Mindenki nyaral ?
én még nem!














BMW 3!!!
elmagyarázom! a motor az első tengely mögött van, a súly nagy része! a váltó ott van melletted, azaz középen! hátúl a hajtás, a diffivel, a pótkerék! hidd el 50-50! (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 02. hétfő 18:52), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 02. hétfő 18:52
elmagyarázom! a motor az első tengely mögött van, a súly nagy része! a váltó ott van melletted, azaz középen! hátúl a hajtás, a diffivel, a pótkerék! hidd el 50-50! (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 02. hétfő 18:52), amit ide kattintva olvashatsz)
Bmw 3-as széria?Biztos vagy benne?Elöl a motor a váltó.Tuti hogy az első kerekeken több súly van!
A dízel 6-hengeres minimum másfélszer olyan nehéz mint az alapmotor.A tengelyterhelés motoronként is változik.A motor plussz a kiszolgáló cuccok,akksi,hütő tele vízzel,generátor,önindító,szervó,légkondi stb. mind az első kerekeket terhelik,a váltó /ami kb. a negyede súly lehet/ maximum középen van,de az eleje a nehezebb.A difi és kardántengely ezekhez képest pille könnyű,a tank tele max 75 kiló,de biztonsági okokból nem lehet nagyon hátra tenni.Az oké hogy te elmagyarázod nekem,de egy ilyen hosszú,ormotoros kocsinál az 50-50% szerintem nem áll,de egy széria limuzinnál nem is szükséges.Az RX-7-nél már tervezéskor ez volt a fő szempont,és nem a praktikum.Ha belinkelnéd hogy hol olvastad,az meggyőzne,persze szériaautóról volt szó ugye.
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 07. 04. szerda 16:39), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 04. szerda 16:39
Törölt felhasználó (69371)
BMW 3!!!
elmagyarázom! a motor az első tengely mögött van, a súly nagy része! a váltó ott van melletted, azaz középen! hátúl a hajtás, a diffivel, a pótkerék! hidd el 50-50!
elmagyarázom! a motor az első tengely mögött van, a súly nagy része! a váltó ott van melletted, azaz középen! hátúl a hajtás, a diffivel, a pótkerék! hidd el 50-50!
Ez skoda coupé?Én inkább azt a v8-at raktam volna bele,ami előtte van!
(Ez egy válasz surdapapa üzenetére (2007. 07. 04. szerda 14:11), amit ide kattintva olvashatsz)
(Ez egy válasz surdapapa üzenetére (2007. 07. 04. szerda 14:11), amit ide kattintva olvashatsz)
Skodának Skoda
de ha jól tudom Rapid (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 04. szerda 20:06), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 04. szerda 20:06
de ha jól tudom Rapid (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 04. szerda 20:06), amit ide kattintva olvashatsz)
Ez skoda coupé?Én inkább azt a v8-at raktam volna bele,ami előtte van!
az M3 se könnyű autó mégis 50-50 a terhelés! ne keverd a BMW-t a WV és Audi hossz motoros változataival! hidd el ki van az találva a BMW-nél!!!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 04. szerda 19:59), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 04. szerda 19:59
A dízel 6-hengeres minimum másfélszer olyan nehéz mint az alapmotor.A tengelyterhelés motoronként is változik.A motor plussz a kiszolgáló cuccok,akksi,hütő tele vízzel,generátor,önindító,szervó,légkondi stb. mind az első kerekeket terhelik,a váltó /ami kb. a negyede súly lehet/ maximum középen van,de az eleje a nehezebb.A difi és kardántengely ezekhez képest pille könnyű,a tank tele max 75 kiló,de biztonsági okokból nem lehet nagyon hátra tenni.Az oké hogy te elmagyarázod nekem,de egy ilyen hosszú,ormotoros kocsinál az 50-50% szerintem nem áll,de egy széria limuzinnál nem is szükséges.Az RX-7-nél már tervezéskor ez volt a fő szempont,és nem a praktikum.Ha belinkelnéd hogy hol olvastad,az meggyőzne,persze szériaautóról volt szó ugye.
'hidd el ki van az találva a BMW-nél!!! "-ezzel nem győztél meg!Én próbálok konkrét dolgokról írni és érvelni,te meg idefirkantasz valamit.Mivel ne keverjem a bmw-t?-'WV és Audi hossz motoros változataival"-kiváncsi vagyok milyen tipusokra gondoltál?
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 07. 05. csütörtök 16:53), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 05. csütörtök 16:53
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 07. 05. csütörtök 16:53), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
az M3 se könnyű autó mégis 50-50 a terhelés! ne keverd a BMW-t a WV és Audi hossz motoros változataival! hidd el ki van az találva a BMW-nél!!!
az Audi A4-tül felfelé, bár a Quattro-k majdnem 50-50-esek! az Passatnak is ami az új előtti is hossz motoros! na azokkal ne keverd, mert ott az első tengely jóval hátrébb van, és a motor nagy része a tengely elé esik! a BMW-nél meg nem!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 05. csütörtök 20:06), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 05. csütörtök 20:06
'hidd el ki van az találva a BMW-nél!!! "-ezzel nem győztél meg!Én próbálok konkrét dolgokról írni és érvelni,te meg idefirkantasz valamit.Mivel ne keverjem a bmw-t?-'WV és Audi hossz motoros változataival"-kiváncsi vagyok milyen tipusokra gondoltál?
Részemről téma lezárva!Fiatal és tapasztalatlan vagy ahhoz hogy nekem magyarázd a tutit,én meg túl öreg és nagyképű vagyok ahhoz hogy ezt eltűrjem!Én nem keverek semmit-semmivel a példáid teljes sötétségről vallanak,ki beszélt itt elsőkerék vagy 4x4 hajtású autókról-ilyet mért hozol fel példaként?50-50% tengelyterhelésű a kocsid,maradjunk annyiban,de ezt azért a biztonság kedvéért ne nagyon hangoztasd!
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 07. 07. szombat 12:57), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 07. szombat 12:57
Törölt felhasználó (69371)
az Audi A4-tül felfelé, bár a Quattro-k majdnem 50-50-esek! az Passatnak is ami az új előtti is hossz motoros! na azokkal ne keverd, mert ott az első tengely jóval hátrébb van, és a motor nagy része a tengely elé esik! a BMW-nél meg nem!



na akkor kedves "volt" barátom! ha olyan okos vagy nézz utána! én sem akarok ezen vitázni, de gondolkozz már! ha egy motor az első tengely előtt van, akkor a súly az első tengelyen nagyobb, de ha mögötte van, akkor a súly az autó közepe felé összpontosul, és hat a hátsó temgelyekre! ha ezt nem látod át akkor sajnállak! és a hossz motoros autók közül a VW konszernnek az első tengely előtt van a motor, pont azért, hogy a váltónak legyen hely, hogy tudja hajtani az első kereket! a 4x4-el azért jöttem, mert pl audi quattro, a motor ugyanott vagy mint az elsőkerekesnek, de a plussz hátsó diffi + az egyéb kiegészítők jelentenek annyi súlyt, hogy az arány közel 50-50%! és mondom nézz utána, meg fogsz lepődni! sőt az auto bild-be szinte minden tesztnél van tengelyterhelés arány feltüntetve! tanulmányozd át egy kicsit!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 07. szombat 22:14), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 07. szombat 22:14
Részemről téma lezárva!Fiatal és tapasztalatlan vagy ahhoz hogy nekem magyarázd a tutit,én meg túl öreg és nagyképű vagyok ahhoz hogy ezt eltűrjem!Én nem keverek semmit-semmivel a példáid teljes sötétségről vallanak,ki beszélt itt elsőkerék vagy 4x4 hajtású autókról-ilyet mért hozol fel példaként?50-50% tengelyterhelésű a kocsid,maradjunk annyiban,de ezt azért a biztonság kedvéért ne nagyon hangoztasd!
Nincs autó bild a közelemben,ha nem túl nagy fáradság,leírhatnád pár tipus tengelyterhelését,különösen az 50-50%-osok érdekelnek,de ellenpélda is jöhetne!Legalább egy-két nyomorult példával alátámaszthatnád az elméletedet.
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 07. 08. vasárnap 12:59), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 08. vasárnap 12:59
Törölt felhasználó (69371)
na akkor kedves "volt" barátom! ha olyan okos vagy nézz utána! én sem akarok ezen vitázni, de gondolkozz már! ha egy motor az első tengely előtt van, akkor a súly az első tengelyen nagyobb, de ha mögötte van, akkor a súly az autó közepe felé összpontosul, és hat a hátsó temgelyekre! ha ezt nem látod át akkor sajnállak! és a hossz motoros autók közül a VW konszernnek az első tengely előtt van a motor, pont azért, hogy a váltónak legyen hely, hogy tudja hajtani az első kereket! a 4x4-el azért jöttem, mert pl audi quattro, a motor ugyanott vagy mint az elsőkerekesnek, de a plussz hátsó diffi + az egyéb kiegészítők jelentenek annyi súlyt, hogy az arány közel 50-50%! és mondom nézz utána, meg fogsz lepődni! sőt az auto bild-be szinte minden tesztnél van tengelyterhelés arány feltüntetve! tanulmányozd át egy kicsit!
Audi A3 Sportback: 58/42 (kereszt)
BMW 130i: 52/48 (hossz)
Mercedes C350 Sport Coupe: 56/44 (hossz)
VW R32: 59/41 (kereszt)
BMW 320: 49/51 (hossz)
VW Passat 2.0 FSI: 59/41 (kereszt)
Audi A4 1.8T Quattro: 53/(5)/42 (hossz)
Audi TT: 60/40 (kereszt)
Nissan 350Z: 53/47 (hossz)
Porsche Cayman S: 47/53 (hossz)
BMW M3: 50/50 (hossz)
Mazda MX-5: 50/50
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 08. vasárnap 18:23), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 08. vasárnap 18:23
BMW 130i: 52/48 (hossz)
Mercedes C350 Sport Coupe: 56/44 (hossz)
VW R32: 59/41 (kereszt)
BMW 320: 49/51 (hossz)
VW Passat 2.0 FSI: 59/41 (kereszt)
Audi A4 1.8T Quattro: 53/(5)/42 (hossz)
Audi TT: 60/40 (kereszt)
Nissan 350Z: 53/47 (hossz)
Porsche Cayman S: 47/53 (hossz)
BMW M3: 50/50 (hossz)
Mazda MX-5: 50/50
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 08. vasárnap 18:23), amit ide kattintva olvashatsz)
Nincs autó bild a közelemben,ha nem túl nagy fáradság,leírhatnád pár tipus tengelyterhelését,különösen az 50-50%-osok érdekelnek,de ellenpélda is jöhetne!Legalább egy-két nyomorult példával alátámaszthatnád az elméletedet.
motort keresztbe beépíteni ötletes,de szerintem csak szükségmegoldás
a tengelyterhelés szempontjából állítólag a 48/52 a legjobb(versenyautóknál,pl GT) ez az arány lassításnál és gyorsításnál a dinamikai hatások miatt lényegesen megváltozik. ezeket a hatásokat illene egy jó futóműnek olyan mértékben tartani,hogy a kanyart minél gyorsabban be lehessen venni,vagy minél jobban lassuljon az autó. gyorsításnál annyira ez nem érdekes,ott inkább a hajtáslánc számít. szvsz
a tengelyterhelés szempontjából állítólag a 48/52 a legjobb(versenyautóknál,pl GT) ez az arány lassításnál és gyorsításnál a dinamikai hatások miatt lényegesen megváltozik. ezeket a hatásokat illene egy jó futóműnek olyan mértékben tartani,hogy a kanyart minél gyorsabban be lehessen venni,vagy minél jobban lassuljon az autó. gyorsításnál annyira ez nem érdekes,ott inkább a hajtáslánc számít. szvsz
minél kevesebb súlyt pakolunk az első tengelyre,annál "idegesebb", túlkormányzottabb lesz az autónk. ez néha nem árt,pl ha 250nel próbálunk kanyart bevenni.
Légyszives még írd le,hogy mi a %-ok pontos neve!Tengelyterhelés,vagy maximális tengelyterhelés?
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 07. 08. vasárnap 18:40), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 08. vasárnap 18:40
Törölt felhasználó (69371)
Audi A3 Sportback: 58/42 (kereszt)
BMW 130i: 52/48 (hossz)
Mercedes C350 Sport Coupe: 56/44 (hossz)
VW R32: 59/41 (kereszt)
BMW 320: 49/51 (hossz)
VW Passat 2.0 FSI: 59/41 (kereszt)
Audi A4 1.8T Quattro: 53/(5)/42 (hossz)
Audi TT: 60/40 (kereszt)
Nissan 350Z: 53/47 (hossz)
Porsche Cayman S: 47/53 (hossz)
BMW M3: 50/50 (hossz)
Mazda MX-5: 50/50
BMW 130i: 52/48 (hossz)
Mercedes C350 Sport Coupe: 56/44 (hossz)
VW R32: 59/41 (kereszt)
BMW 320: 49/51 (hossz)
VW Passat 2.0 FSI: 59/41 (kereszt)
Audi A4 1.8T Quattro: 53/(5)/42 (hossz)
Audi TT: 60/40 (kereszt)
Nissan 350Z: 53/47 (hossz)
Porsche Cayman S: 47/53 (hossz)
BMW M3: 50/50 (hossz)
Mazda MX-5: 50/50
ezek a %ok szerintem azt akarják jelenteni,hogy az autó súlyának hány %a jut az első ill.hátsó tengelyre(a két pár kerékre) azt nem tudom,hogy ezt teli tankkal,emberrel együtt,vagy hogyan mérik,de szerintem üresen
ez alól főleg az Audi és a Passat egyes változatai térnek el! ugyanis a hossz motor ellenére a legtöbb elsőkerekes! éppen erre mondtam azt, hogy ezeknél a típusoknál a motor az első tengely előtt van, hogy még a váltó is elférjen! éppen ezért ott elöl a tengelyeken nagyobb a súly!
Ma senkit nem érdekelt a F1?
Ha már nem H. nyer?
-----------------------------------------------
Az 58. Brit Nagydíj Kimi Räikkönen sikerével zárult. A Ferrari finn pilótája elsősorban remek taktikájának köszönheti idei harmadik futamgyőzelmét. A második és harmadik helyen a két McLaren ért célba. A rajtnál lefulladó Felipe Massa az ötödik helyre küzdötte fel magát.



A 2007-es világbajnokság állása 9 futam után:
Pilóták:
1. Hamilton 70
2. Alonso 58
3. Raikkönen 52
4. Massa 51
5. Heidfeld 33
6. Kubica 22
7. Fisichella 17
8. Kovalainen 14
9. Wurz 8
10. Trulli 7
Konstruktőrök:
1. McLaren-Mercedes 128
2. Ferrari 103
3. BMW Sauber 56
Ha már nem H. nyer?
-----------------------------------------------
Az 58. Brit Nagydíj Kimi Räikkönen sikerével zárult. A Ferrari finn pilótája elsősorban remek taktikájának köszönheti idei harmadik futamgyőzelmét. A második és harmadik helyen a két McLaren ért célba. A rajtnál lefulladó Felipe Massa az ötödik helyre küzdötte fel magát.



A 2007-es világbajnokság állása 9 futam után:
Pilóták:
1. Hamilton 70
2. Alonso 58
3. Raikkönen 52
4. Massa 51
5. Heidfeld 33
6. Kubica 22
7. Fisichella 17
8. Kovalainen 14
9. Wurz 8
10. Trulli 7
Konstruktőrök:
1. McLaren-Mercedes 128
2. Ferrari 103
3. BMW Sauber 56

















norto



