hosszában a motor, hátul a hajtás, megy keresztbe mindkettő, mint az állat! a különbség az főleg, hogy a Ladával hamarabb felborulsz! :)))
Én a versenysportra gondoltam.
ja ha-ha!

Lehet hogy egy /nevető/ 3-dik technológia fut be közben,ki tudja?
Ugyanúgy kell vezetni mindkettőt.
igen a 205 GTI-t nagyon jónak találom!
egyik ismerősömék Lada után egy új Dacia-t vettek! mondtam is neki, hogy inkább maradt volna a Ladánál, mégis csak több köze van a BMW-hez! :))) ő is rallye fun! csak lehet látta mikor Kővári a Start autós magazinban a Dacia-t nyuzta egy rallye szakaszon! :))) (Ez egy válasz Yocoo üzenetére (2007. 03. 27. kedd 19:27), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 27. kedd 19:27
egyik ismerősömék Lada után egy új Dacia-t vettek! mondtam is neki, hogy inkább maradt volna a Ladánál, mégis csak több köze van a BMW-hez! :))) ő is rallye fun! csak lehet látta mikor Kővári a Start autós magazinban a Dacia-t nyuzta egy rallye szakaszon! :))) (Ez egy válasz Yocoo üzenetére (2007. 03. 27. kedd 19:27), amit ide kattintva olvashatsz)

E30 pontosan, hogy az egyik legjobb rallyra.
Csak az a baj, hogy csak 318i motor van benne és 325 motor lenne bele az ideálisabb.
A kocsin tulajdonképpen csak annyi változtatás lesz, hogy kap egy sperr diffit, bukóketrec lesz benne (a kasznit is megerősítjük),4 pontos biztonsági öv, 2 kagyló ülés, áramtalanító plusz egy tűzoltó palack.
Csak a csövezés több mint 100E. Mindent szépen apránként.
Ha elmész egy amatőr versenyre akkor legtöbb esetben Ladákat látsz. Na ez is olyan, csak ez "nyugati". Az elv ugyanaz: elől a motor, hátul a hajtás.
Esetleg egy 205 GTI lenne még jó, de most egyelőre marad az E30.
Csak az a baj, hogy csak 318i motor van benne és 325 motor lenne bele az ideálisabb.
A kocsin tulajdonképpen csak annyi változtatás lesz, hogy kap egy sperr diffit, bukóketrec lesz benne (a kasznit is megerősítjük),4 pontos biztonsági öv, 2 kagyló ülés, áramtalanító plusz egy tűzoltó palack.
Csak a csövezés több mint 100E. Mindent szépen apránként.
Ha elmész egy amatőr versenyre akkor legtöbb esetben Ladákat látsz. Na ez is olyan, csak ez "nyugati". Az elv ugyanaz: elől a motor, hátul a hajtás.
Esetleg egy 205 GTI lenne még jó, de most egyelőre marad az E30.
Üdv!Itt szerintem csak az a kérdés,hogy az energiát akkuban,vagy hidrogénben tárolod.Ugyanott termeled és ugyanarra használod.Home-al egyetértek,de Yocoo sem mondott mást.



E30 pontosan, hogy az egyik legjobb rallyra.
Csak az a baj, hogy csak 318i motor van benne és 325 motor lenne bele az ideálisabb.
A kocsin tulajdonképpen csak annyi változtatás lesz, hogy kap egy sperr diffit, bukóketrec lesz benne (a kasznit is megerősítjük),4 pontos biztonsági öv, 2 kagyló ülés, áramtalanító plusz egy tűzoltó palack.
Csak a csövezés több mint 100E. Mindent szépen apránként.
Ha elmész egy amatőr versenyre akkor legtöbb esetben Ladákat látsz. Na ez is olyan, csak ez "nyugati". Az elv ugyanaz: elől a motor, hátul a hajtás.
Esetleg egy 205 GTI lenne még jó, de most egyelőre marad az E30. (Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 27. kedd 19:15), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 27. kedd 19:15
Csak az a baj, hogy csak 318i motor van benne és 325 motor lenne bele az ideálisabb.
A kocsin tulajdonképpen csak annyi változtatás lesz, hogy kap egy sperr diffit, bukóketrec lesz benne (a kasznit is megerősítjük),4 pontos biztonsági öv, 2 kagyló ülés, áramtalanító plusz egy tűzoltó palack.
Csak a csövezés több mint 100E. Mindent szépen apránként.
Ha elmész egy amatőr versenyre akkor legtöbb esetben Ladákat látsz. Na ez is olyan, csak ez "nyugati". Az elv ugyanaz: elől a motor, hátul a hajtás.
Esetleg egy 205 GTI lenne még jó, de most egyelőre marad az E30. (Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 27. kedd 19:15), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)

sok sikert az építéshez, de talán egy E30 nem pont rallye-ra való! :)
habár aszfalton biztos jó lesz!
habár aszfalton biztos jó lesz!
Az infót a szakközépiskolai Elektrotechnika könyvemben olvastam, ahol pontosan le volt írva az üzemanyagcella működési elve.
Pár éve a DaimlerChrysler kísérletezett az üzemanyagcellával hajtott kocsin. "A" classe kaszniba szerelték a rendszert. Anno a Deltában láttam róla összeállítást.
A NASA és az amcsi hadsereg egy érdekes és ha azt vesszük számunkra is hasznos "intézmény", mert rengetek találmány jött már tőlük, igaz kb 10-20 évvel azután, hogy ők már használták. (tirisztor ami felváltotta az üvegcsövet, szupravezető, polár )
Pár éve a DaimlerChrysler kísérletezett az üzemanyagcellával hajtott kocsin. "A" classe kaszniba szerelték a rendszert. Anno a Deltában láttam róla összeállítást.
A NASA és az amcsi hadsereg egy érdekes és ha azt vesszük számunkra is hasznos "intézmény", mert rengetek találmány jött már tőlük, igaz kb 10-20 évvel azután, hogy ők már használták. (tirisztor ami felváltotta az üvegcsövet, szupravezető, polár )
én rallye-ról beszéltem!!!
sőt rallye-cross-ra is jó lehet! meg igen DTM-re is!
sőt rallye-cross-ra is jó lehet! meg igen DTM-re is!
sok sikert az építéshez, de talán egy E30 nem pont rallye-ra való! :)
habár aszfalton biztos jó lesz! (Ez egy válasz Yocoo üzenetére (2007. 03. 27. kedd 19:09), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 27. kedd 19:09
habár aszfalton biztos jó lesz! (Ez egy válasz Yocoo üzenetére (2007. 03. 27. kedd 19:09), amit ide kattintva olvashatsz)

Nekem van 2 Subaru Justym (egyiket anyum használja), és egy E30 amit éppen most építek meg amatőr rally autónak.
Nekem van 2 Subaru Justym (egyiket anyum használja), és egy E30 amit éppen most építek meg amatőr rally autónak.
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 27. kedd 18:34), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 27. kedd 18:34
Törölt felhasználó (69371)

neked is E46-od van???
neked is E46-od van???
(Ez egy válasz Yocoo üzenetére (2007. 03. 27. kedd 18:24), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 27. kedd 18:24

Én direkt e46-ba kerestem olajat.
Nekem Agip van kb 5000 volt 4 liter, de szerintem jobb, mint s Mol-os.
Nekem Agip van kb 5000 volt 4 liter, de szerintem jobb, mint s Mol-os.
Bontóban nézelődtél már?
(Ez egy válasz clubcolorado üzenetére (2007. 03. 27. kedd 17:34), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 27. kedd 17:34

végső elkeseredésemben már itt érdeklődök. 92-es 17tdi isuzu motoros astrához kéne motortartó bak meg a motor köze egy alumínium öntvény lemez. győri vagyok. de sehol nemlehet kapni. az új ára 48000-ft csak eredetibe van. utángyártott nincs mert nem gyártják.jobbos kellene.vezérlés felöli
Én direkt e46-ba kerestem olajat.
Nekem Agip van kb 5000 volt 4 liter, de szerintem jobb, mint s Mol-os. (Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 27. kedd 17:31), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 27. kedd 17:31
Nekem Agip van kb 5000 volt 4 liter, de szerintem jobb, mint s Mol-os. (Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 27. kedd 17:31), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)

és azokkal az olajakkal, amiket 5000 pénzért adnak 5 litert??? azokkal mi a helyzett? a régi Kadett-unkba azt használjuk! Mol-os anyagról van szó!
mivel ez nem pornós oldal, ezért szerintem lehet reklámozni!
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9017137
szerintem itt regisztráltasd magad, és tutti segítenek! itt mindenre van megoldás! sajna ennyit segíthetek! (Ez egy válasz clubcolorado üzenetére (2007. 03. 27. kedd 17:34), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 27. kedd 17:34
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9017137
szerintem itt regisztráltasd magad, és tutti segítenek! itt mindenre van megoldás! sajna ennyit segíthetek! (Ez egy válasz clubcolorado üzenetére (2007. 03. 27. kedd 17:34), amit ide kattintva olvashatsz)

végső elkeseredésemben már itt érdeklődök. 92-es 17tdi isuzu motoros astrához kéne motortartó bak meg a motor köze egy alumínium öntvény lemez. győri vagyok. de sehol nemlehet kapni. az új ára 48000-ft csak eredetibe van. utángyártott nincs mert nem gyártják.jobbos kellene.vezérlés felöli
végső elkeseredésemben már itt érdeklődök. 92-es 17tdi isuzu motoros astrához kéne motortartó bak meg a motor köze egy alumínium öntvény lemez. győri vagyok. de sehol nemlehet kapni. az új ára 48000-ft csak eredetibe van. utángyártott nincs mert nem gyártják.jobbos kellene.vezérlés felöli
és azokkal az olajakkal, amiket 5000 pénzért adnak 5 litert??? azokkal mi a helyzett? a régi Kadett-unkba azt használjuk! Mol-os anyagról van szó!
(Ez egy válasz Yocoo üzenetére (2007. 03. 27. kedd 17:02), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 27. kedd 17:02

Én találtam Valvoline motorolajat 4E és 4,4E Ft/liter áron a startautónál. Ha normális autósboltba mész akkor biztos találsz normális olajat.
Volt már olyan is, hogy le sem engedték az olajat, csak azt mondták, hogy kész és lehet fizetni.
Amikor én is megyek szerelőhöz, akkor mindig olyan röhöghetnékem támad.
Subaru Justy 1.2 motor + hajtóműolaj csere, ott kezdődik, hogy én leállítom a kocsit és amikor a mester ember próbálja beindítani hiába forgatja a kulcsot az önindítót meg sem forgatja az akksi.
Ilyenkor várok 4-5 percet és miután jól kiröhögtem magam azon, hogy már mindent végig ellenőrzött és már az égre nézve félig átkozódva-félig válaszra várva vakargatja a fejebúbját, közben a szája sarkában motyog és a "nem értem" szavakat ismétli szólok neki, hogy kapcsolja fel a helyzetjelzőt mert a motor csak akkor fog beröffenni, de akkor azonnal.
Volt már olyan is, hogy le sem engedték az olajat, csak azt mondták, hogy kész és lehet fizetni.
Amikor én is megyek szerelőhöz, akkor mindig olyan röhöghetnékem támad.
Subaru Justy 1.2 motor + hajtóműolaj csere, ott kezdődik, hogy én leállítom a kocsit és amikor a mester ember próbálja beindítani hiába forgatja a kulcsot az önindítót meg sem forgatja az akksi.
Ilyenkor várok 4-5 percet és miután jól kiröhögtem magam azon, hogy már mindent végig ellenőrzött és már az égre nézve félig átkozódva-félig válaszra várva vakargatja a fejebúbját, közben a szája sarkában motyog és a "nem értem" szavakat ismétli szólok neki, hogy kapcsolja fel a helyzetjelzőt mert a motor csak akkor fog beröffenni, de akkor azonnal.
Én találtam Valvoline motorolajat 4E és 4,4E Ft/liter áron a startautónál. Ha normális autósboltba mész akkor biztos találsz normális olajat.
Volt már olyan is, hogy le sem engedték az olajat, csak azt mondták, hogy kész és lehet fizetni.
Amikor én is megyek szerelőhöz, akkor mindig olyan röhöghetnékem támad.
Subaru Justy 1.2 motor + hajtóműolaj csere, ott kezdődik, hogy én leállítom a kocsit és amikor a mester ember próbálja beindítani hiába forgatja a kulcsot az önindítót meg sem forgatja az akksi.
Ilyenkor várok 4-5 percet és miután jól kiröhögtem magam azon, hogy már mindent végig ellenőrzött és már az égre nézve félig átkozódva-félig válaszra várva vakargatja a fejebúbját, közben a szája sarkában motyog és a "nem értem" szavakat ismétli szólok neki, hogy kapcsolja fel a helyzetjelzőt mert a motor csak akkor fog beröffenni, de akkor azonnal. (Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 27. kedd 16:35), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 27. kedd 16:35
Volt már olyan is, hogy le sem engedték az olajat, csak azt mondták, hogy kész és lehet fizetni.
Amikor én is megyek szerelőhöz, akkor mindig olyan röhöghetnékem támad.
Subaru Justy 1.2 motor + hajtóműolaj csere, ott kezdődik, hogy én leállítom a kocsit és amikor a mester ember próbálja beindítani hiába forgatja a kulcsot az önindítót meg sem forgatja az akksi.
Ilyenkor várok 4-5 percet és miután jól kiröhögtem magam azon, hogy már mindent végig ellenőrzött és már az égre nézve félig átkozódva-félig válaszra várva vakargatja a fejebúbját, közben a szája sarkában motyog és a "nem értem" szavakat ismétli szólok neki, hogy kapcsolja fel a helyzetjelzőt mert a motor csak akkor fog beröffenni, de akkor azonnal. (Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 27. kedd 16:35), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)

E46 316-os 1.8-as motorral
az olajszűrő az 1000 Ft max.
de nem tudom, hogy az autós boltban vajon mennyire vannak megfelelő olajak! mert így a szervízben kijönne 70000 Ft-ra a csere, az olajjal együtt, de szerintem ennek a fele is elég lenne ha az olajat máshol szerzem be!
egyébként erre vigyázni kell! egy másik autós fórumon olvastam, hogy simán visszateszik azt az olajat, amit leengedtek belőle! amit meg odaadsz, azt meg szépen zsebre teszik! én éppen ezért végig fogom követni a dolgot!
az olajszűrő az 1000 Ft max.
de nem tudom, hogy az autós boltban vajon mennyire vannak megfelelő olajak! mert így a szervízben kijönne 70000 Ft-ra a csere, az olajjal együtt, de szerintem ennek a fele is elég lenne ha az olajat máshol szerzem be!
egyébként erre vigyázni kell! egy másik autós fórumon olvastam, hogy simán visszateszik azt az olajat, amit leengedtek belőle! amit meg odaadsz, azt meg szépen zsebre teszik! én éppen ezért végig fogom követni a dolgot!
E46 316-os 1.8-as motorral
az olajszűrő az 1000 Ft max.
de nem tudom, hogy az autós boltban vajon mennyire vannak megfelelő olajak! mert így a szervízben kijönne 70000 Ft-ra a csere, az olajjal együtt, de szerintem ennek a fele is elég lenne ha az olajat máshol szerzem be!
egyébként erre vigyázni kell! egy másik autós fórumon olvastam, hogy simán visszateszik azt az olajat, amit leengedtek belőle! amit meg odaadsz, azt meg szépen zsebre teszik! én éppen ezért végig fogom követni a dolgot!
(Ez egy válasz Yocoo üzenetére (2007. 03. 27. kedd 16:21), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 27. kedd 16:21
az olajszűrő az 1000 Ft max.
de nem tudom, hogy az autós boltban vajon mennyire vannak megfelelő olajak! mert így a szervízben kijönne 70000 Ft-ra a csere, az olajjal együtt, de szerintem ennek a fele is elég lenne ha az olajat máshol szerzem be!
egyébként erre vigyázni kell! egy másik autós fórumon olvastam, hogy simán visszateszik azt az olajat, amit leengedtek belőle! amit meg odaadsz, azt meg szépen zsebre teszik! én éppen ezért végig fogom követni a dolgot!
(Ez egy válasz Yocoo üzenetére (2007. 03. 27. kedd 16:21), amit ide kattintva olvashatsz)

Milyen BMW-ről van szó (E??)?
Ha bemész egy autósboltba és mondod, hogy pl E30 318i-ba kérsz motorolajat akkor megmondják, hogy milyen kell bele és még választani is tudsz pl Castrol, Motul, Agip stb közül, de szerintem a gépkönyvben benne van, hogy milyen viszkozitású olaj kell bele (pl 10W-40)
A hajtóműolaj szintén ugyanez a téma. Az olajszűrőről se feledkezz meg.
Ha bemész egy autósboltba és mondod, hogy pl E30 318i-ba kérsz motorolajat akkor megmondják, hogy milyen kell bele és még választani is tudsz pl Castrol, Motul, Agip stb közül, de szerintem a gépkönyvben benne van, hogy milyen viszkozitású olaj kell bele (pl 10W-40)
A hajtóműolaj szintén ugyanez a téma. Az olajszűrőről se feledkezz meg.