az elejéből láttam , hogy román csoda! :)))
Dakónak küldök egy bömöst!

A Subarummal amiben amúgy 1.2 sor 3 hengeres motor van, kapcsolható összkerékhajtás és 18 éves, Audi 100-at vontattam 70-80-al.
Havas úton amikor más örül, hogy egyáltalán el tud indulni lámpánál és vígan 80-90-et megyek. A többiek még egyhelyben forognak amikor én már a következő lámpánál állok.
Havas úton amikor más örül, hogy egyáltalán el tud indulni lámpánál és vígan 80-90-et megyek. A többiek még egyhelyben forognak amikor én már a következő lámpánál állok.
itt is látszik,mennyire laikus vagyok,megint tanultam valamit!

Az összes WRC balkormányos. Nem létezik jobb kormányos WRC semmilyen gyártmányból. Az Mitsu, a Ford stb mind jobbos eredetileg, de a homologizáció nem engedi a jobb kormányos verziót.
Akár így is kinézhet majd:

viszont lehet,hogy a volán jobboldalon van....
Én kb. 8 éve kaptam 2 bőrkabátért /újjak voltak/ egy némettől egy 1.8-as subaru kombit.Ő a nyaralójához hordta vele fel a hegyre a téglát meg mindent,mert felhúzott itt egy nyaralót.Szervizt már igen régen nem látott,olyan olaj volt benne mint az iszap.Mivel nem voltak magyar papírjai,csak rodeóztunk vele a hegyi utakon.Hibátlanul és finoman működőtt,csak szétkúrták az utastér belsejét.A bokszer hangját alapjáraton nem is lehetett hallani,és nagyon jól ment a terepen /4x4/,igaz a német szerzett rá vmi durva off-road gumikat.

Ez a kép még idetartozik tematikailag, amivel az a bajom, hogy a WRC kamera (a tetőn a kis szürke dobozka) a navigátor felőli oldalon van és az minden egyes WRC-n a pilóta feje fölött van, azaz a másik oldalon, és mivel a matricázás a megfelelő irányban van ezért az semlehet, hogy tükrözték volna a képet.

Japán magazinok és sok egyébb online és nyomtatott média közölt már képeket az új Imprezáról. Szóval lehet hogy csak a 4 felni fog stimmelni és az embléma.
Bocsi Katicika még a neved sem tudom normálisan leírni. :(
Bocsi Katicika még a neved sem tudom normálisan leírni. :(