Soproni 36 éves vékony,igényes,ápolt.átlagos diszkrét hetero srác orálisan kényeztetne fiúkat Sopronba!
Diszkréció nagyon fontos számomra!Bármire nyitott vagyok! Hívj ha komolyan gondolod 30/44-88-217 (Csak hivás)
Diszkréció nagyon fontos számomra!Bármire nyitott vagyok! Hívj ha komolyan gondolod 30/44-88-217 (Csak hivás)
Hölgyeim!
Budapesten napközbeni szabadidővel rendelkező hölgyet keresek tartalmas erotikára. 167 73 47 éves kulturált pasi vagyok.
Budapesten napközbeni szabadidővel rendelkező hölgyet keresek tartalmas erotikára. 167 73 47 éves kulturált pasi vagyok.
Sziasztok!
Komárom-Esztergom megyében keresek hellyel rendelkező, diszkrét, intelligens, ápolt fiút/férfit/párt.
Kezdő vagyok szóval a türelem is fontos lenne, leginkább orális dolgok érdekelnének.
Várom üzeneted smile
Komárom-Esztergom megyében keresek hellyel rendelkező, diszkrét, intelligens, ápolt fiút/férfit/párt.
Kezdő vagyok szóval a türelem is fontos lenne, leginkább orális dolgok érdekelnének.
Várom üzeneted smile
Hölgyem !
Megbízható diszkrét 50-es független férfi, shármosnak mondott őszhajú
barna szemű,kényeztető önzetlen odafigyeléssel vár.
69elefant@gmail.com
Megbízható diszkrét 50-es független férfi, shármosnak mondott őszhajú
barna szemű,kényeztető önzetlen odafigyeléssel vár.
69elefant@gmail.com
Fiatal hetero pasit bérelhetsz!
Fiatal, 25 éves, izmos, helyes, rövid barna hajú, kék szemű, 185/85, vastag farkú pasi áll párok, hölgyek rendelkezésére. Rövid és hosszú távon egyaránt, a legjobb árakon. 100% diszkréció! Árak és képek mailban.
heteroo85@gmail.com
Fiatal, 25 éves, izmos, helyes, rövid barna hajú, kék szemű, 185/85, vastag farkú pasi áll párok, hölgyek rendelkezésére. Rövid és hosszú távon egyaránt, a legjobb árakon. 100% diszkréció! Árak és képek mailban.
heteroo85@gmail.com
Hölgyem !
Megbízható diszkrét 50-es shármosnak mondott őszhajú, barna szemű férfi, kényeztető önzetlen odafigyeléssel vár.
69elefant@gmail.com