Hát nem ezt pofázom 2-napja?Iter,Tokamak?
Tudom átalakít stb.
Tudom átalakít stb.
Wow!
te minden áron kötekszel velem?
a Trabant egy külön kategória, azt a disznó is megeszi! :)))
a Trabant egy külön kategória, azt a disznó is megeszi! :)))
Melyik toyota,pl a supra nagyon bmw-s.
A könyv szerint a transzformátor feltalálói: Déry Miksa, Bláthy Ottó Titusz, Zipernowszky Károly. :)
Wiki barátnőmnél is érdeklődtem és ott is szerepel a a hidrogénből és oxigénből áramot fejlesztő eszköz.
Wiki barátnőmnél is érdeklődtem és ott is szerepel a a hidrogénből és oxigénből áramot fejlesztő eszköz.
Egy sierrásnak magyarázod?
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 27. kedd 19:39), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 27. kedd 19:39
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 27. kedd 19:39), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
hosszában a motor, hátul a hajtás, megy keresztbe mindkettő, mint az állat! a különbség az főleg, hogy a Ladával hamarabb felborulsz! :)))
hosszában a motor, hátul a hajtás, megy keresztbe mindkettő, mint az állat! a különbség az főleg, hogy a Ladával hamarabb felborulsz! :)))
Én a versenysportra gondoltam.
ja ha-ha!
ja ha-ha!
Lehet hogy egy /nevető/ 3-dik technológia fut be közben,ki tudja?
Ugyanúgy kell vezetni mindkettőt.
igen a 205 GTI-t nagyon jónak találom!
egyik ismerősömék Lada után egy új Dacia-t vettek! mondtam is neki, hogy inkább maradt volna a Ladánál, mégis csak több köze van a BMW-hez! :))) ő is rallye fun! csak lehet látta mikor Kővári a Start autós magazinban a Dacia-t nyuzta egy rallye szakaszon! :))) (Ez egy válasz Yocoo üzenetére (2007. 03. 27. kedd 19:27), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 27. kedd 19:27
egyik ismerősömék Lada után egy új Dacia-t vettek! mondtam is neki, hogy inkább maradt volna a Ladánál, mégis csak több köze van a BMW-hez! :))) ő is rallye fun! csak lehet látta mikor Kővári a Start autós magazinban a Dacia-t nyuzta egy rallye szakaszon! :))) (Ez egy válasz Yocoo üzenetére (2007. 03. 27. kedd 19:27), amit ide kattintva olvashatsz)
E30 pontosan, hogy az egyik legjobb rallyra.
Csak az a baj, hogy csak 318i motor van benne és 325 motor lenne bele az ideálisabb.
A kocsin tulajdonképpen csak annyi változtatás lesz, hogy kap egy sperr diffit, bukóketrec lesz benne (a kasznit is megerősítjük),4 pontos biztonsági öv, 2 kagyló ülés, áramtalanító plusz egy tűzoltó palack.
Csak a csövezés több mint 100E. Mindent szépen apránként.
Ha elmész egy amatőr versenyre akkor legtöbb esetben Ladákat látsz. Na ez is olyan, csak ez "nyugati". Az elv ugyanaz: elől a motor, hátul a hajtás.
Esetleg egy 205 GTI lenne még jó, de most egyelőre marad az E30.
Csak az a baj, hogy csak 318i motor van benne és 325 motor lenne bele az ideálisabb.
A kocsin tulajdonképpen csak annyi változtatás lesz, hogy kap egy sperr diffit, bukóketrec lesz benne (a kasznit is megerősítjük),4 pontos biztonsági öv, 2 kagyló ülés, áramtalanító plusz egy tűzoltó palack.
Csak a csövezés több mint 100E. Mindent szépen apránként.
Ha elmész egy amatőr versenyre akkor legtöbb esetben Ladákat látsz. Na ez is olyan, csak ez "nyugati". Az elv ugyanaz: elől a motor, hátul a hajtás.
Esetleg egy 205 GTI lenne még jó, de most egyelőre marad az E30.
Üdv!Itt szerintem csak az a kérdés,hogy az energiát akkuban,vagy hidrogénben tárolod.Ugyanott termeled és ugyanarra használod.Home-al egyetértek,de Yocoo sem mondott mást.


E30 pontosan, hogy az egyik legjobb rallyra.
Csak az a baj, hogy csak 318i motor van benne és 325 motor lenne bele az ideálisabb.
A kocsin tulajdonképpen csak annyi változtatás lesz, hogy kap egy sperr diffit, bukóketrec lesz benne (a kasznit is megerősítjük),4 pontos biztonsági öv, 2 kagyló ülés, áramtalanító plusz egy tűzoltó palack.
Csak a csövezés több mint 100E. Mindent szépen apránként.
Ha elmész egy amatőr versenyre akkor legtöbb esetben Ladákat látsz. Na ez is olyan, csak ez "nyugati". Az elv ugyanaz: elől a motor, hátul a hajtás.
Esetleg egy 205 GTI lenne még jó, de most egyelőre marad az E30. (Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 27. kedd 19:15), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 27. kedd 19:15
Csak az a baj, hogy csak 318i motor van benne és 325 motor lenne bele az ideálisabb.
A kocsin tulajdonképpen csak annyi változtatás lesz, hogy kap egy sperr diffit, bukóketrec lesz benne (a kasznit is megerősítjük),4 pontos biztonsági öv, 2 kagyló ülés, áramtalanító plusz egy tűzoltó palack.
Csak a csövezés több mint 100E. Mindent szépen apránként.
Ha elmész egy amatőr versenyre akkor legtöbb esetben Ladákat látsz. Na ez is olyan, csak ez "nyugati". Az elv ugyanaz: elől a motor, hátul a hajtás.
Esetleg egy 205 GTI lenne még jó, de most egyelőre marad az E30. (Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 27. kedd 19:15), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
sok sikert az építéshez, de talán egy E30 nem pont rallye-ra való! :)
habár aszfalton biztos jó lesz!
habár aszfalton biztos jó lesz!
Az infót a szakközépiskolai Elektrotechnika könyvemben olvastam, ahol pontosan le volt írva az üzemanyagcella működési elve.
Pár éve a DaimlerChrysler kísérletezett az üzemanyagcellával hajtott kocsin. "A" classe kaszniba szerelték a rendszert. Anno a Deltában láttam róla összeállítást.
A NASA és az amcsi hadsereg egy érdekes és ha azt vesszük számunkra is hasznos "intézmény", mert rengetek találmány jött már tőlük, igaz kb 10-20 évvel azután, hogy ők már használták. (tirisztor ami felváltotta az üvegcsövet, szupravezető, polár )
Pár éve a DaimlerChrysler kísérletezett az üzemanyagcellával hajtott kocsin. "A" classe kaszniba szerelték a rendszert. Anno a Deltában láttam róla összeállítást.
A NASA és az amcsi hadsereg egy érdekes és ha azt vesszük számunkra is hasznos "intézmény", mert rengetek találmány jött már tőlük, igaz kb 10-20 évvel azután, hogy ők már használták. (tirisztor ami felváltotta az üvegcsövet, szupravezető, polár )
én rallye-ról beszéltem!!!
sőt rallye-cross-ra is jó lehet! meg igen DTM-re is!
sőt rallye-cross-ra is jó lehet! meg igen DTM-re is!
sok sikert az építéshez, de talán egy E30 nem pont rallye-ra való! :)
habár aszfalton biztos jó lesz! (Ez egy válasz Yocoo üzenetére (2007. 03. 27. kedd 19:09), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 27. kedd 19:09
habár aszfalton biztos jó lesz! (Ez egy válasz Yocoo üzenetére (2007. 03. 27. kedd 19:09), amit ide kattintva olvashatsz)
Nekem van 2 Subaru Justym (egyiket anyum használja), és egy E30 amit éppen most építek meg amatőr rally autónak.
Nekem van 2 Subaru Justym (egyiket anyum használja), és egy E30 amit éppen most építek meg amatőr rally autónak.
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 27. kedd 18:34), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 27. kedd 18:34
Törölt felhasználó (69371)
neked is E46-od van???
neked is E46-od van???
(Ez egy válasz Yocoo üzenetére (2007. 03. 27. kedd 18:24), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 27. kedd 18:24
Én direkt e46-ba kerestem olajat.
Nekem Agip van kb 5000 volt 4 liter, de szerintem jobb, mint s Mol-os.
Nekem Agip van kb 5000 volt 4 liter, de szerintem jobb, mint s Mol-os.
Bontóban nézelődtél már?
(Ez egy válasz clubcolorado üzenetére (2007. 03. 27. kedd 17:34), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 27. kedd 17:34
végső elkeseredésemben már itt érdeklődök. 92-es 17tdi isuzu motoros astrához kéne motortartó bak meg a motor köze egy alumínium öntvény lemez. győri vagyok. de sehol nemlehet kapni. az új ára 48000-ft csak eredetibe van. utángyártott nincs mert nem gyártják.jobbos kellene.vezérlés felöli














szofitomi
Rosses


