21-én Szombaton Pár-esetleg Pasi napközben hellyel van Pesten!!!!??? Kamusokból nem kérünk viszont a komoly jelentkezéseket privátban kérnénk!
Biztosan aktuális, csak ne lepődj meg ha egy pasi lesz ott helyette...
(Ez egy válasz X üzenetére (2016. 05. 15. vasárnap 14:50), amit ide kattintva olvashatsz)
2016. 05. 15. vasárnap 14:50
Törölt felhasználó (1174492)

még aktuális?

még aktuális?
(Ez egy válasz X üzenetére (2016. 05. 05. csütörtök 15:22), amit ide kattintva olvashatsz)
2016. 05. 05. csütörtök 15:22

Törölt felhasználó (874617)

Megismerkednék kedves érzéki fiúval,szőrös típusok előnyben!Csinos,szexi izgalmas nő vagyok!Legyen képed,telszámod!Pestmegye!
Sziasztok!
Párhoz csatlakoznék szívesen hölgy örömére,ezen a téren kezdő vagyok.
Én 30 as átlagos,szolid ápolt heteró srác vagyok.
Levelet privátba várok
Párhoz csatlakoznék szívesen hölgy örömére,ezen a téren kezdő vagyok.
Én 30 as átlagos,szolid ápolt heteró srác vagyok.
Levelet privátba várok

Sziasztok! 22 éves vékony, sportos alkatú srác vagyok. Budapestről keresek nőt, vagy aktív bisex párt, akár hosszabb távra! Ha érdekel dobj üzit!
Valós 36 éves srác ismerkedne,Valós,telt,duci, érett,idős hölgyekkel,ill idős párhoz csatlakozna 75-éves korig.Levelet privátba várok.Fejér megye,ill környező megyék
Békésmegyei hölgyeknek állok rendelkezésére
kölcsönös örömök érdekében
irj üzit ha érdekellek

Nógrád ill. Heves megyei női partnerem keresem! 40-es diszkrét korrekt pasi vagyok. Minden megoldás érdekel.
(Ez egy válasz X üzenetére (2016. 05. 07. szombat 14:52), amit ide kattintva olvashatsz)
2016. 05. 07. szombat 14:52
Törölt felhasználó (1175052)

Sziasztok! Ma estére keresünk hellyel rendelkező párokat vagy biszex fiúkat (a hölgy örömére) Budapesten és környékén!