Uriember nem rázza a rongyot,még Bently-vel sem!
(Ez egy válasz Mondeo94 üzenetére (2007. 03. 18. vasárnap 21:12), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 18. vasárnap 21:12
(Ez egy válasz Mondeo94 üzenetére (2007. 03. 18. vasárnap 21:12), amit ide kattintva olvashatsz)
Jobb gyorsulást-előzésnél nagyobb vehemenciát szeretnék elérni.Biztosabban érezni hogy gond nélkül eltudok menni az elöttem haladó mellett.Nem 130-140-es tempónál!Mindezt 80-100-as sebesség mellett.sajna volt rá példa hogy inkább viszakoztam mivel nem éreztem hirtelen elég erőt az előzéshez.Villogni meg hja kérem nem az én stílusom.Legallábbis nem ezzel az autóval szeretnék.(Bently GT azzal már kérem lenne értelme rázni a rongyot)
Jobb gyorsulást-előzésnél nagyobb vehemenciát szeretnék elérni.Biztosabban érezni hogy gond nélkül eltudok menni az elöttem haladó mellett.Nem 130-140-es tempónál!Mindezt 80-100-as sebesség mellett.sajna volt rá példa hogy inkább viszakoztam mivel nem éreztem hirtelen elég erőt az előzéshez.Villogni meg hja kérem nem az én stílusom.Legallábbis nem ezzel az autóval szeretnék.(Bently GT azzal már kérem lenne értelme rázni a rongyot)
Az autómata váltó a gyári nyomatékkarakterhez van igazítva.Mivel ezen változtatni nem tudsz,ezért ezt a motort tunningolni még rizikósabb.Sokkal többet vesztesz,mint amit nyerhetsz,egy hölgy autómata kisautóját tunningolni nem kell.Tunningoljanak azok a fiatalok,akiknek fontos hogy a havert lenyomják a lámpánál!Ha erősebb kocsit akartok,vegyetek másikat,inkább kéziváltóst,vagy nagyobb teljesítményű autómatát!
Ja az auto egyébként igen jo állapotban van.Most vann benne 52ezer.Egy öreg mozgás sérült bácsitol vettem aki nagyon vigyázott rá.Szinte újszerü.(98-as évjárat)
Igen benzines.Ha megkérdezhetlek Te mit javasolnál?Minek lenne valós érteleme hogy elérjek vmi lényegi változást?Sport légszűrőt már kérdeztem-nem egyszerű dolog.Monták nekem mivel vmi toló levegős eleven müködik a dolog.Meg-megoldható állítolag csak költségesebb a dolog.20ezer környékén van olyan szűrő ami jó lenne.Kérdésem megint csak az lenne mekkora azértelme?
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 03. 18. vasárnap 20:49), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 18. vasárnap 20:49
Home-al egyetértek semmi értelme,sőt kockázatos is.Gondolom benzines,itt az elektronika nem igazán mérvadó,ezért CSAK chiptuninggal itt semmire sem mész.
Az mindenesetre érdekes,hogy fennt találod gyengének.Autómata 1.4-estől sokat ne várjon senki,de lehet hogy egy átvizsgálás-szelepállítás-légszűrőcsere-gyertya stb. kicsit virgoncabbá tenné.
(Ez egy válasz Mondeo94 üzenetére (2007. 03. 18. vasárnap 20:40), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 18. vasárnap 20:40
Hello Mindenkinek!Érdeklődnék mivel nem igen vagyok jártas a dologban.Van egy Peugeot 106-om,jobban mondva a páromnak.Automata váltós 1.4-es motorral.A kérdésem :
Ha szeretnék egy kis chiptuningot eszközöltetni rajt,a váltó (mivel automata)befolyásolna ezen vmit?
A váltó sajnos csak 3 fokozatú és egy kicsikét lomhának találom a picikét bizonyos fordulat felett.Tehát magasabb fordulaton már nem olyan vehemenciával mozgatja az autót.
Netán igy nem is nagyon lenne értelme a chipnek?
Előre is köszönöm ha hozzá szólna szakavatottabb emberke !
Ha szeretnék egy kis chiptuningot eszközöltetni rajt,a váltó (mivel automata)befolyásolna ezen vmit?
A váltó sajnos csak 3 fokozatú és egy kicsikét lomhának találom a picikét bizonyos fordulat felett.Tehát magasabb fordulaton már nem olyan vehemenciával mozgatja az autót.
Netán igy nem is nagyon lenne értelme a chipnek?
Előre is köszönöm ha hozzá szólna szakavatottabb emberke !
Home-al egyetértek semmi értelme,sőt kockázatos is.Gondolom benzines,itt az elektronika nem igazán mérvadó,ezért CSAK chiptuninggal itt semmire sem mész.
(Ez egy válasz Mondeo94 üzenetére (2007. 03. 18. vasárnap 20:40), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 18. vasárnap 20:40
Hello Mindenkinek!Érdeklődnék mivel nem igen vagyok jártas a dologban.Van egy Peugeot 106-om,jobban mondva a páromnak.Automata váltós 1.4-es motorral.A kérdésem :
Ha szeretnék egy kis chiptuningot eszközöltetni rajt,a váltó (mivel automata)befolyásolna ezen vmit?
A váltó sajnos csak 3 fokozatú és egy kicsikét lomhának találom a picikét bizonyos fordulat felett.Tehát magasabb fordulaton már nem olyan vehemenciával mozgatja az autót.
Netán igy nem is nagyon lenne értelme a chipnek?
Előre is köszönöm ha hozzá szólna szakavatottabb emberke !
Ha szeretnék egy kis chiptuningot eszközöltetni rajt,a váltó (mivel automata)befolyásolna ezen vmit?
A váltó sajnos csak 3 fokozatú és egy kicsikét lomhának találom a picikét bizonyos fordulat felett.Tehát magasabb fordulaton már nem olyan vehemenciával mozgatja az autót.
Netán igy nem is nagyon lenne értelme a chipnek?
Előre is köszönöm ha hozzá szólna szakavatottabb emberke !
Hello Mindenkinek!Érdeklődnék mivel nem igen vagyok jártas a dologban.Van egy Peugeot 106-om,jobban mondva a páromnak.Automata váltós 1.4-es motorral.A kérdésem :
Ha szeretnék egy kis chiptuningot eszközöltetni rajt,a váltó (mivel automata)befolyásolna ezen vmit?
A váltó sajnos csak 3 fokozatú és egy kicsikét lomhának találom a picikét bizonyos fordulat felett.Tehát magasabb fordulaton már nem olyan vehemenciával mozgatja az autót.
Netán igy nem is nagyon lenne értelme a chipnek?
Előre is köszönöm ha hozzá szólna szakavatottabb emberke !
Ha szeretnék egy kis chiptuningot eszközöltetni rajt,a váltó (mivel automata)befolyásolna ezen vmit?
A váltó sajnos csak 3 fokozatú és egy kicsikét lomhának találom a picikét bizonyos fordulat felett.Tehát magasabb fordulaton már nem olyan vehemenciával mozgatja az autót.
Netán igy nem is nagyon lenne értelme a chipnek?
Előre is köszönöm ha hozzá szólna szakavatottabb emberke !
Én 2-3 hetente olaszországba utazom,és ott sokkal jobban vezetnek,dinamikusabban és egyszerre figyelmesebben is.A lomha teherautóm mögött nyugodtan kocsikázik akár egy S8-as audi is,nálunk ez elképzelhetetlen.Nincsenek őrültek,és nincsenek álmélkodó úrvezetők.A hazai stílus elég végletes itt minden szélsőség megtalálható.Nekem pár nap után már nagyon feltűnik a különbség,mit élhet átt itt nálunk egy nyugat-európai?Budapest meg még rátesz egy lapáttal!
A nagybátyám kamionsofőr,dél-olaszországban figyelte,ahogy a rendőr sorra tűzte a cédulákat az unókra,corsákra,jött egy ferrari azt kikerülte,és haladt tovább a soron.Érdekes!
Minden bizonnyal!Szegény ember vízzel főz,de azért egy Hummert lealázna terepen szerintem.Pickup házilag-és még jól is néz ki.
(Ez egy válasz csupaszgyik üzenetére (2007. 03. 17. szombat 22:56), amit ide kattintva olvashatsz)
(Ez egy válasz csupaszgyik üzenetére (2007. 03. 17. szombat 22:56), amit ide kattintva olvashatsz)
ez 1 volga nem???gaz 66os vázon???
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 03. 17. szombat 19:11), amit ide kattintva olvashatsz)
Eszembe jutott egy dolog,amiben tunning nincs,de lehet hogy érdekes.Próbáljuk itt kitalálni,melyik a tuti verda,de lehet hogy nemcsak a tipus,hanem a konkrét példány is fontos szempont.Katonaságnál hajókat javítottam,volt ott egy aknaszedő-naszád 2 darab 6-hengeres dízelmotorral.A két motor teljesen azonos volt-papíron!Észrevettük hogy a járásuk viszont nem egyforma,a tipusból adódó zavaró vibráció az egyiknél 1100,a másiknál 1200 fordulat felett kezdődőtt.Ezért úgy közlekedtünk vele,hogy a két motort kül. fordulaton járattuk,és a kormánnyal korigáltunk.A gépészekkel sokat agyaltunk a kérdésen,de igazából megmagyarázni nem tudtuk.Amelyik motor a kisebb fordulatot szerette nagyon sokszor elromlott,a másik éveken át hibátlanul üzemelt.Autók egyes példányainál is előfordulhat hasonló eset,én főtengelyproblémára gyanakszom,főleg azért mert 6-hengeres soros motroroknál ez kényes dolog.A két motor egyazon gyárban,egymás után készült.Ha valakit untattam,elnézést kérek!
Skoda Octavia ?Hogyne!
Szép szép =)
Csöcsi tuning is van rendesen.
400-500 ccm =)
Csöcsi tuning is van rendesen.
400-500 ccm =)
























