Ti ezt értitek? multkor sima 2ős mekláren előtte sima ferrari stb...
a mclaren "bugázott" infokat a ferraritól???
elég vicces! állítólag a ferraris stepney vitte a ferraris cuccokat a mclarenhez,amit a mclaren fölhasznált(ki nem tette volna???). oké, köcsögség meg minden,de azért van ehhez pár megjegyzésem(a szent ferrarisoknak):
1.ha egy tervező(mérnök) igazol egyik csapattól a másikhoz,akkor ő teljesen lenullázza az addigi tapasztalatait,tudását,üres kézzel megy át? hát nem hiszem!!! azt szabad? ha pl egy laptopon viszi át az infokat ferraris pecsét nélkül,akkor semmi baj? ez álszentség.
2. a mercedes(ilmor) anno kb 99-ben fejlesztett egy motort,ami berillium-ötvözetből készült volna. ferrari megneszelte,FIA betiltotta. a renault kifejlesztette az ellensúlyos lengéscsillapítót(legalábbis az övék volt a legjobb). ferrari megneszelte(hogy jobban jár ha a renaultnak nem lesz ilyen). FIA betiltotta. kérdések a következők: a ferrari HONNAN tudott ezekről? a FIA ezeket miért tiltotta be egyből,amiket a ferrari kitalált,azokat miért nem???
3. az ipari kémkedés(lopás,tapasztalatcsere) a forma1ben 57 éves hagyományra tekint vissza,és ne higyjük,hogy a ferrari soha nem vette ki ebből a részét!
úgyhogy se todt,se montezemolo urak ne adják a szentet! a ferrarit sosem büntette meg komolyabban a FIA! vagy aki tud ilyenről,az küldje az infot! (Ez egy válasz X üzenetére (2007. 09. 15. szombat 09:40), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 09. 15. szombat 09:40
elég vicces! állítólag a ferraris stepney vitte a ferraris cuccokat a mclarenhez,amit a mclaren fölhasznált(ki nem tette volna???). oké, köcsögség meg minden,de azért van ehhez pár megjegyzésem(a szent ferrarisoknak):
1.ha egy tervező(mérnök) igazol egyik csapattól a másikhoz,akkor ő teljesen lenullázza az addigi tapasztalatait,tudását,üres kézzel megy át? hát nem hiszem!!! azt szabad? ha pl egy laptopon viszi át az infokat ferraris pecsét nélkül,akkor semmi baj? ez álszentség.
2. a mercedes(ilmor) anno kb 99-ben fejlesztett egy motort,ami berillium-ötvözetből készült volna. ferrari megneszelte,FIA betiltotta. a renault kifejlesztette az ellensúlyos lengéscsillapítót(legalábbis az övék volt a legjobb). ferrari megneszelte(hogy jobban jár ha a renaultnak nem lesz ilyen). FIA betiltotta. kérdések a következők: a ferrari HONNAN tudott ezekről? a FIA ezeket miért tiltotta be egyből,amiket a ferrari kitalált,azokat miért nem???
3. az ipari kémkedés(lopás,tapasztalatcsere) a forma1ben 57 éves hagyományra tekint vissza,és ne higyjük,hogy a ferrari soha nem vette ki ebből a részét!
úgyhogy se todt,se montezemolo urak ne adják a szentet! a ferrarit sosem büntette meg komolyabban a FIA! vagy aki tud ilyenről,az küldje az infot! (Ez egy válasz X üzenetére (2007. 09. 15. szombat 09:40), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)

erről csak azt tudom mondani, hogy Schumacher-t fikázza minden köcsög Raikkönen-es, hogy nem tisztán játszott! én erre azt mondom, hogy Alonso amióta a Forma 1-ben van, kezdve a Minardi-tól, soha nem volt egy tisztességes lépése se!pedig volt időszak amikor szimpatikus volt, de mindig elásta magát! egy vastagbőrű, álszent farok!
az egész hátterében ő van! most, hogy van tőle jobb pilóta, Hamilton személyében, menekülni akar vissza a Renault-hoz. én egy GO-CART pálya felelősének tenném max! semmi helye nincs a Forma 1-ben! egy gerinctelen alak!
az egész hátterében ő van! most, hogy van tőle jobb pilóta, Hamilton személyében, menekülni akar vissza a Renault-hoz. én egy GO-CART pálya felelősének tenném max! semmi helye nincs a Forma 1-ben! egy gerinctelen alak!
Ricard Burns, most + Ő.
hullanak, mint a legyek!
és ez nem elég! a Grönholm meg bejelentette a visszavonulását!
nem marad a rally VB-n akinek szurkolni tudnék! (Ez egy válasz yanee84 üzenetére (2007. 09. 19. szerda 12:10), amit ide kattintva olvashatsz)
hullanak, mint a legyek!

és ez nem elég! a Grönholm meg bejelentette a visszavonulását!
nem marad a rally VB-n akinek szurkolni tudnék! (Ez egy válasz yanee84 üzenetére (2007. 09. 19. szerda 12:10), amit ide kattintva olvashatsz)
Teljesen egyetértek Veled.
Először Richard Burns aztán Michael "Beef" Park, most pedig Colin "McCrash" McRae. :(
(Ez egy válasz surdapapa üzenetére (2007. 09. 19. szerda 12:20), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 09. 19. szerda 12:20
Először Richard Burns aztán Michael "Beef" Park, most pedig Colin "McCrash" McRae. :(
(Ez egy válasz surdapapa üzenetére (2007. 09. 19. szerda 12:20), amit ide kattintva olvashatsz)

Ricard Burns, most + Ő.
hullanak, mint a legyek!
és ez nem elég! a Grönholm meg bejelentette a visszavonulását!
nem marad a rally VB-n akinek szurkolni tudnék!
hullanak, mint a legyek!

és ez nem elég! a Grönholm meg bejelentette a visszavonulását!
nem marad a rally VB-n akinek szurkolni tudnék!
Háttérben ott figyel a Subarus zászló.
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 09. 18. kedd 10:29), amit ide kattintva olvashatsz)



1,Általában a tervezőmérnök a tudását viheti, de az aktuális fejlesztésre vonatkozik rá titoktartási kötelezetség, ha pedig nyíltan bejelenti hogy jövőre mással ugyanitt, akkor azért kicsit messzebb kerül a tűztől.A tavaly előtti fejlesztés meg esetleg egy két kiscsapatot érdekelne, oda meg nem lenne értelme elszegődni egy vezető csapattól.Szerintem.
2,Ha meg a ferrari ismerte volna pontosan az ellensúlyos lengéscsillapító pontos paramétereit,akkor talán ő is inkább használta volna.Honnan tudott a létezéséről?Elég egy orkúp,vagy más elem cseréje és sokmindenbe belátást enged avatott szemeknek.Ezzel elentétben a ferrari alvázáról csak akkor tudhata a McL. ha ismerte a pontos paramétereit.De az biztos, hogy a ferrarinál sem angyalok.De azzal nem értek eggyet, hogy őket nem büntették, pl MSC feltartotta VB címért vívott csatában aktuális ellenfelét ezért mezőny vége, ugyanez Alonsonál már csak 5 hely? (Ez egy válasz yanee84 üzenetére (2007. 09. 19. szerda 12:10), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 09. 19. szerda 12:10
2,Ha meg a ferrari ismerte volna pontosan az ellensúlyos lengéscsillapító pontos paramétereit,akkor talán ő is inkább használta volna.Honnan tudott a létezéséről?Elég egy orkúp,vagy más elem cseréje és sokmindenbe belátást enged avatott szemeknek.Ezzel elentétben a ferrari alvázáról csak akkor tudhata a McL. ha ismerte a pontos paramétereit.De az biztos, hogy a ferrarinál sem angyalok.De azzal nem értek eggyet, hogy őket nem büntették, pl MSC feltartotta VB címért vívott csatában aktuális ellenfelét ezért mezőny vége, ugyanez Alonsonál már csak 5 hely? (Ez egy válasz yanee84 üzenetére (2007. 09. 19. szerda 12:10), amit ide kattintva olvashatsz)

a mclaren "bugázott" infokat a ferraritól???
elég vicces! állítólag a ferraris stepney vitte a ferraris cuccokat a mclarenhez,amit a mclaren fölhasznált(ki nem tette volna???). oké, köcsögség meg minden,de azért van ehhez pár megjegyzésem(a szent ferrarisoknak):
1.ha egy tervező(mérnök) igazol egyik csapattól a másikhoz,akkor ő teljesen lenullázza az addigi tapasztalatait,tudását,üres kézzel megy át? hát nem hiszem!!! azt szabad? ha pl egy laptopon viszi át az infokat ferraris pecsét nélkül,akkor semmi baj? ez álszentség.
2. a mercedes(ilmor) anno kb 99-ben fejlesztett egy motort,ami berillium-ötvözetből készült volna. ferrari megneszelte,FIA betiltotta. a renault kifejlesztette az ellensúlyos lengéscsillapítót(legalábbis az övék volt a legjobb). ferrari megneszelte(hogy jobban jár ha a renaultnak nem lesz ilyen). FIA betiltotta. kérdések a következők: a ferrari HONNAN tudott ezekről? a FIA ezeket miért tiltotta be egyből,amiket a ferrari kitalált,azokat miért nem???
3. az ipari kémkedés(lopás,tapasztalatcsere) a forma1ben 57 éves hagyományra tekint vissza,és ne higyjük,hogy a ferrari soha nem vette ki ebből a részét!
úgyhogy se todt,se montezemolo urak ne adják a szentet! a ferrarit sosem büntette meg komolyabban a FIA! vagy aki tud ilyenről,az küldje az infot!
elég vicces! állítólag a ferraris stepney vitte a ferraris cuccokat a mclarenhez,amit a mclaren fölhasznált(ki nem tette volna???). oké, köcsögség meg minden,de azért van ehhez pár megjegyzésem(a szent ferrarisoknak):
1.ha egy tervező(mérnök) igazol egyik csapattól a másikhoz,akkor ő teljesen lenullázza az addigi tapasztalatait,tudását,üres kézzel megy át? hát nem hiszem!!! azt szabad? ha pl egy laptopon viszi át az infokat ferraris pecsét nélkül,akkor semmi baj? ez álszentség.
2. a mercedes(ilmor) anno kb 99-ben fejlesztett egy motort,ami berillium-ötvözetből készült volna. ferrari megneszelte,FIA betiltotta. a renault kifejlesztette az ellensúlyos lengéscsillapítót(legalábbis az övék volt a legjobb). ferrari megneszelte(hogy jobban jár ha a renaultnak nem lesz ilyen). FIA betiltotta. kérdések a következők: a ferrari HONNAN tudott ezekről? a FIA ezeket miért tiltotta be egyből,amiket a ferrari kitalált,azokat miért nem???
3. az ipari kémkedés(lopás,tapasztalatcsere) a forma1ben 57 éves hagyományra tekint vissza,és ne higyjük,hogy a ferrari soha nem vette ki ebből a részét!
úgyhogy se todt,se montezemolo urak ne adják a szentet! a ferrarit sosem büntette meg komolyabban a FIA! vagy aki tud ilyenről,az küldje az infot!
Ne is tagadd,tudom hogy téged pénzel a cég!
(Ez egy válasz Yocoo üzenetére (2007. 09. 19. szerda 13:10), amit ide kattintva olvashatsz)

nana! azt nem úgy mondanám,h feltartotta,hanem konkrétan ki próbálta lökni! de ez nem a ferrari bűne,hanem MS-é!!! a csapat-vb-n nem vették el a ferraritól ms 78 pontját 1997-ben. vagy nem tudom mire gondolsz!
gondolod a renaultnál hülyék vannak,h úgy építsenek be valami új dolgot,hogy azt a vak is meglássa? és hogy ebből egyből feltűnjön a dolog? egyébként azt a fajta lengéscsillapítót a ferrari is használta egy darabig,de amikor rájöttek,h a renault ezzel sokkal többet nyert mint ők,akkor kezdtek el feljelentgetni! a berillium-motoros dolog meg nem hiszem,hogy egyből látszott! nekem mindössze montezemolo és todt nyilatkozatai undorítóak csöppet... méghogy a mclaeren ilyen-olyan tisztességtelen! pontosan annyira mint a ferrari! csakhogy a ferrari kicsit túlságosan jóba van a FIA-val! (Ez egy válasz 75hg üzenetére (2007. 09. 19. szerda 14:30), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 09. 19. szerda 14:30
gondolod a renaultnál hülyék vannak,h úgy építsenek be valami új dolgot,hogy azt a vak is meglássa? és hogy ebből egyből feltűnjön a dolog? egyébként azt a fajta lengéscsillapítót a ferrari is használta egy darabig,de amikor rájöttek,h a renault ezzel sokkal többet nyert mint ők,akkor kezdtek el feljelentgetni! a berillium-motoros dolog meg nem hiszem,hogy egyből látszott! nekem mindössze montezemolo és todt nyilatkozatai undorítóak csöppet... méghogy a mclaeren ilyen-olyan tisztességtelen! pontosan annyira mint a ferrari! csakhogy a ferrari kicsit túlságosan jóba van a FIA-val! (Ez egy válasz 75hg üzenetére (2007. 09. 19. szerda 14:30), amit ide kattintva olvashatsz)

1,Általában a tervezőmérnök a tudását viheti, de az aktuális fejlesztésre vonatkozik rá titoktartási kötelezetség, ha pedig nyíltan bejelenti hogy jövőre mással ugyanitt, akkor azért kicsit messzebb kerül a tűztől.A tavaly előtti fejlesztés meg esetleg egy két kiscsapatot érdekelne, oda meg nem lenne értelme elszegődni egy vezető csapattól.Szerintem.
2,Ha meg a ferrari ismerte volna pontosan az ellensúlyos lengéscsillapító pontos paramétereit,akkor talán ő is inkább használta volna.Honnan tudott a létezéséről?Elég egy orkúp,vagy más elem cseréje és sokmindenbe belátást enged avatott szemeknek.Ezzel elentétben a ferrari alvázáról csak akkor tudhata a McL. ha ismerte a pontos paramétereit.De az biztos, hogy a ferrarinál sem angyalok.De azzal nem értek eggyet, hogy őket nem büntették, pl MSC feltartotta VB címért vívott csatában aktuális ellenfelét ezért mezőny vége, ugyanez Alonsonál már csak 5 hely?
2,Ha meg a ferrari ismerte volna pontosan az ellensúlyos lengéscsillapító pontos paramétereit,akkor talán ő is inkább használta volna.Honnan tudott a létezéséről?Elég egy orkúp,vagy más elem cseréje és sokmindenbe belátást enged avatott szemeknek.Ezzel elentétben a ferrari alvázáról csak akkor tudhata a McL. ha ismerte a pontos paramétereit.De az biztos, hogy a ferrarinál sem angyalok.De azzal nem értek eggyet, hogy őket nem büntették, pl MSC feltartotta VB címért vívott csatában aktuális ellenfelét ezért mezőny vége, ugyanez Alonsonál már csak 5 hely?

Túl sokat nem látni , de ami látható az eléGGé meggyőző.
Ezen hátha többet látni. :P





plusz még pár kém fotó:
MY08 STi (Ez egy válasz numlOck üzenetére (2007. 09. 22. szombat 18:14), amit ide kattintva olvashatsz)





plusz még pár kém fotó:
MY08 STi (Ez egy válasz numlOck üzenetére (2007. 09. 22. szombat 18:14), amit ide kattintva olvashatsz)





Ami ma nem sikerült...majd holnap...balhé wolt tegnap a DTM bajnokságban...a mercédeszek kilökdösték az audikat...az audikat behíwták a werseny elött a boxba...ja...(Shumi utálóknak)...Mika Hakkinen is lökdöste az audikat...meg is büntették...hogy mennyi balhé wan!?
Ralf Schummachert is ide a német túra autó bajnokságba híwják...

Ralf Schummachert is ide a német túra autó bajnokságba híwják...

Nm wolt semmi a F1 Japán nagydíj...az első 18. kör egy motorcsónak wonatozós wersenyre hasonlított...az izgalmak utána kezdödtek...látwányban bőwelkedő werseny wolt...kezdwe a lökdösődésektől...a törésektől...Massa és Kubica utolsó körben történő félelmetes kakaskodásáig...
Mindenesetre le a kalappal az összes wersenyző elött aki wégig csinálta ezt az esős flugos futamot...Hamilton a győzelméwel nagyon közel került a wilágbajnokság megnyeréséhez...
Alonso miwel carrá törte az autóját...rendesen kapálnia kell,hogy ha wilágbajnok akar lenni...
Jó werseny wolt...
Mindenesetre le a kalappal az összes wersenyző elött aki wégig csinálta ezt az esős flugos futamot...Hamilton a győzelméwel nagyon közel került a wilágbajnokság megnyeréséhez...
Alonso miwel carrá törte az autóját...rendesen kapálnia kell,hogy ha wilágbajnok akar lenni...
Jó werseny wolt...

Fudzsiban végig esős pályán zajlott a 23. Japán Nagydíj, ám Lewis Hamiltont a legkevésbé sem zavarták a kaotikus körülmények, a McLaren pilótája megszerezte idei negyedik futamgyőzelmét, és ezzel nagyot lépett a vb-győzelem felé. A dobogóra Kovalainen és Räikkönen állhatott még fel.









ezért érdemes volt felkelni! 3 órát aludtam, de felkeltem! a 15. kőrnél úgy döntöttem visszafekszem, de aztán hallottam elindították a versenyt, szal újra fel kelés! áááá!
nekem itt valami sántított!
nekem itt valami sántított!

Annyi haszon volt abból, hogy olyan sokáig benn volt a Safety Car, hogy a rajtnál legaláb nem ordítozott Palik, de hülyeségeket így is mondott rendesen.
