most 7,8 liret mutat átlagnak, de csak a munkába járásnak használom legtöbbet, meg egy két kör a városban, mikor megyek haverhoz! ez kb napi 10 km, sok-sok váltással! így nem tartom még most se soknak!
azért idegesít az üzemanyagár, mert igazam lesz!
vagy két éve mondom mindig, hogy a nyári szezonra mindig kurvára felemelkedik az üzemanyagár! télen visszacsökken! 2005 telén a 95-ös 240 Ft/l volt, 2006 telén 250 Ft/l, és most télen 260 Ft/l lesz, majd emlékezz szavaimra! nyáron mindig a 300-as határ körül mozog, hisz akkor járnak többen kocsival! ha télen magas volna, még úgyse járnának az emberek kocsival! tudod a beidegződés: havas csúszós utak, ne kockáztassunk, hát még ha a benzin ár is magas volna!
ráadásul itt van a MOL olajfinomító, és itt, városunkban sokkal drágább a benzin, mint máshol!
mikor beharangozták, hogy az átlagár 270 Ft/l lesz, itt már két héttel előtte is annyi volt! ez a szopás! semmi köze nincs itt az amerikai árnak semmihez! mi nem tőlük kapjuk az olajat, a többi meg mind mellémagyarázás! (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 04. 25. szerda 20:00), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 04. 25. szerda 20:00
azért idegesít az üzemanyagár, mert igazam lesz!
vagy két éve mondom mindig, hogy a nyári szezonra mindig kurvára felemelkedik az üzemanyagár! télen visszacsökken! 2005 telén a 95-ös 240 Ft/l volt, 2006 telén 250 Ft/l, és most télen 260 Ft/l lesz, majd emlékezz szavaimra! nyáron mindig a 300-as határ körül mozog, hisz akkor járnak többen kocsival! ha télen magas volna, még úgyse járnának az emberek kocsival! tudod a beidegződés: havas csúszós utak, ne kockáztassunk, hát még ha a benzin ár is magas volna!
ráadásul itt van a MOL olajfinomító, és itt, városunkban sokkal drágább a benzin, mint máshol!
mikor beharangozták, hogy az átlagár 270 Ft/l lesz, itt már két héttel előtte is annyi volt! ez a szopás! semmi köze nincs itt az amerikai árnak semmihez! mi nem tőlük kapjuk az olajat, a többi meg mind mellémagyarázás! (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 04. 25. szerda 20:00), amit ide kattintva olvashatsz)
Nem kötelező másfél tonnás benzinessel járni!Különben azt írtad,hogy 7-et eszik,vagy valami ilyesmi,amit azért én kevésnek tartok.Az is elgondolkodtató,amikor nap mint nap másfél tonnát viszel magaddal a munkahelyre,meg vissza,vagy csapatsz egyet a városban,mennyí cuccot pufogtatsz ki.Persze ha lenne rá zseton öt lityis kocsikkal csinálnánk ugyanezt.Elméletben mindenki kurva nagy környezetvédő!A megváltás felé az első lépés-EZRES SUZUKI!Lehet Justy is,nyárra lekötött kardánnal.
Amerikában meg tudják oldani , h 150 ft legyen 1 liter benzin , sőt máshol ... nevetséges árak vannak.
Hogy fel voltak ŐK háborodva , mikor kicsit drasztikusabban emeltek.
Ennyi ez az ország is , meg minden.
DIE !
Hogy fel voltak ŐK háborodva , mikor kicsit drasztikusabban emeltek.
Ennyi ez az ország is , meg minden.
DIE !
Ráadásul mostmár nem lesz 98-as. Aki esetleg egy emelt kompressziójú autóval mászkált, az most tankolhat 100-ast..........
Lófaxt tuning verda, jó lesz az egynégynyócszelep is.
Lófaxt tuning verda, jó lesz az egynégynyócszelep is.
Dízelt itthon 250-ért olaszországban 300-ért tankolok.Amerikában 4%-os a forgalmi adó,amúgy is egy olaj alapú társadalom,ha elfogy az olaj másnap meghal az összes jenki.12-éve gázzal járok,169/liter,számoljátok ki a különbséget!Egy kilóméteren 10 forintot takarítok meg,500000-et mentem a 12 év alatt,az 5 MILLIÓ forint/mai értéken/.Lehet sírni is,az a legegyszerűbb!
A butángáz kompressziótűrése a 106-os benzinnek felel meg.Az én kocsim 350000-nél már igencsak csípte az olajat,teflonos dugattyúkkal és növelt kompival /mart henger,hengerfej/lett összerakva,előgyújtást is lehet sokkal nagyobbat adni gázüzemen.2000 köbcentis létére 10 liter gázt fogyaszt,és erősebb mint benzinnel.Évek óta hibátlanul üzemel,gyakran 2 tonnás trélert is húztam vele,most 26 éves.A gázüzem miatt sokkal tisztább benne az olaj,és hidegindításkor nem mossa a dús benzin a henger falát.Akik szerint a gáz tönkreteszi a motort,azoknak fogalmuk sincs a gázüzemről.Sajnos nálunk erősen szagosítják a gázt,ezért enyhén gázszagú a kipufogása,ha olaszországban tankolok,semmi szaga nincs.Persze sehol sem népszerűsítik,pedig kevesebbet szennyez mint egy high-tech benzines,a dízelről nem is beszélve.Nem cél hogy a polgár olcsón autózzon,ezért csend honol a gázautók körül!
(Ez egy válasz Fögenyó üzenetére (2007. 04. 25. szerda 20:39), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 04. 25. szerda 20:39
(Ez egy válasz Fögenyó üzenetére (2007. 04. 25. szerda 20:39), amit ide kattintva olvashatsz)
Ráadásul mostmár nem lesz 98-as. Aki esetleg egy emelt kompressziójú autóval mászkált, az most tankolhat 100-ast..........
Lófaxt tuning verda, jó lesz az egynégynyócszelep is.
Lófaxt tuning verda, jó lesz az egynégynyócszelep is.
Most lehet kinevettek, de én ezt a Ferrari-t szeretem! Elöl hosszában a motor, hátul a hajtás!
Ferrari 575 Maranello




Ferrari 575 Maranello




A leg bmw-sebb ferrari!Az igazi ferrari középmotoros!
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 04. 26. csütörtök 15:55), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 04. 26. csütörtök 15:55
Törölt felhasználó (69371)
Most lehet kinevettek, de én ezt a Ferrari-t szeretem! Elöl hosszában a motor, hátul a hajtás!
Ferrari 575 Maranello




Ferrari 575 Maranello




tudom, lehet azért is a kedvencem! de én a klasszikus coupe formát szeretem: hosszú lapos orr!
a McLaren F1, Lamborghini Gallardo, stb pont ezért nem tetszenek! bár a legtöbb Ferrari hosszú orrú!
Jah a 8-as BMW meg a legferrarisabb, LOL! (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 04. 26. csütörtök 16:17), amit ide kattintva olvashatsz)
a McLaren F1, Lamborghini Gallardo, stb pont ezért nem tetszenek! bár a legtöbb Ferrari hosszú orrú!
Jah a 8-as BMW meg a legferrarisabb, LOL! (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 04. 26. csütörtök 16:17), amit ide kattintva olvashatsz)
Maradjunk annyiban hogy a 8-as kasznija,mert az igazán a 7-es kupé!A toyota Mr-2 az tiszta ferrari kicsiben,meg a Pontiac Fiero,esetleg a Bertone Fiat asszem X9 vagy ilyesmi a neve.-ezek középmotoros sportautók.Ezek szerint te Porsche-ban a 928-ast vennéd./mai cikk a totalcarban/
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 04. 26. csütörtök 16:28), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 04. 26. csütörtök 16:28
Törölt felhasználó (69371)
tudom, lehet azért is a kedvencem! de én a klasszikus coupe formát szeretem: hosszú lapos orr!
a McLaren F1, Lamborghini Gallardo, stb pont ezért nem tetszenek! bár a legtöbb Ferrari hosszú orrú!
Jah a 8-as BMW meg a legferrarisabb, LOL!
a McLaren F1, Lamborghini Gallardo, stb pont ezért nem tetszenek! bár a legtöbb Ferrari hosszú orrú!
Jah a 8-as BMW meg a legferrarisabb, LOL!
tudom melyik az! de a 944-es is tetszett mindig!
Pontiac akkor volt nyerő, amikor elkezdődött a Knight Rider! aztán rájöttem, hogy az egész kocsi egy marok köbcenti kevés pacival!
mellesleg a régi MR-2 jobban tetszett!!!


(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 04. 26. csütörtök 17:04), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 04. 26. csütörtök 17:04
Pontiac akkor volt nyerő, amikor elkezdődött a Knight Rider! aztán rájöttem, hogy az egész kocsi egy marok köbcenti kevés pacival!
mellesleg a régi MR-2 jobban tetszett!!!


(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 04. 26. csütörtök 17:04), amit ide kattintva olvashatsz)
Maradjunk annyiban hogy a 8-as kasznija,mert az igazán a 7-es kupé!A toyota Mr-2 az tiszta ferrari kicsiben,meg a Pontiac Fiero,esetleg a Bertone Fiat asszem X9 vagy ilyesmi a neve.-ezek középmotoros sportautók.Ezek szerint te Porsche-ban a 928-ast vennéd./mai cikk a totalcarban/
Mekkora reklámötlet volt az a sorozat,mi?A gyár adja a kocsikat,a kaszkadőrök meg zuzzák őket.Meg van egy csilli-villi futófénnyel a szépfiú alá.Én is majd meg őrűltem tőle.
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 04. 26. csütörtök 17:12), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 04. 26. csütörtök 17:12
Törölt felhasználó (69371)
tudom melyik az! de a 944-es is tetszett mindig!
Pontiac akkor volt nyerő, amikor elkezdődött a Knight Rider! aztán rájöttem, hogy az egész kocsi egy marok köbcenti kevés pacival!
mellesleg a régi MR-2 jobban tetszett!!!


Pontiac akkor volt nyerő, amikor elkezdődött a Knight Rider! aztán rájöttem, hogy az egész kocsi egy marok köbcenti kevés pacival!
mellesleg a régi MR-2 jobban tetszett!!!


Persze a kocsitól,mielőtt félreértené valaki.
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 04. 26. csütörtök 22:31), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 04. 26. csütörtök 22:31
Mekkora reklámötlet volt az a sorozat,mi?A gyár adja a kocsikat,a kaszkadőrök meg zuzzák őket.Meg van egy csilli-villi futófénnyel a szépfiú alá.Én is majd meg őrűltem tőle.

























és ez lenne az agroroadster, az utolsó kép, csak valamiért oda már nem akarta beilleszteni! (FUCK)
Orosz csodák
szovjet moszkva driftet mostanában forgatják csak LADÁKKAL
szovjet moszkva driftet mostanában forgatják csak LADÁKKAL
GAZ-3102 210 lóerős 3 kamrás wankelmotor /vaz-431/ kizárólag a kgb részére.
















zolee_only






