a japánok sem teljesen 100-asok! :)
a főnököm Toyota párti, és van egy RAV4-ese és egy Hilux-a. most cseréli le az új Hiluxra a régit! ő elég jó viszonyban van a Toyotával, legalább 3 márkakereskedéssel. mindig érdeklődik, hogy egyes kocsikat milyen hibákkal hoznak be. a miskolci Toyotába 4 év alatt két kocsit vittek be, az egyik egy Toyota Previa volt amin adagoló sort kellett cserélni, amásik egy Hilux, ami egy erdészé volt és szétszakadt neki a diffi, de azt mondta, hogy neki nem kell garanciálisan kicserélni, mert ő eléggé nem rendeltetésszerűen használja. míg a Nissan-osok rendszeresen járnak panaszkodni, főleg az újabb Nissanokkal. A Navarra elég gyengécske! mondjuk ehhez köze van annak, hogy a Nissan szövetkezett a Renault-val! én azt mondom, hogy a japánok közül a Honda, Toyota, Mitsubishi, és a Mazdából a 6-os az amik valóban jók is! ja azt kihagytam, hogy a Toyotából az új Avensis a legbetegesebb a statisztika szerint, amit a gyár sem titkol!
a főnököm Toyota párti, és van egy RAV4-ese és egy Hilux-a. most cseréli le az új Hiluxra a régit! ő elég jó viszonyban van a Toyotával, legalább 3 márkakereskedéssel. mindig érdeklődik, hogy egyes kocsikat milyen hibákkal hoznak be. a miskolci Toyotába 4 év alatt két kocsit vittek be, az egyik egy Toyota Previa volt amin adagoló sort kellett cserélni, amásik egy Hilux, ami egy erdészé volt és szétszakadt neki a diffi, de azt mondta, hogy neki nem kell garanciálisan kicserélni, mert ő eléggé nem rendeltetésszerűen használja. míg a Nissan-osok rendszeresen járnak panaszkodni, főleg az újabb Nissanokkal. A Navarra elég gyengécske! mondjuk ehhez köze van annak, hogy a Nissan szövetkezett a Renault-val! én azt mondom, hogy a japánok közül a Honda, Toyota, Mitsubishi, és a Mazdából a 6-os az amik valóban jók is! ja azt kihagytam, hogy a Toyotából az új Avensis a legbetegesebb a statisztika szerint, amit a gyár sem titkol!
tudom ez nekem jött! szóval mikor megvettem a kocsit (1.8-as BMW) az átlag fogyasztást mutató boardcomputer 7.4 litert mutatott átlagnak, ami a kezdetektől fogva nem lett lenullázva. szóval az út amin hazaértem a kocsival közel 400 km volt, M7-M0-M3, ja közben eltévedtem és Érd felé is kalamoltam, meg Pesten is eltévejedtem egy csöppet! a lényeg, hogy autópályán néha olyan szumma 20 km-en mentem 180 körül, a többi szakaszon 140-el. mire hazaértem és megnéztem a BC-t meglepődve konstatáltam, hogy 7,3-ra lecsökkent a fogyasztás! a BMW-knél van egy analóg fogyasztás mérő is, ami szintén ezen az értéken állt mikor 140-nel mentem. 180-nál 9,5-öt mutatott az analóg műszer. ezenkívűl kiszámoltam a megtett út és a tankolt üzemanyag ismeretében is a fogyasztást, és ezek az értékek jöttek ki! szóval aki elhiszi elhiszi, aki nem nem, de ez így volt! én is nagyon meglepődtem! ja a kocsiban 61000km volt ekkor!
Mert ha nem...hát nem!
az a igassag,franciak közül csak renault-kat ismerem. a laguna kiraly,van hely,kenyelmes,sztem több nem kene,megane-ban el lehet ferni,de 80km utan mar ficankolok,a thaliaban detto,de mögöttem mar nem ülhet senki(en 196centi vagyok meg 118kilo)!az a4 tenyleg szük,ellenben a 3as bmw-vel, viszont a porsche is nagyon szük,kiveve a cayenne-t. audibol a6-tol felfele,bmw-nel 3-tol felfele!
egyebkent,ami meg nekem nagyon bejön az a daewoo leganza:2 liters benznimotor,rel.kenyelmes,nagy,van benne hely elöl-hatul,csomagtarto is megfelelö es sztem elegans is!
egyebkent,ami meg nekem nagyon bejön az a daewoo leganza:2 liters benznimotor,rel.kenyelmes,nagy,van benne hely elöl-hatul,csomagtarto is megfelelö es sztem elegans is!
azert megin nagyreszben egyetertek veled!viszont a nemet kocsik a nemet precizitasrol hiresek,meg sztem kenyelmesebbek is mint japan tarsaik!
de konkretan nekem a bmw uj sorozatabol optikailag csak a 7-es tetszik.
1ik ismerösömnek 147es alfaja van,2literes chiptuningos, automatasebvaltos, akarkit otthagy a pirosnal,de ha felgyorsit 240re 26litert eszik!szal sztem is elkepzelhetetlen,h 1kocsi 180nal 7litert egyen.
de konkretan nekem a bmw uj sorozatabol optikailag csak a 7-es tetszik.
1ik ismerösömnek 147es alfaja van,2literes chiptuningos, automatasebvaltos, akarkit otthagy a pirosnal,de ha felgyorsit 240re 26litert eszik!szal sztem is elkepzelhetetlen,h 1kocsi 180nal 7litert egyen.
söt,csak azt nem ertem,minek 1es bmw-be 3literes motor!?smartba se raknak 2,5öset!
termeszetesen nem vagyok a bmw ellensege,keves auto van,ami jobb nala(beszelhetünk barmelyik modelljeröl),csak ezeket a dolgokat nem fogom soha megerteni!sztem soha nem mennek gyorsabban,mint 150 az 1es bmw-vel,bezzeg a 7est meg leszabalyozzak 250re! (Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 11. vasárnap 10:30), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 11. vasárnap 10:30
termeszetesen nem vagyok a bmw ellensege,keves auto van,ami jobb nala(beszelhetünk barmelyik modelljeröl),csak ezeket a dolgokat nem fogom soha megerteni!sztem soha nem mennek gyorsabban,mint 150 az 1es bmw-vel,bezzeg a 7est meg leszabalyozzak 250re! (Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 11. vasárnap 10:30), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)
sőt tegnap egy autós műsorban a BMW két frissítését mutatták be, az 1-est és 5-öst. mindkettőt soros 6 hengeres 3000 cm3 benzinessel teszteltek (273 LE). Az 5-ös 7,5 literes vegyes az 1-es 6,5 literes vegyes fogyasztást mutatott! szerintem ez sem rossz!
Lehet fogyasztási rekordokat felállítani,csak akkor van baj ha azt a póóógár kézpénznek veszi.A fizika az fizika kérem!
(Ez egy válasz Doctorbalu üzenetére (2007. 03. 11. vasárnap 11:14), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 11. vasárnap 11:14
az audi 9,9 litert ad meg atlagfogyasztasnak az a8 4.2TDI-nel.az elözö tesztet nem az audi csinalta,hanem 1 független,igaz nemet müsör(DSF,motorvision).
masik tesztben,ahol varosban es autopalyan is teszteltek(szinten nem audi szponzoralta) 10liter jött ki!
szal nemtom ki,hogyan es föleg hol vezeti,de sztem a 12liter is keves egy 4.2-es motornal,ami 326LE-s!
1ik ismerösöm xj6-os jaguarja eszik 12litert 4literes motorral normalis vezetes mellett,pedig az csak 270LE(ez nem jaguarellenes volt,en alapbol jaguar-fan vagyok)!
masik tesztben,ahol varosban es autopalyan is teszteltek(szinten nem audi szponzoralta) 10liter jött ki!
szal nemtom ki,hogyan es föleg hol vezeti,de sztem a 12liter is keves egy 4.2-es motornal,ami 326LE-s!
1ik ismerösöm xj6-os jaguarja eszik 12litert 4literes motorral normalis vezetes mellett,pedig az csak 270LE(ez nem jaguarellenes volt,en alapbol jaguar-fan vagyok)!
Radikális stílus kevés pénzből!
Ezt vmi őrült japcsi csinálta,biztos lehetsz benne hogy minden mükszik rajta.
az audi 9,9 litert ad meg atlagfogyasztasnak az a8 4.2TDI-nel.az elözö tesztet nem az audi csinalta,hanem 1 független,igaz nemet müsör(DSF,motorvision).
masik tesztben,ahol varosban es autopalyan is teszteltek(szinten nem audi szponzoralta) 10liter jött ki!
szal nemtom ki,hogyan es föleg hol vezeti,de sztem a 12liter is keves egy 4.2-es motornal,ami 326LE-s!
1ik ismerösöm xj6-os jaguarja eszik 12litert 4literes motorral normalis vezetes mellett,pedig az csak 270LE(ez nem jaguarellenes volt,en alapbol jaguar-fan vagyok)! (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 03. 11. vasárnap 10:30), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 11. vasárnap 10:30
masik tesztben,ahol varosban es autopalyan is teszteltek(szinten nem audi szponzoralta) 10liter jött ki!
szal nemtom ki,hogyan es föleg hol vezeti,de sztem a 12liter is keves egy 4.2-es motornal,ami 326LE-s!
1ik ismerösöm xj6-os jaguarja eszik 12litert 4literes motorral normalis vezetes mellett,pedig az csak 270LE(ez nem jaguarellenes volt,en alapbol jaguar-fan vagyok)! (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 03. 11. vasárnap 10:30), amit ide kattintva olvashatsz)
Egy korábbi hsz.-ben pont az A8-ról írtam /TDI/ hogy 100000-kénti vezérműszíj görgövel csere 1200 euro,az audisok óradíjai erre még rátesznek egy kisebb vagyont.Persze reklámcéllal,6 baros guminyomással,teherautó mögött,lehet jó fogyasztást produkálni,de a tulajoknál ez a kocsi 9-12 litert fogyaszt.Ha ehhez hozzáadjuk a szervízt /meghibásodásokról nem is beszélve/ már nem olyan rózsás a helyzet.Persze mikor a tulaj csengeti a lóvét az új kocsiért,akkor ezek szóba sem kerülnek.
erre már azt mondom, hogy beteg! :)
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 03. 11. vasárnap 11:07), amit ide kattintva olvashatsz)
na megyek megmosom a járgányt, qrva jó idő van! :)
Na jöjjön egy teljeskörű tunning!
Itt a terep igazodik a járműhöz.
Egy mostani diesel 1500-2000 baron dolgozik,ott nincs dugulás hidd el,de persze a szar gázolaj kinyírja ez ok.
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 11. vasárnap 10:59), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 11. vasárnap 10:59
Törölt felhasználó (69371)
hát szereintem meg tankoljál csak egy mostani második generációs dieselbe, amibe piezo-kristályos befecskendezők vannak, olyan gázolajat mint egy traktorba! majd meglátod, hogy eldugul!
mennyi is a fogyasztása???? :)))
hát szereintem meg tankoljál csak egy mostani második generációs dieselbe, amibe piezo-kristályos befecskendezők vannak, olyan gázolajat mint egy traktorba! majd meglátod, hogy eldugul!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 03. 11. vasárnap 10:49), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 11. vasárnap 10:49
Amióta világ a világ befecskendező még nem dugult el,az enyém 250 bar,ott nincs dugulás csak kopás.
ezzel egyetértünk! a legobjektívabb teszt emberkék! a többi a fasorba sincs!
ott van a Répa Kata, vazzeg mikor az mondja, hogy mekkora hely van az autóba, akkor az ideg majd megöl! hát az ő 145 cm-es magasságához biztos! olyan kocsit még nem láttam, amit tesztelt, amelyiktől magasabb lett volna! a Gyulai Balázs na az meg analfa-béta, meg eleve a műsorba mindig csak a zenét hallani, az autók hangját meg nem! a rallye buzi meg a Sanyi buzi az meg megint egy rakat szar! sok felesleges vihogás, mint valami fürdős kurvák, meg a felesleges mellébeszéd, a kocsikról meg 2 mondatot beszélnek! (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 03. 11. vasárnap 10:48), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 11. vasárnap 10:48
ott van a Répa Kata, vazzeg mikor az mondja, hogy mekkora hely van az autóba, akkor az ideg majd megöl! hát az ő 145 cm-es magasságához biztos! olyan kocsit még nem láttam, amit tesztelt, amelyiktől magasabb lett volna! a Gyulai Balázs na az meg analfa-béta, meg eleve a műsorba mindig csak a zenét hallani, az autók hangját meg nem! a rallye buzi meg a Sanyi buzi az meg megint egy rakat szar! sok felesleges vihogás, mint valami fürdős kurvák, meg a felesleges mellébeszéd, a kocsikról meg 2 mondatot beszélnek! (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 03. 11. vasárnap 10:48), amit ide kattintva olvashatsz)
Autós újságírók között szvsz a Winkleréket bírom a legjobban és szerintem ők értenek a legjobban a verdákhoz,és humorérzékük is van./totalcar/
Amióta világ a világ befecskendező még nem dugult el,az enyém 250 bar,ott nincs dugulás csak kopás.
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 11. vasárnap 10:47), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 11. vasárnap 10:47
Törölt felhasználó (69371)
mármint sima szívódiesel-t! az biztos, hogy a szar gázolajjal is elmegy, nem dugulnak el a befecskendezők!
Autós újságírók között szvsz a Winkleréket bírom a legjobban és szerintem ők értenek a legjobban a verdákhoz,és humorérzékük is van./totalcar/














Norcat
Kitti
