Tuning topic (autók, motorok, csajok)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!

Az eddigi hozzászólások

... 74 75 76 77 78 ...
Sorrend: Legújabb előreLegrégebbi előre hozzászólás / oldal
#1086   2007. 03. 22. csütörtök 12:34
oooooooo oooooooo
Ha Egely olyan nagy koponya lenne,akkor nem a garázsban mukucsolna,hanem minimum a KFK-ban budán.Sok mindent nem ismerünk oké,de a vízzel hajtott autó,amiket garázsokban rejtegetnek az arab bérgyilkosok elől,kissé nevetséges.
#1085   2007. 03. 22. csütörtök 12:29
eros007 eros007
Megy valaki Szegedre a hétvégén (Tuning Show 2007 Szeged)?
#1084   2007. 03. 22. csütörtök 11:43
oooooooo oooooooo
Pedig ez így van szerintem,és amekkora cég a toyota ez nekik nem probléma.Persze biztos dolgoznak külsősök is a cégnek,de ezt a seat függőségéhez nem lehet hasonlítani,ahol nincs önálló modell,csak önálló dizájn.
#1083   2007. 03. 22. csütörtök 11:37
oooooooo oooooooo
Ezzel én nem is vitatkozom,de hogy eddig nem használták,az nem az olajlobbi aknamunkája szerintem.Környezetvédelmi szempontok miatt kezdek a fejlesztésébe a nyolcvanas évek végén,és a fiat volt az első aki kihozta a piacra.
#1082   2007. 03. 22. csütörtök 11:12
oooooooo oooooooo
Javaslom olvass Egely Györgytől,ott aztán van minden!Engem felbosszant,áltudományos szenzációhajhász írásaival.
#1081   2007. 03. 22. csütörtök 11:06
oooooooo oooooooo
A második világháborús vadászgépek injektorosak voltak,no de annak semmi köze a mai technológiához.Kerestem,de nem találtam semmit a shermann-ról,ezért inkább nem kötök bele,de azért nem hinném hogy a piezókristályon kívül más köze is volt a common-rail-hez,ez inkább érdekes visszautalás lehet,mintsem a technológia jegelése.
#1080   2007. 03. 22. csütörtök 10:44
oooooooo oooooooo
Légyszives magyarázd el nekem hogy működik az üzemanyag adagolása Common rail motorokban "mechanikus erőhatásra".
#1079   2007. 03. 22. csütörtök 10:18
oooooooo oooooooo
A toyota önálló,önállóan fejleszt és nem áll mögötte más autógyár.Konkrétumot nem említettél,eddíg én egy motorcseréről tudok a Vw-vel,ja meg a toyota hilux-vw taro egyezésről,ami 100% toyota.A Common rail lényege tudtommal a közös nyomócső,és az elektromos porlasztószelep,és ez nem létezett korábban,ugyanis ennek feltétele a vezérlőelektronika,a példádnak nem sok köze van a common-rail technológiához,ugyanis te benzinmotorról írsz szerintem.
#1078   2007. 03. 22. csütörtök 08:58
oooooooo oooooooo
Az skf szintén hangzatos név,amúgy a kínai cx-ben jobban bízom harmadannyi pénzért.A volvónak a legjobb marketing húzás volt hogy 30 éven keresztül a biztonságot szajkózta,aki nem gyárt kisautót annak könnyű a biztonsággal példálózni.Komoly versenyben mindíg kikap a márkatársaktól,a preztizse sokkal magasabb mint az értéke.Képesek voltak egy akkori luxusautóba /940-960/ berakni a Vw Lt teherautó dízelmotorját,biztos az volt a piacon a legolcsóbb.
(Ez egy válasz Yocoo üzenetére (2007. 03. 21. szerda 23:56), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 21. szerda 23:56
A Volvo soha ne mvolt átbaszás, az egész Ford csoportban (tehát az összes autógyár ami a Ford tulajdonában van) a legkisebb méretű váltót a Volvo mérnökei csinálják, és a Volvo köztudottan az egyik elgbiztonságosabb autómárka.
A Volvo eredetileg csapágyakat készített, SKF néven ami a csapágyak között a mai napig a legnagyobb név. A Volvo szó latinul azt jelenti "gördülök".
A Volvo nevéhez fűződik a 3 pontos biztonsági öv kifejlesztése és szériaéretté válása.
Előtte csak 2 pontos biztonsági övek léteztek, amik a hasat ölelték át, a vállat nem. A vállnál elhejezett 3. pont volt az újítás.
A Fordok azért olcsóbbak a Volvoknál mert a Volvo ragaszkodik a saját fejlesztésű, drágább ámde az autót biztonságosabbá tevő eszközeihez.
#1077   2007. 03. 22. csütörtök 08:47
oooooooo oooooooo
Nem értek veled egyet!A japán autógyárak teljesen függetlenek az olajlobbitól,mért ne fejlesztenének szabadon?A fizika a gond,egyre nehezebb a hatásfokot javítani.Különben is a vevőket nem a műszaki tartalom érdekli.Azért a Lexusok hibridhajtása,vagy az üzemanyagcella lassan betör.
#1076   2007. 03. 22. csütörtök 08:43
oooooooo oooooooo
Ennek ellentmond az,hogy a katonai járművek mindíg elavultabbak utcán futó társaiknál,ugyanis ott nincs verseny csak sok kenőpénz.
(Ez egy válasz Yocoo üzenetére (2007. 03. 22. csütörtök 08:40), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 22. csütörtök 08:40
Az üzemanyag egy érdekes kérdés mert, már a T-modell (pedig az sem mai darab) motorját is úgy tervezték, hogy az etanollal azaz etil-alkohollal üzemeljen.
Brazíliában pl olyan üzemanyagot kapni amiben 85% alkohol és 15% benzin van és ott ezt tankolnak.

A hadiipar min 10 évvel jár előrébb fejlesztésekben, mert ami már jól bevállt azt dobják később ki piacra.
3 példát említenék meg:
1. Tranzisztor (a NASA-nak fejlesztették ki, mai hétköznapokban millió számra vannak mindenben, pl mobiltelefon, rádió, PC)
2. Polár, szintén a NASA ajándéka, amit eredetileg az űrhajósok viseltek az űrruha alatt. Ma meleg pulóverek és kabátok készülnek belőle.
3. Szupravezetők
#1075   2007. 03. 22. csütörtök 08:41
oooooooo oooooooo
A toyota teljesen önálló!A Common-rail dízelek igaz hogy régóta léteztek papíron,de gyors elektronika nélkül semmit sem érnek.A 1000-2000 baros nyomás is gondot okozott,sőt még most is okoz.Akkor jelent meg,mikor a technikai szint megérett rá.Én nem hiszek az ilyen jegelős összeesküvős sztorikban,ha valaki jegelni akarja,majd megcsinálja más.
#1074   2007. 03. 22. csütörtök 08:40
Yocoo Yocoo
Az üzemanyag egy érdekes kérdés mert, már a T-modell (pedig az sem mai darab) motorját is úgy tervezték, hogy az etanollal azaz etil-alkohollal üzemeljen.
Brazíliában pl olyan üzemanyagot kapni amiben 85% alkohol és 15% benzin van és ott ezt tankolnak.

A hadiipar min 10 évvel jár előrébb fejlesztésekben, mert ami már jól bevállt azt dobják később ki piacra.
3 példát említenék meg:
1. Tranzisztor (a NASA-nak fejlesztették ki, mai hétköznapokban millió számra vannak mindenben, pl mobiltelefon, rádió, PC)
2. Polár, szintén a NASA ajándéka, amit eredetileg az űrhajósok viseltek az űrruha alatt. Ma meleg pulóverek és kabátok készülnek belőle.
3. Szupravezetők
#1073   2007. 03. 22. csütörtök 00:09
Yocoo Yocoo
" Fuji Heavy Industries

A Subaru a Fuji Heavy Industries Ltd. (FHI) [Fuji Nehézipari Kft.] gépjármű divíziója, átfogó, sokoldalú járműfelszerelés gyártó. Az FHI a megbízható technológián alapuló innovatív termékek sorát fejleszti ki divízióiban, mint a Gépjármű Divízió, a Repülési és Űrhajózási Divízió, az Autóbusz és Előre Gyártott Ház Divízió, az Ipari Termékek Divízió, valamint a Szállítási és Ökológiai Rendszerek Divízió. Az FHI szándéka kiváló minőségű termékek kifejlesztése, és az, hogy a XXI. században világszinten fontos tényezővé váljon. Az emberiség és a Föld jövőjének védelme érdekében az FHI az úttörő szerep vállalásával és a hagyományok tiszteletével egyéni jelleget sugárzó és sokat ígérő termékeket hoz létre. Az FHI a szabad gondolkodásból, a rugalmasságból és a kiapadhatatlan lelkesedésből fakadó technológiák keresztezéséből származó technológiával rendelkezik."
#1072   2007. 03. 22. csütörtök 00:06
Yocoo Yocoo
Elmondanám, hogy az Audinak és még a Mercedesnek is egy olyan bérgyártó vállalat szállít be közvetve elektronikai áramköröket ami amerikai tulajdonú, Tiszaújvárosban működő cég, amely a JCI nevű cég részére gyártja és készíti el ezeket a cuccokat. Ezt onnan tudom mert 1,5 méteren belül ugyan abban a gyártócsarnokban dolgoztam, csak én a Philips műholdvevő beltéri egységeinek áramköreit raktam össze.
Ugyan ebben a gyártócsarnokban üzemel a Valeo nevű cég gyártósora ami szintén több tucat autógyártónak szállít alkatrészeket, de megemlíteném még a Nokia mobiltelefon gyártó részleget.
Ha Nokia telód van és azt látod rajta, hogy Made In Hungary akkor vagy Szombathelyen vagy Tiszaújvárosban készültek.
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 03. 21. szerda 21:36), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 21. szerda 21:36
Audi konszern,Mercedes,Bmw,Psa,Gm,Fiat csoport,Toyota,Honda,Subaru stb.Aki fejleszt az komoly cég,a Seat nem az.
#1071   2007. 03. 21. szerda 23:57
Yocoo Yocoo
Az Audihoz tartozik még az anno traktorgyáros Lamborghini is.
#1070   2007. 03. 21. szerda 23:56
Yocoo Yocoo
A Volvo soha ne mvolt átbaszás, az egész Ford csoportban (tehát az összes autógyár ami a Ford tulajdonában van) a legkisebb méretű váltót a Volvo mérnökei csinálják, és a Volvo köztudottan az egyik elgbiztonságosabb autómárka.
A Volvo eredetileg csapágyakat készített, SKF néven ami a csapágyak között a mai napig a legnagyobb név. A Volvo szó latinul azt jelenti "gördülök".
A Volvo nevéhez fűződik a 3 pontos biztonsági öv kifejlesztése és szériaéretté válása.
Előtte csak 2 pontos biztonsági övek léteztek, amik a hasat ölelték át, a vállat nem. A vállnál elhejezett 3. pont volt az újítás.
A Fordok azért olcsóbbak a Volvoknál mert a Volvo ragaszkodik a saját fejlesztésű, drágább ámde az autót biztonságosabbá tevő eszközeihez.
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 03. 21. szerda 21:57), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 21. szerda 21:57
Szerintem a Volvo a legnagyobb átbaszás.Mindíg is szedett-vedett kocsijai voltak,csak jó a marketing.A Volvo hajómotorok is innen onnan licensz alapján gyártott motorok,hatalmas volvo felirattal.
#1069   2007. 03. 21. szerda 23:49
Yocoo Yocoo
A Subaru technikailag (és forma -design- alapján is)előrébb jár a konkurenseknél.
Lásd pl '01-'02 Impreza és Dodge Neon.
A Subarut lerondázzák az ugyanúgy kinéző Neont békénhagyják.

Dodge Neon:




Subaru Impreza MY01-My02

#1068   2007. 03. 21. szerda 21:57
oooooooo oooooooo
Szerintem a Volvo a legnagyobb átbaszás.Mindíg is szedett-vedett kocsijai voltak,csak jó a marketing.A Volvo hajómotorok is innen onnan licensz alapján gyártott motorok,hatalmas volvo felirattal.
#1067   2007. 03. 21. szerda 21:51
numlOck numlOck VIP
Klikkelj a normál/tömörített mérethez
 
... 74 75 76 77 78 ...
Sorrend: Legújabb előreLegrégebbi előre hozzászólás / oldal

A téma adatai

Nyitás ideje: 2007. 02. 09. péntek
Üzenetek: 2586db
Utolsó üzenet: 2012. 11. 05. hétfő
 

Hírek

2025. 07. 08. kedd 20:03
2025.  július 11-13: Nyári GG tali Cseteseknek és Fórumosoknak Kedves GG csetesek és Fórumozók! Egy újabb ismerkedési lehetőség! A nagy érdeklődésre való tekintettel, idén 16. alkalommal kerül megrendezésre a GG személyes cset, -és Fórum találkozó. A találkozó időpontja: 2025. július 11-13. (3 nap, 2... Tovább
2025. 01. 22. szerda 12:25
Szexjelentetekkel díszített kocsit találtak Pompejiben Krisztus után 79-ben megsemmisítő természeti katasztrófa tette a földdel egyenlővé Pompeji városát, a Vezúv kitörése 3000 emberi életet követelt. Mára Pompeji a világ egyik legegyedülállóbb régészeti helyszínévé vált, és évente kétmillió... Tovább
2024. 12. 15. vasárnap 14:30
Új VIP vásárlási felület Kedves felhasználók! Szeretnénk tájékoztatni titeket, hogy megújult a VIP vásárlási felület. Aki az előzőhöz volt szokva, neki elsőre idegennek tűnhet, de használjátok ezt is bátran a továbbiakban. Itt már tudtok Apple Pay-jel, és Google Pay-jel is... Tovább

Válts VIP tagságot! VIP infó

Válassz az alábbi csomagok közül:
Alap
30 nap
2 985 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
Bronz
90 nap
6 766 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
1 hónap
Ezüst
180 nap
11 542 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
2 hónap
A legjobb ár/érték arány!
Arany
365 nap
16 716 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
6 hónap
* 398 EUR/Huf árfolyammal számolva
 

GG Live magyar ÉLŐ chat!

Rosszlanyok.hu - Az országos szexpartner és masszázs kereső. Gyönyörű lányok. Csak valódi képek!
Erotikus Tartalom!
A GoldenGate oldalon található információk, linkek, képek és videók erotikus tartalmúak, az oldal a szexualitás témáját nyíltan, egyesek számára sértően kezeli. Amennyiben nem múltál el 18 éves, vagy a térségedben az oldal használata tilos, azaz jogszabályba vagy kötelező erejű előírásba ütközik, kérlek hagyd el az oldalt az [ MÉG NEM VAGYOK 18 ÉVES ] gombra kattintva.

Az oldalra történő belépés előtt figyelmesen olvasd el az alábbiakat, mert az [ ELMÚLTAM 18 ÉVES, ELFOGADOM ] gombra történő kattintással elfogadod a következő feltételeket:

1. Elmúltál 18 éves.
2. Semmilyen formában nem teszed lehetővé 18 évnél fiatalabb személynek a hozzáférést jelen oldal tartalmához.
3. A weboldalon "cookie-kat" ("sütiket") használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban. (További információk)
4. Elfogadod az oldal felhasználási feltételeit és az adatkezelési tájékoztatót.
5. Nem tekinted meg vagy használod az oldalt olyan helyen, ahol ezzel a tevékenységgel törvényt, szabályozást, előírást, vagy helyi normát szegsz meg.
6. Az oldalt teljes mértékben saját felelősségedre látogatod.




Ez a weboldal és médiatartalmai kiskorúakra káros elemeket is tartalmaz. Amennyiben azt szeretné, hogy az Ön környezetében kiskorúak hasonló tartalmakhoz csak egyedi kód megadásával - azaz kiskorúak kizárása mellett – férjenek hozzá, kérjük használjon szűrőprogramot!
Szűrőprogram letöltése és további információk itt!