A második világháborús vadászgépek injektorosak voltak,no de annak semmi köze a mai technológiához.Kerestem,de nem találtam semmit a shermann-ról,ezért inkább nem kötök bele,de azért nem hinném hogy a piezókristályon kívül más köze is volt a common-rail-hez,ez inkább érdekes visszautalás lehet,mintsem a technológia jegelése.
Javaslom olvass Egely Györgytől,ott aztán van minden!Engem felbosszant,áltudományos szenzációhajhász írásaival.
Ezzel én nem is vitatkozom,de hogy eddig nem használták,az nem az olajlobbi aknamunkája szerintem.Környezetvédelmi szempontok miatt kezdek a fejlesztésébe a nyolcvanas évek végén,és a fiat volt az első aki kihozta a piacra.
Pedig ez így van szerintem,és amekkora cég a toyota ez nekik nem probléma.Persze biztos dolgoznak külsősök is a cégnek,de ezt a seat függőségéhez nem lehet hasonlítani,ahol nincs önálló modell,csak önálló dizájn.
Megy valaki Szegedre a hétvégén (Tuning Show 2007 Szeged)?
Ha Egely olyan nagy koponya lenne,akkor nem a garázsban mukucsolna,hanem minimum a KFK-ban budán.Sok mindent nem ismerünk oké,de a vízzel hajtott autó,amiket garázsokban rejtegetnek az arab bérgyilkosok elől,kissé nevetséges.
Le lehet csupaszítani a belső égésű motorokat odáig,hogy a T-modell és a focus is belsőégésű,de azt is mondhatnád hogy azért ugyanaz,mert 4 kereke van,de ennek semmi értelme.A technika igenis fejlődik,és szerintem ez a fejlődés irányíthatatlan,és előre nem kiszámítható,ezért néha csalódunk az iramot illetően.
A 120 év állás is túlzás,és az is amikor az autós újságírók hasra esnek minden új modelltől.A fejlődés szerintem öntörvényű,minden ami jobb,az előbb utóbb elterjed,a nyersanyagban szegény országoknak érdeke az új technológia,ha az usában befullad,majd megcsinálják kóreában.
Mini Morris koppintás.. de gyönyörűűű

Koppintási sorrend:
Skoda Fabia ---> Suzuki Swift ---> Mini Cooper (Ez egy válasz Moncy üzenetére (2007. 03. 22. csütörtök 13:53), amit ide kattintva olvashatsz)
Skoda Fabia ---> Suzuki Swift ---> Mini Cooper (Ez egy válasz Moncy üzenetére (2007. 03. 22. csütörtök 13:53), amit ide kattintva olvashatsz)
Tiszaújvárosban a Mercedes és Porsche műszerfalelektronikáját is gyártották! A Nokia sor mostanában szünt meg, vagy lehet csak meg fog. Szintén Tiszaújvárosban a festékgyárban csinálják a Suzukikhoz a festéket, egy másik műanyag feldolgozó gyárban a Suzuki műszerfalát, sőt nevesebb sport autókét is! A koromgyárban meg a legyártott korom egy része a Taurushoz kerül, a másik része meg Franciaországba a Michelin-hez!

Hallottam a Tesla legendáról,de miért vegyem kézpénznek?Ez már hit kérdése,te elhiszed-én nem.

Elektromos tömegközlekedés /vonat,metró,villamos stb./és atomreaktorokban termelt áram-szerintem valami ilyesmi a jövő,tunning topic nélkül.
Az atomreaktorok megitélése változóban van.A legnagyobb szélerőmű 1.5 megavatt,idális időben.Pakson egy reaktorblokk /4 van/ 440 megavatt,éjjel-nappal.Ezt nehéz lesz kiváltani megújúló energiával.A fúziós reaktor a megoldás,a nap poklát mesterségesen előállítani /hidrogén-bomba is az/de nem biztos hogy sikerül,most építenek egy kísérleti reaktort.
még valami! szintén Tiszaújváros! van egy motortekercselő üzem, ahol pont szélerőműveknek a generátorait csinálják! sokat! vajon hova kellenek? persze, hogy nem Magyarországra! Ausztriába csinálják őket! persze már lassan hazánk is elég szeles lesz ahhoz, hogy érdemes legyen ilyenbe befektetni!
1180 db maxi méretű szélkerék kell paks kiváltására.Hova teszel ennyit?Mennyiből építed meg?Ha napenergia,az ugyanaz,vagy rosszabb.Nincs alternatíva!
Amiket feltalált Tesla és megvett a cég,azokat más nem találhatja fel?Ha feltalálja más,újra megjelenik a cég?
Skandináv humor?Nem rossz,és még nem is negatív reklám!


