennapi közlekedés eszköze. Skandinávok amúgy, mind ilyen elvetemültek. Elég csak arra gondolni hány skandináv van és volt benne az autósportban.
Kankunen, Makinen, Hakinen, Raikonen, Keke Rosberg, Grönholm, Hirvoven, Solberg tesók. Kis tulzással előbb tudtak autót vezetni mint járni. Hirvoven aki most kb 24 éves és gyári versenyző volt a Subarunál, most pedig már 2 éve a Fordnál első emléke az volt amikor az apja ölében 3-4 évesen tekerte a kormányt a házuk mellett lévő befagyott tavon.
Benne van Raikonnen az extrém sportokban rendesen.
Tavaly vagy tavalyelőtt a motocross-os sisakját árverezték el a bevételt jótékonysági célokra felhasználva.
Profik indultak az addig oké, de Kimi sem most látott először motorosszánt és havat. A hómobil ott a mindennapi közlekedés eszköze. Skandinávok amúgy, mind ilyen elvetemültek. Elég csak arra gondolni hány skandináv van és volt benne az autósportban.
Kankunen, Makinen, Hakinen, Raikonen, Keke Rosberg, Grönholm, Hirvoven, Solberg tesók. Kis tulzással előbb tudtak autót vezetni mint járni. Hirvoven aki most kb 24 éves és gyári versenyző volt a Subarunál, most pedig már 2 éve a Fordnál első emléke az volt amikor az apja ölében 3-4 évesen tekerte a kormányt a házuk mellett lévő befagyott tavon.
Benne van Raikonnen az extrém sportokban rendesen.
Tavaly vagy tavalyelőtt a motocross-os sisakját árverezték el a bevételt jótékonysági célokra felhasználva.
Nem is csoda, aki bármikor 10-20 métereket ugrat, abban nem sok félsz van. :)
Rossi néha rallyn is szokott indulni szereti azt is. :)
Pedig 4 kerék, murva, lapjával előre, nem igazán hasonlít a moto gp-re. :D
Rossi néha rallyn is szokott indulni szereti azt is. :)
Pedig 4 kerék, murva, lapjával előre, nem igazán hasonlít a moto gp-re. :D

Hallottuk, sőt még azt is, hogy James HUNT álnéven indult el a versenyen. (James Hunt 1976-ban lett világbajnok a McLarennel)
Profik indultak az addig oké, de Kimi sem most látott először motorosszánt és havat. A hómobil ott a mindennapi közlekedés eszköze. Skandinávok amúgy, mind ilyen elvetemültek. Elég csak arra gondolni hány skandináv van és volt benne az autósportban.
Kankunen, Makinen, Hakinen, Raikonen, Keke Rosberg, Grönholm, Hirvoven, Solberg tesók. Kis tulzással előbb tudtak autót vezetni mint járni. Hirvoven aki most kb 24 éves és gyári versenyző volt a Subarunál, most pedig már 2 éve a Fordnál első emléke az volt amikor az apja ölében 3-4 évesen tekerte a kormányt a házuk mellett lévő befagyott tavon.
Benne van Raikonnen az extrém sportokban rendesen.
Tavaly vagy tavalyelőtt a motocross-os sisakját árverezték el a bevételt jótékonysági célokra felhasználva. (Ez egy válasz Dömidú üzenetére (2007. 03. 29. csütörtök 09:51), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 29. csütörtök 09:51
Profik indultak az addig oké, de Kimi sem most látott először motorosszánt és havat. A hómobil ott a mindennapi közlekedés eszköze. Skandinávok amúgy, mind ilyen elvetemültek. Elég csak arra gondolni hány skandináv van és volt benne az autósportban.
Kankunen, Makinen, Hakinen, Raikonen, Keke Rosberg, Grönholm, Hirvoven, Solberg tesók. Kis tulzással előbb tudtak autót vezetni mint járni. Hirvoven aki most kb 24 éves és gyári versenyző volt a Subarunál, most pedig már 2 éve a Fordnál első emléke az volt amikor az apja ölében 3-4 évesen tekerte a kormányt a házuk mellett lévő befagyott tavon.
Benne van Raikonnen az extrém sportokban rendesen.
Tavaly vagy tavalyelőtt a motocross-os sisakját árverezték el a bevételt jótékonysági célokra felhasználva. (Ez egy válasz Dömidú üzenetére (2007. 03. 29. csütörtök 09:51), amit ide kattintva olvashatsz)

Hallottátok, hogy Kimi Raikönnen unaloműzésként - életében először - részt vett egy motorosszán, versenyen ahol a profik indulnak és MEGNYERTE ?
Azért ez egy ritka kivétel lehet,Talmára a krosszmezőnyben azért kiváncsi lennék,hát még a triálban!Elég nagy szégyen a szános mezőnynek!
(Ez egy válasz Dömidú üzenetére (2007. 03. 29. csütörtök 09:51), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 29. csütörtök 09:51

Hallottátok, hogy Kimi Raikönnen unaloműzésként - életében először - részt vett egy motorosszán, versenyen ahol a profik indulnak és MEGNYERTE ?
Ha valaki tunningol,olyat szeretne ami másnak nincs.RS4-est bárki vehet ha van elég pénze.Hol marad az alkotás öröme,és a sikerélmény?
(Ez egy válasz Dömidú üzenetére (2007. 03. 29. csütörtök 10:02), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 29. csütörtök 10:02

Kényelmes, biztonságos, összekrékhajtású, családi limuzin, amit nem kell tuningolni:
Audi RS4
Audi RS4
Kényelmes, biztonságos, összekrékhajtású, családi limuzin, amit nem kell tuningolni:
Audi RS4
Audi RS4
Hallottátok, hogy Kimi Raikönnen unaloműzésként - életében először - részt vett egy motorosszán, versenyen ahol a profik indulnak és MEGNYERTE ?








A '98-as volt Herczig tavalyi versenyautója, most azzal Borsi Gergő fog menni.
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 28. szerda 15:19), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 28. szerda 15:19
Törölt felhasználó (69371)

de a 98'-as most is volt nem???
de a 98'-as most is volt nem???
(Ez egy válasz Yocoo üzenetére (2007. 03. 28. szerda 15:16), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 28. szerda 15:16

Janika nekem sem szimpatikus ember, Benikkel nincs különösebb bajom, Turi kicsit lekezően beszél az emberekkel.
Spici fergeteges figura főleg Kazár Mikivel az oldalán. :D
Spici Turi tavalyi Fabiájával fog menni, reméljük jobban fog menni, mint tavaly.
Érdekes lesz a 3 Subaru WRC is. Lesz egy '98-as amivel még McRae versenyzett, egy '02 WRC és egy teljesen új 0 km-es '03 WRC. :D
Spici fergeteges figura főleg Kazár Mikivel az oldalán. :D
Spici Turi tavalyi Fabiájával fog menni, reméljük jobban fog menni, mint tavaly.
Érdekes lesz a 3 Subaru WRC is. Lesz egy '98-as amivel még McRae versenyzett, egy '02 WRC és egy teljesen új 0 km-es '03 WRC. :D
Janika nekem sem szimpatikus ember, Benikkel nincs különösebb bajom, Turi kicsit lekezően beszél az emberekkel.
Spici fergeteges figura főleg Kazár Mikivel az oldalán. :D
Spici Turi tavalyi Fabiájával fog menni, reméljük jobban fog menni, mint tavaly.
Érdekes lesz a 3 Subaru WRC is. Lesz egy '98-as amivel még McRae versenyzett, egy '02 WRC és egy teljesen új 0 km-es '03 WRC. :D
Spici fergeteges figura főleg Kazár Mikivel az oldalán. :D
Spici Turi tavalyi Fabiájával fog menni, reméljük jobban fog menni, mint tavaly.
Érdekes lesz a 3 Subaru WRC is. Lesz egy '98-as amivel még McRae versenyzett, egy '02 WRC és egy teljesen új 0 km-es '03 WRC. :D
jah lehet úgy van! nem emlékszem pontosan!
de Beniket, meg Tóthot nem csípem! Inkább Turi, Spici, és Bútor akiket respektálok! (Ez egy válasz Yocoo üzenetére (2007. 03. 27. kedd 22:00), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 27. kedd 22:00
de Beniket, meg Tóthot nem csípem! Inkább Turi, Spici, és Bútor akiket respektálok! (Ez egy válasz Yocoo üzenetére (2007. 03. 27. kedd 22:00), amit ide kattintva olvashatsz)

Sumák mikor is ment rally autóval?
Esetleg a Race of Champions nevű tornán, ahol Loeb elverte csúnyán. És ott több féle járgánnyal mennek, ROC buggy, WRC, Porsche, Renault.
Solberg egyszer vitte egy körre a WRC-vel és amikor kiszállt mellőle saját elmondása szerint remegtek a lábai, Jean Todt majdnem lefosta a bokáját nehogy Cipész Miklósnak baja legyen.
Colin McRae pedig tesztelte a Jordan Fordot és jól is ment vele.
Én azért nem szeretem a pályaversenyzést mert a 18. kör körül unalmamban már a nekiállok gépgyártás-technológiát tanulni.
A rally vb-n 1 szakaszon a verseny előtt 2x mehet végig a versenyző és akkor írják fel az itinert amit használnak a verseny folyamán.
Nem olyan, mint egy F1 pálya, hogy van max 15-20 kanyar és már körbe is értél, hanem gyakran 20-40 km-es szakaszok ahol nyomni kell keményen, és úgy bemenni 1 kanyarba, hogy látod az út balra kanyarodik, de a navigátor azt mondja menj jobbra neked arra kell menned mert ő azt mondja.
Ha elromlik a kocsi a gyorsaságin vagy egy etapon, akkor szépen ki kell szálni a kocsiból és megcsinálni. Kereket cserélni mert a defekt főleg múrván gyakran előfordul, de néha még az aszfalt is kicsípheti ha olyan az út.
A rally versenyeken ugyan nincsenek olyan sebességek, mint a forma 1-ben, de figylemre méltó, hogy 130 fölötti volt az átlagsebesség az egyik finn szakaszon ahol olyan ugratók vannak, hogy 50! nem tévedés 50 métert repülnek a kocsik.
A rally még azért is sokkal jobb mert bárhol lehet rendezni és bármikor. Nem kell külön pályát építeni (Hungaroring), elég egy aszfaltcsík (Eger, Miskolc, Mecsek), vagy egy földút (Veszprém, Szombathely), és ha esetleg van hó akkor az még plusz ráadás (Mikulás rally, Szilveszter rally).
Turi Tomi aki abszolút magyar rally bajnok anno szintén pályaversenyző volt, de kipróbálta és itt ragadt.
Benik Balázs szintén go-kartozott mielőtt rallyzni kezdett volna most pedig az OMW jóvoltából még a Mexikó rallyn is indulhatott.
Esetleg a Race of Champions nevű tornán, ahol Loeb elverte csúnyán. És ott több féle járgánnyal mennek, ROC buggy, WRC, Porsche, Renault.
Solberg egyszer vitte egy körre a WRC-vel és amikor kiszállt mellőle saját elmondása szerint remegtek a lábai, Jean Todt majdnem lefosta a bokáját nehogy Cipész Miklósnak baja legyen.
Colin McRae pedig tesztelte a Jordan Fordot és jól is ment vele.
Én azért nem szeretem a pályaversenyzést mert a 18. kör körül unalmamban már a nekiállok gépgyártás-technológiát tanulni.
A rally vb-n 1 szakaszon a verseny előtt 2x mehet végig a versenyző és akkor írják fel az itinert amit használnak a verseny folyamán.
Nem olyan, mint egy F1 pálya, hogy van max 15-20 kanyar és már körbe is értél, hanem gyakran 20-40 km-es szakaszok ahol nyomni kell keményen, és úgy bemenni 1 kanyarba, hogy látod az út balra kanyarodik, de a navigátor azt mondja menj jobbra neked arra kell menned mert ő azt mondja.
Ha elromlik a kocsi a gyorsaságin vagy egy etapon, akkor szépen ki kell szálni a kocsiból és megcsinálni. Kereket cserélni mert a defekt főleg múrván gyakran előfordul, de néha még az aszfalt is kicsípheti ha olyan az út.
A rally versenyeken ugyan nincsenek olyan sebességek, mint a forma 1-ben, de figylemre méltó, hogy 130 fölötti volt az átlagsebesség az egyik finn szakaszon ahol olyan ugratók vannak, hogy 50! nem tévedés 50 métert repülnek a kocsik.
A rally még azért is sokkal jobb mert bárhol lehet rendezni és bármikor. Nem kell külön pályát építeni (Hungaroring), elég egy aszfaltcsík (Eger, Miskolc, Mecsek), vagy egy földút (Veszprém, Szombathely), és ha esetleg van hó akkor az még plusz ráadás (Mikulás rally, Szilveszter rally).
Turi Tomi aki abszolút magyar rally bajnok anno szintén pályaversenyző volt, de kipróbálta és itt ragadt.
Benik Balázs szintén go-kartozott mielőtt rallyzni kezdett volna most pedig az OMW jóvoltából még a Mexikó rallyn is indulhatott.
be se nézel a nappaliba?
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 27. kedd 21:26), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 27. kedd 21:26
Törölt felhasználó (69371)

ezzel nem értek egyet! én szeretem a Forma 1-et, és hidd el az sem olyan könnyű, mint ahogy azt látjuk! bár kétségkívűl a rallye-hoz nagyobb vezetéstechnikai tudás kell, de ha két pilótát megcserélnél egyiknek sem lenne könnyű dolga! bár azért Schumi elég jól muzsikált anno, amikor rallye autóval ment, talán győzött is! mondjuk az prolog jellegű volt, azért a kemény pályákhoz messze volt! de dícséretes, hogy komoly rallye versenyzők ellen ment!

Nem is lenne semmi baj a forma-1-el,csak annyira a többi fölé nő hogy elszívja a nézőket,meg a szponzorokat a többitől.Sajna ez van globalizálódik a sport!Persze én elfogult vagyok a motoros triállal,de szerintem egyetértetek ti is hogy sokkal változatosabb és szórakoztatóbb mint a Gp,nem hal meg senki,tizedannyi pénz is elég,mégsem látni sehol.Autó sportban is ugyanez a helyzet.
Fociban nem állunk sehogy, Baumgartner Zsóti meg megint nincs sehol.
Sennát tisztelem én is, és James Huntot.
Anno a '80-as években amikor még létezett a Groupe B a rallyban akkor kíváncsiságból mentek egy időmérőt az éppen aktuális F1 verseny helyszínén és ott a 6. helyre volt elegendő az időeredmény.
A rally autókban az a szép, hogy szériaautókból készítik.
Sennát tisztelem én is, és James Huntot.
Anno a '80-as években amikor még létezett a Groupe B a rallyban akkor kíváncsiságból mentek egy időmérőt az éppen aktuális F1 verseny helyszínén és ott a 6. helyre volt elegendő az időeredmény.
A rally autókban az a szép, hogy szériaautókból készítik.
Sumák mikor is ment rally autóval?
Esetleg a Race of Champions nevű tornán, ahol Loeb elverte csúnyán. És ott több féle járgánnyal mennek, ROC buggy, WRC, Porsche, Renault.
Solberg egyszer vitte egy körre a WRC-vel és amikor kiszállt mellőle saját elmondása szerint remegtek a lábai, Jean Todt majdnem lefosta a bokáját nehogy Cipész Miklósnak baja legyen.
Colin McRae pedig tesztelte a Jordan Fordot és jól is ment vele.
Én azért nem szeretem a pályaversenyzést mert a 18. kör körül unalmamban már a nekiállok gépgyártás-technológiát tanulni.
A rally vb-n 1 szakaszon a verseny előtt 2x mehet végig a versenyző és akkor írják fel az itinert amit használnak a verseny folyamán.
Nem olyan, mint egy F1 pálya, hogy van max 15-20 kanyar és már körbe is értél, hanem gyakran 20-40 km-es szakaszok ahol nyomni kell keményen, és úgy bemenni 1 kanyarba, hogy látod az út balra kanyarodik, de a navigátor azt mondja menj jobbra neked arra kell menned mert ő azt mondja.
Ha elromlik a kocsi a gyorsaságin vagy egy etapon, akkor szépen ki kell szálni a kocsiból és megcsinálni. Kereket cserélni mert a defekt főleg múrván gyakran előfordul, de néha még az aszfalt is kicsípheti ha olyan az út.
A rally versenyeken ugyan nincsenek olyan sebességek, mint a forma 1-ben, de figylemre méltó, hogy 130 fölötti volt az átlagsebesség az egyik finn szakaszon ahol olyan ugratók vannak, hogy 50! nem tévedés 50 métert repülnek a kocsik.
A rally még azért is sokkal jobb mert bárhol lehet rendezni és bármikor. Nem kell külön pályát építeni (Hungaroring), elég egy aszfaltcsík (Eger, Miskolc, Mecsek), vagy egy földút (Veszprém, Szombathely), és ha esetleg van hó akkor az még plusz ráadás (Mikulás rally, Szilveszter rally).
Turi Tomi aki abszolút magyar rally bajnok anno szintén pályaversenyző volt, de kipróbálta és itt ragadt.
Benik Balázs szintén go-kartozott mielőtt rallyzni kezdett volna most pedig az OMW jóvoltából még a Mexikó rallyn is indulhatott. (Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 27. kedd 21:26), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 27. kedd 21:26
Esetleg a Race of Champions nevű tornán, ahol Loeb elverte csúnyán. És ott több féle járgánnyal mennek, ROC buggy, WRC, Porsche, Renault.
Solberg egyszer vitte egy körre a WRC-vel és amikor kiszállt mellőle saját elmondása szerint remegtek a lábai, Jean Todt majdnem lefosta a bokáját nehogy Cipész Miklósnak baja legyen.
Colin McRae pedig tesztelte a Jordan Fordot és jól is ment vele.
Én azért nem szeretem a pályaversenyzést mert a 18. kör körül unalmamban már a nekiállok gépgyártás-technológiát tanulni.
A rally vb-n 1 szakaszon a verseny előtt 2x mehet végig a versenyző és akkor írják fel az itinert amit használnak a verseny folyamán.
Nem olyan, mint egy F1 pálya, hogy van max 15-20 kanyar és már körbe is értél, hanem gyakran 20-40 km-es szakaszok ahol nyomni kell keményen, és úgy bemenni 1 kanyarba, hogy látod az út balra kanyarodik, de a navigátor azt mondja menj jobbra neked arra kell menned mert ő azt mondja.
Ha elromlik a kocsi a gyorsaságin vagy egy etapon, akkor szépen ki kell szálni a kocsiból és megcsinálni. Kereket cserélni mert a defekt főleg múrván gyakran előfordul, de néha még az aszfalt is kicsípheti ha olyan az út.
A rally versenyeken ugyan nincsenek olyan sebességek, mint a forma 1-ben, de figylemre méltó, hogy 130 fölötti volt az átlagsebesség az egyik finn szakaszon ahol olyan ugratók vannak, hogy 50! nem tévedés 50 métert repülnek a kocsik.
A rally még azért is sokkal jobb mert bárhol lehet rendezni és bármikor. Nem kell külön pályát építeni (Hungaroring), elég egy aszfaltcsík (Eger, Miskolc, Mecsek), vagy egy földút (Veszprém, Szombathely), és ha esetleg van hó akkor az még plusz ráadás (Mikulás rally, Szilveszter rally).
Turi Tomi aki abszolút magyar rally bajnok anno szintén pályaversenyző volt, de kipróbálta és itt ragadt.
Benik Balázs szintén go-kartozott mielőtt rallyzni kezdett volna most pedig az OMW jóvoltából még a Mexikó rallyn is indulhatott. (Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 27. kedd 21:26), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)

ezzel nem értek egyet! én szeretem a Forma 1-et, és hidd el az sem olyan könnyű, mint ahogy azt látjuk! bár kétségkívűl a rallye-hoz nagyobb vezetéstechnikai tudás kell, de ha két pilótát megcserélnél egyiknek sem lenne könnyű dolga! bár azért Schumi elég jól muzsikált anno, amikor rallye autóval ment, talán győzött is! mondjuk az prolog jellegű volt, azért a kemény pályákhoz messze volt! de dícséretes, hogy komoly rallye versenyzők ellen ment!