sziasztok.Veszprém környéki párt,bi pasit keresek.Kezdő vagyok sokmindent kipróbálnék.Uni,passzív szerep érdekelne.Írjatok
Lányokat,Hölgyeket esetleg Párokat keresek diszkréten.
Hétközben és napközbeni talival.
Hétközben és napközbeni talival.
Sziasztok! Győrben vagy környékén találkoznék hölggyel, akar idősebbel is, vagy párhoz csatlakoznék
Sziasztok! Győrben vagy környékén találkoznék hölggyel, akar idősebbel is, vagy párhoz csatlakoznék
Sziasztok! Vasárnap estig szabadságon vagyok, kényeztetnék nőt, csatlakoznék párhoz. Képek és infók az adatlapomon, privátban elérsz! Természetesen ha kell helyem is van a VII. kerületben a városligetnél!

holnap délelőtt Miskolcon egy úr?
találka / skype
Sziasztok
Tomi vagyok 24 éves 180 magas, kék szem barna haj.
21 cm intim mérettel rendelkezem ami meglehetősen vastag is ?!
szívesen találkoznék párokkal / lányokkal vagy skype
köszi, ha felveszel
Sziasztok
Tomi vagyok 24 éves 180 magas, kék szem barna haj.
21 cm intim mérettel rendelkezem ami meglehetősen vastag is ?!
szívesen találkoznék párokkal / lányokkal vagy skype
köszi, ha felveszel
Sziasztok! Szekszárdi párral, házaspárral ismerkednék diszkréten. Választ privát üzenetben!
Budai oldalon vagy környékén keresek NEM független NŐ partnert. 40-55 év között normál vagy vékony alkattal, akár hosszabb távon is, a párjaink bevonása nélkül,vagy esetleg a tiéd, de szigorúan heteró alapon! Ismerkedés: emailon, aztán személyesen. Jó megjelenésű, sármos, magas jó humorú, pasi vagyok. Utazni tudok ésszerű keretek között. Hétköznap délelőtt-töl kora délutánig van időnk egymásra. Időnként kicsit több idő is összejöhet. Szeretek masszírozni, itt ugyan a test a lényeg de a lelked is szívesen ápolom, ha hosszabb kapcsolatra vágysz.
Sziasztok! Párt vagy hölgyet keresek bpn! Péntek vagy szombat este valaki, valakik, akit érdekel egy ápolt, normális potens férfi?Sziasztok!