óóóó hogy a búbánatos ...
de irigyellek ezért!
lökj egy üveg tokaji aszút, akkor tán megbocsátok ...
de irigyellek ezért!
lökj egy üveg tokaji aszút, akkor tán megbocsátok ...
sort kell ejteni reá!
de ha én választhatok akkor szamorodni és nem aszú...
bár engem minősít, de a máslást és a fordítást pl nem is ismerem! pedig csak dicsérő szavakat hallok felőlük!
de ha én választhatok akkor szamorodni és nem aszú...
bár engem minősít, de a máslást és a fordítást pl nem is ismerem! pedig csak dicsérő szavakat hallok felőlük!
Itt a kocsik között veszélyes a borozgatás,túl bátor lesz tőle az ember fia.Corwette-t vezettem én is,4500/perc-nél vége a mókának,kanyarban tilos gázt adni,mert egyből megpördül-egyszóval inkább show-autó mint sportautó.Esélye nem lenne egy európai vagy japán autó ellen-szerintem.Ekkora köbcentiből ilyen kevés lóerőt ilyen rossz súlyelosztással-ezt csak ők képesek eladni!
Úgy tudom,az RX-7 az egyetlen széria autó,amelyiknél a tengelyek terhelése 50-50%.






fiúk, vigyázzatok az abroncsok közt, teli van vadmacskákkal!
üdv, dako!







rosszul tudod! Mazda MX-5, BMW 3-as széria! meg még van csak hirtelen nem jut eszembe!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 06. 29. péntek 19:03), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 06. 29. péntek 19:03

Úgy tudom,az RX-7 az egyetlen széria autó,amelyiknél a tengelyek terhelése 50-50%.

Bmw 3-as széria?Biztos vagy benne?Elöl a motor a váltó.Tuti hogy az első kerekeken több súly van!
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 06. 30. szombat 14:02), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 06. 30. szombat 14:02
Törölt felhasználó (69371)

rosszul tudod! Mazda MX-5, BMW 3-as széria! meg még van csak hirtelen nem jut eszembe!



Kiderül majd mennyire tartja az árát , de foglalkozunk ezzel ... ez egy álnos bestia.
" kéne ... "
Büszke vagyok magamra.
pfff...
de kár is volt az érettségi.
álnoK meg a többi hiba...
pfff...

de kár is volt az érettségi.
álnoK meg a többi hiba...
Mindenki nyaral ?
én még nem!















BMW 3!!!
elmagyarázom! a motor az első tengely mögött van, a súly nagy része! a váltó ott van melletted, azaz középen! hátúl a hajtás, a diffivel, a pótkerék! hidd el 50-50! (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 02. hétfő 18:52), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 02. hétfő 18:52
elmagyarázom! a motor az első tengely mögött van, a súly nagy része! a váltó ott van melletted, azaz középen! hátúl a hajtás, a diffivel, a pótkerék! hidd el 50-50! (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 02. hétfő 18:52), amit ide kattintva olvashatsz)

Bmw 3-as széria?Biztos vagy benne?Elöl a motor a váltó.Tuti hogy az első kerekeken több súly van!
A dízel 6-hengeres minimum másfélszer olyan nehéz mint az alapmotor.A tengelyterhelés motoronként is változik.A motor plussz a kiszolgáló cuccok,akksi,hütő tele vízzel,generátor,önindító,szervó,légkondi stb. mind az első kerekeket terhelik,a váltó /ami kb. a negyede súly lehet/ maximum középen van,de az eleje a nehezebb.A difi és kardántengely ezekhez képest pille könnyű,a tank tele max 75 kiló,de biztonsági okokból nem lehet nagyon hátra tenni.Az oké hogy te elmagyarázod nekem,de egy ilyen hosszú,ormotoros kocsinál az 50-50% szerintem nem áll,de egy széria limuzinnál nem is szükséges.Az RX-7-nél már tervezéskor ez volt a fő szempont,és nem a praktikum.Ha belinkelnéd hogy hol olvastad,az meggyőzne,persze szériaautóról volt szó ugye.
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 07. 04. szerda 16:39), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 04. szerda 16:39
Törölt felhasználó (69371)

BMW 3!!!
elmagyarázom! a motor az első tengely mögött van, a súly nagy része! a váltó ott van melletted, azaz középen! hátúl a hajtás, a diffivel, a pótkerék! hidd el 50-50!
elmagyarázom! a motor az első tengely mögött van, a súly nagy része! a váltó ott van melletted, azaz középen! hátúl a hajtás, a diffivel, a pótkerék! hidd el 50-50!
Ez skoda coupé?Én inkább azt a v8-at raktam volna bele,ami előtte van!
(Ez egy válasz surdapapa üzenetére (2007. 07. 04. szerda 14:11), amit ide kattintva olvashatsz)

Skodának Skoda
de ha jól tudom Rapid (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 04. szerda 20:06), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 04. szerda 20:06
de ha jól tudom Rapid (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 04. szerda 20:06), amit ide kattintva olvashatsz)

Ez skoda coupé?Én inkább azt a v8-at raktam volna bele,ami előtte van!

az M3 se könnyű autó mégis 50-50 a terhelés! ne keverd a BMW-t a WV és Audi hossz motoros változataival! hidd el ki van az találva a BMW-nél!!!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 04. szerda 19:59), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 04. szerda 19:59

A dízel 6-hengeres minimum másfélszer olyan nehéz mint az alapmotor.A tengelyterhelés motoronként is változik.A motor plussz a kiszolgáló cuccok,akksi,hütő tele vízzel,generátor,önindító,szervó,légkondi stb. mind az első kerekeket terhelik,a váltó /ami kb. a negyede súly lehet/ maximum középen van,de az eleje a nehezebb.A difi és kardántengely ezekhez képest pille könnyű,a tank tele max 75 kiló,de biztonsági okokból nem lehet nagyon hátra tenni.Az oké hogy te elmagyarázod nekem,de egy ilyen hosszú,ormotoros kocsinál az 50-50% szerintem nem áll,de egy széria limuzinnál nem is szükséges.Az RX-7-nél már tervezéskor ez volt a fő szempont,és nem a praktikum.Ha belinkelnéd hogy hol olvastad,az meggyőzne,persze szériaautóról volt szó ugye.
'hidd el ki van az találva a BMW-nél!!! "-ezzel nem győztél meg!Én próbálok konkrét dolgokról írni és érvelni,te meg idefirkantasz valamit.Mivel ne keverjem a bmw-t?-'WV és Audi hossz motoros változataival"-kiváncsi vagyok milyen tipusokra gondoltál?
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 07. 05. csütörtök 16:53), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 05. csütörtök 16:53
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 07. 05. csütörtök 16:53), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)

az M3 se könnyű autó mégis 50-50 a terhelés! ne keverd a BMW-t a WV és Audi hossz motoros változataival! hidd el ki van az találva a BMW-nél!!!
az Audi A4-tül felfelé, bár a Quattro-k majdnem 50-50-esek! az Passatnak is ami az új előtti is hossz motoros! na azokkal ne keverd, mert ott az első tengely jóval hátrébb van, és a motor nagy része a tengely elé esik! a BMW-nél meg nem!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 05. csütörtök 20:06), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 05. csütörtök 20:06

'hidd el ki van az találva a BMW-nél!!! "-ezzel nem győztél meg!Én próbálok konkrét dolgokról írni és érvelni,te meg idefirkantasz valamit.Mivel ne keverjem a bmw-t?-'WV és Audi hossz motoros változataival"-kiváncsi vagyok milyen tipusokra gondoltál?