Tuning topic (autók, motorok, csajok)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!

Az eddigi hozzászólások

... 81 82 83 84 85 ...
Sorrend: Legújabb előreLegrégebbi előre hozzászólás / oldal
#1641   2007. 06. 29. péntek 11:22
surdapapa surdapapa
óóóó hogy a búbánatos ...

de irigyellek ezért!

lökj egy üveg tokaji aszút, akkor tán megbocsátok ...
#1642   2007. 06. 29. péntek 12:30
surdapapa surdapapa
sort kell ejteni reá!
de ha én választhatok akkor szamorodni és nem aszú...

bár engem minősít, de a máslást és a fordítást pl nem is ismerem! pedig csak dicsérő szavakat hallok felőlük!
#1643   2007. 06. 29. péntek 15:51
oooooooo oooooooo
Itt a kocsik között veszélyes a borozgatás,túl bátor lesz tőle az ember fia.Corwette-t vezettem én is,4500/perc-nél vége a mókának,kanyarban tilos gázt adni,mert egyből megpördül-egyszóval inkább show-autó mint sportautó.Esélye nem lenne egy európai vagy japán autó ellen-szerintem.Ekkora köbcentiből ilyen kevés lóerőt ilyen rossz súlyelosztással-ezt csak ők képesek eladni!
#1644   2007. 06. 29. péntek 19:03
oooooooo oooooooo
Úgy tudom,az RX-7 az egyetlen széria autó,amelyiknél a tengelyek terhelése 50-50%.
#1645   2007. 06. 29. péntek 19:11
édespille édespille














fiúk, vigyázzatok az abroncsok közt, teli van vadmacskákkal!
üdv, dako! wave
#1646   2007. 06. 30. szombat 07:31
gazosgyuri gazosgyuri


Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez





Klikkelj a normál/tömörített mérethez
#1647   2007. 06. 30. szombat 14:02
X Törölt felhasználó (69371)
rosszul tudod! Mazda MX-5, BMW 3-as széria! meg még van csak hirtelen nem jut eszembe!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 06. 29. péntek 19:03), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 06. 29. péntek 19:03
Úgy tudom,az RX-7 az egyetlen széria autó,amelyiknél a tengelyek terhelése 50-50%.
#1648   2007. 06. 30. szombat 17:00
csupaszgyik csupaszgyik
#1649   2007. 07. 02. hétfő 18:52
oooooooo oooooooo
Bmw 3-as széria?Biztos vagy benne?Elöl a motor a váltó.Tuti hogy az első kerekeken több súly van!
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 06. 30. szombat 14:02), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
2007. 06. 30. szombat 14:02
rosszul tudod! Mazda MX-5, BMW 3-as széria! meg még van csak hirtelen nem jut eszembe!
#1650   2007. 07. 03. kedd 13:14
numlOck numlOck









Kiderül majd mennyire tartja az árát , de foglalkozunk ezzel ... ez egy álnos bestia.
" kéne ... "
#1651   2007. 07. 03. kedd 13:21
numlOck numlOck
Büszke vagyok magamra.
pfff... nyes
de kár is volt az érettségi.
álnoK meg a többi hiba...
#1652   2007. 07. 04. szerda 13:32
numlOck numlOck
Mindenki nyaral ?
#1653   2007. 07. 04. szerda 14:11
surdapapa surdapapa
én még nem!

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez
#1654   2007. 07. 04. szerda 16:39
X Törölt felhasználó (69371)
BMW 3!!!

elmagyarázom! a motor az első tengely mögött van, a súly nagy része! a váltó ott van melletted, azaz középen! hátúl a hajtás, a diffivel, a pótkerék! hidd el 50-50!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 02. hétfő 18:52), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 02. hétfő 18:52
Bmw 3-as széria?Biztos vagy benne?Elöl a motor a váltó.Tuti hogy az első kerekeken több súly van!
#1655   2007. 07. 04. szerda 19:59
oooooooo oooooooo
A dízel 6-hengeres minimum másfélszer olyan nehéz mint az alapmotor.A tengelyterhelés motoronként is változik.A motor plussz a kiszolgáló cuccok,akksi,hütő tele vízzel,generátor,önindító,szervó,légkondi stb. mind az első kerekeket terhelik,a váltó /ami kb. a negyede súly lehet/ maximum középen van,de az eleje a nehezebb.A difi és kardántengely ezekhez képest pille könnyű,a tank tele max 75 kiló,de biztonsági okokból nem lehet nagyon hátra tenni.Az oké hogy te elmagyarázod nekem,de egy ilyen hosszú,ormotoros kocsinál az 50-50% szerintem nem áll,de egy széria limuzinnál nem is szükséges.Az RX-7-nél már tervezéskor ez volt a fő szempont,és nem a praktikum.Ha belinkelnéd hogy hol olvastad,az meggyőzne,persze szériaautóról volt szó ugye.
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 07. 04. szerda 16:39), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
2007. 07. 04. szerda 16:39
BMW 3!!!

elmagyarázom! a motor az első tengely mögött van, a súly nagy része! a váltó ott van melletted, azaz középen! hátúl a hajtás, a diffivel, a pótkerék! hidd el 50-50!
#1656   2007. 07. 04. szerda 20:06
oooooooo oooooooo
Ez skoda coupé?Én inkább azt a v8-at raktam volna bele,ami előtte van! smile
(Ez egy válasz surdapapa üzenetére (2007. 07. 04. szerda 14:11), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 04. szerda 14:11
én még nem!

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez
#1657   2007. 07. 05. csütörtök 08:58
surdapapa surdapapa
Skodának Skoda

de ha jól tudom Rapid
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 04. szerda 20:06), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 04. szerda 20:06
Ez skoda coupé?Én inkább azt a v8-at raktam volna bele,ami előtte van! smile
#1658   2007. 07. 05. csütörtök 16:53
X Törölt felhasználó (69371)
az M3 se könnyű autó mégis 50-50 a terhelés! ne keverd a BMW-t a WV és Audi hossz motoros változataival! hidd el ki van az találva a BMW-nél!!!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 04. szerda 19:59), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 04. szerda 19:59
A dízel 6-hengeres minimum másfélszer olyan nehéz mint az alapmotor.A tengelyterhelés motoronként is változik.A motor plussz a kiszolgáló cuccok,akksi,hütő tele vízzel,generátor,önindító,szervó,légkondi stb. mind az első kerekeket terhelik,a váltó /ami kb. a negyede súly lehet/ maximum középen van,de az eleje a nehezebb.A difi és kardántengely ezekhez képest pille könnyű,a tank tele max 75 kiló,de biztonsági okokból nem lehet nagyon hátra tenni.Az oké hogy te elmagyarázod nekem,de egy ilyen hosszú,ormotoros kocsinál az 50-50% szerintem nem áll,de egy széria limuzinnál nem is szükséges.Az RX-7-nél már tervezéskor ez volt a fő szempont,és nem a praktikum.Ha belinkelnéd hogy hol olvastad,az meggyőzne,persze szériaautóról volt szó ugye.
#1659   2007. 07. 05. csütörtök 20:06
oooooooo oooooooo
'hidd el ki van az találva a BMW-nél!!! "-ezzel nem győztél meg!Én próbálok konkrét dolgokról írni és érvelni,te meg idefirkantasz valamit.Mivel ne keverjem a bmw-t?-'WV és Audi hossz motoros változataival"-kiváncsi vagyok milyen tipusokra gondoltál?
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 07. 05. csütörtök 16:53), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
2007. 07. 05. csütörtök 16:53
az M3 se könnyű autó mégis 50-50 a terhelés! ne keverd a BMW-t a WV és Audi hossz motoros változataival! hidd el ki van az találva a BMW-nél!!!
#1660   2007. 07. 07. szombat 12:57
X Törölt felhasználó (69371)
az Audi A4-tül felfelé, bár a Quattro-k majdnem 50-50-esek! az Passatnak is ami az új előtti is hossz motoros! na azokkal ne keverd, mert ott az első tengely jóval hátrébb van, és a motor nagy része a tengely elé esik! a BMW-nél meg nem!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 05. csütörtök 20:06), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 05. csütörtök 20:06
'hidd el ki van az találva a BMW-nél!!! "-ezzel nem győztél meg!Én próbálok konkrét dolgokról írni és érvelni,te meg idefirkantasz valamit.Mivel ne keverjem a bmw-t?-'WV és Audi hossz motoros változataival"-kiváncsi vagyok milyen tipusokra gondoltál?
 
... 81 82 83 84 85 ...
Sorrend: Legújabb előreLegrégebbi előre hozzászólás / oldal

A téma adatai

Nyitás ideje: 2007. 02. 09. péntek
Üzenetek: 2586db
Utolsó üzenet: 2012. 11. 05. hétfő
 

Hírek

2025. 07. 08. kedd 20:03
2025.  július 11-13: Nyári GG tali Cseteseknek és Fórumosoknak Kedves GG csetesek és Fórumozók! Egy újabb ismerkedési lehetőség! A nagy érdeklődésre való tekintettel, idén 16. alkalommal kerül megrendezésre a GG személyes cset, -és Fórum találkozó. A találkozó időpontja: 2025. július 11-13. (3 nap, 2... Tovább
2025. 01. 22. szerda 12:25
Szexjelentetekkel díszített kocsit találtak Pompejiben Krisztus után 79-ben megsemmisítő természeti katasztrófa tette a földdel egyenlővé Pompeji városát, a Vezúv kitörése 3000 emberi életet követelt. Mára Pompeji a világ egyik legegyedülállóbb régészeti helyszínévé vált, és évente kétmillió... Tovább
2024. 12. 15. vasárnap 14:30
Új VIP vásárlási felület Kedves felhasználók! Szeretnénk tájékoztatni titeket, hogy megújult a VIP vásárlási felület. Aki az előzőhöz volt szokva, neki elsőre idegennek tűnhet, de használjátok ezt is bátran a továbbiakban. Itt már tudtok Apple Pay-jel, és Google Pay-jel is... Tovább

Válts VIP tagságot! VIP infó

Válassz az alábbi csomagok közül:
Alap
30 nap
2 985 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
Bronz
90 nap
6 766 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
1 hónap
Ezüst
180 nap
11 542 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
2 hónap
A legjobb ár/érték arány!
Arany
365 nap
16 716 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
6 hónap
* 398 EUR/Huf árfolyammal számolva
 

GG Live magyar ÉLŐ chat!

Rosszlanyok.hu - Vidéki szexpartner kereső. Vidéki lányok. Csak valódi képek!
Erotikus Tartalom!
A GoldenGate oldalon található információk, linkek, képek és videók erotikus tartalmúak, az oldal a szexualitás témáját nyíltan, egyesek számára sértően kezeli. Amennyiben nem múltál el 18 éves, vagy a térségedben az oldal használata tilos, azaz jogszabályba vagy kötelező erejű előírásba ütközik, kérlek hagyd el az oldalt az [ MÉG NEM VAGYOK 18 ÉVES ] gombra kattintva.

Az oldalra történő belépés előtt figyelmesen olvasd el az alábbiakat, mert az [ ELMÚLTAM 18 ÉVES, ELFOGADOM ] gombra történő kattintással elfogadod a következő feltételeket:

1. Elmúltál 18 éves.
2. Semmilyen formában nem teszed lehetővé 18 évnél fiatalabb személynek a hozzáférést jelen oldal tartalmához.
3. A weboldalon "cookie-kat" ("sütiket") használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban. (További információk)
4. Elfogadod az oldal felhasználási feltételeit és az adatkezelési tájékoztatót.
5. Nem tekinted meg vagy használod az oldalt olyan helyen, ahol ezzel a tevékenységgel törvényt, szabályozást, előírást, vagy helyi normát szegsz meg.
6. Az oldalt teljes mértékben saját felelősségedre látogatod.




Ez a weboldal és médiatartalmai kiskorúakra káros elemeket is tartalmaz. Amennyiben azt szeretné, hogy az Ön környezetében kiskorúak hasonló tartalmakhoz csak egyedi kód megadásával - azaz kiskorúak kizárása mellett – férjenek hozzá, kérjük használjon szűrőprogramot!
Szűrőprogram letöltése és további információk itt!