Próbálj ki egy Grand Cherokee dzsippet,na az imbolyog,meg azon nincs fék!De az kurva menő az nektek tuti verda mi?Okoskák!
(Ez egy válasz numlOck üzenetére (2007. 04. 24. kedd 21:23), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 04. 24. kedd 21:23
HEHE
Én nagymuterom 1.3-as biturbo swiftjével mentem el múltkor ...
Embernek nem kívánom én azt.
Körforgalomba egy huncutabb tempónál érzem hogy nem érzem ...
Nincs már alattam a gép.
2. FÉK ! " suzukinál bent fog "
DE NEM FOG! Hiába taposom nem akar lassulni.
Életveszély. Nem vagyok finnyás , de inkább használom a 2 lábam , mint suzukit vezessek.
Én nagymuterom 1.3-as biturbo swiftjével mentem el múltkor ...
Embernek nem kívánom én azt.
Körforgalomba egy huncutabb tempónál érzem hogy nem érzem ...
Nincs már alattam a gép.2. FÉK ! " suzukinál bent fog "
DE NEM FOG! Hiába taposom nem akar lassulni.
Életveszély. Nem vagyok finnyás , de inkább használom a 2 lábam , mint suzukit vezessek.
nyugi van kenobi!
nehogy má ideges legyél! (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 04. 25. szerda 17:47), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 04. 25. szerda 17:47
nehogy má ideges legyél! (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 04. 25. szerda 17:47), amit ide kattintva olvashatsz)
Próbálj ki egy Grand Cherokee dzsippet,na az imbolyog,meg azon nincs fék!De az kurva menő az nektek tuti verda mi?Okoskák!
De sajnállak titeket , h ennyi felbasz.
Agyvérzést okozott-e már munkahelyi hajcihő?
Tény : jó gépek a maguk módja szerint , megbízható és keveset fogyaszt , de itt meg is álltunk.
Subarun kívül is van élet , de minek ha lehet vele is...
Agyvérzést okozott-e már munkahelyi hajcihő?
Tény : jó gépek a maguk módja szerint , megbízható és keveset fogyaszt , de itt meg is álltunk.
Subarun kívül is van élet , de minek ha lehet vele is...
mér beszélsz többesszámba???
engem nem basz fel semmi, csak a magas üzemanyagár! LOL
(Ez egy válasz numlOck üzenetére (2007. 04. 25. szerda 18:17), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 04. 25. szerda 18:17
engem nem basz fel semmi, csak a magas üzemanyagár! LOL
(Ez egy válasz numlOck üzenetére (2007. 04. 25. szerda 18:17), amit ide kattintva olvashatsz)
De sajnállak titeket , h ennyi felbasz.
Agyvérzést okozott-e már munkahelyi hajcihő?
Tény : jó gépek a maguk módja szerint , megbízható és keveset fogyaszt , de itt meg is álltunk.
Subarun kívül is van élet , de minek ha lehet vele is...
Agyvérzést okozott-e már munkahelyi hajcihő?
Tény : jó gépek a maguk módja szerint , megbízható és keveset fogyaszt , de itt meg is álltunk.
Subarun kívül is van élet , de minek ha lehet vele is...
Nem kötelező másfél tonnás benzinessel járni!Különben azt írtad,hogy 7-et eszik,vagy valami ilyesmi,amit azért én kevésnek tartok.Az is elgondolkodtató,amikor nap mint nap másfél tonnát viszel magaddal a munkahelyre,meg vissza,vagy csapatsz egyet a városban,mennyí cuccot pufogtatsz ki.Persze ha lenne rá zseton öt lityis kocsikkal csinálnánk ugyanezt.Elméletben mindenki kurva nagy környezetvédő!A megváltás felé az első lépés-EZRES SUZUKI!Lehet Justy is,nyárra lekötött kardánnal.
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 04. 25. szerda 18:24), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 04. 25. szerda 18:24
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 04. 25. szerda 18:24), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
mér beszélsz többesszámba???
engem nem basz fel semmi, csak a magas üzemanyagár! LOL
engem nem basz fel semmi, csak a magas üzemanyagár! LOL
most 7,8 liret mutat átlagnak, de csak a munkába járásnak használom legtöbbet, meg egy két kör a városban, mikor megyek haverhoz! ez kb napi 10 km, sok-sok váltással! így nem tartom még most se soknak!
azért idegesít az üzemanyagár, mert igazam lesz!
vagy két éve mondom mindig, hogy a nyári szezonra mindig kurvára felemelkedik az üzemanyagár! télen visszacsökken! 2005 telén a 95-ös 240 Ft/l volt, 2006 telén 250 Ft/l, és most télen 260 Ft/l lesz, majd emlékezz szavaimra! nyáron mindig a 300-as határ körül mozog, hisz akkor járnak többen kocsival! ha télen magas volna, még úgyse járnának az emberek kocsival! tudod a beidegződés: havas csúszós utak, ne kockáztassunk, hát még ha a benzin ár is magas volna!
ráadásul itt van a MOL olajfinomító, és itt, városunkban sokkal drágább a benzin, mint máshol!
mikor beharangozták, hogy az átlagár 270 Ft/l lesz, itt már két héttel előtte is annyi volt! ez a szopás! semmi köze nincs itt az amerikai árnak semmihez! mi nem tőlük kapjuk az olajat, a többi meg mind mellémagyarázás! (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 04. 25. szerda 20:00), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 04. 25. szerda 20:00
azért idegesít az üzemanyagár, mert igazam lesz!
vagy két éve mondom mindig, hogy a nyári szezonra mindig kurvára felemelkedik az üzemanyagár! télen visszacsökken! 2005 telén a 95-ös 240 Ft/l volt, 2006 telén 250 Ft/l, és most télen 260 Ft/l lesz, majd emlékezz szavaimra! nyáron mindig a 300-as határ körül mozog, hisz akkor járnak többen kocsival! ha télen magas volna, még úgyse járnának az emberek kocsival! tudod a beidegződés: havas csúszós utak, ne kockáztassunk, hát még ha a benzin ár is magas volna!
ráadásul itt van a MOL olajfinomító, és itt, városunkban sokkal drágább a benzin, mint máshol!
mikor beharangozták, hogy az átlagár 270 Ft/l lesz, itt már két héttel előtte is annyi volt! ez a szopás! semmi köze nincs itt az amerikai árnak semmihez! mi nem tőlük kapjuk az olajat, a többi meg mind mellémagyarázás! (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 04. 25. szerda 20:00), amit ide kattintva olvashatsz)
Nem kötelező másfél tonnás benzinessel járni!Különben azt írtad,hogy 7-et eszik,vagy valami ilyesmi,amit azért én kevésnek tartok.Az is elgondolkodtató,amikor nap mint nap másfél tonnát viszel magaddal a munkahelyre,meg vissza,vagy csapatsz egyet a városban,mennyí cuccot pufogtatsz ki.Persze ha lenne rá zseton öt lityis kocsikkal csinálnánk ugyanezt.Elméletben mindenki kurva nagy környezetvédő!A megváltás felé az első lépés-EZRES SUZUKI!Lehet Justy is,nyárra lekötött kardánnal.
Amerikában meg tudják oldani , h 150 ft legyen 1 liter benzin , sőt máshol ... nevetséges árak vannak.
Hogy fel voltak ŐK háborodva , mikor kicsit drasztikusabban emeltek.
Ennyi ez az ország is , meg minden.
DIE !
Hogy fel voltak ŐK háborodva , mikor kicsit drasztikusabban emeltek.
Ennyi ez az ország is , meg minden.
DIE !
Ráadásul mostmár nem lesz 98-as. Aki esetleg egy emelt kompressziójú autóval mászkált, az most tankolhat 100-ast..........
Lófaxt tuning verda, jó lesz az egynégynyócszelep is.
Lófaxt tuning verda, jó lesz az egynégynyócszelep is.
Dízelt itthon 250-ért olaszországban 300-ért tankolok.Amerikában 4%-os a forgalmi adó,amúgy is egy olaj alapú társadalom,ha elfogy az olaj másnap meghal az összes jenki.12-éve gázzal járok,169/liter,számoljátok ki a különbséget!Egy kilóméteren 10 forintot takarítok meg,500000-et mentem a 12 év alatt,az 5 MILLIÓ forint/mai értéken/.Lehet sírni is,az a legegyszerűbb!
A butángáz kompressziótűrése a 106-os benzinnek felel meg.Az én kocsim 350000-nél már igencsak csípte az olajat,teflonos dugattyúkkal és növelt kompival /mart henger,hengerfej/lett összerakva,előgyújtást is lehet sokkal nagyobbat adni gázüzemen.2000 köbcentis létére 10 liter gázt fogyaszt,és erősebb mint benzinnel.Évek óta hibátlanul üzemel,gyakran 2 tonnás trélert is húztam vele,most 26 éves.A gázüzem miatt sokkal tisztább benne az olaj,és hidegindításkor nem mossa a dús benzin a henger falát.Akik szerint a gáz tönkreteszi a motort,azoknak fogalmuk sincs a gázüzemről.Sajnos nálunk erősen szagosítják a gázt,ezért enyhén gázszagú a kipufogása,ha olaszországban tankolok,semmi szaga nincs.Persze sehol sem népszerűsítik,pedig kevesebbet szennyez mint egy high-tech benzines,a dízelről nem is beszélve.Nem cél hogy a polgár olcsón autózzon,ezért csend honol a gázautók körül!
(Ez egy válasz Fögenyó üzenetére (2007. 04. 25. szerda 20:39), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 04. 25. szerda 20:39
(Ez egy válasz Fögenyó üzenetére (2007. 04. 25. szerda 20:39), amit ide kattintva olvashatsz)
Ráadásul mostmár nem lesz 98-as. Aki esetleg egy emelt kompressziójú autóval mászkált, az most tankolhat 100-ast..........
Lófaxt tuning verda, jó lesz az egynégynyócszelep is.
Lófaxt tuning verda, jó lesz az egynégynyócszelep is.
Most lehet kinevettek, de én ezt a Ferrari-t szeretem! Elöl hosszában a motor, hátul a hajtás!
Ferrari 575 Maranello




Ferrari 575 Maranello




A leg bmw-sebb ferrari!Az igazi ferrari középmotoros!
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 04. 26. csütörtök 15:55), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 04. 26. csütörtök 15:55
Törölt felhasználó (69371)
Most lehet kinevettek, de én ezt a Ferrari-t szeretem! Elöl hosszában a motor, hátul a hajtás!
Ferrari 575 Maranello




Ferrari 575 Maranello




tudom, lehet azért is a kedvencem! de én a klasszikus coupe formát szeretem: hosszú lapos orr!
a McLaren F1, Lamborghini Gallardo, stb pont ezért nem tetszenek! bár a legtöbb Ferrari hosszú orrú!
Jah a 8-as BMW meg a legferrarisabb, LOL! (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 04. 26. csütörtök 16:17), amit ide kattintva olvashatsz)
a McLaren F1, Lamborghini Gallardo, stb pont ezért nem tetszenek! bár a legtöbb Ferrari hosszú orrú!
Jah a 8-as BMW meg a legferrarisabb, LOL! (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 04. 26. csütörtök 16:17), amit ide kattintva olvashatsz)
Maradjunk annyiban hogy a 8-as kasznija,mert az igazán a 7-es kupé!A toyota Mr-2 az tiszta ferrari kicsiben,meg a Pontiac Fiero,esetleg a Bertone Fiat asszem X9 vagy ilyesmi a neve.-ezek középmotoros sportautók.Ezek szerint te Porsche-ban a 928-ast vennéd./mai cikk a totalcarban/
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 04. 26. csütörtök 16:28), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 04. 26. csütörtök 16:28
Törölt felhasználó (69371)
tudom, lehet azért is a kedvencem! de én a klasszikus coupe formát szeretem: hosszú lapos orr!
a McLaren F1, Lamborghini Gallardo, stb pont ezért nem tetszenek! bár a legtöbb Ferrari hosszú orrú!
Jah a 8-as BMW meg a legferrarisabb, LOL!
a McLaren F1, Lamborghini Gallardo, stb pont ezért nem tetszenek! bár a legtöbb Ferrari hosszú orrú!
Jah a 8-as BMW meg a legferrarisabb, LOL!
tudom melyik az! de a 944-es is tetszett mindig!
Pontiac akkor volt nyerő, amikor elkezdődött a Knight Rider! aztán rájöttem, hogy az egész kocsi egy marok köbcenti kevés pacival!
mellesleg a régi MR-2 jobban tetszett!!!


(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 04. 26. csütörtök 17:04), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 04. 26. csütörtök 17:04
Pontiac akkor volt nyerő, amikor elkezdődött a Knight Rider! aztán rájöttem, hogy az egész kocsi egy marok köbcenti kevés pacival!
mellesleg a régi MR-2 jobban tetszett!!!


(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 04. 26. csütörtök 17:04), amit ide kattintva olvashatsz)
Maradjunk annyiban hogy a 8-as kasznija,mert az igazán a 7-es kupé!A toyota Mr-2 az tiszta ferrari kicsiben,meg a Pontiac Fiero,esetleg a Bertone Fiat asszem X9 vagy ilyesmi a neve.-ezek középmotoros sportautók.Ezek szerint te Porsche-ban a 928-ast vennéd./mai cikk a totalcarban/
Mekkora reklámötlet volt az a sorozat,mi?A gyár adja a kocsikat,a kaszkadőrök meg zuzzák őket.Meg van egy csilli-villi futófénnyel a szépfiú alá.Én is majd meg őrűltem tőle.
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 04. 26. csütörtök 17:12), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 04. 26. csütörtök 17:12
Törölt felhasználó (69371)
tudom melyik az! de a 944-es is tetszett mindig!
Pontiac akkor volt nyerő, amikor elkezdődött a Knight Rider! aztán rájöttem, hogy az egész kocsi egy marok köbcenti kevés pacival!
mellesleg a régi MR-2 jobban tetszett!!!


Pontiac akkor volt nyerő, amikor elkezdődött a Knight Rider! aztán rájöttem, hogy az egész kocsi egy marok köbcenti kevés pacival!
mellesleg a régi MR-2 jobban tetszett!!!


Persze a kocsitól,mielőtt félreértené valaki.
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 04. 26. csütörtök 22:31), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 04. 26. csütörtök 22:31
Mekkora reklámötlet volt az a sorozat,mi?A gyár adja a kocsikat,a kaszkadőrök meg zuzzák őket.Meg van egy csilli-villi futófénnyel a szépfiú alá.Én is majd meg őrűltem tőle.



















kenyeztetofarokk
Anita 2
