Privi ment.
Most haragudni fogsz rám, de a szöveged tele van nyelvtani hibával. Rolandnak abban igaza van, hogy a vicc az általad leírt módon helytelen, nem értem, hogy miért kellett megtámadni.
(mielőtt pedig nyelvtudornak neveztek, igazatok van, angoltanár vagyok)
(mielőtt pedig nyelvtudornak neveztek, igazatok van, angoltanár vagyok)

jo rendben...angol mar volt, akkor most a nemetül tudoknak egy szovicc:
-was ist das unterschied zwischen benzin und vaseline?
-benzin scheidet fette
nem kerek senkit, hogy forditsa le, mert nem lehet
megjegyzes:
homepictures!...igazad van
roland 81! ...erre raszaladtal
a kommentedet a megfelelö topicba ird legyszi a megfelelö nyelvezettel
köszönet
-was ist das unterschied zwischen benzin und vaseline?
-benzin scheidet fette
nem kerek senkit, hogy forditsa le, mert nem lehet
megjegyzes:
homepictures!...igazad van
roland 81! ...erre raszaladtal
a kommentedet a megfelelö topicba ird legyszi a megfelelö nyelvezettel
köszönet
Kapásból itt van két "hudeokosvagyok" komment. 677-678. Ilyen ez, ha az angol "vic"lexikon vissszaír. Akarom mondani, "lekszikon", még mielőtt nem lenne mit kijavítani. Gyökér.
akarom mondani vicc, még mielőtt jönnének az okos kommentárok
nem 4th, hanem 4 times a week. Te, angolul nem tudó homepictures. Amúgy nagyon régi vic, még Fábry mondta a Showderban
a riporteres-szekelyes vicc upgrade verzioja:
radioriporter erkezik a szekely bacsihoz
egy gyerekmüsorhoz akar riportot kesziteni, hogy mikent is elnek falun az emberek
-batyam! meseljen valami izgalmasat ide bele a mikrofonba
- haaaat..eccer eltünt a szonszed lyany..a julis.
az egesz falu föökerekedett...oszt elinduutunk mekkersni a erdööbe...oszt mikor mögtanaltuk, akko mindenki jol megdugta, oszt hazahoztuk
- ezt megsem adhatom igy le...meseljen egy masik izgalmas törtenetet
- haaat...eccer eetüünt a pista a falubuul...a egesz falu föökerekedett, oszt elinduutunk mögkeresni a erdööbe...oszt mikor mögtanaltuk, akko mindenki jol megdugta, oszt hazahoztuk