Érdemes tisztán tartani az autót!
Nah...az F1-ről röwiden...Hamilton jól elq.ta..simán wilágbajnok lehetett wóna de hát még csak 20 éwes...howa a bajba hajtotta magát???
Wiszont a Wettel gyerek (20 éwes!) figyelemre méltó nagyon...hasonlít a kedwencemre a nagy Schumira!!!...Ő is hasonlóan kezdte pályafutását...
Amúgy egy pár érdekességtől eltekintwe (Ralf kicsúszkálása...)stb...elég lapos wót a werseny...
Jah...kiwáncsi lennék melyik ferrari motor dobog a Torro Rossoban...
Nagyon élwezetes lesz a köwetkező és egyben utolsó werseny a Brasil nagydíj!!!
Wiszont a Wettel gyerek (20 éwes!) figyelemre méltó nagyon...hasonlít a kedwencemre a nagy Schumira!!!...Ő is hasonlóan kezdte pályafutását...
Amúgy egy pár érdekességtől eltekintwe (Ralf kicsúszkálása...)stb...elég lapos wót a werseny...
Jah...kiwáncsi lennék melyik ferrari motor dobog a Torro Rossoban...
Nagyon élwezetes lesz a köwetkező és egyben utolsó werseny a Brasil nagydíj!!!
töp...töp...töröp..SUZUKIIII....
Annyi haszon volt abból, hogy olyan sokáig benn volt a Safety Car, hogy a rajtnál legaláb nem ordítozott Palik, de hülyeségeket így is mondott rendesen.
ezért érdemes volt felkelni! 3 órát aludtam, de felkeltem! a 15. kőrnél úgy döntöttem visszafekszem, de aztán hallottam elindították a versenyt, szal újra fel kelés! áááá!
nekem itt valami sántított!
nekem itt valami sántított!
Fudzsiban végig esős pályán zajlott a 23. Japán Nagydíj, ám Lewis Hamiltont a legkevésbé sem zavarták a kaotikus körülmények, a McLaren pilótája megszerezte idei negyedik futamgyőzelmét, és ezzel nagyot lépett a vb-győzelem felé. A dobogóra Kovalainen és Räikkönen állhatott még fel.
Nm wolt semmi a F1 Japán nagydíj...az első 18. kör egy motorcsónak wonatozós wersenyre hasonlított...az izgalmak utána kezdödtek...látwányban bőwelkedő werseny wolt...kezdwe a lökdösődésektől...a törésektől...Massa és Kubica utolsó körben történő félelmetes kakaskodásáig...
Mindenesetre le a kalappal az összes wersenyző elött aki wégig csinálta ezt az esős flugos futamot...Hamilton a győzelméwel nagyon közel került a wilágbajnokság megnyeréséhez...
Alonso miwel carrá törte az autóját...rendesen kapálnia kell,hogy ha wilágbajnok akar lenni...
Jó werseny wolt...
Mindenesetre le a kalappal az összes wersenyző elött aki wégig csinálta ezt az esős flugos futamot...Hamilton a győzelméwel nagyon közel került a wilágbajnokság megnyeréséhez...
Alonso miwel carrá törte az autóját...rendesen kapálnia kell,hogy ha wilágbajnok akar lenni...
Jó werseny wolt...
Ami ma nem sikerült...majd holnap...balhé wolt tegnap a DTM bajnokságban...a mercédeszek kilökdösték az audikat...az audikat behíwták a werseny elött a boxba...ja...(Shumi utálóknak)...Mika Hakkinen is lökdöste az audikat...meg is büntették...hogy mennyi balhé wan!?
Ralf Schummachert is ide a német túra autó bajnokságba híwják...
Ralf Schummachert is ide a német túra autó bajnokságba híwják...
Ezen hátha többet látni. :P
plusz még pár kém fotó:
MY08 STi (Ez egy válasz numlOck üzenetére (2007. 09. 22. szombat 18:14), amit ide kattintva olvashatsz)
plusz még pár kém fotó:
MY08 STi (Ez egy válasz numlOck üzenetére (2007. 09. 22. szombat 18:14), amit ide kattintva olvashatsz)
Túl sokat nem látni , de ami látható az eléGGé meggyőző.
nana! azt nem úgy mondanám,h feltartotta,hanem konkrétan ki próbálta lökni! de ez nem a ferrari bűne,hanem MS-é!!! a csapat-vb-n nem vették el a ferraritól ms 78 pontját 1997-ben. vagy nem tudom mire gondolsz!
gondolod a renaultnál hülyék vannak,h úgy építsenek be valami új dolgot,hogy azt a vak is meglássa? és hogy ebből egyből feltűnjön a dolog? egyébként azt a fajta lengéscsillapítót a ferrari is használta egy darabig,de amikor rájöttek,h a renault ezzel sokkal többet nyert mint ők,akkor kezdtek el feljelentgetni! a berillium-motoros dolog meg nem hiszem,hogy egyből látszott! nekem mindössze montezemolo és todt nyilatkozatai undorítóak csöppet... méghogy a mclaeren ilyen-olyan tisztességtelen! pontosan annyira mint a ferrari! csakhogy a ferrari kicsit túlságosan jóba van a FIA-val! (Ez egy válasz 75hg üzenetére (2007. 09. 19. szerda 14:30), amit ide kattintva olvashatsz)
gondolod a renaultnál hülyék vannak,h úgy építsenek be valami új dolgot,hogy azt a vak is meglássa? és hogy ebből egyből feltűnjön a dolog? egyébként azt a fajta lengéscsillapítót a ferrari is használta egy darabig,de amikor rájöttek,h a renault ezzel sokkal többet nyert mint ők,akkor kezdtek el feljelentgetni! a berillium-motoros dolog meg nem hiszem,hogy egyből látszott! nekem mindössze montezemolo és todt nyilatkozatai undorítóak csöppet... méghogy a mclaeren ilyen-olyan tisztességtelen! pontosan annyira mint a ferrari! csakhogy a ferrari kicsit túlságosan jóba van a FIA-val! (Ez egy válasz 75hg üzenetére (2007. 09. 19. szerda 14:30), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 09. 19. szerda 14:30
1,Általában a tervezőmérnök a tudását viheti, de az aktuális fejlesztésre vonatkozik rá titoktartási kötelezetség, ha pedig nyíltan bejelenti hogy jövőre mással ugyanitt, akkor azért kicsit messzebb kerül a tűztől.A tavaly előtti fejlesztés meg esetleg egy két kiscsapatot érdekelne, oda meg nem lenne értelme elszegődni egy vezető csapattól.Szerintem.
2,Ha meg a ferrari ismerte volna pontosan az ellensúlyos lengéscsillapító pontos paramétereit,akkor talán ő is inkább használta volna.Honnan tudott a létezéséről?Elég egy orkúp,vagy más elem cseréje és sokmindenbe belátást enged avatott szemeknek.Ezzel elentétben a ferrari alvázáról csak akkor tudhata a McL. ha ismerte a pontos paramétereit.De az biztos, hogy a ferrarinál sem angyalok.De azzal nem értek eggyet, hogy őket nem büntették, pl MSC feltartotta VB címért vívott csatában aktuális ellenfelét ezért mezőny vége, ugyanez Alonsonál már csak 5 hely?
2,Ha meg a ferrari ismerte volna pontosan az ellensúlyos lengéscsillapító pontos paramétereit,akkor talán ő is inkább használta volna.Honnan tudott a létezéséről?Elég egy orkúp,vagy más elem cseréje és sokmindenbe belátást enged avatott szemeknek.Ezzel elentétben a ferrari alvázáról csak akkor tudhata a McL. ha ismerte a pontos paramétereit.De az biztos, hogy a ferrarinál sem angyalok.De azzal nem értek eggyet, hogy őket nem büntették, pl MSC feltartotta VB címért vívott csatában aktuális ellenfelét ezért mezőny vége, ugyanez Alonsonál már csak 5 hely?
Ne is tagadd,tudom hogy téged pénzel a cég!
(Ez egy válasz Yocoo üzenetére (2007. 09. 19. szerda 13:10), amit ide kattintva olvashatsz)
1,Általában a tervezőmérnök a tudását viheti, de az aktuális fejlesztésre vonatkozik rá titoktartási kötelezetség, ha pedig nyíltan bejelenti hogy jövőre mással ugyanitt, akkor azért kicsit messzebb kerül a tűztől.A tavaly előtti fejlesztés meg esetleg egy két kiscsapatot érdekelne, oda meg nem lenne értelme elszegődni egy vezető csapattól.Szerintem.
2,Ha meg a ferrari ismerte volna pontosan az ellensúlyos lengéscsillapító pontos paramétereit,akkor talán ő is inkább használta volna.Honnan tudott a létezéséről?Elég egy orkúp,vagy más elem cseréje és sokmindenbe belátást enged avatott szemeknek.Ezzel elentétben a ferrari alvázáról csak akkor tudhata a McL. ha ismerte a pontos paramétereit.De az biztos, hogy a ferrarinál sem angyalok.De azzal nem értek eggyet, hogy őket nem büntették, pl MSC feltartotta VB címért vívott csatában aktuális ellenfelét ezért mezőny vége, ugyanez Alonsonál már csak 5 hely? (Ez egy válasz yanee84 üzenetére (2007. 09. 19. szerda 12:10), amit ide kattintva olvashatsz)
2,Ha meg a ferrari ismerte volna pontosan az ellensúlyos lengéscsillapító pontos paramétereit,akkor talán ő is inkább használta volna.Honnan tudott a létezéséről?Elég egy orkúp,vagy más elem cseréje és sokmindenbe belátást enged avatott szemeknek.Ezzel elentétben a ferrari alvázáról csak akkor tudhata a McL. ha ismerte a pontos paramétereit.De az biztos, hogy a ferrarinál sem angyalok.De azzal nem értek eggyet, hogy őket nem büntették, pl MSC feltartotta VB címért vívott csatában aktuális ellenfelét ezért mezőny vége, ugyanez Alonsonál már csak 5 hely? (Ez egy válasz yanee84 üzenetére (2007. 09. 19. szerda 12:10), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 09. 19. szerda 12:10
a mclaren "bugázott" infokat a ferraritól???
elég vicces! állítólag a ferraris stepney vitte a ferraris cuccokat a mclarenhez,amit a mclaren fölhasznált(ki nem tette volna???). oké, köcsögség meg minden,de azért van ehhez pár megjegyzésem(a szent ferrarisoknak):
1.ha egy tervező(mérnök) igazol egyik csapattól a másikhoz,akkor ő teljesen lenullázza az addigi tapasztalatait,tudását,üres kézzel megy át? hát nem hiszem!!! azt szabad? ha pl egy laptopon viszi át az infokat ferraris pecsét nélkül,akkor semmi baj? ez álszentség.
2. a mercedes(ilmor) anno kb 99-ben fejlesztett egy motort,ami berillium-ötvözetből készült volna. ferrari megneszelte,FIA betiltotta. a renault kifejlesztette az ellensúlyos lengéscsillapítót(legalábbis az övék volt a legjobb). ferrari megneszelte(hogy jobban jár ha a renaultnak nem lesz ilyen). FIA betiltotta. kérdések a következők: a ferrari HONNAN tudott ezekről? a FIA ezeket miért tiltotta be egyből,amiket a ferrari kitalált,azokat miért nem???
3. az ipari kémkedés(lopás,tapasztalatcsere) a forma1ben 57 éves hagyományra tekint vissza,és ne higyjük,hogy a ferrari soha nem vette ki ebből a részét!
úgyhogy se todt,se montezemolo urak ne adják a szentet! a ferrarit sosem büntette meg komolyabban a FIA! vagy aki tud ilyenről,az küldje az infot!
elég vicces! állítólag a ferraris stepney vitte a ferraris cuccokat a mclarenhez,amit a mclaren fölhasznált(ki nem tette volna???). oké, köcsögség meg minden,de azért van ehhez pár megjegyzésem(a szent ferrarisoknak):
1.ha egy tervező(mérnök) igazol egyik csapattól a másikhoz,akkor ő teljesen lenullázza az addigi tapasztalatait,tudását,üres kézzel megy át? hát nem hiszem!!! azt szabad? ha pl egy laptopon viszi át az infokat ferraris pecsét nélkül,akkor semmi baj? ez álszentség.
2. a mercedes(ilmor) anno kb 99-ben fejlesztett egy motort,ami berillium-ötvözetből készült volna. ferrari megneszelte,FIA betiltotta. a renault kifejlesztette az ellensúlyos lengéscsillapítót(legalábbis az övék volt a legjobb). ferrari megneszelte(hogy jobban jár ha a renaultnak nem lesz ilyen). FIA betiltotta. kérdések a következők: a ferrari HONNAN tudott ezekről? a FIA ezeket miért tiltotta be egyből,amiket a ferrari kitalált,azokat miért nem???
3. az ipari kémkedés(lopás,tapasztalatcsere) a forma1ben 57 éves hagyományra tekint vissza,és ne higyjük,hogy a ferrari soha nem vette ki ebből a részét!
úgyhogy se todt,se montezemolo urak ne adják a szentet! a ferrarit sosem büntette meg komolyabban a FIA! vagy aki tud ilyenről,az küldje az infot!