Sziasztok! Partnert kersenek! Akár már ma estére! Privátban várnàm a jelentkezőt!
Eret holgy vagy ilyen tagu par hazibaratja lennek en egy 34 eves pasi vagyok
Sziasztok!
Most csütörtök és/vagy péntek és/vagy szombat estére/éjjelre keresek szexpartnert Bp-n. 18/4 borotvált farkam van, írjatok!
Most csütörtök és/vagy péntek és/vagy szombat estére/éjjelre keresek szexpartnert Bp-n. 18/4 borotvált farkam van, írjatok!
Hölgyeim.. ma délután szívesen randiznék. Helyem van..Igényes, potens 40-es férfi. Bp 13. kerület.email: spricc73@gmail.com
Sziasztok. Tibor vagyok, 38 éves, budapesti pasi. Párokkal szívesen ismerkednék!

Sziasztok. 33 éves, sportos mérnök vagyok. Szeretném feldobni egy kicsit a sexuális életemet, ezért keresek hölgyeket vagy párokat hetero vonalon. Egy masszázs tőlem neked és a többit majd meglátjuk.
Utazni tudok, Gödöllő és Bp. 16.-17ker.

Utazni tudok, Gödöllő és Bp. 16.-17ker.
sziasztok lányokat és párokat keresek ismerkedésre :*
írjatok

Sziasztok, Kevin vagyok, ismerkednék kölcsönös örömszerzés céljából
ápoltság, diszkréció elengedhetetlen
a munka mellett a szabadidőm kellemes eltöltéséhez keresek partnert, partnereket, benne vagyok egyéjszakás, alkalmi illetve hosszú távú szexkapcsolat kialakításában is, utazni, fogadni egyaránt tudok, írjatok, ha egy fiatal, szexre éhes, kedves, értelmes pasit kerestek

Budapest valaki valakik?

Sziasztok! Keresek egy hölgyet (kórtól független) akivel tartalmas szexcsatát rendezhetnénk
kölcsönös szimpátia alapján akár ma d.u-ra is! Esetleg párral is ismerkednék ahol kényeztethetném a hölgyet kívánsága szerint
Utazni tudok! Szép napot!

Sziasztok!Párokkal,hölggyel ismerkednék Én átlagos Szolid 30as srác Bp.

Sziasztok! Holnap, vagy holnapután szívesen boldogítanék egy hölgyet, vagy párt Budapesten. 25 éves srác vagyok, vastagabb intimmel. Az érettebb nőket is kedvelem, írjatok bátran!
Sziasztok ismerkednék nőkkel
Sziasztok ismerkednék nőkkel
Sziasztok ismerkednék nőkkel várom az érdeklődőket
csak nők