Tuning topic (autók, motorok, csajok)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!

Az eddigi hozzászólások

... 81 82 83 84 85 ...
Sorrend: Legújabb előreLegrégebbi előre hozzászólás / oldal
#1641   2007. 07. 04. szerda 13:32
numlOck numlOck
Mindenki nyaral ?
#1642   2007. 07. 04. szerda 14:11
surdapapa surdapapa
én még nem!

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez
#1643   2007. 07. 04. szerda 16:39
X Törölt felhasználó (69371)
BMW 3!!!

elmagyarázom! a motor az első tengely mögött van, a súly nagy része! a váltó ott van melletted, azaz középen! hátúl a hajtás, a diffivel, a pótkerék! hidd el 50-50!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 02. hétfő 18:52), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 02. hétfő 18:52
Bmw 3-as széria?Biztos vagy benne?Elöl a motor a váltó.Tuti hogy az első kerekeken több súly van!
#1644   2007. 07. 04. szerda 19:59
oooooooo oooooooo
A dízel 6-hengeres minimum másfélszer olyan nehéz mint az alapmotor.A tengelyterhelés motoronként is változik.A motor plussz a kiszolgáló cuccok,akksi,hütő tele vízzel,generátor,önindító,szervó,légkondi stb. mind az első kerekeket terhelik,a váltó /ami kb. a negyede súly lehet/ maximum középen van,de az eleje a nehezebb.A difi és kardántengely ezekhez képest pille könnyű,a tank tele max 75 kiló,de biztonsági okokból nem lehet nagyon hátra tenni.Az oké hogy te elmagyarázod nekem,de egy ilyen hosszú,ormotoros kocsinál az 50-50% szerintem nem áll,de egy széria limuzinnál nem is szükséges.Az RX-7-nél már tervezéskor ez volt a fő szempont,és nem a praktikum.Ha belinkelnéd hogy hol olvastad,az meggyőzne,persze szériaautóról volt szó ugye.
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 07. 04. szerda 16:39), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
2007. 07. 04. szerda 16:39
BMW 3!!!

elmagyarázom! a motor az első tengely mögött van, a súly nagy része! a váltó ott van melletted, azaz középen! hátúl a hajtás, a diffivel, a pótkerék! hidd el 50-50!
#1645   2007. 07. 04. szerda 20:06
oooooooo oooooooo
Ez skoda coupé?Én inkább azt a v8-at raktam volna bele,ami előtte van! smile
(Ez egy válasz surdapapa üzenetére (2007. 07. 04. szerda 14:11), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 04. szerda 14:11
én még nem!

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez
#1646   2007. 07. 05. csütörtök 08:58
surdapapa surdapapa
Skodának Skoda

de ha jól tudom Rapid
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 04. szerda 20:06), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 04. szerda 20:06
Ez skoda coupé?Én inkább azt a v8-at raktam volna bele,ami előtte van! smile
#1647   2007. 07. 05. csütörtök 16:53
X Törölt felhasználó (69371)
az M3 se könnyű autó mégis 50-50 a terhelés! ne keverd a BMW-t a WV és Audi hossz motoros változataival! hidd el ki van az találva a BMW-nél!!!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 04. szerda 19:59), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 04. szerda 19:59
A dízel 6-hengeres minimum másfélszer olyan nehéz mint az alapmotor.A tengelyterhelés motoronként is változik.A motor plussz a kiszolgáló cuccok,akksi,hütő tele vízzel,generátor,önindító,szervó,légkondi stb. mind az első kerekeket terhelik,a váltó /ami kb. a negyede súly lehet/ maximum középen van,de az eleje a nehezebb.A difi és kardántengely ezekhez képest pille könnyű,a tank tele max 75 kiló,de biztonsági okokból nem lehet nagyon hátra tenni.Az oké hogy te elmagyarázod nekem,de egy ilyen hosszú,ormotoros kocsinál az 50-50% szerintem nem áll,de egy széria limuzinnál nem is szükséges.Az RX-7-nél már tervezéskor ez volt a fő szempont,és nem a praktikum.Ha belinkelnéd hogy hol olvastad,az meggyőzne,persze szériaautóról volt szó ugye.
#1648   2007. 07. 05. csütörtök 20:06
oooooooo oooooooo
'hidd el ki van az találva a BMW-nél!!! "-ezzel nem győztél meg!Én próbálok konkrét dolgokról írni és érvelni,te meg idefirkantasz valamit.Mivel ne keverjem a bmw-t?-'WV és Audi hossz motoros változataival"-kiváncsi vagyok milyen tipusokra gondoltál?
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 07. 05. csütörtök 16:53), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
2007. 07. 05. csütörtök 16:53
az M3 se könnyű autó mégis 50-50 a terhelés! ne keverd a BMW-t a WV és Audi hossz motoros változataival! hidd el ki van az találva a BMW-nél!!!
#1649   2007. 07. 07. szombat 12:57
X Törölt felhasználó (69371)
az Audi A4-tül felfelé, bár a Quattro-k majdnem 50-50-esek! az Passatnak is ami az új előtti is hossz motoros! na azokkal ne keverd, mert ott az első tengely jóval hátrébb van, és a motor nagy része a tengely elé esik! a BMW-nél meg nem!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 05. csütörtök 20:06), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 05. csütörtök 20:06
'hidd el ki van az találva a BMW-nél!!! "-ezzel nem győztél meg!Én próbálok konkrét dolgokról írni és érvelni,te meg idefirkantasz valamit.Mivel ne keverjem a bmw-t?-'WV és Audi hossz motoros változataival"-kiváncsi vagyok milyen tipusokra gondoltál?
#1650   2007. 07. 07. szombat 22:14
oooooooo oooooooo
Részemről téma lezárva!Fiatal és tapasztalatlan vagy ahhoz hogy nekem magyarázd a tutit,én meg túl öreg és nagyképű vagyok ahhoz hogy ezt eltűrjem!Én nem keverek semmit-semmivel a példáid teljes sötétségről vallanak,ki beszélt itt elsőkerék vagy 4x4 hajtású autókról-ilyet mért hozol fel példaként?50-50% tengelyterhelésű a kocsid,maradjunk annyiban,de ezt azért a biztonság kedvéért ne nagyon hangoztasd!
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 07. 07. szombat 12:57), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
2007. 07. 07. szombat 12:57
az Audi A4-tül felfelé, bár a Quattro-k majdnem 50-50-esek! az Passatnak is ami az új előtti is hossz motoros! na azokkal ne keverd, mert ott az első tengely jóval hátrébb van, és a motor nagy része a tengely elé esik! a BMW-nél meg nem!
#1651   2007. 07. 08. vasárnap 07:54
gazosgyuri gazosgyuri






#1652   2007. 07. 08. vasárnap 12:59
X Törölt felhasználó (69371)
na akkor kedves "volt" barátom! ha olyan okos vagy nézz utána! én sem akarok ezen vitázni, de gondolkozz már! ha egy motor az első tengely előtt van, akkor a súly az első tengelyen nagyobb, de ha mögötte van, akkor a súly az autó közepe felé összpontosul, és hat a hátsó temgelyekre! ha ezt nem látod át akkor sajnállak! és a hossz motoros autók közül a VW konszernnek az első tengely előtt van a motor, pont azért, hogy a váltónak legyen hely, hogy tudja hajtani az első kereket! a 4x4-el azért jöttem, mert pl audi quattro, a motor ugyanott vagy mint az elsőkerekesnek, de a plussz hátsó diffi + az egyéb kiegészítők jelentenek annyi súlyt, hogy az arány közel 50-50%! és mondom nézz utána, meg fogsz lepődni! sőt az auto bild-be szinte minden tesztnél van tengelyterhelés arány feltüntetve! tanulmányozd át egy kicsit!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 07. szombat 22:14), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 07. szombat 22:14
Részemről téma lezárva!Fiatal és tapasztalatlan vagy ahhoz hogy nekem magyarázd a tutit,én meg túl öreg és nagyképű vagyok ahhoz hogy ezt eltűrjem!Én nem keverek semmit-semmivel a példáid teljes sötétségről vallanak,ki beszélt itt elsőkerék vagy 4x4 hajtású autókról-ilyet mért hozol fel példaként?50-50% tengelyterhelésű a kocsid,maradjunk annyiban,de ezt azért a biztonság kedvéért ne nagyon hangoztasd!
#1653   2007. 07. 08. vasárnap 18:23
oooooooo oooooooo
Nincs autó bild a közelemben,ha nem túl nagy fáradság,leírhatnád pár tipus tengelyterhelését,különösen az 50-50%-osok érdekelnek,de ellenpélda is jöhetne!Legalább egy-két nyomorult példával alátámaszthatnád az elméletedet.
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 07. 08. vasárnap 12:59), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
2007. 07. 08. vasárnap 12:59
na akkor kedves "volt" barátom! ha olyan okos vagy nézz utána! én sem akarok ezen vitázni, de gondolkozz már! ha egy motor az első tengely előtt van, akkor a súly az első tengelyen nagyobb, de ha mögötte van, akkor a súly az autó közepe felé összpontosul, és hat a hátsó temgelyekre! ha ezt nem látod át akkor sajnállak! és a hossz motoros autók közül a VW konszernnek az első tengely előtt van a motor, pont azért, hogy a váltónak legyen hely, hogy tudja hajtani az első kereket! a 4x4-el azért jöttem, mert pl audi quattro, a motor ugyanott vagy mint az elsőkerekesnek, de a plussz hátsó diffi + az egyéb kiegészítők jelentenek annyi súlyt, hogy az arány közel 50-50%! és mondom nézz utána, meg fogsz lepődni! sőt az auto bild-be szinte minden tesztnél van tengelyterhelés arány feltüntetve! tanulmányozd át egy kicsit!
#1654   2007. 07. 08. vasárnap 18:40
X Törölt felhasználó (69371)
Audi A3 Sportback: 58/42 (kereszt)
BMW 130i: 52/48 (hossz)
Mercedes C350 Sport Coupe: 56/44 (hossz)
VW R32: 59/41 (kereszt)
BMW 320: 49/51 (hossz)
VW Passat 2.0 FSI: 59/41 (kereszt)
Audi A4 1.8T Quattro: 53/(5)/42 (hossz)
Audi TT: 60/40 (kereszt)
Nissan 350Z: 53/47 (hossz)
Porsche Cayman S: 47/53 (hossz)
BMW M3: 50/50 (hossz)
Mazda MX-5: 50/50
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 08. vasárnap 18:23), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 08. vasárnap 18:23
Nincs autó bild a közelemben,ha nem túl nagy fáradság,leírhatnád pár tipus tengelyterhelését,különösen az 50-50%-osok érdekelnek,de ellenpélda is jöhetne!Legalább egy-két nyomorult példával alátámaszthatnád az elméletedet.
#1655   2007. 07. 08. vasárnap 19:00
yanee84 yanee84
motort keresztbe beépíteni ötletes,de szerintem csak szükségmegoldás nyes a tengelyterhelés szempontjából állítólag a 48/52 a legjobb(versenyautóknál,pl GT) ez az arány lassításnál és gyorsításnál a dinamikai hatások miatt lényegesen megváltozik. ezeket a hatásokat illene egy jó futóműnek olyan mértékben tartani,hogy a kanyart minél gyorsabban be lehessen venni,vagy minél jobban lassuljon az autó. gyorsításnál annyira ez nem érdekes,ott inkább a hajtáslánc számít. szvsz
#1656   2007. 07. 08. vasárnap 19:01
yanee84 yanee84
minél kevesebb súlyt pakolunk az első tengelyre,annál "idegesebb", túlkormányzottabb lesz az autónk. ez néha nem árt,pl ha 250nel próbálunk kanyart bevenni.
#1657   2007. 07. 08. vasárnap 19:04
oooooooo oooooooo
Légyszives még írd le,hogy mi a %-ok pontos neve!Tengelyterhelés,vagy maximális tengelyterhelés?
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 07. 08. vasárnap 18:40), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
2007. 07. 08. vasárnap 18:40
Audi A3 Sportback: 58/42 (kereszt)
BMW 130i: 52/48 (hossz)
Mercedes C350 Sport Coupe: 56/44 (hossz)
VW R32: 59/41 (kereszt)
BMW 320: 49/51 (hossz)
VW Passat 2.0 FSI: 59/41 (kereszt)
Audi A4 1.8T Quattro: 53/(5)/42 (hossz)
Audi TT: 60/40 (kereszt)
Nissan 350Z: 53/47 (hossz)
Porsche Cayman S: 47/53 (hossz)
BMW M3: 50/50 (hossz)
Mazda MX-5: 50/50
#1658   2007. 07. 08. vasárnap 19:16
yanee84 yanee84
ezek a %ok szerintem azt akarják jelenteni,hogy az autó súlyának hány %a jut az első ill.hátsó tengelyre(a két pár kerékre) azt nem tudom,hogy ezt teli tankkal,emberrel együtt,vagy hogyan mérik,de szerintem üresen
#1659   2007. 07. 08. vasárnap 20:36
X Törölt felhasználó (69371)
ez alól főleg az Audi és a Passat egyes változatai térnek el! ugyanis a hossz motor ellenére a legtöbb elsőkerekes! éppen erre mondtam azt, hogy ezeknél a típusoknál a motor az első tengely előtt van, hogy még a váltó is elférjen! éppen ezért ott elöl a tengelyeken nagyobb a súly!
#1660   2007. 07. 08. vasárnap 23:09
tom1019 tom1019 VIP Admin
Ma senkit nem érdekelt a F1?
Ha már nem H. nyer? buck
-----------------------------------------------
Az 58. Brit Nagydíj Kimi Räikkönen sikerével zárult. A Ferrari finn pilótája elsősorban remek taktikájának köszönheti idei harmadik futamgyőzelmét. A második és harmadik helyen a két McLaren ért célba. A rajtnál lefulladó Felipe Massa az ötödik helyre küzdötte fel magát.
Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

A 2007-es világbajnokság állása 9 futam után:


Pilóták:
1. Hamilton 70
2. Alonso 58
3. Raikkönen 52
4. Massa 51
5. Heidfeld 33
6. Kubica 22
7. Fisichella 17
8. Kovalainen 14
9. Wurz 8
10. Trulli 7

Konstruktőrök:
1. McLaren-Mercedes 128
2. Ferrari 103
3. BMW Sauber 56
 
... 81 82 83 84 85 ...
Sorrend: Legújabb előreLegrégebbi előre hozzászólás / oldal

A téma adatai

Nyitás ideje: 2007. 02. 09. péntek
Üzenetek: 2586db
Utolsó üzenet: 2012. 11. 05. hétfő
 

Hírek

2025. 12. 01. hétfő 16:59
Kikötözős szexet akarsz? Így vezesd fel a pasidnak! Az emberi képzelet természetes részei a szexuális fantáziák. Bár szeretjük nézni, olvasni másvalaki szexuális fantáziáját, gondolva a pornóra és az erotikus irodalomra, ritkán, vagy sohasem beszélünk a saját vágyfantáziánkról. Az aktuális partnerrel... Tovább
2025. 10. 13. hétfő 08:38
Társkereső rendbe tétele! Kedves Felhasználóink! Sajnos elérkeztünk egy olyan ponthoz, ahol már muszáj kísérletet tenni arra, hogy a társkereső, a céljának megfelelően működjön!! Mint azt bizonyára sokan megtapasztaltátok, a Társkeresőben a keresési találatoknál a nő... Tovább
2025. 10. 09. csütörtök 11:48
Szereted a szextörténeteket / képregényeket? Kedves Látogatóink! Testvérlapunk, a Törté-Net, továbbra szívesen várja olvasóit és íróit, mert a legtöbb magyar nyelvű erotikus történetet és képregényt itt találhatjátok széles e világon! Tovább

Válts VIP tagságot! VIP infó

Válassz az alábbi csomagok közül:
Alap
30 nap
2 999 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
Bronz
90 nap
6 966 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
1 hónap
Ezüst
180 nap
11 997 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
2 hónap
A legjobb ár/érték arány!
Arany
365 nap
16 931 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
6 hónap
* 387 EUR/Huf árfolyammal számolva
 

GG Live magyar ÉLŐ chat!

Rosszlanyok.hu - A szexpartner kereső. Több száz igazi szexpartner kereső lány!!! CSAK VALÓDI KÉPEK, videók!!!
Erotikus Tartalom!
A GoldenGate oldalon található információk, linkek, képek és videók erotikus tartalmúak, az oldal a szexualitás témáját nyíltan, egyesek számára sértően kezeli. Amennyiben nem múltál el 18 éves, vagy a térségedben az oldal használata tilos, azaz jogszabályba vagy kötelező erejű előírásba ütközik, kérlek hagyd el az oldalt az [ MÉG NEM VAGYOK 18 ÉVES ] gombra kattintva.

Az oldalra történő belépés előtt figyelmesen olvasd el az alábbiakat, mert az [ ELMÚLTAM 18 ÉVES, ELFOGADOM ] gombra történő kattintással elfogadod a következő feltételeket:

1. Elmúltál 18 éves.
2. Semmilyen formában nem teszed lehetővé 18 évnél fiatalabb személynek a hozzáférést jelen oldal tartalmához.
3. A weboldalon "cookie-kat" ("sütiket") használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban. (További információk)
4. Elfogadod az oldal felhasználási feltételeit és az adatkezelési tájékoztatót.
5. Nem tekinted meg vagy használod az oldalt olyan helyen, ahol ezzel a tevékenységgel törvényt, szabályozást, előírást, vagy helyi normát szegsz meg.
6. Az oldalt teljes mértékben saját felelősségedre látogatod.




Ez a weboldal és médiatartalmai kiskorúakra káros elemeket is tartalmaz. Amennyiben azt szeretné, hogy az Ön környezetében kiskorúak hasonló tartalmakhoz csak egyedi kód megadásával - azaz kiskorúak kizárása mellett – férjenek hozzá, kérjük használjon szűrőprogramot!
Szűrőprogram letöltése és további információk itt!