Milyen BMW-ről van szó (E??)?
Ha bemész egy autósboltba és mondod, hogy pl E30 318i-ba kérsz motorolajat akkor megmondják, hogy milyen kell bele és még választani is tudsz pl Castrol, Motul, Agip stb közül, de szerintem a gépkönyvben benne van, hogy milyen viszkozitású olaj kell bele (pl 10W-40)
A hajtóműolaj szintén ugyanez a téma. Az olajszűrőről se feledkezz meg. (Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 27. kedd 15:54), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 27. kedd 15:54
Ha bemész egy autósboltba és mondod, hogy pl E30 318i-ba kérsz motorolajat akkor megmondják, hogy milyen kell bele és még választani is tudsz pl Castrol, Motul, Agip stb közül, de szerintem a gépkönyvben benne van, hogy milyen viszkozitású olaj kell bele (pl 10W-40)
A hajtóműolaj szintén ugyanez a téma. Az olajszűrőről se feledkezz meg. (Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 27. kedd 15:54), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)

viszem a kocsit majd olajcserére! de azt mondta a szervíz, hogy náluk 5600 Ft az olaj literje!
szerintem itt a BMW-nél a motorolajon kívűl cserélik a váltóműolajat is, a fékolajat, meg lehet valamit még igen!
szóval az lenne a kérdésem, hogy jobb áron hol lehet olajakat beszerezni, mert ezt nem csak én, de sokan irreálisan magasnak tartjuk! sőt a szervíz is elismeri!
szerintem itt a BMW-nél a motorolajon kívűl cserélik a váltóműolajat is, a fékolajat, meg lehet valamit még igen!
szóval az lenne a kérdésem, hogy jobb áron hol lehet olajakat beszerezni, mert ezt nem csak én, de sokan irreálisan magasnak tartjuk! sőt a szervíz is elismeri!
viszem a kocsit majd olajcserére! de azt mondta a szervíz, hogy náluk 5600 Ft az olaj literje!
szerintem itt a BMW-nél a motorolajon kívűl cserélik a váltóműolajat is, a fékolajat, meg lehet valamit még igen!
szóval az lenne a kérdésem, hogy jobb áron hol lehet olajakat beszerezni, mert ezt nem csak én, de sokan irreálisan magasnak tartjuk! sőt a szervíz is elismeri!
szerintem itt a BMW-nél a motorolajon kívűl cserélik a váltóműolajat is, a fékolajat, meg lehet valamit még igen!
szóval az lenne a kérdésem, hogy jobb áron hol lehet olajakat beszerezni, mert ezt nem csak én, de sokan irreálisan magasnak tartjuk! sőt a szervíz is elismeri!




Tudom már mikor elküldtem tudtam hogy Home-ot kellett volna kérdezni,nem téged.Bocs!Én sem hallottam hogy az üzemanyagcellánál a folyamatot is így hívnák,de még az is lehet.
Tudom már mikor elküldtem tudtam hogy Home-ot kellett volna kérdezni,nem téged.Bocs!Én sem hallottam hogy az üzemanyagcellánál a folyamatot is így hívnák,de még az is lehet.
(Ez egy válasz Yocoo üzenetére (2007. 03. 27. kedd 12:09), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 27. kedd 12:09

Így jön ide a hidegfúzió:
"Az amit másnéven hidegfúziónak hívjnak, amikor egy katalizátoron keresztülhaladva a hidrogénatomok az oxigénatomokkal egyesülnek? Közben nem plazma keletkezik mint a hagyományos fúziónál, hanem kb 80 fok C, és melléktermékként elektromos áram.
Nem, egy szót sem hallottam róla. "
"Az amit másnéven hidegfúziónak hívjnak, amikor egy katalizátoron keresztülhaladva a hidrogénatomok az oxigénatomokkal egyesülnek? Közben nem plazma keletkezik mint a hagyományos fúziónál, hanem kb 80 fok C, és melléktermékként elektromos áram.
Nem, egy szót sem hallottam róla. "
Így jön ide a hidegfúzió:
"Az amit másnéven hidegfúziónak hívjnak, amikor egy katalizátoron keresztülhaladva a hidrogénatomok az oxigénatomokkal egyesülnek? Közben nem plazma keletkezik mint a hagyományos fúziónál, hanem kb 80 fok C, és melléktermékként elektromos áram.
Nem, egy szót sem hallottam róla. " (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 03. 27. kedd 09:20), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 27. kedd 09:20
"Az amit másnéven hidegfúziónak hívjnak, amikor egy katalizátoron keresztülhaladva a hidrogénatomok az oxigénatomokkal egyesülnek? Közben nem plazma keletkezik mint a hagyományos fúziónál, hanem kb 80 fok C, és melléktermékként elektromos áram.
Nem, egy szót sem hallottam róla. " (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 03. 27. kedd 09:20), amit ide kattintva olvashatsz)

Ezzel semmi újat nem mondtál.A nasa üz. cellája valószínüleg ugyanaz mint az autóipari.A hidegfúzió hogy jön ide?
Ezek megérnének egy melegfúziót!


Csak annyit mondanék, hogy a NASA üzemanyagcellákat használ áramfejlesztésre.
Napelemeket pedig a műholdakon és egyéb ketyeréin mert közvetlenül áramot állít vele elő.
A hidegfúzió tulajdonképpen ez:
Hidegfúzió
Üzemanyagcella
205 kg-nyi üzemanyagcella 1500 kg ólomakksinak felel meg (apollo űrhajó)
Napelemeket pedig a műholdakon és egyéb ketyeréin mert közvetlenül áramot állít vele elő.
A hidegfúzió tulajdonképpen ez:
Hidegfúzió
Üzemanyagcella
205 kg-nyi üzemanyagcella 1500 kg ólomakksinak felel meg (apollo űrhajó)
Látom a keresőprogramok mennek.Akkor keress rá hogy mar-e a fagyálló!
Ezzel semmi újat nem mondtál.A nasa üz. cellája valószínüleg ugyanaz mint az autóipari.A hidegfúzió hogy jön ide?
(Ez egy válasz Yocoo üzenetére (2007. 03. 27. kedd 09:14), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 27. kedd 09:14

Csak annyit mondanék, hogy a NASA üzemanyagcellákat használ áramfejlesztésre.
Napelemeket pedig a műholdakon és egyéb ketyeréin mert közvetlenül áramot állít vele elő.
A hidegfúzió tulajdonképpen ez:
Hidegfúzió
Üzemanyagcella
205 kg-nyi üzemanyagcella 1500 kg ólomakksinak felel meg (apollo űrhajó)
Napelemeket pedig a műholdakon és egyéb ketyeréin mert közvetlenül áramot állít vele elő.
A hidegfúzió tulajdonképpen ez:
Hidegfúzió
Üzemanyagcella
205 kg-nyi üzemanyagcella 1500 kg ólomakksinak felel meg (apollo űrhajó)
Csak annyit mondanék, hogy a NASA üzemanyagcellákat használ áramfejlesztésre.
Napelemeket pedig a műholdakon és egyéb ketyeréin mert közvetlenül áramot állít vele elő.
A hidegfúzió tulajdonképpen ez:
Hidegfúzió
Üzemanyagcella
205 kg-nyi üzemanyagcella 1500 kg ólomakksinak felel meg (apollo űrhajó)
Napelemeket pedig a műholdakon és egyéb ketyeréin mert közvetlenül áramot állít vele elő.
A hidegfúzió tulajdonképpen ez:
Hidegfúzió
Üzemanyagcella
205 kg-nyi üzemanyagcella 1500 kg ólomakksinak felel meg (apollo űrhajó)
Úgy olvastam valahol,hogy a hidrogént nem a klasszikus vízbontással állítják elő iparilag,hanem egy harmadik anyag segítségével,de a nevére nem emlékszem.Ez nem annyira energiaigényes,persze így is sok áram kell hozzá.Az üzemanyagcellás autó közvetve használja az erőművek áramát,leegyszerüsítve a hidrogén az energiatárolást oldja meg,ami akkumulátorral még bajos.Az akkumulátor sem valami környezetkímélő dolog,és még nem elég a kapacitása.
Honnan veszed hogy mar a fagyálló?Kitaláltad,aztán most ragaszkodsz hozzá!"Gumit fémet mar"-ezt hol olvastad?
(Ez egy válasz Yocoo üzenetére (2007. 03. 26. hétfő 23:20), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 26. hétfő 23:20

Olvasd el ezt:
denatuált szesz
Fagyálló
Tudod azért kell hígítani amiért Te sem ittál gyerekkorodban tömény szörpöt.
A fagyálló szélvédőmosó nem tartalmaz annyi anyagot ami képes lenne lemarni a festéket.
A fagyálló szélvédőmosóban és a motorhűtéshez használt fagyállóban nem ugyanaz a hatóanyag van.
denatuált szesz
Fagyálló
Tudod azért kell hígítani amiért Te sem ittál gyerekkorodban tömény szörpöt.
A fagyálló szélvédőmosó nem tartalmaz annyi anyagot ami képes lenne lemarni a festéket.
A fagyálló szélvédőmosóban és a motorhűtéshez használt fagyállóban nem ugyanaz a hatóanyag van.
Olvasd el ezt:
denatuált szesz
Fagyálló
Tudod azért kell hígítani amiért Te sem ittál gyerekkorodban tömény szörpöt.
A fagyálló szélvédőmosó nem tartalmaz annyi anyagot ami képes lenne lemarni a festéket.
A fagyálló szélvédőmosóban és a motorhűtéshez használt fagyállóban nem ugyanaz a hatóanyag van.
denatuált szesz
Fagyálló
Tudod azért kell hígítani amiért Te sem ittál gyerekkorodban tömény szörpöt.
A fagyálló szélvédőmosó nem tartalmaz annyi anyagot ami képes lenne lemarni a festéket.
A fagyálló szélvédőmosóban és a motorhűtéshez használt fagyállóban nem ugyanaz a hatóanyag van.
Tudod mi a gond a hidrogén üzemű propelleresekkel?
Addig amíg elégeti belső égésű motorról van szó.
Tudod mi kell a belső égésű motorhoz?
Kell hozzá üzemanyag, ami elsősorban benzin vagy gázolaj, és kell hozzá kenőolaj.
Szóval itt bukott el az egész, mert kőolajszármazékot legjobb esetben szintetikus olajat használ, de az sem vmi környezetbarát.
Szóval annyit ér, mint 1 kalap szamóca.
És ez azzal a hidrogénnel megy amúgy amit laposelemmel otthon csinálok, vagy éppen amit sósavból (HCl) és cink (Zn) csinálok.
Van olyan, hogy üzemanyag cella. Hallottál már róla?
Szintén hidrogénnel üzemel, de nem belsőégésű motor kell hozzá.
Elektrokémiai folyamat, nem pedig égés.
Addig amíg elégeti belső égésű motorról van szó.
Tudod mi kell a belső égésű motorhoz?
Kell hozzá üzemanyag, ami elsősorban benzin vagy gázolaj, és kell hozzá kenőolaj.
Szóval itt bukott el az egész, mert kőolajszármazékot legjobb esetben szintetikus olajat használ, de az sem vmi környezetbarát.
Szóval annyit ér, mint 1 kalap szamóca.
És ez azzal a hidrogénnel megy amúgy amit laposelemmel otthon csinálok, vagy éppen amit sósavból (HCl) és cink (Zn) csinálok.
Van olyan, hogy üzemanyag cella. Hallottál már róla?
Szintén hidrogénnel üzemel, de nem belsőégésű motor kell hozzá.
Elektrokémiai folyamat, nem pedig égés.
Érdekes nap mint nap öntögetem a motorokba,de ez nekem új.Azért kell gépkönyvek szerint 3-5 évente cserélni,mert maró hatásúvá válhat a vegyi folyamatok hatására.Ha megeszi a gumit és a fémet marja-akkor higítva is marja,mi lesz a gumicsövekkel meg a vasöntvény blokkokkal?Dehogy marja le a festéket!A fékolaj vagy akkusav az igen,de a fagyálló!És a fagyálló szélvédőmosó!Denaturált szesz+víz+illatosító!Az is lemarja a festéket?
(Ez egy válasz Yocoo üzenetére (2007. 03. 26. hétfő 22:48), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 26. hétfő 22:48

Próbáld ki! hagyd úgy egy estére és a festéket is lemarja a motorháztetőről.
Szerinted miért kell hígítani? Megeszi a gumi alkatrészeket, de még a fémet is erősen korrodálja.
Szerinted miért kell hígítani? Megeszi a gumi alkatrészeket, de még a fémet is erősen korrodálja.
Próbáld ki! hagyd úgy egy estére és a festéket is lemarja a motorháztetőről.
Szerinted miért kell hígítani? Megeszi a gumi alkatrészeket, de még a fémet is erősen korrodálja. (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 03. 26. hétfő 21:22), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 26. hétfő 21:22
Szerinted miért kell hígítani? Megeszi a gumi alkatrészeket, de még a fémet is erősen korrodálja. (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 03. 26. hétfő 21:22), amit ide kattintva olvashatsz)

Mindkettőtöknek igaza van tulajdonképpen ugyanazt mondjátok.A fagyálló nem maró hatású,csak mérgező-én úgy tudom.Nyugodtan locsolhatod a motorháztetőre!
Mindkettőtöknek igaza van tulajdonképpen ugyanazt mondjátok.A fagyálló nem maró hatású,csak mérgező-én úgy tudom.Nyugodtan locsolhatod a motorháztetőre!
Jártál általános iskolában kémia órára?
Mert akkor nem mondanál akkora marhaságot, hogy több energiába kerül előállítani a Hidrogént, mint amennyi energia azzal termelhető. Egy 4,5V-os (zsebteleppel) már lehet hidrogént előállítani.
Emlékszel Szalacsira? "A vízbül veszi ki a zokszigént" (és a Hidrogént is).
Ha már annyira szélerőművezünk, meg napelemtémázunk akkor megkérdezném, hogy láttad már mennyi motyó kell ahhoz, hogy egy szélerőművet üzembehelyezzenek?
Mennyi fém kell a toronyhoz, a generátorhoz, mennyi műanyag kell ahhoz, hogy megcsinálják a lapátokat, mennyi gép kell ahhoz, hogy a helyszínre szállítsák és ott összeszereljék?
Lehetne E85-öt vagy akár E100-at is tankolni, csak akkor nem megiszod, hanem beletankolod a kocsiba és 3x annyit mert kb ennyivel kevesebb a fajlagos energia tartalma.
Majd meglesem azt a napelemes-vitorlás kocsit amivel majd lehet közlekedni. :)
Tudom, hogy a napkollektor nem közvetlenül melegvizet állít elő, de mintha fagyálló folyadékot említettél volna. Az összes fagyálló folyadék nagyon agresszív maró anyag. Próbáld ki kocsin. Este löttyintesz egy kicsit a motorháztetőre reggel már fémtiszta lesz.
Amúgy nehezen fogom elhinni, hogy csupán napkollektorokkal, napelemekkel, szélerőművekkel, biomasszával és egyéb grín-enerdzsivel fedezni lehet majd az összes energiaigényt. Nem a kis háztartásokra kell elsősorban gondolni hanem arra, hogy vannak nagy és még annál is nagyobb ipari létesítmények ahol sokkalta több energiát használnak el, mint amit ezekkel összesen elő lehetne állítani. Évről évre nő az energiaigény, szóval ami ma bőven elég holnap után már éppenhogy csak elegendő.
Továbbá nem lakik mindenki családi házban, hogy a tetőre fel lehessen szerelni a napkollektorokat, 1 háztömbnek pedig nincs akkora használható felülete, hogy teljes egészében lehessen fedezni az energiaigényt.
Mert akkor nem mondanál akkora marhaságot, hogy több energiába kerül előállítani a Hidrogént, mint amennyi energia azzal termelhető. Egy 4,5V-os (zsebteleppel) már lehet hidrogént előállítani.
Emlékszel Szalacsira? "A vízbül veszi ki a zokszigént" (és a Hidrogént is).
Ha már annyira szélerőművezünk, meg napelemtémázunk akkor megkérdezném, hogy láttad már mennyi motyó kell ahhoz, hogy egy szélerőművet üzembehelyezzenek?
Mennyi fém kell a toronyhoz, a generátorhoz, mennyi műanyag kell ahhoz, hogy megcsinálják a lapátokat, mennyi gép kell ahhoz, hogy a helyszínre szállítsák és ott összeszereljék?
Lehetne E85-öt vagy akár E100-at is tankolni, csak akkor nem megiszod, hanem beletankolod a kocsiba és 3x annyit mert kb ennyivel kevesebb a fajlagos energia tartalma.
Majd meglesem azt a napelemes-vitorlás kocsit amivel majd lehet közlekedni. :)
Tudom, hogy a napkollektor nem közvetlenül melegvizet állít elő, de mintha fagyálló folyadékot említettél volna. Az összes fagyálló folyadék nagyon agresszív maró anyag. Próbáld ki kocsin. Este löttyintesz egy kicsit a motorháztetőre reggel már fémtiszta lesz.
Amúgy nehezen fogom elhinni, hogy csupán napkollektorokkal, napelemekkel, szélerőművekkel, biomasszával és egyéb grín-enerdzsivel fedezni lehet majd az összes energiaigényt. Nem a kis háztartásokra kell elsősorban gondolni hanem arra, hogy vannak nagy és még annál is nagyobb ipari létesítmények ahol sokkalta több energiát használnak el, mint amit ezekkel összesen elő lehetne állítani. Évről évre nő az energiaigény, szóval ami ma bőven elég holnap után már éppenhogy csak elegendő.
Továbbá nem lakik mindenki családi házban, hogy a tetőre fel lehessen szerelni a napkollektorokat, 1 háztömbnek pedig nincs akkora használható felülete, hogy teljes egészében lehessen fedezni az energiaigényt.

nem találom azt amit kerestem.



még egy OFF, és befagyasztom a topicot pár órára
(most nincs időm átmásolni a vitát az offba, mert színes házikókat gyártok kartonból)



(most nincs időm átmásolni a vitát az offba, mert színes házikókat gyártok kartonból)